Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() deze voorkant bij american jesus? ![]()
||
Citaat:
![]() Van deze Cd (Zie een paar postings terug) zijn er maar zo,n 2500 stuks gemaakt (Proefpersing), en als hier ook nog eens copyen van gemaakt gaan worden zal de maatschappij waarschijnlijk die andere 3 Lp,s van deze groep niet verder op Cd gaan uitbrengen. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(deze heb ik trouwens ook al een weekje) ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 20-08-2004 om 23:34. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bedacht door een joodse platenbaas die aan kansloze merchandise die aanslaat bij de maggots snel wat extra geld wilt verdienen, bah.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
't Gaat erom dat joden erom bekend staan erg hebberig te zijn, ik zie het dus wel gebeuren dat zo'n vent al dat geld door z'n vieze poten laat glijden. En met het oog op waarschuwingen ivm political incorrectness is dit mijn laatste punt over dit onderwerp.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Door jarenlange metalcrap. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb een testpersing van een Forstella Ford LP, zijn er maar vier van. Trouwens, ik heb LP's die gelimiteerder zijn. Kom op zeg, 2500 is ontzettend veel!
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? qghp | 500 | 17-05-2005 23:18 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? qghp | 500 | 10-03-2005 19:34 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? nuclearwarfare | 500 | 10-01-2005 17:04 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, shirts etc? telluriet | 500 | 16-11-2004 21:04 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, shirts etc. Verwijderd | 218 | 13-08-2004 09:29 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, shirts etc. telluriet | 500 | 01-08-2004 13:56 |