Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar ik ben daar nu lekker vanaf. ![]() maar ken ook nog wel van die stomen dingen. verder les geven terwijl een deel van de klas stage heeft en dan zelfs toetsen aankondigen. Totaal verbod om iets tedoen met crisostimos ja gaan bowlen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik word alleen gestoord van mijn school omdat het binnen de organisatie een bende is. Er zijn 10 wegen naar Rome, en god weet welke je moet hebben. En de mensen zijn niet leuk
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() (tussen haakjes: ik zit niet in een katholieke school) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hehe typisch idd..
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: -De administratie die mijn cijfers kwijt maakt en als je vraagt of dat geregeld kan worden dat gewoon niet doen -Zelfstudie-uren waarbij je verplicht op de zolder moet zitten met het gevolg dat het hele rooster in puin ligt -de roostermakers -een aantal incapable docenten |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
moet vanmn ouders, mocht niet veranderen, leek hun toch naar nutteloos..
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Verhalen & Gedichten |
ForumWEDSTRIJD verhalen !!!! italianboy | 16 | 18-12-2001 17:30 |