Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2004, 16:48
skeleton
skeleton is offline
+ Hives ( ondanks de arrogantie van de zanger toch zeer vet )
+ Dropkick Murphys ( groot feest as usual )
+ Flogging Molly ( zie boven )
+ Bloodhound Gang ( zeer leuke show )
+ The Offspring ( leuk om te zien dat ze smash nrtjes niet vergeten waren )
+ Controle op de hoeveelheid bier die je mee mocht nemen.. wat een lachertje
+
+/- Heideroosjes ( was allemaal weer leuk en aardig maar like dit is al de 5de X dat ik ze binnen een jaar heb gezien en de show blijft indentiek )
+ De gammele tent trashen die we mee hadden genomen, en natuurlijk de overburen die zo aardig waren om het forceren van de tent even een handje te helpen
- De lameheid van het optreden van The Distillers.. vond het nogal een lamme bedoeling en er mogen wel es andere nr's gespeeld worden dan alleen maar van de coral fang cd ( die overigens lang niet het niveau is van hun vorige 2 albums ... ) verder ontbrak het enthousiasme nogal bij deze band.
- Maar een klein stukje van Danko Jones gezien hebben ( we gingen eerder weg voor The Distillers )
- Lang in de rij staan bij Dolf Janssen en vervolgens niet meer naar binnen komen
- Crowdsurfbeleid ( ondanks dat het al jaren niet mag, maartoch )

Verder was al met al Lowlands dit jaar zeer geslaagd wat mij betreft op wat kleine minpuntjes na, maar die mochten de pret niet drukken.
Oud 23-08-2004, 16:49
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 23-08-2004 @ 17:00 :
- ranzige wc's zodat ik werd gedwongen om alle dagen wild te plassen achter m'n tent
nee, dat is lekker fris! nou weet ik wat die drek achter mn tent was

Citaat:
heb ook best veel forummers gezien, volgens mij alleen andersom niet echt
you could've at least said "hi"

Citaat:
freakjuh schreef op 23-08-2004 @ 17:21 :
Ik vond Felix da Housecat ook zwaaar tegenvallen, hij kan inderdaad niet mixen, en dat teasen ging veel te ver. Je kan af en toe eens teasen of je kan alle nummers verpesten door ze steeds weg te draaien, en hij deed helaas het laatste ben zelfs eerder weggegaan omdat ik me dood stond te ergeren
Miss Kittin was wel leuk, voor zover ik het gezien heb
exactly, Kittin leuk, Diablo aardig, Felix kut (en dat terwijl ik er toch best wat van had verwacht)

Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 23-08-2004 @ 17:25 :
grote +: wc's die je door kan trekken (ipv dixi's) en wasbakken (ipv kraantjes aan een plank boven een modderpoel)
precies! iedereen maar zeuren dat Lowlands zo duur is, maar het is gewoon fckn luxe, en dat is relaxed! Lowlands is zo gefaciliteerd en daarnaast ook zo ontzettend "mooi" en thematisch (voor de experience) dat het gewoon wat duurder is...

maar voor de echte centenkrenten en viezerikjes: ga maar lekker naar dat Dixiland in belgie
Oud 23-08-2004, 16:50
Ragnar
Ragnar is offline
Hebben jullie NILE gezien?
Oud 23-08-2004, 16:53
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 23-08-2004 @ 17:50 :
Hebben jullie NILE gezien?
jepps, de helft ofzo, briljant mooie grunt-voice van die zanger... en erg mooie "egyptische" sfeergeluiden *uche*

maar.. hmm twas voor mij net niet ritmisch genoeg... toch leuk though

ps: jou ook nog gezien, maar niemand van die forumpeepz durfde je aan te spreken
Oud 23-08-2004, 16:54
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 23-08-2004 @ 17:53 :

ps: jou ook nog gezien, maar niemand van die forumpeepz durfde je aan te spreken
Lijkt me erg knap als jullie mij aangesproken zouden hebben, ik was namelijk niet aanwezig.
Oud 23-08-2004, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 23-08-2004 @ 17:25 :
Haha, die scheepstoeter Enorm vervelend.
Inderdaad
Oud 23-08-2004, 16:56
vixen
vixen is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 23-08-2004 @ 17:54 :
Lijkt me erg knap als jullie mij aangesproken zouden hebben, ik was namelijk niet aanwezig.
ghehe

Verder was de meneer in het konijnenpak ook erg cool. En zo'n meisje in een kort roze broekje, een bikini en witte fluffy beenwarmers was ook erg lachwekkend.
Oud 23-08-2004, 17:03
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 23-08-2004 @ 17:56 :
ghehe

Verder was de meneer in het konijnenpak ook erg cool. En zo'n meisje in een kort roze broekje, een bikini en witte fluffy beenwarmers was ook erg lachwekkend.

Ja, die konijnman
En die wandelende hoofden waren zo eng
Jammer dat ik jullie na de donderdag vrijwel niet meer heb gezien
Oud 23-08-2004, 17:07
rodina
rodina is offline
Citaat:
bertbart schreef op 23-08-2004 @ 16:14 :
hee rodien, wat zoek jij toch altijd sjieke vriendjes uit

Zolang het maar te neuken is.

Oud 23-08-2004, 17:08
Jules
Jules is offline
freakjuh stond vanmorgen tegenover eleanor r. en mij haar tandjes te poetsen, maar e.r. wist het niet zeker en ik ook niet want ik had mijn lenzen niet in. maar volgens mij klopte het
Oud 23-08-2004, 17:08
rodina
rodina is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 23-08-2004 @ 17:49 :
nee, dat is lekker fris! nou weet ik wat die drek achter mn tent was

Ghehe en dan al die mensen die tegen hekken aan gaan zitten etc
Oud 23-08-2004, 17:09
vixen
vixen is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 23-08-2004 @ 18:03 :
Ja, die konijnman
En die wandelende hoofden waren zo eng
Jammer dat ik jullie na de donderdag vrijwel niet meer heb gezien
wandelende hoofden..?
Ja, waar was jij gebleven, had je je vriendin nog teruggevonden?
En Ivo had de tent nog opnieuw opgezet want volgens hem stond ie niet goed
Oud 23-08-2004, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 23-08-2004 @ 18:08 :
freakjuh stond vanmorgen tegenover eleanor r. en mij haar tandjes te poetsen, maar e.r. wist het niet zeker en ik ook niet want ik had mijn lenzen niet in. maar volgens mij klopte het
ik dacht het ook al maar ik was brak en zzzleepyhead
Oud 23-08-2004, 17:11
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 23-08-2004 @ 18:09 :
wandelende hoofden..?
Ja, waar was jij gebleven, had je je vriendin nog teruggevonden?
En Ivo had de tent nog opnieuw opgezet want volgens hem stond ie niet goed
Ja, zo'n lowlands iets was dat, er liepen mensen met een soort maskers om hun lichaam in de vorm van een groot hoofd met een hele lange tong.. brrrrrrrrrr.

Ja die stond dus aan de overkant dus ik sliep daar

Tsk, we hadden hem nog wel zo mooi opgezet
Oud 23-08-2004, 17:14
Verwijderd
zoo ook terug en erg moe, maar het was wel weer heel erg leuk,
+ flogging molly
+ NERD(he's hot)
+ the offspring en heideroosjes, niet mijn muziek maar kende er wel veel van, dus was wel grappig
+ Velvet revolver(echt maf om Slash in het echt te zien)
+ Auf der maur
+ the darkness
+drummen in de wc op laatste avond op camping 3
+- Theo vind het toch wel grappig

- Danko jones
- ex'en zien
- sommige forummers
- weer
- lekkende tent gelukkig niet erg maar toch
- dat ik overal zo'n pijn heb

nou ik vond het lijstje wel weer lang genoeg
Oud 23-08-2004, 17:14
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 23-08-2004 @ 18:11 :
Ja, zo'n lowlands iets was dat, er liepen mensen met een soort maskers om hun lichaam in de vorm van een groot hoofd met een hele lange tong.. brrrrrrrrrr.
lopende hoofden van vieze mannetjes, zowiets staat mij bij. Briljant, echt eng inderdaad, en dan liepen ze achter iemand aan en sloten hem in! SUPER!
Oud 23-08-2004, 17:17
vixen
vixen is offline
Citaat:
~ BlackCat ~ schreef op 23-08-2004 @ 18:14 :

- sommige forummers
Welke forummers zijn dat dan toch!

En die hoofden lijken me echt eng zeg, ik blij dat ik die niet heb gezien...
Zijn er mensen nog in dat carwash ding van de dogtroep geweest?
Oud 23-08-2004, 17:21
tuttebel
tuttebel is offline
boah ja die hoofden waren echt freaks.
Oud 23-08-2004, 17:23
Synonym
Synonym is offline
++ The Dillinger Escape Plan
- Jeeee die lui hebben een energie op het podium, geweldig!

++ Ocean Size
- Experimentele rock, lekkere wakkermaakmuziek

++ N*E*R*D
- Geweldig toch, Pharrel, vooral als je bijna vooraan staat
Het klonk superlekker, alleen jammer van zijn schorheid

++ Amparonoia
Feestjeeee!

+ The White Stripes
Geen goede afsluiter, maar klonk wel goed!

+ Of The Record
Gaaaf! Beatboxen is

+ Cabin Fever
- Hahaha, zelden zooo'n slechte horrorfilm gezien, maar wat wassie toch leuk

Al met al: veeeeel forummers gezien, lekker Indiaans gegeten, redelijk weer (de zon was zeer oke), swirl's, gezellig, theoooo, leuke sfeer.

Lowlands 2004 was zeerrr geslaagd!
Oud 23-08-2004, 17:24
Verwijderd
ik ben ook terug

wel grappig dat iedereen beweert het echte verhaal van die Theo te kennen, vorig jaar was iedereen er ook al bij en was het iedereen zn vriend.

Miss Kittin was absoluut het vetste van Lowlands, vorig jaar ook al maar toen was ik helemaal kapot

verder vond ik het reboot: live drum n bass echt zwaar saai en de witte streepies waren tof. Tokyo SkaPa was ook vet en heel veel andere dingen ook.

En volgens mij waren er veel mensen uit scherpenzeel, want op werkelijk elke wc waar ik ben geweest stond "scherpenzeel Rocks!!!" oid

veel forummers gezien met de meeting en daarna ook nog. Vooral Vixen, Lepra, eXo, Anteverta, Elevator Music, Nighttime Bird en Cha0s ben ik opvallend vaak tegen gekomen...
enniehoes ik ga eten
Oud 23-08-2004, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Dr. Aep schreef op 23-08-2004 @ 18:24 :
ik ben ook terug

wel grappig dat iedereen beweert het echte verhaal van die Theo te kennen, vorig jaar was iedereen er ook al bij en was het iedereen zn vriend.

Miss Kittin was absoluut het vetste van Lowlands, vorig jaar ook al maar toen was ik helemaal kapot

verder vond ik het reboot: live drum n bass echt zwaar saai en de witte streepies waren tof. Tokyo SkaPa was ook vet en heel veel andere dingen ook.

En volgens mij waren er veel mensen uit scherpenzeel, want op werkelijk elke wc waar ik ben geweest stond "scherpenzeel Rocks!!!" oid

veel forummers gezien met de meeting en daarna ook nog. Vooral Vixen, Lepra, eXo, Anteverta, Elevator Music, Nighttime Bird en Cha0s ben ik opvallend vaak tegen gekomen...
enniehoes ik ga eten
dude, waar bleef je echt? Roel en ik hebben wel een uur of 3 zitten wachten op jullie bij lelystad
Oud 23-08-2004, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 23-08-2004 @ 18:26 :
dude, waar bleef je echt? Roel en ik hebben wel een uur of 3 zitten wachten op jullie bij lelystad
ik ben ook dat hele klotestation afgelopen en mn telefoon was leeg ineens

ik heb jullie nog gezocht!
Oud 23-08-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Dr. Aep schreef op 23-08-2004 @ 18:29 :
ik ben ook dat hele klotestation afgelopen en mn telefoon was leeg ineens

ik heb jullie nog gezocht!
Hoe laat kwam je daar aan dan? wij hebben op het plein voor het station echt uren in de zon gezeten
Oud 23-08-2004, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 23-08-2004 @ 18:32 :
Hoe laat kwam je daar aan dan? wij hebben op het plein voor het station echt uren in de zon gezeten
euhhh, geen idee. Mijn telefoon was op dus mn klok ook. maar volgens mij rond een uur of 2?
Oud 23-08-2004, 17:34
Verwijderd
Kelly en ik hadden trouwens ook mot en ze wilde heel graag naar huis en niet mensen zoeken dus waarschijnlijk heb ik jullie over het hoofd gezien

Sorry dude
Oud 23-08-2004, 17:36
Verwijderd
ach het zonnetje was erg lekker, ik heb me prima vermaakt, toen we er geen zin meer in hadden zijn we ook gewoon maar doorgereisd
Oud 23-08-2004, 17:51
Verwijderd
ohja en 21 grams is een gave film
Oud 23-08-2004, 17:57
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 23-08-2004 @ 18:51 :
ohja en 21 grams is een gave film
Ik heb nog op gelet maar heb je niet gezien
Oud 23-08-2004, 18:05
Verwijderd
ok ik ben thuis nu en gedouched

donderdag was ik na de begrafenis van mijn oma naar lowlands vertrokken. op ll aangekomen stond ik versteld dat er totaal geen rij was. ik ben niet gecontroleerd dus had ik een tray halve liters bier en 10 gram wiet mee naar binnen gekregen. natuurlijk is dat ondertussen allemaal al mijn bloed in en uitgeweest donderdag avond hadden we meet en dat was erg leuk. ik was aan het einde volgens mij niet echt enorm helder meer maar dat boeit niet echt ofzo veel toffe mensen leren kennen. ga geen lijst maken want daar zouden vast te veel fouten in staan met mijn brakke kop nu.

vrijdag naar the Hives geweest, ze waren erg leuk ondanks het enorme kutweer. ze hadden sneller mogen spelen wat mij betreft maar alsnog een erg d0pe sh0w. daarna zat ik met cha0s en wat maten van me bij de tent en toen we naar de alpha gingen werd ik door Geertje ghebeld dat er van alles gebeurd was. een vriend van me deed de laatste dagen al erg vreemd en we maakten ons erg zorgen om hem. bij de alpha tent is hij geflipt en is over het hek geklommen waarna hij dus van het terein gezet werd. het ergste is dus dat Dirk was blijven hangen in een paddo flashback en in een totaal andere wereld zat. na een half uur zoeken hadden we hem gevonden en toen ben ikj met hem naar de E.H.B.O. gegaan alwaar ik zijn vader heb gebeld die hem is komen ophalen. ik heb dus 3 uur naar alle waanbeelden van hem lopen luisteren en het was echt verschrikkelijk. vanavond ga ik bij hem langs en met hem en zijn ouders praten.

zaterdag ben ik lekker alle problemen van me af gaan skanken bij rude rich and the highnotes. echt een geweldig concert was dat. ik heb dropkicks gekeken en me daar lichtelijk vermaakt, ze speelden echt weinig goede nummers die avond met birthmark en nog wat mensen wezen junglen bij de bravo tent. enorm zat geworden en pas om 7 uur oid in de tent beland waar cha0s mij godverdekanker 2 uur later uit gesleurd heeft en me totaal beplakt met stickers en bekliederd met make up heeft. heel leuk maar ja iets later toen ik van ufke de fotos te zien kreeg(en een geweldig filmpje) kon ik er alweer om lachen

zondag werd ik dus versierd en wel wakker. ik heb me kinda opgefrisd en ben gauw naar tokyo ska gegaan. fan-fokking-tastisch echt waar. mijn benen deden nog zeer van het junglen de avond te voren maar dat mocht de pret niet drukken. helaasch geen shirt weten te vinden van tokyo ska verder flogging molly gekeken en dat was ook wel leuk, nog even gedanst distillers deels geziern omdat ik halverwege Geertje naar de tent gebracht heb omdat het zo slecht ging met haar. ik heb haar vlak voor goldfinger opgehaald en toen hebben we dus goldfinger gezien, dat was erg vermakelijk. na goldfinger Geertje weer naar de tent gebracht en daar nog even gebleven. ik was vrienden van me kwijt dus ging even het terrein op om wat rond te lopen. daar kwam ik cut off tegen en heb daar een tijd mee gehangen onder het genot van een enorm slechte film, euro trip

vandaag tent ingepakd e.d. en naar huis gegaan
Oud 23-08-2004, 18:05
Verwijderd
Ik heb Lepra, STP en Cut off gezien
Oud 23-08-2004, 18:07
Verwijderd
Citaat:
skeleton schreef op 23-08-2004 @ 17:48 :
+ De gammele tent trashen die we mee hadden genomen, en natuurlijk de overburen die zo aardig waren om het forceren van de tent even een handje te helpen
Oud 23-08-2004, 18:09
sorry
sorry is offline
+the hives, faithless, dEUS, chemical brothers, dj krush, tokyo ska paradise orchestra(met dank aan lepra) en soulwax.

- the offspring, danko jones, velvet revolver.

verder was het eten ook wel puik. weer was ook goed te doen en ik hb een aantal forummers gezien.
Oud 23-08-2004, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 23-08-2004 @ 18:57 :
Ik heb nog op gelet maar heb je niet gezien
ik jou ook niet
Oud 23-08-2004, 18:21
Escapism
Escapism is offline
les bub <3
Oud 23-08-2004, 18:23
Verwijderd
oeps

Oud 23-08-2004, 18:27
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 23-08-2004 @ 19:23 :
oeps

[afbeelding]
hihi

fotos euhh ff een paar dannn

chemical brothers <33333333333

colour of fire

auf der maur
Oud 23-08-2004, 19:00
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
uuuf schreef op 23-08-2004 @ 19:07 :
hehe

ah well..

het was van het begin af aan duidelijk dat dat ding getrashed zou worden @ lowlands dusja
Oud 23-08-2004, 19:04
cha0s
cha0s is offline
mijn tent is na afloop in de hens gestoken, als 't goed is... was 'r zelf te lui voor, maar heb 't aan de lelijkstad mensen bij ons gevraagd, dus ik neem aan dat 't goed is gekomen.
Oud 23-08-2004, 19:10
sorry
sorry is offline
Citaat:
cha0s schreef op 23-08-2004 @ 20:04 :
mijn tent is na afloop in de hens gestoken, als 't goed is... was 'r zelf te lui voor, maar heb 't aan de lelijkstad mensen bij ons gevraagd, dus ik neem aan dat 't goed is gekomen.
nog veel hippies gevangen gister?
Oud 23-08-2004, 19:11
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
sorry schreef op 23-08-2004 @ 20:10 :
nog veel hippies gevangen gister?
in totaal 12.
bij DEP bij de India de meesten, en bij de Alpha ook nog wat.
die lasso gaat voortaan naar elk festival mee.
Oud 23-08-2004, 19:12
Verwijderd

EPD en eXooooo
Oud 23-08-2004, 19:15
Jules
Jules is offline
Citaat:
cha0s schreef op 23-08-2004 @ 20:04 :
Er waren iig veel rookpluimen te zien toen ik de camping af liep. Arme tentjes
Oud 23-08-2004, 19:16
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Jules schreef op 23-08-2004 @ 20:15 :
Er waren iig veel rookpluimen te zien toen ik de camping af liep. Arme tentjes
camping 3, helemaal bij de hekken achteraan?
Oud 23-08-2004, 19:17
sorry
sorry is offline
Citaat:
cha0s schreef op 23-08-2004 @ 20:11 :
in totaal 12.
bij DEP bij de India de meesten, en bij de Alpha ook nog wat.
die lasso gaat voortaan naar elk festival mee.
haha geweldig ik had het pas trouwens door dat jij het was toen je al weg was gelopen
Oud 23-08-2004, 19:23
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
haha.

ik heb op pukkelpop chemical brothers & de beste band ooit gezien namelijk de bloodhound gang.

de bloodhound gang was onwijs gaaf, en ze hebben mij desdanig vaak gefotografeerd dat ik vermoed dat ze me geil vonden.

chemical bro's was te gruwelijk met een dope show.

Ik ben blij dat ik niet naar lowlands ben geweest, klote weer en slechte lineup.

BTW: pukkelpop is vele malen leuker dan Lowlands.

En nog een observatie:

Belgen zijn knappen én beter gekleed dan Nederlanders.

ohja ik was alleen vrijdag naar pukkelpop. ooit opgevallen dat er in NEDERLAND GEEN TREINKAART INCLUSIEF ZIT? en in belgie voor hetzelfde geld wel? ...
Oud 23-08-2004, 19:32
Jules
Jules is offline
Citaat:
cha0s schreef op 23-08-2004 @ 20:16 :
camping 3, helemaal bij de hekken achteraan?
Ja. Onder andere.

en eXo het kan erger

maar ik doe mijn naam wel eer aan \o/
Oud 23-08-2004, 19:32
Verwijderd
hehe omg 'de beste band ooit'. ik denk niet dat er nog veel mensen zijn die je nu nog sterieus nemen luna
Oud 23-08-2004, 19:34
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Jules schreef op 23-08-2004 @ 20:32 :
Ja. Onder andere.
Mooi, weet ik genoeg.
Oud 23-08-2004, 19:36
Jules
Jules is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 23-08-2004 @ 20:23 :
ohja ik was alleen vrijdag naar pukkelpop. ooit opgevallen dat er in NEDERLAND GEEN TREINKAART INCLUSIEF ZIT? en in belgie voor hetzelfde geld wel? ...
Ja
Oud 23-08-2004, 20:01
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
En?
was de meeting nog leuk?

(oja, noukstra is maar gewoon weer skanouk geworden aangezien die naam op de een of andere manier beter onthouden wordt ;-) )
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten