Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2004, 21:34
Smobbo
Smobbo is offline
hebbie ie em van de officiele site? dan moet ie goed zijn (zou ook dom zijn om em ergens anders te halen aangezien ie gratis/legaal is...)
Oud 12-08-2004, 21:53
Ghost
Ghost is offline
WinAce/WinRar/WinZip
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 13:02
DG
DG is offline
nou opnieuw gedownd en geinstalled

kben nu met de traingingen bezig maar ik kom nit verder bij medical no. 3 (treat shock) en airborne no.2 live jump

kan iemand me helpe?
Oud 15-08-2004, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Alfred J. Kwak! schreef op 12-08-2004 @ 21:22 :
Sander kom op nou, lees mijn post is goed. Jou antwoord slaat dan dus als een tang op een varken.

Maar ok, ik doe ff aardig voor deze ene keer. Sander: Ik reageerde op Silent die zei dat er teveel maps met arabieren als tegenpartij waren. Daar reageerde ik op door te zeggen dat er volgens mij geen andere tegenstanders dan arabieren in het spel zijn. Ik zei het op een vragende manier om dat ik het sinds 1.8 niet meer gespeeld hebt (dit heb je al gelezen in een eerdere post van mij) en er dus dingen veranderd kunnen zijn.

Bedoel je toevallig Silent Killing?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 11:25
tosyali
tosyali is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef op 12-08-2004 @ 02:53 :
het is zeker weten propaganda, maar 2 jaar geleden toen ik begon spelen was het minder. de laatste 2 versies zijn er alleen maar maps bijgekomen waar je arabieren afknalt.
ahh, lekker arabieren afknallen, dat hebben ze ooit bij ons gedaan
Oud 19-08-2004, 22:37
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Hmm, veel FAQ's hier, ff kijken of we wat kunnen beantwoorden.

Ik wordt uit de game gegooit als ik er net inzit, wat moet ik doen?
Kijk eerst eens of je de nieuwe versie al hebt. Heb je die al? Staat Punkbuster dan wel aan? Dat wil soms ook nog wel eens werken. Het kan ook zijn dat je honor te laag is, maar dat wordt dan aangegeven. Het kan ook aan je verbinding settings liggen. Ik heb ADSL, maar ik heb aangegeven dat ik ISDN heb, bij ADSL werkt het spel minder soepel. Probeer ook eens met je screensettings te klooien.

Ik heb het spel gedownt, maar kan niet spelen!
Dat klopt, eerst ff alle trainingen doen. Als je basic training af hebt, kun je met de simpele missies beginnen. Heb je bij je schiettraining 37 (volgens mij?) raak, dan kun je aan je advanced training beginnen. Na afloop van de basic training gaan airborne training en medic training open. Voor de theorie examens van medic training kun je de antwoorden opzoeken. Kijk maar ff op google ofzo. Dat geldt ook voor de theorie van de SF training. Alleen de laatste SF training is vervelend. Let erop, je kan alleen SF zijn, als je boven de 15 honor hebt.

Mijn CD-Key is gebanned!
Dat kan niet. Het is een gratis spel. Wel kan je gewoon een IP of account ban krijgen als je je misdraagt in het spel, onder het toeziend oog van een admin. Dit geldt echter alleen voor cheaters, en zelfs dan zul je niet meteen gebanned worden.

Mijn account is weg!
Op de officiele AA site, kun je je account weer terugvragen.

Ik speel AA al een redelijke tijd, heb nu ergens in de 40 honor. Mij vind je voornamelijk in de map Hospital en anders in een van de andere SF maps. Het blijft zeker een meester spel, gratis en gewoon super goed uitgedacht. Je kan altijd zeggen: maar we kunnen alleen maar Amerika spelen. Ja, vind je het gek, is het promotie materiaal, de Amerikanen gaan niet voor hun lol een paar miljoen dollar verkloten aan een spelletje. Het spel werd gemaakt om het Amerikaanse leger aantrekkelijker te maken, dan gaan ze er geen Irakeese groeperingen in doen.

Ik zit nu nog in een clan, maar stap er binnen kort uit. Ernst[NL] zal dan waarschijnlijk mijn naam zijn.

Hoaah soldier!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 23:24
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
ja klopt allemaal wat die Ernst zegt.

ik speel dit spel al 2 jaar, sinds versie 1.4.
al mijn accounts gecombineerd zit ik waarschijnlijk rond de 90 honor.

mijn huidige en enige actieve account is een 66 honor, onder de naam Bushwanker.

ik speel alles behalve de SF-maps, mijn computer kan die niet meer aan.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 11:12
tosyali
tosyali is offline
ik had mijn account terug gevraagd maar kreeg niets
ben ik opnieuw begonnen maar die parachute sringen lukt maar niet
Oud 22-08-2004, 21:23
Verwijderd
om even terug te komen op de vijand in americas army,
ze zijn geen arabieren.
Het zijn even min duitsers, fransen, irakesen enz enz
Het zijn Opfor, ze hebben een eigen taal opforiaans (het klinkt een beetje russisch maar is het niet)
Inprencipen kan er elke soort persoon achter die bivak muts zitten.

Groeten,
The marshall
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 22:23
Smobbo
Smobbo is offline
omg marshall tikje geindoctrineerd door aa?
Oud 22-08-2004, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Ernst schreef op 19-08-2004 @ 23:37 :
Hmm, veel FAQ's hier, ff kijken of we wat kunnen beantwoorden.

Ik wordt uit de game gegooit als ik er net inzit, wat moet ik doen?
Kijk eerst eens of je de nieuwe versie al hebt. Heb je die al? Staat Punkbuster dan wel aan? Dat wil soms ook nog wel eens werken. Het kan ook zijn dat je honor te laag is, maar dat wordt dan aangegeven. Het kan ook aan je verbinding settings liggen. Ik heb ADSL, maar ik heb aangegeven dat ik ISDN heb, bij ADSL werkt het spel minder soepel. Probeer ook eens met je screensettings te klooien.

Ik heb het spel gedownt, maar kan niet spelen!
Dat klopt, eerst ff alle trainingen doen. Als je basic training af hebt, kun je met de simpele missies beginnen. Heb je bij je schiettraining 37 (volgens mij?) raak, dan kun je aan je advanced training beginnen. Na afloop van de basic training gaan airborne training en medic training open. Voor de theorie examens van medic training kun je de antwoorden opzoeken. Kijk maar ff op google ofzo. Dat geldt ook voor de theorie van de SF training. Alleen de laatste SF training is vervelend. Let erop, je kan alleen SF zijn, als je boven de 15 honor hebt.

Mijn CD-Key is gebanned!
Dat kan niet. Het is een gratis spel. Wel kan je gewoon een IP of account ban krijgen als je je misdraagt in het spel, onder het toeziend oog van een admin. Dit geldt echter alleen voor cheaters, en zelfs dan zul je niet meteen gebanned worden.

Mijn account is weg!
Op de officiele AA site, kun je je account weer terugvragen.

Ik speel AA al een redelijke tijd, heb nu ergens in de 40 honor. Mij vind je voornamelijk in de map Hospital en anders in een van de andere SF maps. Het blijft zeker een meester spel, gratis en gewoon super goed uitgedacht. Je kan altijd zeggen: maar we kunnen alleen maar Amerika spelen. Ja, vind je het gek, is het promotie materiaal, de Amerikanen gaan niet voor hun lol een paar miljoen dollar verkloten aan een spelletje. Het spel werd gemaakt om het Amerikaanse leger aantrekkelijker te maken, dan gaan ze er geen Irakeese groeperingen in doen.

Ik zit nu nog in een clan, maar stap er binnen kort uit. Ernst[NL] zal dan waarschijnlijk mijn naam zijn.

Hoaah soldier!

ja ok maar kjik...ik heb nieuwe versie al punkbuster staat aan goeie internet verbinding ( kabel ) enz...alles goed....toen ik 2.0 speelde nix aan de hand. Later speelde ik ook 2.1 niks aan de hand kreeg vaak critical errors ( kreeg info over mn hele pc meer nie ) heb wel goeie pc amd 2000 64 mb kaart 512 mb werkgeheugen wel goed....maar nu kan ik nie meer joinen...ik d8 van. He laat ik es de oue versie proberen...2.0...daar heb ik geen problemen mee maarja wil nieuwe maps spelen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 23:08
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
the marshall schreef op 22-08-2004 @ 22:23 :
om even terug te komen op de vijand in americas army,
ze zijn geen arabieren.
Het zijn even min duitsers, fransen, irakesen enz enz
Het zijn Opfor, ze hebben een eigen taal opforiaans (het klinkt een beetje russisch maar is het niet)
Inprencipen kan er elke soort persoon achter die bivak muts zitten.

Groeten,
The marshall
in vorige versies droegen ze tulbanden en je hoort nog steeds arabische muziek uit de radio op IC.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 14:33
tosyali
tosyali is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef op 23-08-2004 @ 00:08 :
in vorige versies droegen ze tulbanden en je hoort nog steeds arabische muziek uit de radio op IC.
pakoes en indis dragen tulbands meestal
Reageren

Regels voor berichten