![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb 4 gezinskaarten voor SixFlags te koop.
Een gezinskaart verschaft in seizoen 2004 eenmalig gratis toegang tot elk van de volgende 7 pretparken: SixFlags Holland SixFlags Belgium Warner Brothers Movie World Germany Bellewaerde Park Walibi Loraine Walibi Rhône-Alpes Walibi Aquitaine Zo'n kaart is geldig voor maximaal 4 personen, wonende op hetzelfde adres (een gezin dus). Even voor de duidelijkheid: je kunt met 1 pas, met 4 (of minder) mensen, 7 keer naar een park. Ik heb 4 van die passen, ze gaan weg tegen elk aannemelijk bod. Bieden kan in het topic, via pm of brands_eva@hotmail.com ----------------- VERKOCHT Laatst gewijzigd op 09-09-2004 om 20:45. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kan met die kaarten ook nog naar andere parken ![]() Maar ik ben er nu 11 keer geweest, vandaar dat ik ze wegdoe ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zal voor de zekerheid morgen naar SixFlags bellen om het na te vragen, dan laat ik het hier weten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
met 4 man dus. ![]() edit// Heb sixflags nog niet gebeld, ik zal het morgen doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() alleen hoeft het dus niet persee binnen een week he, het geld heel dit seizoen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar dan nog, dat wil niet zeggen dat ik mijn kaartjes voor 18 euro verkoop ![]() Laatst gewijzigd op 27-08-2004 om 12:02. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() begint echt saai te worden. WB Movieworld in duitsland vinnik ook boring. Die andere parken in frankrijk en belgie vinnik saai, ik ben alleen nog niet in WB Movieworld Spanje geweest, daar wil ik graag nog eens heen, en alle SixFlags parken in Amerika (tezamen met de rest van de brute theme parks daar).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het zou nogal stom zijn als ik hier zou zetten dat ze verkocht waren als dat niet zo zijn, nietwaar? Dan zou ik immers geen kans meer maken ze nog hier te verkopen.. Laten we het er maar op houden dat er mensen zijn die er niet bij nadenken dat mijn kaarten misschien niet de voordeligste zijn... Naar mijn weten bestaan die kaarten die je beschrijft trouwens ook niet. Je hebt abbonementen, waarmee één persoon onbepert naar sixflags holland kan, maar die kosten al 95 euro, da's al meer dan mijn kaart, waarmee je met VIER personen naar alle parken kan (weliswaar maar één keer, maar toch..).. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
idd onbeperkt, elk park dat jij ook opnoemde. Maargoed das de moeite al niet meer, en met jouw kaart kun je met 4 personen, alleen maar 1 keer naar elk. Verschil, net wat je beter uitkomt natuurlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
|
|