![]() |
||
Citaat:
Duivelaartje - Ja, ik ben een mierenneuker. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Die schrijffouten die er bij mij uitgehaald worden, vind ik alleen maar handig voor mezelf. Maar dat het nou iets toevoegd aan de kritiek, nee, niet echt. Ik reageer nog op de stelling zelf, maar heb daar mijn hoofd nu nog niet helemaal naar...
||
Citaat:
![]() (of doe ik nu arrogant? Ik maak maar gein. ![]() Edit: Ow wacht, er stond ook 'haast'. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Wat voor daglicht?
||
Citaat:
Jij moet echt onmiddelijk ophouden. En dan ook wel nu. Ga iemand anders de vernieling in helpen wil je!? En nee, ga nu niet zeiken dat ik ruzies uitvecht over dit forum.
||
Citaat:
![]() Weet je wat ik steeds beroerder vind aan dit forum? Dat er mensen zijn die denken omdat ze vroeger ooit een x een of twee geweldig goed lopende verhalen geschreven hebben denken dat ze daardoor nu alles kunnen doen en zeggen + alles af kunnen graffen. Er er zijn ook mensen die veel, andere of misschien 'slechtere' verhalen schrijven, (en dus kritiek goed kunnen gebruiken) maar die worden dan overgeslagen omdat 'het sowieso al niet aanspreekt.' Nou, daar heb je veel aan. Je kan toch ook reageren op iets wat je minder aanspreekt? Vooral diegene die goed in schrijven/de Nederlandse Taal zijn, kunnen vast ook goed, handig kritiek geven!
||
Citaat:
Bedankt ![]() En geen ruzie maken hier, iedereen heeft recht op een mening. Ik ben nu weg en ben vrijdag weer terug.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Sorry, ik hou niet van die soort posts... Even over jezelf zeggen dat je goed bent - excuus - over jezelf zeggen dat je bij de beste schrijvers van Letteren hoort... ![]() Er zijn goede schrijvers hier ja, maar ik noem geen namen. Dat is niet leuk voor anderen en ook niet voor degene zelf. Het is al helemaal fout als je jezelf noemt... Ok, ik kom even bot uit de hoek, iedereen zijn mening. Dit is mijn mening hierover. Laten we het centraal houden, zonder al teveel feitjes en dat soort dingen. Duivelaartje... Edit: Duivelaartje staat wel heel lief onder zo'n post. Ik maak ervan: Duivelaar! Laatst gewijzigd op 22-08-2004 om 17:16. |
![]() |
||
Citaat:
Dat over Grim is prive, gooi dat er niet in zo'n topic uit. Zonde. Wij hebben (als het goed is) allemaal goede zin en zeker geen hekel aan jou! (Ik in ieder geval helemaal niet ![]() Duivelaartje |
![]() |
||
Citaat:
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt. Ik weet dat jullie het vreemd vinden dat ik me zoveel aantrek van jullie en vooral Grim. Ik ga niet proberen om jullie tegen hem op te zetten. Ik wil alleen maar zeggen dat ik het volledig gerechtvaardigt is hoe ik over hem spreek. Als je je aan mijn gedrag stoort pm je me maar, zal ik eens fijn uit de doeken doen waarom ik me zo gedraag. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar, welk verhaal is dan zo fantastisch dat je LUH, Renard of zelf maar mij, Nijn* of Bloemenpoes evenaart? Kom maar, kom maar, kom maar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jullie, jullie, jullie, jullie, jullie... Ik hap (ja lekker...), maar je hebt het over 'ons' en niet over jezelf... Wie zegt dat hier een hoog niveau is? Niemand toch, want hij is er op dit moment niet. Wel geweest, en hij zal er misschien weer komen. Duivelaar |
![]() |
||
Citaat:
Hoe oud ben je? Ik kan aan je post niet merken dat je ouder bent dan bijvoorbeeld Ieke... Ik ben nu wel benieuwd. Dat weet ik ook. Uitgevers boeit het echt geen ene flikker of je spelfouten in je verhaal hebt. Maar moet je hier tegen iedereen zeggen: 'Het maakt niet uit of er spelfouten in zitten?' O jawel... Je leert ervan als je foutjes worden verbeterd, vaak vinden de schrijvers van het verhaal het juist fijn dat ze op foutjes worden gewezen. De meeste gaan nog naar school en leren wat over de Nederlandse taal. Wat maakt het uit wat de uitgevers vinden? Misschien willen de sommigen hier helemaal niet naar de uitgever of wie dan ook. Het gaat om een goed verhaal produceren, dat de uitgever vindt boeit geen zak. Waarom noem je wel jezelf, maar is het niet 'ons'? Duivelaartje |
![]() |
||
Citaat:
Duivelaartje - Nee, normaal ben ik heel lief... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Charlotte
||
Citaat:
Wat het dus lastig maakt is dat de meningen daar over verdeeld zijn. Een aantal mensen willen het juist zo laagdrempelig mogelijk houden en anderen willen er juist een drempel hebben omdat ze veel om kwaliteit geven. Maar hoeveel mensen zullen er overblijven als er inderdaad zo'n drempel zou komen? Zouden in dat geval niet alleen de mensen van 'Raakvlak's' lijstje hier nog mogen komen om verhalen te posten en te beoordelen omdat anderen niet goed genoeg zouden zijn in het schrijven van verhalen en ook niet in het commentaar geven? Wat is het doel van letteren of wat zou het moeten zijn? Charlotte
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben forumbaas enne... ![]() Verder, een hoge drempel lijkt me dus niets, want hoe hoger de drempel, hoe minder mensen je overhoudt. Een beetje drempel is dan wel gewenst, imho. Grim |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 21:46 |