Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2004, 12:43
Millroy
Millroy is offline
Ik weet niets anders te produceren dan fatalistische rommel met geweld erin.
Dus post ik het even, afschrijf therapie etc.
Fictie btw, niet autobiografisch

The art of war. Mind, body and kick ass moves. Wat is geweld toch geweldig.
Niets geeft een beter gevoel dan iemand helemaal in elkaar te slaan, terwijl op papier die persoon sterker dan jou is. Alsof iemand zich de moeite genomen heeft dat op te schrijven. Die is sterker dan die. Een goed gevecht is beter dan seks. Pijnlijker waarschijnlijk, of je doet een van de twee fout.

Ik geef toe, in elkaar geslagen worden is niet alles, maar je moet er iets voor over hebben.
Meisjes slaan is verboden, tenzij zij beginnen. Dan sla ik ze helemaal kapot. Je vuist in hun mond proberen begraven tot je hun witte tanden voelt meegeven. Proberen een afdruk van hun gezicht te maken in de vloer, zoals je dat kan doen met gips. Jammer dat de vloer geen gips is. Beton geeft minder goed mee.
Men zegt dat ik problemen heb om mijn agressie te beheersen. Nonsens. Ik probeer helemaal niets te beheersen. Ik werd doorverwezen naar een psychiater. Die vertelde me dat ik aan dingen moest denken die me gelukkig maakten. Dat zou me helpen.
Dus ik dacht aan een lief klein pluizig konijn.
Met zijn darmen op het wegdek en een bloedspoor dat enkele meters ver reikt. Roadkill Rabbit.
Dat was niet de bedoeling en de behandeling werd stopgezet.
Nu zit ik op een bankje. En denk het bovenstaande.
Iemand start een witte bestelwagen en rijdt weg. Ik kijk naar de handen in mijn schoot en pulk aan de korstjes op mijn knokkels.
Ik denk aan verdwaalde scouts kinderen in een groot donker bos. Eén ervan valt een ravijn in en besproeit de stenen met donker hersenbloed. Hersenbloed. Waarom ziet bloed uit de hersens er anders uit? Dat bloed zit toch ook in de bloedsomloop? Ik kijk opnieuw naar mijn handen en zie dat de korstjes hun taak nog niet vervuld hadden. Ik bloed weer. Een mooier rood heb jij nog niet gezien.
Voor me start een witte bestelwagen en verdwijnt om de hoek.
Ik denk aan meisjes, vastgebonden met henneptouwen die hun polsen rauw schuren. Meisjes met plakband over hun mond en hun ondergoed slordig en binnenstebuiten aan. Meisjes die met wijdopen ogen uit een rivier gevist worden, als obscene witte vissen. Ik denk aan een of andere lijkschouwer die zich in de handen wrijft. Hij krijgt niet elke dag mooie meisjes binnen die niet in verregaande staat van ontbinding zijn. Gewillig is ze wel.
Mijn ogen dwalen over straat en zien een meisje dat voldoet aan het beeld in mijn hoofd.
Is dat een teken?
Ik schrik op uit mijn gedachten doordat er een witte bestelwagen wegrijdt.
Waar was ik? Oh ja, gewillig. Niet zo gewillig als alle lieve hondjes en katten die zich in onmogelijke bochten wringen zodat jij ze toch maar meeneemt uit het asiel.
Tja, hoe zou je zelf zijn als je maar drie dagen hebt voor ze je doodspuiten en in een gigantische oven gooien.
Ik sta op en de bestuurder van een witte bestelwagen remt bruusk. Zijn bumper stopt centimeters voor mijn knie. Ik kijk hem aan en hij stapt uit. Hij loopt op me af. En roept in mijn gezicht. Ik kijk onthutst zijn ogen in. Kleine boze man. Ik neem zijn hoofd in mijn handen en hou mijn hoofd voor zijn ogen. “Ssssssst” fluister ik. Hij wordt niet stil. Hij probeert zijn hoofd weg te trekken, maar ik ben sterker. Ik draai zijn hoofd zodat ik mijn mond dicht bij zijn oor kan brengen. Ik adem in en bijt keihard in zijn oor. Hij begint te schreeuwen, eerst relatief stil dan steeds luider. Hij spartelt maar ik houd hem vast. Zijn geschreeuw bereikt een hoogtepunt en ik laat los. Verbijsterd grijpt hij naar zijn oor. Ik glimlach naar hem, zijn bloed tussen mijn tanden. Hij deinst terug en stapt snel zijn auto in.
En ik ben vergeten wat ik wou doen.
Voor me staan er plots twee jonge kerels. Ik kijk ze aan en zie hun mond bewegen. Ze maken agressieve gebaren. Dood konijn, denk ik. Rokende resten. Dan komt een van de twee aan mijn arm. In zijn hand een fles wodka. Ik kijk naar zijn gezicht. Vertrokken van haat. Ik neem zijn hand vast en draai, tot hij zijn fles loslaat. Ik neem de fles met mijn andere hand en draai de dop er af met mijn tanden. Hij probeert zich los te maken en roept naar zijn vriend om hulp. Die staat er als versteend bij. Ik laat zijn hand los. Hij gaat niet weg. Jammer. Hij komt op me af, schreeuwend. Wat een kabaal. Ik grijp zijn keel met mijn vrije hand en druk zijn luchtpijp zachtjes dicht, zodat het schreeuwen verstomt. Hij grijpt mijn arm met beide handen en schopt me, maar ik laat niet los. Zijn gezicht verandert, van haatdragend naar verbijsterd. Ik laat los en hij zakt kuchend op de grond. Zijn vriend is weg gelopen. Voor me ligt de vijand. Op een bolletje en naar adem snakkend. Ik giet zijn wodka over hem uit, doordrenk hem er mee. Ik loop verder, maar draai me na enkele passen om. Hij ligt er nog steeds. De vijand is zwak. Ik tast in mijn zak en vindt de lucifers die ik uit het hotel mee genomen heb. Ik strijk er een aan en kijk naar de vlam. Een mooier geel heb jij nog niet gezien.
Dan laat ik de lucifer vallen. Whoof. Zo klinkt het. Schreeuwen en rollen. Het helpt niet. Barbecue.

Laatst gewijzigd op 20-08-2004 om 14:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2004, 13:44
Hamkaastostie
Hamkaastostie is offline
echt kewl! zoiets heb ik nog nooit gelezen, erg orgineel en psygopatisch ( ofzo) geweldig, vooral dat van dat konijntje!
Oud 20-08-2004, 14:05
duivelaartje
duivelaartje is offline
Waaaauw! Echt te goed gewoon! Heerlijk verhaaltje! Knap geschreven, lekker psychopatisch. Jammie, lekker leesvoer is dit zeg!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 14:38
devillizh
devillizh is offline
echt geweldig verhaaltje, de beste die ik tot nu toe heb gelezen!
Oud 20-08-2004, 17:55
Verleden Tijd
Verleden Tijd is offline
stelletje psychopaten
Oud 20-08-2004, 20:58
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Leuk dat je dat even op papier zet!

Ik hou het meestal gewoon voor me...
Oud 20-08-2004, 21:19
Charlottetje
Charlottetje is offline
gruwelijk! walgelijk! echt!

maar oke, zeker niet slecht beschreven...
dat ik het uitlas zegt al heel veel. (ik gebruik het woord plezier expres niet omdat ik het echt gruwelijk vond, maar dat ik het 'gewoon' uitgelezen heb zegt vrij veel hoor)

Charlotte
Oud 20-08-2004, 22:17
Nijn*
Nijn* is offline
Ik vind het vreselijk! Afgrijselijk en afzichtelijk.. toch lees ik het, dat wil zeggen; een groot compliment voor jou..

Prachtig beschreven, heerlijk verwoord.. Lekker psychotisch en een tikje vreemd. Maar, je bent wel ziek als je zoiets bedenkt
Knap stukje werk!

Nijn*
Oud 21-08-2004, 01:06
Dromer_de_kers
Dromer_de_kers is offline
lekker psycho! maar wel goed geschreven!
Oud 21-08-2004, 09:07
Raakvlak
Raakvlak is offline
Goed,

analyse?

Je beginzin vind ik slecht.

"Niets geeft een beter gevoel dan iemand helemaal in elkaar te slaan, terwijl op papier die persoon sterker dan jou is."

'Beter dan jij' alvast. En iemand 'helemaal in elkaar slaan.'
Kan je iemand half in elkaar slaan?
Daarnaast loopt de zin niet, wat ook wel leuk is als je schrijft.
Oja: een beter gevoel dan wat? En hoe ben je op papier sterker?

Daarna zeg je: 'Alsof iemand zich de moeite genomen heeft dat op te schrijven. Die is sterker dan die. Een goed gevecht is beter dan seks. Pijnlijker waarschijnlijk, of je doet een van de twee fout.

Wat op te schrijven? De zin ervoor? Hoe goed het voelt iemand helemaal in elkaar te slaan die sterker is dan jij in schrijven?
'Die is sterker dan die.'
Tja, wat moet je daarmee? Vind je dat zelf een mooie mededeling?

De vergelijking met seks slaat als een tang op een varken, denk ik als ik het de eerste keer lees.

Het grote stuk daarna vind ik niet heel slecht geschreven, maar boeien doet het ook niet. Je overtuigt mij niet door wat woorden onder elkaar te zetten die te maken hebben met agressie. Je zult toch echt iets subtieler moeten werken.
Deze zin wil ik toch nog even aanstippen:

Een mooier rood heb jij nog niet gezien.

Nu veronderstel je dus iets, terwijl de lezer in dit stukje echt geen beeld heeft van dat bloed, het is voor de lezer gewoon bloed. En stel dat je lezer denkt dat hij het erger zag, dan ben je een lezer kwijt.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 09:20
Millroy
Millroy is offline
Citaat:
Raakvlak schreef op 21-08-2004 @ 10:07 :

"Niets geeft een beter gevoel dan iemand helemaal in elkaar te slaan, terwijl op papier die persoon sterker dan jou is."
Nee, niet beter, sterker, als hij beter was dan won hij. Jouw opmerking over half in elkaar slaan is nonsens, helemaal wordt gebruikt om het te versterken.
'Beter dan jij' alvast. En iemand 'helemaal in elkaar slaan.'
Kan je iemand half in elkaar slaan?
Daarnaast loopt de zin niet, wat ook wel leuk is als je schrijft.
Oja: een beter gevoel dan wat? En hoe ben je op papier sterker?
Op papier sterker is een vaste uitdrukking vriend. De andere is statistisch gezien sterker, of wordt door de omgeving sterker beschouwt. Trouwens dat was niet mijn eerste zin. The art of war, mind body and kickass moves is de eerste zin. Een film en een programma over geweld en martial arts. Daarna zeg je: 'Alsof iemand zich de moeite genomen heeft dat op te schrijven. Die is sterker dan die. Een goed gevecht is beter dan seks. Pijnlijker waarschijnlijk, of je doet een van de twee fout.

Wat op te schrijven? De zin ervoor? Hoe goed het voelt iemand helemaal in elkaar te slaan die sterker is dan jij in schrijven? Doe je nu gewoon dom? Op papier sterker=>alsof iemand zich de moeite genomen heeft om dat op te schrijven, heb je 'em?
'Die is sterker dan die.'
Tja, wat moet je daarmee? Vind je dat zelf een mooie mededeling? Niet mooi, maar hij past er wel. Smaken verschillen.

De vergelijking met seks slaat als een tang op een varken, denk ik als ik het de eerste keer lees. Tja, dan denk jij dat. Ik denk dat niet. Maar dat is alweer een kwestie van smaak.

Het grote stuk daarna vind ik niet heel slecht geschreven, maar boeien doet het ook niet. Je overtuigt mij niet door wat woorden onder elkaar te zetten die te maken hebben met agressie. Je zult toch echt iets subtieler moeten werken. Alsof het de bedoeling was een subtiele tekst te schrijven .
Deze zin wil ik toch nog even aanstippen:

Nu veronderstel je dus iets, terwijl de lezer in dit stukje echt geen beeld heeft van dat bloed, het is voor de lezer gewoon bloed. En stel dat je lezer denkt dat hij het erger zag, dan ben je een lezer kwijt. Dat betwijfel ik, maar als iemand het erger gezien heeft, verliest die daarmee nog niet alle intresse. Tenzij hun attention span zeer kort is.
Jammer, je schrijft veel, maar ik ben er niets mee.
Oud 21-08-2004, 09:50
Raakvlak
Raakvlak is offline
Haha, dan zul je toch echt aan je zelfkritiek moeten werken.

Jij snapt niet dat woorden bepaalde betekenissen hebben. Dat geeft niet, maar als ik je erop wijs, roep dan niet dat je er helemaal niets mee kan.

Link me nog maar een tekst, dan zal ik die ook eens lezen en erop reageren.

"Jouw opmerking over half in elkaar slaan is nonsens, helemaal wordt gebruikt om het te versterken. "

Uhm.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 10:01
Verwijderd
Ik vind dat jij je mening ook niet al te goed onderbouwd, Raakvlak. Je post begint met, "Je beginzin vind ik slecht." Wat al gelijk een negatief sfeertje oproept.

Weet je trouwens dat Millroy uit Belgïe komt? Daar spreken ze weliswaar ook Nederlands, maar hebben ook een boel andere uitdrukkingen.

(En ik vind wijsheidstanden in plaats van verstandskiezen nog de koelste, maar dat even geheel terzijde.)

Mijn*.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 10:06
Millroy
Millroy is offline
Citaat:
Raakvlak schreef op 21-08-2004 @ 10:50 :
Haha, dan zul je toch echt aan je zelfkritiek moeten werken.

Jij snapt niet dat woorden bepaalde betekenissen hebben. Dat geeft niet, maar als ik je erop wijs, roep dan niet dat je er helemaal niets mee kan.

Link me nog maar een tekst, dan zal ik die ook eens lezen en erop reageren.

"Jouw opmerking over half in elkaar slaan is nonsens, helemaal wordt gebruikt om het te versterken. "

Uhm.
Wat uhm?
Zeg die woorden dan maar.
Btw, met mijn zelfkritiek is niets mis.
Ik weet dat het rommel is die niet erg aan elkaar hangt, maar al de dingen die jij aanhaalt ben ik redelijk zeker van.
Er staan nog verhalen van mij hier.
Zoekfunctie is een mirakel van deze tijd.
Niet sarcastisch.
Echt.
Oud 21-08-2004, 10:39
Raakvlak
Raakvlak is offline
Maar ik ga niet zomaar iets lezen, dus noem maar je beste verhaal, anders geef ik kritiek en is het: ' ja, het is ook niet zo'n goed verhaal.'
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 12:27
Millroy
Millroy is offline
dat stond in de eerste post al.
Voor jij kritiek gaf.
Dus zo reageer ik niet.
Oud 21-08-2004, 12:40
Raakvlak
Raakvlak is offline
Nou het was ook meer een algemeen voorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 13:03
Verwijderd
Good to be back, Millroy, je bent mijn held.

Grim
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 16:13
~~La Lorraina~~
~~La Lorraina~~ is offline
wat een aparte gruwelijke gedachten heb jij.
Oud 27-08-2004, 17:13
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
O, o. Millroy toch. Wat een zieke geest heb jij zeg.

Geweldig geschreven, maar waar haal je die haat vandaan.

Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 17:46
Raakvlak
Raakvlak is offline
Vreselijk.

Koppel een schrijver toch niet altijd aan zijn tekst!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Raakvlak schreef op 27-08-2004 @ 18:46 :
Vreselijk.

Nou vind ik het (in mijn geval) wel op zijn plaats.
Geweldig stukje geschreven door een geweldige gast.

Grim
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 18:22
ell'nn
ell'nn is offline
Oud 27-08-2004, 19:26
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Vreselijk.

Waarom staat er een sarcastisch gezichtje naast?

Nou...

Wat denk je zelf?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Simoen schreef op 27-08-2004 @ 20:26 :
Waarom staat er een sarcastisch gezichtje naast?

Nou...

Wat denk je zelf?
Ik denk alleen dat het gezichtje eronder staat...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2004, 19:35
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Grim schreef op 27-08-2004 @ 20:33 :
Ik denk alleen dat het gezichtje eronder staat...

Raakvlak is the one I'm talking to!

But you might understand that, don't you?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Simoen schreef op 27-08-2004 @ 20:35 :
Raakvlak is the one I'm talking to!

But you might understand that, don't you?
Mmm, crappy last sentence
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 23:53
Millroy
Millroy is offline
Citaat:
Vreselijk.

Ouch. Ach, ik kom het te boven. Mooie steek trouwens.
Zal ik nu ook een roleyes gebruiken? Ieke zegt dat het een onvriendelijke smiley is. En ik ben net zo'n aardig jongentje.
Simoen, ik begrijp je geloof ik niet helemaal
Grim, thnx.
Ell'nn (kijkt wel een lotr naam) waarom zo verlegen?
La lorainna, dank je. Ik ben er uiterst trots op.

Zie je wat een aardige kerel ik ben. Niemand uitgesloten. Prachtig. (sarcastisch trouwens, dit laatste stukje)
Oud 28-08-2004, 17:00
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ach joh, ik zeg gewoon waar je die zieke gedachten vandaan haalt, maar ik weet ook wel dat jij dat niet bent. Vandaar dat rolleyes.

Snapez vous?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 21:18
Changshan
Changshan is offline
Ik vind dat Raakvlak zelf ook wat aan zn zelfkritiek zou kunnen gaan doen, hij is me iets te hautain, al zal hij mij nu cker ook gaan afkraken omdat er naast mn naam staat dat ik 15 ben (bijna 16 trwns, maar dat staat er dan weer niet bij ).
Voor de rest is t een mooi stuk en het doet me denken aan enkele psycho stukjes/columns van profschrijvers. Het leest idd lekker aan elkaar en heeft niet echt een doel maar is toch vrij artistiek.. Respect!!

Changshan

(De tekst zou trouwens inderdaad therapeutische doelen kunnen hebben... van je afschrijven en zo.. )
Oud 30-08-2004, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Changshan schreef op 29-08-2004 @ 22:18 :
Ik vind dat Raakvlak zelf ook wat aan zn zelfkritiek zou kunnen gaan doen, hij is me iets te hautain, al zal hij mij nu cker ook gaan afkraken omdat er naast mn naam staat dat ik 15 ben (bijna 16 trwns, maar dat staat er dan weer niet bij ).

Changshan

(De tekst zou trouwens inderdaad therapeutische doelen kunnen hebben... van je afschrijven en zo.. )
Ventje, weet jij alles over Raakvlak's persoonlijke leven? Nee? Hoe kom je er dan bij dat hij niet genoeg aan zelfkritiek doet? Als je goed bent en je weet het, waarom zou je het dan verbergen?

Spoiler

No Offense

Grim
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:30
Changshan
Changshan is offline
no offense.. nee ok dan is t goed .. maar wat maakt dan dat Raakvlak op zo'n bevoorrechte positie staat van het mogen afkraken van keihard werkende schrijvertjes? Een vriend van me had ook al een vrij negatief berichtje over zijn verhaaltje....

Changshan
Oud 30-08-2004, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Changshan schreef op 30-08-2004 @ 17:30 :
no offense.. nee ok dan is t goed .. maar wat maakt dan dat Raakvlak op zo'n bevoorrechte positie staat van het mogen afkraken van keihard werkende schrijvertjes? Een vriend van me had ook al een vrij negatief berichtje over zijn verhaaltje....

Changshan
Kijk es!

En dan vermeld ik erbij dat Tisch Raakvlak is

Grim

Laatst gewijzigd op 30-08-2004 om 16:45.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:03
Charlottetje
Charlottetje is offline
Maar ik begrijp Changshan wel.

Tish'/Raakvlaks kritieken kunnen behoorlijk hard zijn en al zou hij dan gelijk mogen/kunnen hebben, de toon waarop kan ook wel anders terwijl hij hetzelfde zou kunnen zeggen/overbrengen.
Hoe erg iemand ook gelijk kan hebben, een toon kan altijd anders.

wist je dat je een discussie al kunt winnen door de manier waarop je het brengt en nog niet eens zozeer door je tekst?
Oke, je zult begrijpen dat zoiets niet geldt bij een waardeloze tekst natuurlijk he!

Charlotte
Oud 30-08-2004, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 30-08-2004 @ 19:03 :
Maar ik begrijp Changshan wel.

Tish'/Raakvlaks kritieken kunnen behoorlijk hard zijn en al zou hij dan gelijk mogen/kunnen hebben, de toon waarop kan ook wel anders terwijl hij hetzelfde zou kunnen zeggen/overbrengen.
Hoe erg iemand ook gelijk kan hebben, een toon kan altijd anders.

wist je dat je een discussie al kunt winnen door de manier waarop je het brengt en nog niet eens zozeer door je tekst?
Oke, je zult begrijpen dat zoiets niet geldt bij een waardeloze tekst natuurlijk he!

Charlotte
Ongetwijfeld
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 19:40
Charlottetje
Charlottetje is offline
mooi zo

Lotte
Oud 01-09-2004, 16:00
Changshan
Changshan is offline
Ik ben het ook eens met Charlottetje...

@ Grim: ik heb trouwens ook op die link geklikt en begrijp het allemaal iets beter...
Oud 01-09-2004, 19:23
Horus
Horus is offline
geining verhaal, als je van dit soort shit houdt (zoals ik) kun je ook beter Manhunt spelen. Daar staat het bruut afslachten van je tegenstanders met knuppels, bijlen, glasscherven en messen centraal. Heel leuk om te doen dat kan ik je verzekeren
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 19:42
Astuanax
Astuanax is offline
Hahaha! Wat hadden we anders verwacht van onze donkere heer alias de wraaknemende grootmoeder!

Citaat:
Fictie btw, niet autobiografisch
erm...

Citaat:
Wat is geweld toch geweldig
.

Citaat:
Meisjes slaan is verboden, tenzij zij beginnen. Dan sla ik ze helemaal kapot
.
hehehe!

Citaat:
Nu zit ik op een bankje.
bankje klinkt wel wat flauw voor een mannetje van dat "allooi"

Citaat:
Ik denk aan verdwaalde scouts kinderen in een groot donker bos
.
scoutskinderen aaneen
Citaat:
mooie verwijzing naar het geel

Citaat:
Ik denk aan meisjes, vastgebonden met henneptouwen die hun polsen rauw schuren. Meisjes met plakband over hun mond en hun ondergoed slordig en binnenstebuiten aan. Meisjes die met wijdopen ogen uit een rivier gevist worden, als obscene witte vissen.
nu begrijp ik dutroux...
Citaat:
Gewillig is ze wel.
ahum (rollende ogen is hier gebruikt als kotsneiging)
Citaat:
Ik strijk er een aan en kijk naar de vlam. Een mooier geel heb jij nog niet gezien.
Dan laat ik de lucifer vallen. Whoof. Zo klinkt het
w/vodka brandt niet maar toch een superafsluiter

een stukje dat mijn verwachtingen van een Millroy-verhaal beantwoordt!
Oud 02-09-2004, 16:37
Horus
Horus is offline
Astuanax

de 40% alcohol die vodka bevat brandt weldegelijk
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 17:32
Raakvlak
Raakvlak is offline
Grim, je linkje is geen reden waarom ik mijn mening mag uitspreken over teksten. De reden daarvoor is dat ik mijn mening net als iedereen mag uitspreken.
Het feit dat er vervolgens altijd nogal wordt ingegaan op mijn mening, is niet mijn schuld. Ik voer altijd inhoudelijke argumenten aan waarom de tekst slecht of goed is.

Ik zie dus nooit zo het probleem.

Laatst gewijzigd op 02-09-2004 om 17:36.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 18:27
Changshan
Changshan is offline
Je lijkt het tekstje van Charlottetje te vergeten.....
Reageren

Regels voor berichten