Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik geef toe, vroeger kocht ik wel veel kleding van bv. Polo alleen omdat er een merkje opstaat. Het maakt het gewoon 'af' als je een mooie outfit hebt, en je kunt zien dat het van een 'duur' merk is. Slechte reden, ik weet het, maarja.
De afgelopen twee jaar echter koop ik gewoon kleding omdat ik het mooi vind en omdat de kwaliteit goed is. De kwaliteit van sommige kleding van Ralph Lauren (met name de poloshirts met korte mouw) is me gewoon zo tegengevallen dat ik het niet meer hoef. Ik draag kleding die lang meegaat en in mooie, frisse kleuren te krijgen is -> Lacoste, Façonnable, Arrow. |
![]() |
|
![]() |
Ik geef geen zak om merken. Wel zeg ik soms: m'n adidas-gympjes, of m'n overseas-broek, maar dat gaat er niet om dat ik "trots" ben dat ik dat merk heb ofzo. Gaat er gwn om dat het makkelijk is om zo aan te geven wat je bedoelt. Wat ik wel bijvoorbeeld heb is, nu ik 1 overseas broek heb, weet dat die fijn zit, en ik dus sneller geneigd ben om er nog 1 te kopen. Maar het gaat me zeker niet om het plaatje Overseas erop ofzo...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() truien/shirtjes zijn voor mij totaal merkloos, meestal banddingetjes dus... en als het om broeken gaat, ik ben gewoon lui... ik weet dat stuka spijkerbroeken mooi zijn, lekker zitten en dat ze goed zitten dus als ik dan een spijkerbroek wil gak naar het waterloo ofzow en dan koop ik gewoon bijna altijd dat en als het om ribbroeken gaat dan weet ik gewoon dat ik banshee moet hebben dus dan ga ik rechtstreeks naar netjes in utrecht... die merken bevallen mij en dan gak oowk niks anders proberen (of ik moet ergens iets geweldigs of mega goedkoops vinden)
|
Ik hecht er wel waarde aan, omdat de merken die ik vaak draag staan voor een goede kwaliteit. De kleding vind ik bovendien mooi, ik koop natuurlijk niets "om het merkje" als het verder foeilelijk is.
Daarnaast vind ik het verzorgd staan, het laat zien dat je aandacht aan je uiterlijk besteed en dat je daar best wat voor wilt betalen.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het is goede kwaliteit, meer mijn stijl, maar het interesseert me niet echt of er nou wel of geen paardje op staat. Het is alleen vanzelfsprekend voor mij om naar zulke winkels te gaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik let ni op merken (die die je noemde ken ik niet
![]() maar duurdere merken zijn wel vaak betere kwaliteit, ik vertrouw op een goeie winkel om die voor me uit te zoeken. ik weet best wel dat je als je trug komt van de h&m soms al kan beginen naaien, maar dat is dan mn eigen keus. ik koop wel merken als ik daar geld voor heb
|
verschil in kwaliteit tussen merkkleding en merkloze kleding is gering. Het echte kwaliteitsverschil merk je bijv. bij surf-, ski- of zeilkleding, of in schoenen. Ik heb een paar maanden geleden een blouse met korte mouwen bij de ZEEMAN gehaald voor 6 euro en die is nogsteeds als nieuw na behoorlijk veel dragen en wassen.
Ik draag dus zelf geen merkleding; BELACHELIJK hoge prijs voor zo'n lapje stof en heel veel mensen trappen er in. En die kledingverkopers lachen de lul uit de broek dat jij zo gek bent om 80 euro aan een blousje uit te geven.
|
Verwijderd
|
hmm vroeger had ik veel nike truitjes enzow, vonnet gewoon een koewl merk, zat lekker en vonnet toen leuk...
nu kan het me niej meer schelen wat voor merken ik draag, alhoewel ik bijv met schoenen vaak wel heb, dat je echte adidasjes hebt en de neppe, en dat ik dan liever weer de ecte heb, die zijn dan net iets mooier en zitten lekkerder..maar aan de andere kant hebbik nu wel de nep versie van allstars ![]() ook isset zow, wat al eerder gezegd is, dat bijv overseas broeken gewoon erg mooi en van goede kwaliteit zijn, dus dat je dan eerder geneigd bent om een broek van dat merk te kopen.. |
![]() |
|
Heyz....
ff een reactie op: charly not schreef: Kweet niet of deze topic ooit al eens geweest, maar kkon iig nix vinden wat er op zou lijken//.,, Als jij RL, tommy, dkny etc draagt.. draag je dat dan omdat er een merkje op staat... Zodat iedereen kan zien aan je paardje op je polo dat je RL draagt, of om 'andere' redenen??? Ik koop ook altijd merkkleding en eigenlijk ook wel een beetje om het merkje zelf.. als ik een blousje van Ralph Lauren zie hangen en bij CoolCat hangt bijna precies zo een, dan ben ik toch geneigd die van Ralph Lauren te kopen, wat ik dan ook doe.... En meestal is merkkleding ook van een betere kwaliteit dan de wat goedkopere kleding... Maarja, ik houd het toch bij merkkleding, ik heb het altijd al gehad en zal het altijd ook wel blijven houden... Ik ben het dan ook eens met Rosi...!!! xxx, diamonde |
![]() |
||
Citaat:
![]() nee maar je hebt wel gelijk, als je daar koopt koop je echt omdat je het mooi vind en intereseert het merk je dus geen fuck. Hé ik heb 5 rugby's en 3 broeken van steppin'Out |
![]() |
||
Citaat:
Shirtjes van de H&M zijn véél eerder versleten dan shirtjes van RL. Ze verkleuren ook veel sneller. Dat merk ik echt heel snel.
|
![]() |
ik let er niet speciaal op eigelijk.. als ik iets leuks zie dan koopik het.. heb een heel koel jurkje laatst gekocht, was ook van een of ander voor mij onbekend merk maar mijn kakzus kende het wel
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Barbarians rule, maar op al die steppin out polo's staat geen merk hoor, ik heb een paar long sleeve polos van steppin out. en de gebruikelijke rugby's |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
De Emo's xCornelia | 84 | 27-01-2011 11:07 | |
Lifestyle |
Waarom strings dragen? sofie3 | 136 | 17-09-2004 19:50 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, shirts etc. telluriet | 500 | 01-08-2004 13:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Lifestyle |
waarom draag jij de kleding die je draagt? Verwijderd | 87 | 15-06-2002 14:51 |