Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2004, 10:33
Verwijderd
Lieve mensen,

Misschien dat ik een veel te nuchtere hollandse kijk heb op alles, maar in mijn ogen is het allemaal heel erg simpel.

Ja, Lifestyle heeft leukere periode's gekent, maar bedenk even goed dat het zomer is, dat mensen lekker weg zijn, op het terras zitten, in de tuin liggen te bakken, oftewel, dat het een stuk minder druk is op het hele forum. In de herfst / winter staat het online aantal wel eens op 700 nog wat, nu is 300 een hoge uitzondering...

Wat betreft die feauteau topics, er mogen altijd maar 500 posts in en dan isie vol. Kan dat niet opgehoogt worden naar een hoger aantal? Er is dan nog een foto topic, en er hoeft geen nieuwe geopend te worden. Lifestylers blij, forumbazen blij.

Sorry als ik te naief ben.

Mijnsterretje.
Advertentie
Oud 23-08-2004, 22:13
AngelLena
AngelLena is offline
Dat kan dus niet. Bij 500 sluit de forumsoftware het topic volledig automatisch. Kunnen wij niets aan doen.

Maar wat heeft dat te maken met het iets lagere bezoekersaantal? Kan het dan ineens niet meer leuk zijn op LS of waar dan ook? Volgens mij ligt dat er helemaal aan wat je er zelf van maakt. Het enige wat ik daarover kwijt wil/kan is dat we de laatste periode flink te maken hebben gehad met grote aantallen ongewenste clones van zeer ongewenste mensen die hier de boel komen verzieken en dat een aantal LSers nog zo idioot zijn om er op in te gaan ook nog. Beetje jammer.
Oud 23-08-2004, 22:14
Verwijderd
het kwam doordat ik geband was jongens, probleem opgelost ik ben er weeeeeeeeerrrr
Oud 23-08-2004, 22:23
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 23-08-2004 @ 23:14 :
het kwam doordat ik geband was jongens, probleem opgelost ik ben er weeeeeeeeerrrr
Blijf je dit keer ook of laat je je binnen nu en een maand weer bannen?
Oud 23-08-2004, 23:13
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 23-08-2004 @ 23:23 :
Blijf je dit keer ook of laat je je binnen nu en een maand weer bannen?
uhm laten bannen?
naar mijn mening deed ik niks verkeerd.
maar ik ben een week te lang geband doordat die stumperds nieteens weten hoe hun eigen forum werkt, dus ik vind dat ik voortaan banvrij ben.
Oud 25-08-2004, 17:51
Roos
Roos is offline
Citaat:
Noé schreef op 24-08-2004 @ 00:13 :
uhm laten bannen?
naar mijn mening deed ik niks verkeerd.
maar ik ben een week te lang geband doordat die stumperds nieteens weten hoe hun eigen forum werkt, dus ik vind dat ik voortaan banvrij ben.
Oh ik kreeg nog pmmetjes van Tampert om te vragen of het wel goed met je was gekomen, aaahhh <3
Oud 25-08-2004, 18:40
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 23-08-2004 @ 23:13 :
Dat kan dus niet. Bij 500 sluit de forumsoftware het topic volledig automatisch. Kunnen wij niets aan doen.

Maar wat heeft dat te maken met het iets lagere bezoekersaantal? Kan het dan ineens niet meer leuk zijn op LS of waar dan ook? Volgens mij ligt dat er helemaal aan wat je er zelf van maakt. Het enige wat ik daarover kwijt wil/kan is dat we de laatste periode flink te maken hebben gehad met grote aantallen ongewenste clones van zeer ongewenste mensen die hier de boel komen verzieken en dat een aantal LSers nog zo idioot zijn om er op in te gaan ook nog. Beetje jammer.
nee hoor. komt doordat stumpertjes on coole opmerkingen maken en de forumhonden inschakelen bij elke 'bitchy opmerking van de die hard groep'. daar komt het nou door, de simpele zielen snappen de ls touch gewoon niet.

duh
Oud 25-08-2004, 21:02
MikeyMo
MikeyMo is offline
Ik hoor net dat ze een beroep op lepra gaan doen..
Oud 01-09-2004, 22:09
Verwijderd
Verkiezingstopics kunnen echt niet, het is voor 1 keer leuk, en Teun zijn poul was great, maar telkens een nieuwe is gewoon niets aan.

CB dit is al de 2de die je opent, en ik vind het maar suf, draag iets echts bij ipv dit. Sorry hoor maar net zoals, wat heb je vandaag gedaan, is een topic dat hier gewoon een tijdje niet hoort.

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=944083
Oud 01-09-2004, 22:09
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ja, het gaat echt vet goed met zeer educatieve topics
Oud 01-09-2004, 22:23
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ridder schreef op 01-09-2004 @ 23:09 :
Verkiezingstopics kunnen echt niet, het is voor 1 keer leuk, en Teun zijn poul was great, maar telkens een nieuwe is gewoon niets aan.

CB dit is al de 2de die je opent, en ik vind het maar suf, draag iets echts bij ipv dit. Sorry hoor maar net zoals, wat heb je vandaag gedaan, is een topic dat hier gewoon een tijdje niet hoort.

Ik ben het zeer zeker met je eens dat je niet te vaak een verkiezing moet houden. Eens in de zoveel tijd kan daarentegen best leuk zijn.

Suggesties voor tijd die ertussen moet zitten?
Oud 02-09-2004, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 01-09-2004 @ 23:09 :

Je baalt gewoon dat je nooit wint
Oud 02-09-2004, 14:11
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 02-09-2004 @ 12:52 :
Je baalt gewoon dat je nooit wint
Eh nee, maar ik vind zo'n kantine topic niveau, 1tje is leuk hoor, maar niet iedere maand.

Ontopic: zou er wat gechat verwijderd kunnen worden in het foto topic ofzo? Wat een onzin daar
Oud 02-09-2004, 14:18
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Ridder schreef op 02-09-2004 @ 15:11 :

Ontopic: zou er wat gechat verwijderd kunnen worden in het foto topic ofzo? Wat een onzin daar
Juist, fototopic lijkt me ook niet een plek om te tjetten, andere complimentjes geven buiten beschouwing gelaten.
Oud 02-09-2004, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 02-09-2004 @ 15:18 :
Juist, fototopic lijkt me ook niet een plek om te tjetten, andere complimentjes geven buiten beschouwing gelaten.
Een beetje commentaar is prima hoor, maar er zijn ook fotoboeken en dat soort dingen.
Oud 02-09-2004, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Eh nee, maar ik vind zo'n kantine topic niveau, 1tje is leuk hoor, maar niet iedere maand.
en wat nou als andere mensen het wel leuk vinden zeiksnor?
dan lees je het toch niet.
Oud 02-09-2004, 20:50
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:

Hoe vaak zou jij het dan wel acceptabel vinden? Ik hoef het idd ook niet aan de lopende band te zien, vind ik ook wat overdreven, maar eens in de zoveel tijd vind ik wel grappig. En dat is dus wat ik al zei:

Als de meerderheid het leuk en grappig en wat dan ook vind, dan kan ik het niet zomaar volledig gaan schrappen en dat wil ik ook niet. Als de overgrote meerderheid het daarentegen net zo stom vind als jij, kijk dan wordt het een ander verhaal. En er zijn idd al verschillende mensen geweest die mij of een pm gestuurd hebben, of in het topic zelf hebben gemeld dat ze die topics liever zien gaan dan komen.

Ik heb dan liever dat men dat hier neerzet, dan hebben we een beetje overzicht, kunnen we kijken wat het beste zou zijn voor het forum.

Maar ik ben het wel met je eens dat het niet aan de lopende band zo'n topic moet komen. Eens in de maand is misschien idd ook wat veel (duurt al bijna een maand voordat de boel is afgerond), maar eens in de 2 maanden vind ik vrij acceptabel.

Als jij suggesties hebt, kom ermee.
Oud 05-09-2004, 11:31
Verwijderd
Citaat:
MikeyMo schreef op 25-08-2004 @ 22:02 :
Ik hoor net dat ze een beroep op lepra gaan doen..

wtf hebbie t over?
Oud 05-09-2004, 13:11
Verwijderd
Gechat weghalen in fototopics (of zowieso) is best wat werk.

We hebben zowieso afgesproken dat er maar 2 per maand mogen, dus als jullie ze volspammen dan is het gauw afgelopen met foto's posten, zo simpel is het
Oud 05-09-2004, 13:16
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 05-09-2004 @ 14:11 :
Gechat weghalen in fototopics (of zowieso) is best wat werk.

We hebben zowieso afgesproken dat er maar 2 per maand mogen, dus als jullie ze volspammen dan is het gauw afgelopen met foto's posten, zo simpel is het
ja tof als er zo'n 5 mensen zijn die het fototopic onderspammen en de rest er de dupe van wordt.
Oud 05-09-2004, 13:20
Verwijderd
Noé, hipperd, wrom was je gebanned dan?
Oud 05-09-2004, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Mijn* schreef op 05-09-2004 @ 14:20 :
Noé, hipperd, wrom was je gebanned dan?
uhm, waar heb je het over?
Oud 05-09-2004, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 23-08-2004 @ 23:14 :
Hierover poepske.
Oud 05-09-2004, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Mijn* schreef op 05-09-2004 @ 14:25 :
Hierover poepske.
ja 23 augustus
maar waarom uhm
nou omdat ik het dom vond als jongens van 25 een vriendin hebben van 15 maar dat mag je niet zeggen op dit nazi forum want alle forumbazen hebben dat ook.
denk ik
Oud 05-09-2004, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 05-09-2004 @ 14:27 :
ja 23 augustus
maar waarom uhm
nou omdat ik het dom vond als jongens van 25 een vriendin hebben van 15 maar dat mag je niet zeggen op dit nazi forum want alle forumbazen hebben dat ook.
denk ik
Jaaaa maar ik loop achter.
Hmm naja oke, vaag iig!
Je bent mijn held hoor Nowee!
Ik ga lekker mijn MTV the trip dvd kijken met lekkere Flip en consorten!
Doehoeg!
Oud 05-09-2004, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 05-09-2004 @ 14:16 :
ja tof als er zo'n 5 mensen zijn die het fototopic onderspammen en de rest er de dupe van wordt.
Jep, dus bedank elkaar maar
Oud 05-09-2004, 17:17
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=946903

Kan topic gadget lifestyle gemaakt worden, oid?
Oud 05-09-2004, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 05-09-2004 @ 18:17 :
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=946903

Kan topic gadget lifestyle gemaakt worden, oid?
Topictitel bedoel je?
Oud 06-09-2004, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Hap hap chapeau, 't was maar een geintje (k).
Oud 08-09-2004, 12:23
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 05-09-2004 @ 20:30 :
Topictitel bedoel je?
Ja.

Waarom wordt al het gechat in fototopic gewoon niet verwijderd ?
Oud 08-09-2004, 12:25
JULIUS
JULIUS is offline
Omdat er dan werk verricht moet worden
Oud 08-09-2004, 12:34
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ridder schreef op 08-09-2004 @ 13:23 :
Ja.

Waarom wordt al het gechat in fototopic gewoon niet verwijderd ?
Is bij vorige gedaan, maar blijf niet aan de gang. Regel is 2 fototopics per maand, wat men ermee doet moet men dan maar lekker zelf weten, als er maar foto's gepost worden en wat gechat tussendoor, ach, boeiend. Na die 2 topics komt er geen nieuwe meer die maand, dat weet iedereen dus ik heb nog ergens de flauwe hoop dat men zich daarop instelt en er een beetje zuinig aan mee doet. Maar dat zal wel vreselijk naief zijn denk ik.
Oud 08-09-2004, 12:39
Apomes
Apomes is offline
Gettin' Spammy with it
Oud 08-09-2004, 13:03
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 08-09-2004 @ 13:34 :
Is bij vorige gedaan, maar blijf niet aan de gang. Regel is 2 fototopics per maand, wat men ermee doet moet men dan maar lekker zelf weten, als er maar foto's gepost worden en wat gechat tussendoor, ach, boeiend. Na die 2 topics komt er geen nieuwe meer die maand, dat weet iedereen dus ik heb nog ergens de flauwe hoop dat men zich daarop instelt en er een beetje zuinig aan mee doet. Maar dat zal wel vreselijk naief zijn denk ik.
Dat probeerde ik dus net ook uit te leggen. Waarom zouden wij zoveel moeite gaan doen met alles weghalen, als jullie het erna toch weer volspammen?
Oud 08-09-2004, 20:32
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 08-09-2004 @ 14:03 :
Dat probeerde ik dus net ook uit te leggen. Waarom zouden wij zoveel moeite gaan doen met alles weghalen, als jullie het erna toch weer volspammen?
Dweilen met de kraan open heeft inderdaad weinig zin, misschien is het handig wat regeltjes op te stellen m.b.t. fototopics. Deze boven het topic vermelden in een eerste post.
Oud 08-09-2004, 20:35
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Er zouden meer topics als het 'Kakatoe-topic' moeten komen voor de verbroedering van Lifestyle!
Oud 08-09-2004, 20:42
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 08-09-2004 @ 21:35 :
Er zouden meer topics als het 'Kakatoe-topic' moeten komen voor de verbroedering van Lifestyle!
Je Kakatoe-topic was toch wel een groot fiasco, kosmo.
Oud 08-09-2004, 20:44
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 08-09-2004 @ 21:42 :
Je Kakatoe-topic was toch wel een groot fiasco, kosmo.

Nouja, mijn Lifestyle-topic was wel een hit!
Oud 08-09-2004, 20:48
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 08-09-2004 @ 21:44 :

Nouja, mijn Lifestyle-topic was wel een hit!
Een slap aftreksel van bestaande topics, doch deed het het inderdaad goed.
Oud 08-09-2004, 20:49
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 08-09-2004 @ 21:48 :
Een slap aftreksel van bestaande topics, doch deed het het inderdaad goed.

Vernieuwend waren het msn-element en de status!
Oud 08-09-2004, 20:53
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 08-09-2004 @ 21:49 :

Vernieuwend waren het msn-element en de status!
Het msn-element was een deel onzin, het statusdeel een psychologisch aftreksel. Maar laten we elkander nou niet gaan be-rologen, kosmo.
Oud 08-09-2004, 20:54
AngelLena
AngelLena is offline
Voorlopig zijn onzin topics verboden op LS. Het liep wel beetje de spuigaten uit met alle onzinnige topics die in wezen 0,0 met Lifestyle te maken hadden en gewoon stomme spelletjes waren die uitnodigden tot chatten. Da's idd dweilen met de kraan open, heeft geen nut.

@Snuitje: regels vermelden. Mja, oke, en dan? Wij elke dag strak controleren of men zich er wel aan houdt? Ik kan je nu al op een dienblaadje geven dat het gechat nooit op zal houden op die manier en dat er uiteindelijk meer werk en tijd in gaat zitten dan dat er foto's staan. Is het eigenlijk niet waard vind ik. Maar als men echt niet zuinig aan kan doen, stel ik voor om het terug te brengen tot 1 foto topic per maand, dan is die snel genoeg vol, misschien leert men dan er zuinig mee om te gaan. Idee?
Oud 08-09-2004, 20:55
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 08-09-2004 @ 21:54 :

@Snuitje: regels vermelden. Mja, oke, en dan? Wij elke dag strak controleren of men zich er wel aan houdt? Ik kan je nu al op een dienblaadje geven dat het gechat nooit op zal houden op die manier en dat er uiteindelijk meer werk en tijd in gaat zitten dan dat er foto's staan. Is het eigenlijk niet waard vind ik. Maar als men echt niet zuinig aan kan doen, stel ik voor om het terug te brengen tot 1 foto topic per maand, dan is die snel genoeg vol, misschien leert men dan er zuinig mee om te gaan. Idee?
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij ging het bij oa. gewaagde fototopics best aardig.
Oud 08-09-2004, 20:56
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 08-09-2004 @ 21:53 :
Het msn-element was een deel onzin, het statusdeel een psychologisch aftreksel. Maar laten we elkander nou niet gaan be-rologen, kosmo.
Nee, was niet voor jou. Maar meer voor mijn eigen opmerking, die rologen.
Oud 08-09-2004, 20:57
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 08-09-2004 @ 21:55 :
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij ging het bij oa. gewaagde fototopics best aardig.

Haha, je hebt wat gemist denk ik. Het gewaagde foto topic is tot nadere mededeling niet meer Waarom niet? Omdat het juist niet liep en Kruimel, Alicia en ik er zo'n 2 tot 3 uur werk aan hadden voor die paar foto's die erin stonden. Zijn nog in overleg over evt nieuwe format, maar kans is ook dat ie gewoon niet meer terugkomt... Diezelfde situatie wou ik graag niet weer meemaken.
Oud 08-09-2004, 20:58
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 08-09-2004 @ 21:57 :
Haha, je hebt wat gemist denk ik. Het gewaagde foto topic is tot nadere mededeling niet meer Waarom niet? Omdat het juist niet liep en Kruimel, Alicia en ik er zo'n 2 tot 3 uur werk aan hadden voor die paar foto's die erin stonden. Zijn nog in overleg over evt nieuwe format, maar kans is ook dat ie gewoon niet meer terugkomt... Diezelfde situatie wou ik graag niet weer meemaken.
Ik heb het mis
Oud 08-09-2004, 22:15
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 08-09-2004 @ 21:58 :
Ik heb het mis
Hihihi Jij zegt het, niet ik
Oud 10-09-2004, 18:16
Verwijderd
het gaat weer heel slecht op lifestyle,het niveau ontstijgt onzin nauwelijks (qua inhoud dan,qua uiterlijk staan wij ls-ers natuurlijk mijlenver boven dat onzintuig)
iedereen loopt op elkaar te katten en niemand gaat ontopic,verder lopen mensne allemaal woorden te gebruiken die ik neit snap,ik eis dus bij deze dat ze daar een vertaling bij geven. en verder vind ik dat iedereen liever tegen elkaar moet zijn,zo ik heb gezegd..
Oud 10-09-2004, 18:20
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 10-09-2004 @ 19:16 :
het gaat weer heel slecht op lifestyle,het niveau ontstijgt onzin nauwelijks (qua inhoud dan,qua uiterlijk staan wij ls-ers natuurlijk mijlenver boven dat onzintuig)

+

iedereen loopt op elkaar te katten en niemand gaat ontopic,verder lopen mensne allemaal woorden te gebruiken die ik neit snap,ik eis dus bij deze dat ze daar een vertaling bij geven. en verder vind ik dat iedereen liever tegen elkaar moet zijn,zo ik heb gezegd..
Ik snap het verband niet tussen de 2? Aan het 2e deel gezien lijkt het mij juist heel goed te gaan op Lifestyle.
Oud 10-09-2004, 18:20
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 10-09-2004 @ 19:16 :

Ik ben het met je eens, we hebben dan ook alle 'onzintopics' gesloten, en zijn in overleg voor verdere aanpak.

Regels voor berichten