Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2004, 21:24
0o-MuiS-o0
0o-MuiS-o0 is offline
HELP!

Ik heb gister het spel van CSI gekocht, maar ik was er druk mee en ik dacht nou zo moeilijk is het nou ook weer niet, maar toen ik alle bewijs materialen had (Nouja meer kan ik echt niet vinden heb van alles ook vingerafdrukken en pillen enzo) kon ik niet meer verder. Ik zit in het eerste level dat er een meisje waarschijnlijk is gewurgd maar wie kan mij verder helpen om het level te halen en heeft nog wat tips!

DANKJE ALVAST!! XxX
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2004, 21:52
Smobbo
Smobbo is offline
www.gamefaqs.com daar zal vast wel een uitleg van het complete spel staan, gewoon ff bij de search balk op de site CSI of Crime Scene Investegation invullen. Dan vind je vast wel een Walktrough waar het in staat
Oud 20-08-2004, 21:54
0o-MuiS-o0
0o-MuiS-o0 is offline
Citaat:
Alfred J. Kwak! schreef op 20-08-2004 @ 22:52 :
www.gamefaqs.com daar zal vast wel een uitleg van het complete spel staan, gewoon ff bij de search balk op de site CSI of Crime Scene Investegation invullen. Dan vind je vast wel een Walktrough waar het in staat
Dankje!!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 16:11
0o-MuiS-o0
0o-MuiS-o0 is offline
Kan iemand anders mij nog helpen, ik ben niet zo'n held die het allemaal snapt op het internet.. dus iemand die het kort kan uitleggen ofzo?? Mag ook lang is nog fijner.. maarja niet iedereen heeft geen tijd.

Greetzz Marieke
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 19:51
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
je gaat naar die site, je typt daar "CSI" in bij de search, dan kies je een van de resultaten die de search geeft, en dan lees je de FAQ/walkthrough. Met wat kennis van engels zou dat moeten lukken.
Oud 23-08-2004, 17:08
tommiegun
tommiegun is offline
Gewoon op deze link drukken: GameFaqs CSI (1)
Oud 23-08-2004, 20:50
iRoy
iRoy is offline
Is dat niet die serie waarin ze met niets een 3 voudige moord/overval oplossen? Dan moet die game niet te spelen zijn xD Maar idd www.gamefaqs.com is dan de plaats om te kijken.
Oud 23-08-2004, 21:14
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Sparks schreef op 23-08-2004 @ 21:50 :
Is dat niet die serie waarin ze met niets een 3 voudige moord/overval oplossen? Dan moet die game niet te spelen zijn xD Maar idd www.gamefaqs.com is dan de plaats om te kijken.
Dat is idd die serie . Daar kunnen ze aan de hand van een haar je favoriete kleur achterhalen
Reageren

Regels voor berichten