Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2002, 15:24
charly not
charly not is offline
Kweet niet of deze topic ooit al eens geweest, maar kkon iig nix vinden wat er op zou lijken//.,,

Als jij RL, tommy, dkny etc draagt.. draag je dat dan omdat er een merkje op staat... Zodat iedereen kan zien aan je paardje op je polo dat je RL draagt, of om 'andere' redenen???
Oud 16-06-2002, 15:25
Secreet
Secreet is offline
Euhw meestal omdat het mooie kleren zijn...merkje of niet...boeit me niet...ik koop het omdat ik iets mooi vind...

Maar moet eerlijk toegeven...Morgan heeft iets...vind die letters op de kleding ook erg mooi...
Oud 16-06-2002, 15:25
Qamra
Qamra is offline
Nee, veeeeeeeeeeeeeeel te fucking duur
Oud 16-06-2002, 15:31
de
de is offline
ik vind het mooi + goede kwaliteit + goede pasvorm.
En ik loop er al heel mijn leven mee, waarom zou ik dan iets anders gaan dragen als me dit goed bevalt?

en ach, de prijs...gewoon een beetje je prioriteiten stellen mijns inziens

Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 15:36.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 15:36
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
de schreef:

Als je ergens anders hetzelfde shirt ken kopen voor veel minder.. Dan weet ik het wel hoor
Oud 16-06-2002, 16:19
Fr@ukje
Fr@ukje is offline
Citaat:
de schreef:
ik vind het mooi + goede kwaliteit + goede pasvorm.
En ik loop er al heel mijn leven mee, waarom zou ik dan iets anders gaan dragen als me dit goed bevalt?

Same here
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 16:27
Verwijderd
Ik geef toe, vroeger kocht ik wel veel kleding van bv. Polo alleen omdat er een merkje opstaat. Het maakt het gewoon 'af' als je een mooie outfit hebt, en je kunt zien dat het van een 'duur' merk is. Slechte reden, ik weet het, maarja.

De afgelopen twee jaar echter koop ik gewoon kleding omdat ik het mooi vind en omdat de kwaliteit goed is. De kwaliteit van sommige kleding van Ralph Lauren (met name de poloshirts met korte mouw) is me gewoon zo tegengevallen dat ik het niet meer hoef. Ik draag kleding die lang meegaat en in mooie, frisse kleuren te krijgen is -> Lacoste, Façonnable, Arrow.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 17:10
June bug
June bug is offline
Ik geef geen zak om merken. Wel zeg ik soms: m'n adidas-gympjes, of m'n overseas-broek, maar dat gaat er niet om dat ik "trots" ben dat ik dat merk heb ofzo. Gaat er gwn om dat het makkelijk is om zo aan te geven wat je bedoelt. Wat ik wel bijvoorbeeld heb is, nu ik 1 overseas broek heb, weet dat die fijn zit, en ik dus sneller geneigd ben om er nog 1 te kopen. Maar het gaat me zeker niet om het plaatje Overseas erop ofzo...
Oud 16-06-2002, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Nirv@nafreak schreef:
Ik geef geen zak om merken. Wel zeg ik soms: m'n adidas-gympjes, of m'n overseas-broek, maar dat gaat er niet om dat ik "trots" ben dat ik dat merk heb ofzo. Gaat er gwn om dat het makkelijk is om zo aan te geven wat je bedoelt. Wat ik wel bijvoorbeeld heb is, nu ik 1 overseas broek heb, weet dat die fijn zit, en ik dus sneller geneigd ben om er nog 1 te kopen. Maar het gaat me zeker niet om het plaatje Overseas erop ofzo...
Zoiets wou ik ook gaan tiepen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 17:22
shanli
shanli is offline
Citaat:
Nirv@nafreak schreef:
Oud 16-06-2002, 19:16
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik koop niet echt dingen om het merk, al vind ik sommige merken fijner dan anderen, qua kwaliteit.
Ik koop de laatste tijd veel 2e-hands-kleding.. is goedkoper
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 03:48
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Pebbles schreef:

ik oowk
truien/shirtjes zijn voor mij totaal merkloos, meestal banddingetjes dus...
en als het om broeken gaat, ik ben gewoon lui... ik weet dat stuka spijkerbroeken mooi zijn, lekker zitten en dat ze goed zitten dus als ik dan een spijkerbroek wil gak naar het waterloo ofzow en dan koop ik gewoon bijna altijd dat en als het om ribbroeken gaat dan weet ik gewoon dat ik banshee moet hebben dus dan ga ik rechtstreeks naar netjes in utrecht... die merken bevallen mij en dan gak oowk niks anders proberen (of ik moet ergens iets geweldigs of mega goedkoops vinden)
Oud 17-06-2002, 09:08
Roos
Roos is offline
Gaaaaan we weer... *gaat haar oude stukje opzoeken met de zoekmachine*
Oud 17-06-2002, 09:10
Roos
Roos is offline
Ik hecht er wel waarde aan, omdat de merken die ik vaak draag staan voor een goede kwaliteit. De kleding vind ik bovendien mooi, ik koop natuurlijk niets "om het merkje" als het verder foeilelijk is.
Daarnaast vind ik het verzorgd staan, het laat zien dat je aandacht aan je uiterlijk besteed en dat je daar best wat voor wilt betalen.
Oud 17-06-2002, 21:45
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Roxy schreef:
truien/shirtjes zijn voor mij totaal merkloos, meestal banddingetjes dus...
eigenlijk, als je het zo bekijkt, is een band toch ook een beetje een merk?
Oud 18-06-2002, 08:58
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ik hecht er wel waarde aan, omdat de merken die ik vaak draag staan voor een goede kwaliteit. De kleding vind ik bovendien mooi, ik koop natuurlijk niets "om het merkje" als het verder foeilelijk is.
Daarnaast vind ik het verzorgd staan, het laat zien dat je aandacht aan je uiterlijk besteed en dat je daar best wat voor wilt betalen.
Mee eens!!!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 09:41
Li
Li is offline
Citaat:
charly not schreef:
Kweet niet of deze topic ooit al eens geweest, maar kkon iig nix vinden wat er op zou lijken//.,,

Als jij RL, tommy, dkny etc draagt.. draag je dat dan omdat er een merkje op staat... Zodat iedereen kan zien aan je paardje op je polo dat je RL draagt, of om 'andere' redenen???
Ja ik draag het omdat er een merkje op staat

Het is goede kwaliteit, meer mijn stijl, maar het interesseert me niet echt of er nou wel of geen paardje op staat. Het is alleen vanzelfsprekend voor mij om naar zulke winkels te gaan.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 11:04
PV
PV is offline
ik draag die dingen niet... zou bang zijn als k t aanheb
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 11:11
vixen
vixen is offline
Het gaat ook niet om de merkjes bij mij, het is wel sneller inderdaad dat als een merk goed zit dat k daar dan meer dingen van koop. Maar ik ga niet showen met bijvoorbeeld mn bikini van 'kijk, k heb dr een van esprit'.
Oud 18-06-2002, 11:13
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Eerlijk gezegd schaam ik me altijd dood als het merkje te goed te zien is .
Oud 18-06-2002, 12:06
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:
Eerlijk gezegd schaam ik me altijd dood als het merkje te goed te zien is .
Het is ook debiel om rond te lopen als al je labeltjes naar buiten hangen
Oud 18-06-2002, 12:14
damaetas
damaetas is offline
ik let ni op merken (die die je noemde ken ik niet )
maar duurdere merken zijn wel vaak betere kwaliteit, ik vertrouw op een goeie winkel om die voor me uit te zoeken. ik weet best wel dat je als je trug komt van de h&m soms al kan beginen naaien, maar dat is dan mn eigen keus. ik koop wel merken als ik daar geld voor heb
Oud 18-06-2002, 12:52
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
verschil in kwaliteit tussen merkkleding en merkloze kleding is gering. Het echte kwaliteitsverschil merk je bijv. bij surf-, ski- of zeilkleding, of in schoenen. Ik heb een paar maanden geleden een blouse met korte mouwen bij de ZEEMAN gehaald voor 6 euro en die is nogsteeds als nieuw na behoorlijk veel dragen en wassen.
Ik draag dus zelf geen merkleding; BELACHELIJK hoge prijs voor zo'n lapje stof en heel veel mensen trappen er in. En die kledingverkopers lachen de lul uit de broek dat jij zo gek bent om 80 euro aan een blousje uit te geven.
Oud 18-06-2002, 13:07
Verwijderd
hmm vroeger had ik veel nike truitjes enzow, vonnet gewoon een koewl merk, zat lekker en vonnet toen leuk...

nu kan het me niej meer schelen wat voor merken ik draag, alhoewel ik bijv met schoenen vaak wel heb, dat je echte adidasjes hebt en de neppe, en dat ik dan liever weer de ecte heb, die zijn dan net iets mooier en zitten lekkerder..maar aan de andere kant hebbik nu wel de nep versie van allstars

ook isset zow, wat al eerder gezegd is, dat bijv overseas broeken gewoon erg mooi en van goede kwaliteit zijn, dus dat je dan eerder geneigd bent om een broek van dat merk te kopen..
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 20:43
flamez
flamez is offline
daarom draag ik ook nooit merken, omdat er toch geen goede argumenten zijn om merkkleding te kopen,

greetz

FLamez
Oud 18-06-2002, 20:52
diamonde
diamonde is offline
Heyz....

ff een reactie op:

charly not schreef:

Ik koop ook altijd merkkleding en eigenlijk ook wel een beetje om het merkje zelf.. als ik een blousje van Ralph Lauren zie hangen en bij CoolCat hangt bijna precies zo een, dan ben ik toch geneigd die van Ralph Lauren te kopen, wat ik dan ook doe....
En meestal is merkkleding ook van een betere kwaliteit dan de wat goedkopere kleding...
Maarja, ik houd het toch bij merkkleding, ik heb het altijd al gehad en zal het altijd ook wel blijven houden...
Ik ben het dan ook eens met Rosi...!!!

xxx,
diamonde
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 22:13
Verwijderd
mm ik koop bij de Steppin' Out, dan ben je pas echt true omdat daar meestal geen merkje opstaat
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 16:22
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
Pebbles schreef:

Ik ook!
Oud 19-06-2002, 18:18
Sisi
Sisi is offline
Kwaliteit Thats Right
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 22:15
biertjehappen
biertjehappen is offline
Kwaiteit boeit me dus echt geen fuck, maar ik vind de kleding en de pasvorm mooi en goed.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 22:18
biertjehappen
biertjehappen is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
mm ik koop bij de Steppin' Out, dan ben je pas echt true omdat daar meestal geen merkje opstaat
ohnee? barbarian, steppin'out etc.

nee maar je hebt wel gelijk, als je daar koopt koop je echt omdat je het mooi vind en intereseert het merk je dus geen fuck. Hé ik heb 5 rugby's en 3 broeken van steppin'Out
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 11:20
Roos
Roos is offline
Citaat:
WelcomeHome schreef:
verschil in kwaliteit tussen merkkleding en merkloze kleding is gering.
Ben ik het niet mee eens.
Shirtjes van de H&M zijn véél eerder versleten dan shirtjes van RL. Ze verkleuren ook veel sneller. Dat merk ik echt heel snel.
Oud 20-06-2002, 12:25
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
ik let er niet speciaal op eigelijk.. als ik iets leuks zie dan koopik het.. heb een heel koel jurkje laatst gekocht, was ook van een of ander voor mij onbekend merk maar mijn kakzus kende het wel tsja..boeiend?..zoalng er maar niet keigroot ralph lauren op me kleding staat vind ik het best
Oud 20-06-2002, 14:12
Pink panter
Pink panter is offline
sommige merken vind ik gewoon goed en mooi.
maar soms vind ik het ook wel vet als er met koeie letters DKNY op mijn truitje staat geschreven.
Maar het is dan niet zo dat ik ermee wil opscheppen.Vin dat gewoon mooi.

KIZZIE.... M
Oud 20-06-2002, 14:21
Verwijderd
Citaat:
biertjehappen schreef:

ohnee? barbarian, steppin'out etc.

nee maar je hebt wel gelijk, als je daar koopt koop je echt omdat je het mooi vind en intereseert het merk je dus geen fuck. Hé ik heb 5 rugby's en 3 broeken van steppin'Out

Barbarians rule, maar op al die steppin out polo's staat geen merk hoor, ik heb een paar long sleeve polos van steppin out. en de gebruikelijke rugby's
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten