Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2004, 12:31
Suzanne
Suzanne is offline
Ik moet toch ff iets kwijt...

Belooft mijn school mij al voor de vakantie dat het nieuwe schooljaar verder zou gaan volgens het oude rooster, komen ze vandaag (lees: 4 dagen van tevoren) met het nieuwe rooster onaangemeld op het internet. Totaal andere uren dan het oude rooster waardoor mijn hele planning omgegooid moet worden. Maandag avond werken gaat niet meer, en woensdag de hele dag oppassen ook niet meer! Stelletje aso's! Ik woon op mezelf en heb ook inkomen nodig!

Je mag nu ook nergens meer even je tas neergooien, je MOET dan een kluisje huren voor veel geld! Tassen mogen niet meer in het lokaal. Dus de enige manier om die rot kluisjes te ontwijken is de hele dag met je 8uur-lesboeken-volle-tas te sjouwen...

Gloeiende gloeiende...

Meer van dit soort leuke school ervaringen? Posten maar!
Oud 26-08-2004, 12:37
Verwijderd
Ik heb veel te weinig les van te saaie docenten en de opdrachten (en de gehele opleiding) zijn van een veeeeeels te laag niveau. Dat is het denk ik wel.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 12:37
Verwijderd
Nou, haten doe ik mijn school niet, maar soms regelen ze dingen wel raar.

Zo zouden er gesprekken plaatsvinden, er zou nog gemaild worden wanneer precies. Op donderdag kreeg ik dan eindelijk een mailtje dat ik over 10 minuten aan de beurt was. Ze gaan er dus van uit dat je continu je e-mail checkt en ook binnen 10 minuten beschikbaar bent. Slim slim.

Of ze mailen dat de cijferlijsten klaar zijn; je hoort van je mentor wanneer je hem af kan halen. En natuurlijk laat de mentor niets van zich horen. Je weet dat ze de lijst ook fijn naar je thuisadres sturen wanneer je niet komt... maar dat doen ze dan dus natuurlijk ook niet.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 12:48
Suzanne
Suzanne is offline
Momenteel haat ik mijn school dus wel even, net als wanneer ik 10x mijn onderwijskaart terug gestuurd krijg omdat ze die machtiging niet snappen die erbij zit.. Niet meer dan logisch toch dat mijn ouders mijn lesgeld betalen (ik ben 19)?

Maargoed gelukkig is alleen dat suffe administratie personeel zo.. verder is het wel een lieve school..
Oud 26-08-2004, 12:50
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Ik heb geen redenen om de VU te haten.
Oud 26-08-2004, 12:54
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
de kakkers zijn oververtegenwoordigd op mijn school
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 12:59
jet
jet is offline
mijn school heeft de formulieren voor de kinderbijslag nooit opgestuurd
Oud 26-08-2004, 13:15
woezel
woezel is offline
ja boeiend als je jullie daarvoor jullie school haten hoor
Oud 26-08-2004, 13:16
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
woezel schreef op 26-08-2004 @ 14:15 :
ja boeiend als je jullie daarvoor jullie school haten hoor
en wat nou zo leuk is, dit kan je in principe bij elk topic doen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 13:18
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 26-08-2004 @ 14:16 :
en wat nou zo leuk is, dit kan je in principe bij elk topic doen
Tiswah
Oud 26-08-2004, 13:20
Verwijderd
dat de school pas begint om 8.55

op zich wel lekker
maar je zit wel tot 16.40 op school

vorige jaar moest ik een uur eerder er zijn
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 13:22
woezel
woezel is offline
ja mss wel hé
maar wat jullie allemaal zeggen zou me eerlijk gezegd helemaal niet zoveel boeien
ontopic : ik haat mn school omdatik iedere dag aan dezelfde tafel met nummer ( 5a) moet eten, omdat ik mn fiets in school in het juiste nummer moet plaatsen ( 10 m op een plein buiten school is verboden) je mag er niet roken ( kan ik nog wel snappen) je mag niet naar het toilet tussen 2lesuren, je mag niet praten in de hal,je mag de school bijna zelfs niet verlaten MEt toestemming van je ouders, je mag ook niet eten/drinken tussen 2 lesuren, 'versleten' kledij mag ook niet; 2 keer te laat komen is werk of strafstudie,3 keer strafstudie is geschorst, er zijn kluisjes maar je mag er geen gebruik van maken in de speeltijd (??) en zo kan ik nog uren door gaan, ohja op de grond zitten mag ook niet, je mag tijdens de pauzes ook niet binnen blijven nouja
dit lucht ff op
Oud 26-08-2004, 13:30
MieX
MieX is offline
Ik heb geen problemen met de UU, wel met de mensen die mijn rooster maken. Op een of andere manier zit ik altijd in de groepjes met het ***rooster, al een jaar lang en het komende jaar gaat dat weer net zo hard verder
Oud 26-08-2004, 14:18
swie
swie is offline
Citaat:
woezel schreef op 26-08-2004 @ 14:22 :
ja mss wel hé
maar wat jullie allemaal zeggen zou me eerlijk gezegd helemaal niet zoveel boeien
ontopic : ik haat mn school omdatik iedere dag aan dezelfde tafel met nummer ( 5a) moet eten, omdat ik mn fiets in school in het juiste nummer moet plaatsen ( 10 m op een plein buiten school is verboden) je mag er niet roken ( kan ik nog wel snappen) je mag niet naar het toilet tussen 2lesuren, je mag niet praten in de hal,je mag de school bijna zelfs niet verlaten MEt toestemming van je ouders, je mag ook niet eten/drinken tussen 2 lesuren, 'versleten' kledij mag ook niet; 2 keer te laat komen is werk of strafstudie,3 keer strafstudie is geschorst, er zijn kluisjes maar je mag er geen gebruik van maken in de speeltijd (??) en zo kan ik nog uren door gaan, ohja op de grond zitten mag ook niet, je mag tijdens de pauzes ook niet binnen blijven nouja
dit lucht ff op
Die regels zijn normaal voor het katholieke net hoor.
Maar ik ben daar nu lekker vanaf.

maar ken ook nog wel van die stomen dingen. verder les geven terwijl een deel van de klas stage heeft en dan zelfs toetsen aankondigen. Totaal verbod om iets tedoen met crisostimos ja gaan bowlen . gezever alsje te laat in de refter komt terwijl je een labo had dat was uitgelopen...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 14:39
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
ja mss wel hé
dit lucht ff op
Damn, daar zou je toch spontaan van ontsporen???

Ik word alleen gestoord van mijn school omdat het binnen de organisatie een bende is. Er zijn 10 wegen naar Rome, en god weet welke je moet hebben.
En de mensen zijn niet leuk
Oud 26-08-2004, 15:08
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ik kom altijd in klassen met &(^%E& mensen terecht, roosters zijn slecht, maar haten doe ik mijn school niet.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 15:55
woezel
woezel is offline
Citaat:
swie schreef op 26-08-2004 @ 15:18 :
ja en? verandert dat wat aan de zaak
Oud 26-08-2004, 16:02
althea
althea is offline
Citaat:
ja mss wel hé
dit lucht ff op
Klinkt helemaal mijn school
(tussen haakjes: ik zit niet in een katholieke school)
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 16:05
woezel
woezel is offline
wel belgie? of niet
Oud 26-08-2004, 16:07
althea
althea is offline
Citaat:
woezel schreef op 26-08-2004 @ 17:05 :
wel belgie? of niet
Jah, idd
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 16:08
Briseïs
Briseïs is offline
Ik heb nog geen reden om de Universiteit Leiden te haten. Al is het wel irritant dat ze me nog steeds informatie toesturen voor open dagen etc. terwijl ik me allang heb ingeschreven.
Oud 26-08-2004, 16:14
woezel
woezel is offline
Citaat:
althea schreef op 26-08-2004 @ 17:07 :
Jah, idd

hehe typisch idd..
Oud 26-08-2004, 16:16
swie
swie is offline
Citaat:
woezel schreef op 26-08-2004 @ 16:55 :
ja en? verandert dat wat aan de zaak
ik zei dat maar dat je wist dat jouw school niet de enige was.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 16:21
althea
althea is offline
En dan nog niet gesproken over het secretariaat van onze school. Een ramp Je moet iets binnenbrengen en dan weten ze opeens weer van niets. En als je dan niets binnenbrengt, zijn ze weer ambetant. Ze zeggen dat ze het ongelooflijk druk hebben met hun werk, maar dat laten we in het midden. Niets is in orde! Nog 1 jaar en dan afkicken van deze vrolijke bende
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 16:50
Nijn*
Nijn* is offline
- Mijn medeleerlingen behandelen mij als een stuk vuil
- De kluisjes zijn te klein
- Ze zijn uberstreng
- Mijn docenten haten mij
- We hebben na een jaarlang zeiken nog steeds geen warmedranken automaat...ik weet het, slechte zaak..
- De coördinatoren houden geen fucking rekening met wat jij wilt wat betreft de klassenindeling
- Je moet een kuteind fietsen om er te komen
- Als een paar keer te laat komt (voor mij een doodnormale zaak) zit je meteen aan een vierkant rooster vast

Zo kan ik nog wel even door gaan..Maar ik bespaar jullie het gezeik
Oud 26-08-2004, 17:28
LittleLucille
LittleLucille is offline
dat sommige dingen gewoon slecht geregeld zijn..
Oud 26-08-2004, 17:54
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
woezel, waarom blijf je op zo'n school?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 17:55
Miracle
Miracle is offline
Omdat niks écht goed gaat wat ze organiseren.
Oud 26-08-2004, 18:17
Vice
Vice is offline
Ik erger me vooral aan de administratie. 2 keer m'n sofinummer ingeleverd en dan zeggen ze nog dat ze van niks weten.

Maar eigenlijk heb ik geen hekel aan school.
Oud 26-08-2004, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 26-08-2004 @ 13:54 :
de kakkers zijn oververtegenwoordigd op mijn school
Rijnlands lyceum zeker?

ontopic:

-De administratie die mijn cijfers kwijt maakt en als je vraagt of dat geregeld kan worden dat gewoon niet doen
-Zelfstudie-uren waarbij je verplicht op de zolder moet zitten met het gevolg dat het hele rooster in puin ligt
-de roostermakers
-een aantal incapable docenten
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 18:29
fractuur
fractuur is offline
- de roostermaakster
- het kwijtmaken van mijn encyclopedie uren..
- en nog een paar dingen, zoals het overtrappen van leerlingen die het gewoon niet verdienen, en daar werk jij dan hard voor, om toch dat tiende punt weg te werken dat jou je overgang kan nekken..
Oud 26-08-2004, 18:32
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ik haat mijn school niet. daarvoor ben ik er te weinig.
Oud 26-08-2004, 19:48
11568
11568 is offline
Ze zijn ontzettend chaotisch en er wordt totaal niet gecommuniceerd over vrije uren oid. Ze laten je rustig naar school komen terwijl je de eerste 3 uur vrij hebt. Blijf me nog steeds afvragen waarom ze zo'n telefoonsneeuwbal oid maken ieder jaar terwijl hij toch niet wordt gebruikt.
En er zitten de meeste walgelijk breezersletjes op, zowel m als v.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 21:00
Mother Earth
Mother Earth is offline
Citaat:
swie schreef op 26-08-2004 @ 15:18 :
Maar ik ben daar nu lekker vanaf.

maar ken ook nog wel van die stomen dingen. verder les geven terwijl een deel van de klas stage heeft en dan zelfs toetsen aankondigen. Totaal verbod om iets tedoen met crisostimos ja gaan bowlen . gezever alsje te laat in de refter komt terwijl je een labo had dat was uitgelopen...
Ik zit ook op een katholieke school, maar alles wat werd opgenoemd mag ik wel. Waarom zou je niet naar de wc mogen of op de grond mogen zitten? We mogen zelfs roken (buiten op het plein).
Oud 26-08-2004, 21:05
swie
swie is offline
Citaat:
Mother Earth schreef op 26-08-2004 @ 22:00 :
Ik zit ook op een katholieke school, maar alles wat werd opgenoemd mag ik wel. Waarom zou je niet naar de wc mogen of op de grond mogen zitten? We mogen zelfs roken (buiten op het plein).
Belgische katholieke scholen. Je mag dat niet doen omdat dat niet past volgens de school.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 01:24
Verwijderd
Mijn school is leuk. En da's niet eens een grapje.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 09:14
woezel
woezel is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 26-08-2004 @ 18:54 :
woezel, waarom blijf je op zo'n school?

moet vanmn ouders, mocht niet veranderen, leek hun toch naar nutteloos..
Oud 27-08-2004, 09:59
Machiavelli
Machiavelli is offline
Weet ik nog niet.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 10:16
MieX
MieX is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 26-08-2004 @ 17:08 :
Ik heb nog geen reden om de Universiteit Leiden te haten. Al is het wel irritant dat ze me nog steeds informatie toesturen voor open dagen etc. terwijl ik me allang heb ingeschreven.
Dat heb ik ook, krijg nog steeds informatie over voorlichtingsdagen terwijl ik daar al een jaar studeer (maarja, mijn hele inschrijving ging niet helemaal geweldig)
Oud 27-08-2004, 10:37
Ghost
Ghost is offline
- hij is veel te ver weg
- ik ken er niemand
- hij is duur

meer redenen weet ik nog niet want ik begin pas maandag
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 10:58
kastdeur
kastdeur is offline
Ik haat mijn school niet, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 10:59
Verwijderd
Ik heb geen klachten.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 11:04
Quinta
Quinta is offline
ik haat mijn school omdat:

-ik met er niet prettig voel
-ik gepest werd maar er niks aan gedaan werd
-ik er geen vrienden kan vinden (licht vast aan mezelf)

we hebben nog een andere school proberen te zoeken hier maar ze zaten allemaal al vol
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 11:17
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik haat mijn school niet. Maar het mag wel wat moeilijker en dieprer, allemaal. En mijn vrees is dat ze dat nu juist niet gaan doen.
Oud 27-08-2004, 12:25
Liss
Liss is offline
Te ver weg, maar goed.. dat wist ik al voor ik me inschreef.
Oud 27-08-2004, 14:06
rubenrtv
rubenrtv is offline
Ik vind hem eigenlijk niet zo erg
Oud 27-08-2004, 14:08
Verwijderd
Ik haat mijn school niet. Anders ging ik wel naar een andere school. [size]en ja, ik snap dat dat niet voor iedereen mogelijk is [/size]

Wat ik wel vervelend vond is de beperking in de pakketkeuze..
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 15:53
freakje
freakje is offline
alleen het feit dat ik iets minder springuren heb als vorig jaar, dus minder tijd om tussen de lessen te gaan sporten, stoort me een beetje, maar echt haten? neen, dat niet hoor
Oud 27-08-2004, 17:52
steefos
steefos is offline
ik haat mn duits docent, een beetje dan
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 17:56
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Ik snap niet wat de concierges nog op school doen. Ze stellen een corveerooster op, ze zeiken op leerlingen als die iets doen wat niet mag, ze zijn bijna allemaal onaardig. En ik heb vandaag mijn boeken gekregen, er ontbreken er 3 en 2 boeken zijn verkeerd... Zo moeilijk is het toch niet om goede boeken te geven? Kijk als ze dan toch die tijd over hebben, geerf dan eens een goede stapel...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten