![]() |
||
Citaat:
![]() En er zat nog geen Albert Heyn in de Korenbeurs. ![]() Those were the days...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wonen allemaal in kasten van villa's.. Komen allemaal net over de grens om minder belastingen te betalen.. (doordat NL een ander belastingssysteem heeft, daar wordt je belast op vermogen, hier op arbeid)... het is zelfs zo dat die Nederlanders GEEN Brasschaatse gemeentebelasting hoeven te betalen, maar wel gebruik maken van de gemeentelijke infrastructuur, onderwijs, wegen... ![]() De burgemeester had dat nochtans met een bijzondere richtlijn geprobeerd maar werd teruggefloten door de Raad van State.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ook ik moet toegeven dat de Nederlanders niet allemaal gierig zijn, ik ken enkele zeer genereuze NL.. maar ook het uiterste daarvan! Een meisje uit Nederland ging hier eens naar een feesje bij iemand thuis (hier in België), ze moest even naar het toilet, ze nam een leeg plastic waterflesje mee en ze kwam terug met een vol flesje water! ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
geilespookje schreef op 23-08-2004 @ 01:27 :
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() De eerste keer dat ik er langsfietste had ik ook zo iets van "ohja, da's waar ook". Is bovendien ook nog eens vrij dicht bij (woon in Lunetten). Nog maar een paar: Domkerk + dom minus middenschip: ![]() Gracht bij nacht: ![]() Domkerk in de steigers: ![]() ![]() ![]() (Nieuwe) achterkant stadshuis: ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|