Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2004, 14:22
cha0s
cha0s is offline
Wakker worden in vreemde tenten, hippies vangen met lasso, de Randstedelijke punk verantwoorde figuur uithangen terwijl Ufke filmt, bekertjes scharrelen, chick, eh nog 'n chick, Freestylers waren echt dope, Miss kittin & Felix de huiskat ook, Bloodhound Gang ook, stem kwijtgeraakt, me doodgeërgerd aan het geTheo, Acid in de India tent , een Theo gevonden en 'm uitgelachen, Tokyo Ska Paradise gemist , DKM en Flogging Molly wat beiden weer geweldig was, Danko Jones was 'n dikke homeau met z'n "Supershow" waarin 'ie meer lulde dan speelde, the offspring gezien met crappy achtergrond koor, en nog wel aardig wat meer dingen. Ja, 't was best wel dope.
Oud 23-08-2004, 14:46
Skyrise
Skyrise is offline
groove armada

@ a*: zoveel dnb was er niet strictly just B.A.S.S. (2xdj 2x2 SL1210!) Reboot en Marky

voor de rest:

El gran silencio en electro coco ook supervet
Oud 23-08-2004, 14:47
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Delifrena schreef op 19-08-2004 @ 21:42 :
er zijn 10.000 kaarten minder verkocht dan voorgaande jaren, wat nou druk ?
ja maar ook 4 tenten minder:

Foxtrot
Dommelsch
Charlie
Echo II
Oud 23-08-2004, 15:04
Vandal
Vandal is offline
Mijn stukkie

vrijdag: Zutons was niet veule an. Snel weggegaan naar de Hives, was erg leuk maar een uur is ook genoeg met die zanger. Offspring was op routine maar erg vet. Heideroosjes was ook wel strak. Daarna ff cabaret met Guido Weijers; jmmr dat ik achter een paar boeren zat die lomp deden maar was ook leuk

Zaterdag: Bloodhound Gang. Ik had wat nieuwe nummers verwacht, maar dat deden ze niet. Was wel erg vet! k stond alleen de verkeerde kant Daarna Velver Revolver, best spannende muziek en leuk om Slash in het echt te zien. Die zanger leek qua kleding wel op Rob Halford.
Dropkick Murphys was retestrak en echt cool! Later heb ik nog mn shirt door hun kunnen laten signeren
Dolf Jansen was ook lache, alleen werd in de buurt van de wachtrij de hele tijd 'Theo' geroepen (ook tijdens zijn show nog)

Zondag: Was voor mij qua bands de minste. Flogging Molly was wel leuk om een keer te zien. Papa Roach was ook erg cool!

Als postbode Siem van Plien en Bianca een transseksueel is dan stond ie achter me op de camping. Wat n gay.
En Theo mag van mij een enge ziekte krijgen.
Oud 23-08-2004, 15:20
T*
T* is offline
THEOOOOOOOOOOO

hehe, ik was zaterdag echt een fanatiekeling

trouwens ook leuk, kom ik thuis is er een gedeelte van t plafond naar beneden gekomen (van die afgrijselijke kartonnen platendingen weetjewel) en had mijn nicht de stekker van de modem in een van der verhuisdozen ingepakt..

aber gut, ik ben weer schoon en ga zo lekker slapen
Vond het echt cool, vooral aangezien ik vrijdagochtend echt echt echt echt echt niet meer wilde gaan eigenlijk een ook nog zware vertraging had in de trein omdat de ns vergeten was dat er per spoor maar 1 trein kan rijden..

Van alles gezien, helaas ook cabin fever waarvan ik al gezegd had dat het en kutfilm was een geen verantwoorde slasher, maar ik heb dus van die vrienden die gewoon NOOIT NAAR MIJ LUISTEREN

radio 4 was cool trouwens en I Am Kloot.. en ZEBRAMAN! fantastische cultfilm
Miss Kittin was ook cool, maar daar moest ik het laatste half uur in mijn eentje heen
en en en en.. had eigenlijk ook nog veel meer willen zien, maar was te gaar om overal heen te kunnen gaan..

Laatst gewijzigd op 23-08-2004 om 15:22.
Oud 23-08-2004, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 23-08-2004 @ 13:54 :
bwaaaa ik ben veel te fucking moe om nu uitgebreid te reageren
the hives en auf der maur waren geweldig en ik heb steeds dezelfde forummers weer overnieuw gezien. gelukkig kent niemand mij
ik heb je wel gezien.
ja het was leuk.
Oud 23-08-2004, 15:26
tuttebel
tuttebel is offline
mijn verslagje.

donderdagavond kwamen we aan na fuckin veel vertraging en met een babybedje met n loeizware tent --> iedereen sjaggerijnig. tent opgezet op 1 van de weinige plaatsjes (t-splitsing bij camping 2)
nog even nr de 24uurs (die vlakbij was) en daarna proberen te slapen wat niet lukte door de fuckin bas van 7 nation army die door je matje heendreunt.

vrijdag hebben we wat gehangen en zijn we naar colour of fire geweest wat niks aanwas. daarna naar the hiiiiiiiiives, wat wel heel erg ruig was!
stukje NERD gezien vanaf t gras omdat we halverwege kwamen, ik denk dat t in de tent leuker was.
daarna flink op tijd naar de offspring want we wouden vooraan staan, t was echt heel erg vet, veel oude nummers.
en toen nog de roosjes wat wel leuk was wie immer.;')
en nog school of rock gezien vanaf een paadje waar je fuckin spierpijn van kreeg.

zaterdag:
vroeg op omdat we nr de bloudhound gang wouden, maar k vond die eigenlijk niet zo leuk..ik vind ze maar losers.
velvet revolver n stukje gezien, maar achterin kon ik geen ene fuck zien, maar t klonk wel vet!
rude rich and the high notes waren ook zeer vet!
dropkick murphys echt super!
chemical brothers gehoord vanaf t gras bij t water, was niet echt ruig. behalve dan die clown die je af en toe op t scherm zag.
drna naar higher ground, die silent disco is ook grappig.
en de brainshaker (?) was ook echt releks.

zondag: ik vond tokyo ska paradise orchestra n beetje tegenvallen..flogging molly was super vet!!!
frans ferdinand mr saai, en the distillers was ook niets.
daarna naar papa roach wat helemaal niet zo mn muziek is maar t was wel lollig. en nog n stukje white stripes en daarna naar lowlands all stars en een of ander vage tekenfilm over n alien met een computer gezien.

lang verhaal. maar lowlands was zker ruig.
Oud 23-08-2004, 15:39
Verwijderd
The Zutons - Lekkere band met leuke liedjes. Geflipt wijf op de sax.
The Hives - Kutband. Echt op afgeknapt. Live zeer slecht met een arrogante zanger. Het is godverdomme Oasis niet. Zang stond ook verkeerd afgesteld ofzo. Buiten op de heuvel klonk het trouwens beter.
The Offsspring - Zzz, vriend van mij wilde erheen. Saai.
Keane - Niet spannend. Klonk wel heel erg goed. Beter als 2 weken geleden. Pluspunt!
Acid - Trok ik ook niet helemaal.
Don Diablo - Was lekker bezig!
Verder vond ik dEUS en Franz Ferdinand heel erg goed. Eurotrip was een grappige film. The Streets zeer vermakelijk. Helaas Gem, Radio 4 en Graham Coxon gemist, maar allen al eens gezien.
Oud 23-08-2004, 15:39
rodina
rodina is offline
Even geheel terzijde heeft iemand vrijdag een meisje mn ex helemaal verrot zien schelden omdat het een stomme klootzak was etc?

Leedvermaak
Oud 23-08-2004, 15:40
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
MCH schreef op 23-08-2004 @ 15:39 :
The Zutons - Lekkere band met leuke liedjes. Geflipt wijf op de sax.
The Hives - Kutband. Echt op afgeknapt. Live zeer slecht met een arrogante zanger. Het is godverdomme Oasis niet. Zang stond ook verkeerd afgesteld ofzo. Buiten op de heuvel klonk het trouwens beter.
The Offsspring - Zzz, vriend van mij wilde erheen. Saai.
Keane - Niet spannend. Klonk wel heel erg goed. Beter als 2 weken geleden. Pluspunt!
Acid - Trok ik ook niet helemaal.
Don Diablo - Was lekker bezig!
Verder vond ik dEUS en Franz Ferdinand heel erg goed. Eurotrip was een grappige film. The Streets zeer vermakelijk. Helaas Gem, Radio 4 en Graham Coxon gemist, maar allen al eens gezien.
+ we hadden kut buren en ik werd helemaal geflipt van die theo
Oud 23-08-2004, 15:41
Verwijderd
The White Stripes trouwens ook.
Oud 23-08-2004, 16:20
Verwijderd
Franz Ferdinand <333333333333333333333333
Oud 23-08-2004, 16:30
funest
funest is offline
ja was leuk
Oud 23-08-2004, 16:39
baas
baas is offline
ja wel gaaf. ik ben nu wel lam. the hives, flogging molly, rude rich and the highnotes, dropkicks, danko jones en tokyo ska paradise orchestra waren vet, de distillers kut. ik schei er nu uit ik ga pitten.
Oud 23-08-2004, 16:49
INViCTuS
INViCTuS is offline
Ik heb onwijs veel gezien en het was ook weer onwijs kicke. Tevens nu enorm naar de klote en vanavond nog een voetbalwedstrijd.

Dik voedselgevecht op camping

Faithless was kicke, Chemical Brothers zeker ook en stond vlak voor het podium dus dat was wel royaal. Gisteravond afgesloten met Liebing, Estroe en die lounge/tjill tube.Geen zin om de rest op te gaan noemen want zoveel energy heb ik nu nie meer
Oud 23-08-2004, 16:49
Supervixen
Supervixen is offline
oh lowlands, echt zo kool was t, ben nu wel doder dan dood, maar t was t waaaard.

Novastar: mooi, maar niet heel interessant
The Hives: Yeah! heel gezellig, lekker gedanst
Keane: Onwijs mooi, 1 van mn lievelings optredens van dit festival
Heideroosjes: hiphiphipvet alleen beetje half doodgedrukt,maar ach
Faithless: KUT, nou oke eerlijk blijven, t is lekkere muziek, maar echt, we weten t nou wel.
Lowlands Hard: lekker dansen op vooral, oude, nummers, was gezellig
Felix The Housecat: leek me wel leuk, maar viel erg tegen, alleen maar dat uitfaden, werd een beetje irritant.
Bloodhound Gang:erg grappig, vermakelijk en ja the roof is on fire enzo.
The Sheer: gehoord terwijl ik half dood lach te zijn in het gras, dus niet heel goed gehoord, maar was wel lekker op de achtergrond.
Rude Rich& The high notes: oooeeh dat was lekker, Skankin' goood!
Dropkick Murphys: Ik vond de muziek normaal al nie zo oke en ook live pakte het me niet.
Auf der Maur: ten 1e, zo geiiiiiil, nie normaal, vooral veel gekwijld, ik vond t optreden redelijk.
Rogie & Company: aparte dansvoorstelling, niet heel boeiend en beetje vaag, wel even lekker rustig tussen de optredens door.
80's verantwoord : zooooo fout, zoooo hip.
Blanche: lief, lekker wakker worden, pakkende deuntjes
Flogging Molly: vond ik wel lekker,we're all just dancers on the devils dance floor..lala
Franz Ferdinand: Ik zat nogal niet nuchter te wezen aan de zijkant van de alpha dus heb het niet helemaal 100% meegemaakt, wat ik hoorde, hoewel t geluid echt kut was daar, was erg leuk.
Danko Jones:zo strak, erg goed gespeeld en gewoon lekker rock 'n rollen!@
The Distillers: Brody..jum, ik vond t optreden beetje saai, ik had niet het gevoel dat ze t voor hun lol deden ofzo..
The White Stripes: Kheb vooral veel gekletst met iemand die ik lang niet had gezien, maar ik vond sommige nummers wel oke, maar over t algmeen, wat is die Jack een arrogante lul zeg, viel me best tegen dit, hoewel ik me er wel op had verheugd.

en Theo: afschieten die gozer en vooral degene die ooit zijn begonnen met het roepen van zn naam. ir-ri-tant

Ik wil niet dat t afgelopen is !@#

hmm *gaap* Ik heb wel slaap nodig.
Oud 23-08-2004, 16:54
INViCTuS
INViCTuS is offline
Ik sta er trouwens best versteld van wat men allemaal achter kan laten. Behalve de enorme berg rotzooi kwam ik opzich nog best veel waarde spullen tegen en/of spullen die je nou niet zozeer hoeft achter te laten.
Oud 23-08-2004, 17:20
Dmnq
Dmnq is offline
heeft iemand campingzeep gezien?
Oud 23-08-2004, 17:25
Verwijderd
Zag dat het ergens uitgedeeld werd.
Ik ben nog even naar de douches gegaan om te kijken of iemand het liet vallen.
Maar helaas.
Oud 23-08-2004, 17:26
idontcare
idontcare is offline
zal ik dan ook maar even mijn verslagje doen..

vrijdagochtend kwam ik aan, samen met een vriend en vriendin. die vriendin moest die avond ervoor nog werken dus daarom zijn we 's ochtends pas gegaan. wij liepen vrolijk camping 4 op om een plekje te vinden kwamen we tot de conclusie dat het toch wel erg vol was maarrrrr tot onze groooooote vreugde was er ook een bos haha als je vanaf de ingang van camping 4 helemaal rechtdoor loopt kom je vanzelf het bos tegen, en daar stonden wij. toen gingen we het festivalterrein op en zag ik de volgende bands:

Colour of fire: muziek was vet, de zang iets minder.
Keane: doodgelachen om die gast achter t keyboard, die zat echt de headbangen of ze leven er van af hing.
The Offspring: naar me zin gehad op de heuvel
Heideroosjes: was vet! veel gedanst
Daarna we wel zo'n beetje in de Grolsh tent gebleven.

Ennnnnn toen was het al weer zaterdag morgen! Ik weet niet meer of ik nou fijn geslapen had of niet, ik was ieder geval wakker gezien:

Eleven: ik kende ze nog van Parkpop en het was echt een fijne band om de dag mee te beginnen.
Bloodhound Gang: het eerste halfuur vond ik er niet zoveel aan, maar later werd het wel leuk. Hey Ya was lachen. ik zag alleen geen drol.
Oil: vette band.
Gem: kan me niet meer herinneren wat ik ervan vond. wel leuk volgens mij.
Dropkick Murphy's: op de heuvel in het zonnetje gelegen, muziek was oke.
The Darkness: supervet!! van te voren had ik zoiets van 'oke dit wordt lachen!' maar het concert was echt vet
Within Temptation: ik hoefde er niet echt graag heen, die anderen wel, dus heb er ook even gestaan. soms best mooi.
Daarna gedanst in de Alpha.

Me lichaam wilde toen echt niet meer, echt alles deed pijn. dus toen lag ik in me bed, en een paar uurtjes later werd ik wakker door een paar gasten die een stuk verderop herrie aan het maken waren met pannen of blikjes of weet ik veel, ik was iig wakker. toen maar een beetje ingepakt enzo en het festivalterrein weer opgegaan. ennnn gezien:

Tokya Ska Paradise Orchestra: heeeerlijke muziek! ook die zon er bij, hmmm ! Ik was aan het dansen op de heuvel.
Ocean Size: goeie band, ik vond het knap dat ze al die verschillende ritmes bij konden houden.
Flogging Molly: leuk
Franz Ferdinand: jammer dat ik weer geen drol zag, maar bij matinee ging ik toch echt wel uit me dakpan.
Danko Jones: muziek was wel okee, heb me wel beetje ge-ergerd aan die gast.

Toen even terug naar de tent en alles ingepakt want we moesten 's avonds weg omdat we die dag erna, vandaag dus, naar school moesten voor dat introductie gedoe. de spullen hadden we ff bij iemand anders gedropt die wel tot vandaag bleef. daarna weer naar de India tent wanttttttttt Goldfinger was nog!! Echt, dat was voor mij echt DE band dit festival. De tent was echt 1 circle pit, supervet Ook dat die drummer met een string en een pruik op I believe in a thing called love van The Darkness ging doen was echt super

Ja, volgend jaar weer.
Oud 23-08-2004, 17:29
Dmnq
Dmnq is offline
Citaat:
Ufke schreef op 23-08-2004 @ 17:25 :
Zag dat het ergens uitgedeeld werd.
Ik ben nog even naar de douches gegaan om te kijken of iemand het liet vallen.
Maar helaas.
was dat serieus??? ik had het over de fotosoap die werd uitgezonden op die beeldschermen..
Oud 23-08-2004, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Beftekkel schreef op 23-08-2004 @ 17:29 :
was dat serieus??? ik had het over de fotosoap die werd uitgezonden op die beeldschermen..
Oh, dat heb ik niet gezien.
Uitgedeelde zeepjes heb ik wel gezien.
Oud 23-08-2004, 17:32
Verwijderd
wt, heideroosjes, en danko jones waren teringgoed, verders was alles wel prima enzo

aleen een beetje jammer dat toen ik bij nile aankwam ik nog niet eens de kans kreeg om fatsoenlijk mijn haar los te doen en mijn hoofd heen en weer te schudden, want toen was het alweer afgelopen..

en wie is theo
Oud 23-08-2004, 17:33
Verwijderd
'Lowlands Theo' is gevonden

BIDDINGHUIZEN - 'Lowlands Theo', die de afgelopen drie dagen de gemoederen heeft beziggehouden op het driedaagse popfestival, heeft zich bekendgemaakt. Het blijkt om de 23-jarige Theo Vlaar te gaan uit Arnhem.

Vanaf donderdagavond in de rij voor de camping-ingang tot in de late uurtjes op het festivalterrein is elke Lowlandsganger er tot vermoeiens toe mee geconfronteerd: hartstochtelijk geroep om Theo. Het leek alsof iedereen hopeloos op zoek was naar een verloren geraakte Theo. Niemand wist echter waar dé Lowlandsgimmick van dit jaar zijn oorsprong vond.

Theo onthulde vandaag zelf zijn verhaal: 00Vorig jaar liep ik even weg uit de rij voor de ingang om te plassen. Juist op dat moment kwam de hele rij in beweging en kon ik mijn vrienden niet terugvinden. Zij begonnen heel hard Theo te roepen, waarna andere mensen mee gingen doen. Maar dit jaar is het pas echt doorgebroken. Mensen nemen hun telefoon op met Theo, vallen in slaap na een laatste roep om Theo. Ik ben voor de achtste keer op Lowlands, maar dit is verreweg de leukste." Voor de echte fans: Theo is ingenieur, werkt op de Hogeschool Larenstein in Velp en houdt van gitaar spelen.

Verschenen in SP!TS op maandag 23 augustus 2004.
Oud 23-08-2004, 17:34
Dmnq
Dmnq is offline
Citaat:
Ufke schreef op 23-08-2004 @ 17:31 :
Oh, dat heb ik niet gezien.
Uitgedeelde zeepjes heb ik wel gezien.
o, nouja. mijn broer werkte daar achter de schermen en had toevallig een fotosoap gemaakt. vandaar.
Oud 23-08-2004, 17:37
Verwijderd
Einde Theo, ik hoef nu nooit meer die naam te horen.

Leo vorig jaar was toch leuker

Iemand wel nog Wieteke en Sjoerd gezien?
Oud 23-08-2004, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 23-08-2004 @ 17:33 :
verhaaltje over theo
haha dat meen je niet, heeft dat in de spits gestaan
Oud 23-08-2004, 17:40
Verwijderd
Citaat:
suicidal eendje schreef op 23-08-2004 @ 17:38 :
haha dat meen je niet, heeft dat in de spits gestaan
http://spitsnet.nl/cci.php?rid=9&id=26383
Oud 23-08-2004, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Beftekkel schreef op 23-08-2004 @ 17:34 :
o, nouja. mijn broer werkte daar achter de schermen en had toevallig een fotosoap gemaakt. vandaar.
Cool, niet gezien helaas.
Oud 23-08-2004, 17:49
luchtballon
luchtballon is offline
Over het algemeen vond ik het publiek nogal lam en onenthousiast.. Was jammer. De mensen met wie ik samen was wilden zich ook niet net zo uitleven als ik. Dus heb ik niet zo ver naar voren gestaan als ik eigenlijk wilde.

Vrijdag:
Colour of fire: Klonk wel okee. Niks bijzonders
Hives: Wat een kapsoneslijers. Maarach, de leidjes waren hip.
Offspring: Was vet.
Heideroosjes: Was ook leuk. Stond alleen ergens waar het publiek saai was.

School of rock: Al een keer gezien. vond het toen niet grappig, nu wel. Maar Klaus de vorkheftruckmeneer sloeg alles

Zaterdag:
Bloodhound gang: Grappig, leuk, lekker wakker worden
Velvet revolver: Niet echt mijn muziek, en teveel lange mensen om me heen, maar ik heb me toch wel vermaakt
Rude rich & the high notes: Weinig mensen, maar het publiek wat er was was zeker gezellig. ik heb lekker gedanst!
Dropkick murphys: Favoriete band had teleurstellend slecht geluid, dat was wel heel jammer. Maar verder was het leuk, en heb ik me ook wel uitgeleefd
The darkness: gevolgd vanaf de heuvel. was ook wel grappig
Within temptation: Klonk goed.
sAvonds in de alpha tent me vermaakt met mensen die sigarettenpakjes op merk aan het sorteren waren op de vloer en ook nog gedanst/pogingen gedaan om warm te worden.

PTU: Gare film, tis weer eens iets anders . Maar een ding leken de mensen niet te begrijpen.... theo deed niet mee!!!

Zondag:
Te moe om op te staan voor vankatoen, helaas.
Tokyo ska paradise orchestra: Ook leeg in de tent, maar ook vet.
Oceansize: Vond ik tegenvallen. Niet zoveel aan. Op tijd weggegaan voor:
Flogging molly: HIP! Heb me hierbij uiteindelijk toch nog een heel optreden gedanst en gesprongen en gepit.
Dillinger escape plan: Een bak herrie.
Danko Jones: Vanaf de heuvel. Lekker bij het eten. Klonk vanaf daar goed en had ook wel in de tent willen staan.
Distillers: Ze hadden hun tijd niet volgemaakt en terecht. Wat een lam publiek. Ze begonnen goed, maar kregen echt te weinig terug van het publiek.
Papa roach gemist omdat ik zonodig ook nog kraampjes wilden kijken ...
White stripes: Vond het niet heel bijzonder.

En toen moesten we weer naar huis
Oud 23-08-2004, 17:59
Roxy
Roxy is offline
Oke toch nog veel forummers niet gezien zo te zien...

Omdat ik de hele week leiding was geweest bij kamp en niet veel had geslapen zijn we vrijdag pas gegaan. Zo kon ik donderdag nog even thuis bijslapen en we moesten donderdag ook nog de kaartjes halen.

Vrijdag:
Na een treinreisje en een pendelbusje konden we meteen doorlopen naar de meneer van de kaartjes en de lowlands bandjes. Die trouwens gruwelijk lelijk waren. We zijn meteen naar camping 5 gelopen want op vrijdag is de rest toch al vol. Daar hebben we een mooi plekje, en twee vriendelijke buurmannen die onze tent zo interessant en apart vonden dat ze hem wilden opzetten, gevonden.. heerlijk toch..
Daarna zijn we bandjes gaan kijken, het was toch nog wat laat omdat we op de camping waren blijven ouwehoeren en het regende dus we wilden de tent niet uit.. dus novastar hebben we gemist.. We zijn meteen door gegaan naar the zutons.. ik kende ze eigenlijk niet maar vriendinnetje wel en die vond ze wel cool en ik vond ze live ook erg gaaf. Was een goed begin.. Daarna zijn we naar the hives gegaan en daar begon het drama met de alpha.. We zagen geen bal dus zijn we maar op het heuveltje gaan zitten, wat we daarna iedere keer maar hebben gedaan.. Wel relaxt en oke maar toch eigenlijk is gewoon in de tent staan met goed zicht toch wel leuker.. The Hives vond ik niet zo overtuigend als 2 jaar geleden, maar dat was misschien ook omdat vanaf buiten je toch minder meekrijgt.. We zijn daar blijven zitten voor NERD die ik ook eigenlijk wat vond tegenvallen.. Vooral het begin was wat saai.. Toen zijn we maar naar de Scissor Sisters gegaan die wel geinig waren maar die muzikaal toch niet mijn ding zijn... Daarna The Offspring uit jeugdsentiment en dat was eigenlijk super gaaf. Echt heel erg leuk om weer te zien.. Omdat we geen zin meer hadden in het heuveltje en we faitless al in boedapest hadden gezien zijn we naar mintzkov luna gegaan wat we niet kenden. Maar dat was erg cool, zeker het downloaden waard..

Zaterdag:
Opstaan was erg moeilijk dus van de bloodhound gang hebben we helaas maar een paar liedjes gezien, wel de gave en dat was ook al leuk jeugdsentiment.. Daarna zijn we door gegaan naar the sheer dat erg erg vet was. Daarna hebben we even bij velvet revolver gezeten wat dodelijk saai was en toen ben ik geloof ik ook half in slaap gevallen.. Deus was erg gaaf maar omdat ik nog zo slaperig was heb ik er weinig van meegekregen.. Bij Dropkick zaten we nog steeds op het bergje en hebben we leuk meegezongen.. Daarna even naar Auf der Maur gegaan maar dat viel een beetje tegen dus weer terug naar de alpha voor the Darkness, wat erg cool was om te zien.. Daarna naar the streets, wat niet echt heel erg leuk was zeg maar.. Omdat we dachten dat het vreselijk druk zou zijn bij de alpha zijn we maar naar spektrum gegaan ipv chemical brothers.. Dat was eigenlijk geen reet aan en toen zijn we richting tent gegaan.. Later ben ik nog bij de dnb geweest in de bravo wat ook eigenlijk best cool was..

Zondag
Was een wat saaiere dag.. Tokyo ska paradise orchestra was weer te vroeg dus we zijn bij oceansize begonnen, wat erg cool was. Echt heel gaaf, een van mn beste van dit weekend. We waren wat aan de luie kant en waren een beetje anti flogging molly in de alpha dus hebben we bij radio 4 gezeten wat best cool klonk.. Daarna ben ik naar mn tentje gegaan tot the distillers, die waren net zo stom als ik verwacht had.. Daarna hebben we even bij Soulwax gezeten, wat erg cool was natuurlijk.. Daarna kwam de moeilijke keuze en omdat het de alpha was zijn we maar niet naar the white stripes gegaan.. Eerst een klein stukje papa roach wat ook erg leuk was en daarna Goldfinger. Geweldige afsluiter voor mij. Helemaal geweldig.
Oud 23-08-2004, 18:06
Verwijderd
heeft iemand euro trip nog gezien?
Oud 23-08-2004, 18:07
meisje
meisje is offline
Mijn buurman heeft 'Theo is dood' geintroduceerd
Oud 23-08-2004, 18:22
Verwijderd
Citaat:
suicidal eendje schreef op 23-08-2004 @ 18:06 :
heeft iemand euro trip nog gezien?
stukje van gezien gister avond, was echt te lame voor woorden dus echt he
Oud 23-08-2004, 18:31
meisje
meisje is offline
Ik heb voornamelijk mijn tijd op een bankje bij de alpha tent doorgebracht.
Oud 23-08-2004, 18:44
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
meisje schreef op 23-08-2004 @ 18:07 :
Mijn buurman heeft 'Theo is dood' geintroduceerd
...ik neem aan dattie dat vorig jaar al gedaan had?? ...hij behoort iig tot 1 van de 1000 die dat claimen
Oud 23-08-2004, 18:51
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Beftekkel schreef op 23-08-2004 @ 17:20 :
heeft iemand campingzeep gezien?
Nee helaas

Citaat:
Beftekkel schreef op 23-08-2004 @ 17:34 :
Jou broer is een klasgenoot van mij, en daarnaast ook mn stage-collega voor het komende halfjaar, helaas niet gezien, maar hij heeft de soap vast nog wel op dvd/cd =) ben heel benieuwd!
Oud 23-08-2004, 18:59
funkypunk
funkypunk is offline
heb het hele weekend te veel gewerkt (totaal bijna 30 uur)

gezien wat erg leuk was;
LCD soundsystem!!!! was gewoon een feestje
Gabriel blablabla vrolijke spaans/zuidamerikaanse muziek
goodbye Lenin, mooie film met humor
The Hives, goede muziek, maar een te groot ego

gemist;
te veel mooie dingen, alle grote namen, slaap, drugs
Oud 23-08-2004, 19:10
Escapism
Escapism is offline
gaaf:
colour of fire
dEUS
soulwax
oceansize
el gran silencio
Oud 23-08-2004, 19:13
Escapism
Escapism is offline
oh, en de hives vond ik muzikaal gezien bagger. maar die arrogantie waarmee ze t brengen is dan juist weer leuk.
Oud 23-08-2004, 19:34
wup
wup is offline
Ik ga niet een lijst neer zetten met bands enzo. Maar hoogtepunten vond ik The hives. Waren weer geweldig. Super hoe pelle het publiek zijn zin laat doen. Geniaal en muziek is ook nog eens geweldig.
Chemical Brothers waren ook echt leuk. Ben echt goe duit mijn dak gegaan. Vooral het begin was vet tof!
Verder bands al The darkness enzo waren wel grappig The white Stripes vond ik dan weer helemaal niets. Terwijl ik ze niet-live juist wle leuk vind.

en Fuck theo!
Oud 23-08-2004, 19:51
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Donderdagavond om 23.00 uur aangekomen en jah hoor er was een plaatjes voor ons vrij gehouden..
Daarna gingen we feesten in de 24 uurs tent, zonder te weten dat er een forum meeting was, kwam ik toch nog de meeste forummers tegen..

Vrijdagochtend toen het licht werd naar mijn tentje gegaan en een paar uurtjes geslapen..
Eerste optreden waar ik naar toe ben gegaan was Colour of Fire, dat was best oke..
Daarna door gegaan naar Opgezwolle, dat was zeker wel een strak optreden, daarna btje gechilled en gegeten..
Toen ben ik maar naar NERD gegaan, wat wel oke was, maar weer hetzelfde..
Bij The Offspring stond ik eerst in de tent, maar na me dood te ergeren aan het publiek ben ik maar aan de zijkant gaan staan..
Dit was ook wel een leuk optreden, igg beter dan ik had verw8..
De Heideroosjes ben ik mss 1 min. geweest, ben naar Freestylers gegaan, dat was zeker wel dope..
Faithless heb ik 1 nummer gezien, dat vond ik wel weer genoeg, maar was zeker wel cool om te zien..
Miss Kittin, vond ik maar en btje aan de saaie kant..
Toen op de camping een btje gezopen etc, toen besloten we om naar de Higher Ground te gaan om te dansen op Arabische/Indiaanse hiphop etc (Mystic Grooves), wat wel grappig was..
Daarna gingen we naar Late Night Comedy, wat er cool was ..
Felix da Housecat was wel leuk, maar om 4 uur vond ik het weer tijd om te gaan slapen..

Zaterdagochtend te lui om op te staan voor de Blood Hound Gang, dus die niet gezien..
Eerste was ik toen heb gezien was Krush Live, wat echt heel erg dope was, vooral toen er een oude japanse dude in zijn kimono op zijn fluit kwam spelen, echt super goed ..
Toen werd ook bekend gemaakt dat Relax in de Bravo kom om 16.15 en dat Arrested Development later in de avond kwam...
Echt super dat Relax ook nog ff kwam, ik had ze paar weekjes terug al gezien in Paard van Troje (Den Haag) met hun try-outs..
En jah hoor ze speelde weer hetzelfde, echt super cool, onverw8 hoogtepunt op Lowlands ..
Toen ben ik naar Textures gegaan, maar dat was niet echt zo super cool..
De Alpha tent wilde ik zoveel mogelijk mijden, dus niet naar Dropkick Murphys gegaan, maar naar Dizzee Rascal, die weliswaar een korte, maar een super strak show gaf..
Nog een klein stukje van Auf der Maur gezien, was wel oke..
Daarna naar The Streets gegaan, die zeker wel weer dope waren ..
Voor de rest ben ik die nacht naar Dj Marky & Mc Stamina gegaan, die wel een leuke set hadden, niet echt het beste op drum&bass gebied, maar bij gebrek aan beter was het toch wel cool..
B.A.S.S. op een afstandje nog wel gehoord, maar draaide wel in een stijl die ik gewend was..

Zondag was de meest brakke dag, eerst naar Oceansize gagaan, niet echt mijn muziek, maar was wel oke..
Daarna naar Radio 4 gegaan, ik had ze al 2 keer eerder gezien en ze speelde nog steeds goed en die nieuwe shit klonk ook goed ..
Daarna ben ik gaan slapen in mijn tentje en heb nog een stukje van The Distillers gezien, watr echt extreem ruk was..
Toen nog een stukje Soulwax, wat wel goed was..
Papa Roach heb ik voor de helft gezien en was zeker wel goed, echt super tof...
En als afsluiter was ik naar Goldfinger gegaan, wat zeker wel tof was, beter dan ik had verw8..
's Nacht hadden we een afval gevecht op de camping, gingen we met vuilniszakken om tenten en andere dingen gooien..
Lekker vroeg gaan slapen zodat ik relax kon opstaan..

Maandag, kk lang in de rij gestaan met de auto, om van het veld af te komen, we hebben 2 uur moeten w88 ofzo en de accu was nog leeg gegaan, omdat we de muziek aan hadden staan ..
Oud 23-08-2004, 19:52
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ach ja lowlands...
volgende keer neem ik wel vrienden mee ofzo.

theater en films waren cool.
qua bands niks werelds gezien (nou ja ik niet echt veel bands gekeken)
Oud 23-08-2004, 20:04
Verwijderd
ik heb Escapism gezien
Oud 23-08-2004, 20:06
Verwijderd
ik heb ook heel veel forummers gezien

maar niemand kent mij lekker kon mooi iedereen ongegeneerd beloeren
Oud 23-08-2004, 20:07
A*
A* is offline
Citaat:
Slettelina * schreef op 23-08-2004 @ 14:16 :
Aster herkende mij
Ahja, ik was alleen je naam kwijt.

Heel veel forummers gezien. Ik heb de meeste ook gewoon keihard gedag gezegd en ben toen maar weer doorgelopen.
Oud 23-08-2004, 20:11
A*
A* is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 23-08-2004 @ 14:46 :
@ a*: zoveel dnb was er niet strictly just B.A.S.S. (2xdj 2x2 SL1210!) Reboot en Marky
Hoe heet dat andere ook al weer? Ik haal het altijd doorelkaar.. wat vooral in Bravo gedraait werd.
Maar ik zat dus vooral in Bravo.
Oceansize was trouwens ook cool.
Oud 23-08-2004, 20:14
Verwijderd
Wie was trouwens het meisje dat riep "Hee, jij bent Ufke!" toen ik een domme kop naar haar getrokken had nadat zij dat naar m'n vriendin had gedaan toen ze haar omver gelopen had?

Was bij het weglopen na, volgens mij, The Offspring. In ieder geval bij het weglopen van de Alpha tent.
Oud 23-08-2004, 20:17
Paniccore
Paniccore is offline
ik heb je ook nog een keer geroepen op camping 4 maar je hoorde me niet. Of wilde me niet horen kan ook. Ik stond nl. vlakbij op de camping
Oud 23-08-2004, 20:20
cha0s
cha0s is offline
gheh, de manier waarop Roel en ik Ufke hebben gevonden was ook wel grappig. We zochten die Zweden vlag van 'm, maar die was dus weg. Liepen we 't toiletgebouw in, zien we 'n gast met 'n zweden shirt aan. Wij 'r heen, blijkt het een echte Zweed te zijn... maar hij wist wel precies waar Ufke stond

Regels voor berichten