![]() |
||
Citaat:
![]() ga jezelf nou niet goed praten ![]() ![]() edit: ik ben het met leonoor eens. ik vind dat bij een relatie een grote mate van vriendschap te pas komt. bij mij is het altijd zo dat ik eerst een jongen goed moet kennen voordat ik wat romantische gevoelens voor hem ga ontwikkelen
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() *stubborn woman* |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil even zeggen dat jij gelijk hebt; relaties zijn niet voorspelbaar. Zowel liefdesrelaties als vriendschappen niet. Het is nogal kortzichtig en eenzijdig om te zeggen dat liefdes niet voor eeuwig zijn maar vriendschappen wel....
||
Citaat:
Wat ik er misschien ook meer mee bedoelde te zeggen is dat je vriendschap moet relativeren. Misschien stel ik er ook wel veel te veel eisen aan en heb ik best goede vrienden gehad, dat zelf alleen niet zo gezien, maar hetzelfde geldt omgekeerd voor sommige anderen die beweren talloze goede vrienden te hebben, misschien noemen zij te snel iemand 'een vriend'...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En wat niet is kan nog komen, Charlottetje leeft nog, toch? ![]() + zie haar eigen uitleg natuurlijk, daar sluit ik me ook bij aan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
sorrie, maar dan moeten ze niet bij mij komen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ken het probleem, ik ben van mezelf supersociaal maar heb gene vaste vrienden, ik ga altijd los en vast met iedereen om , soms een tijdje met die dan weet met die, maar ze blijven gewoon niet ik houd niet lang vrienden of ze blijven wel maar het worden geen vaste vrienden echt heel vervelend ![]() en ik snap het niet want zelfs mensne die verlegen zijn hebben vrienden maarja ik ben supersociaal en heb geen vrienden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kijk daar heb je het al alleen maar omdat jij iets meegemaakt hebt, wil nog niet zeggen dat je mag gaan generaliseren niks "stubborn woman"
||
Citaat:
![]() heeft al 2 jaar nix van zich laten horen. bovendien als ik alleen 'n vriend mag zijn als het HAAR uitkomt ? nee sorry. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben gewoon nog maar zelden in mn leven iemand tegen gekomen waar ik niet na een dag school of een uurtje sporten op uitgekeken ben, dezelfde interesses heeft etc. Volgens mij ben ik er gister toch wel achter gekomen dat ik eigenlijk toch wel een echte vriend heb, maar die ken ik dan ook niet van school en niet van de vereniging oid ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
en dat vind ik eigenlijk wel jammer gelukkig dit jaar met een nieuwe school beginnen... wie weet...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het GROTE Paddoverhaal. De(OOG)Directie | 20 | 03-08-2002 15:17 |