Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2004, 21:31
Verwijderd
Als het goed is zijn er kaarten geregeld voor een Bert Visscher show in Arnhem in oktober..maar ze zeggen dat het erg moeilijk is om daar aan te komen. Wie heeft daar ervaring mee?
Advertentie
Oud 12-08-2004, 21:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Enige show met kaartverkoop waar ik ervaring mee heb is Industry Of Love van Hans Teeuwen. Was op 1 zondagmorgen te krijgen, rijen mensen daar voor het theater, sommigen zaten daar al uren voordat het open ging. Op die morgen heb ik doordat ik te laat daar was (de avond er voor te laat in bed gekomen ) geen kaartje kunnen bemachtigen maar via via heb ik toch een kaartje kunnen regelen.

Dus als je kaarten wil regelen voor een show die waarschijnlijk snel uitverkocht is, moet je in ieder geval zo vroeg mogelijk bestellen. Duh denk je maja misschien heb je iets aan het verhaaltje
Oud 12-08-2004, 23:05
Daangerous
Daangerous is offline
je moet kijken wanneer de kaartjes in de vrije verkoop gaan, want met reserveren ben je sowiezo al te laat. heb een paar keer in de rij gelegen voor teeuwen en visscher, maar dat betekend dus wel om half 4 voor de schouwburg liggen...
Oud 12-08-2004, 23:05
battlestar
battlestar is offline
soieso in de voorverkoop bestellen.. anders ben je al te laat. (als er tenminste een voorverkoop is)
maar als er ook nog een loting is onder mensen die al in de voorverkoop, dan moet je nog geluk hebben. het eniste wat je dan nog kan doen, is hopen denk ik

ik ben al vaak kaarten misgelopen, of dat ik uitgeloot werd
Oud 18-08-2004, 17:07
Repeltje
Repeltje is offline
Bij het theater waar ik heb gewerkt doen ze aan verloten (dat deden zo o.a. bij bert visscher, youp van het hek, acda en de munnik, hans teeuwen etc.).

Iedereen die een kaartje wil kan zich opgeven. Uiteindelijk word en geloot en krijgen de winnaars 2 kaartjes p.p. toegewezen (je moet die natuurlijk nog wel betalen).

Maarre, ik wil je niet ontmoedigen. Maar als je nu nog geen kaartje hebt voor oktober... dan ben ik bang dat er weinig hoop is dat je er nog eentje kan bemachtigen.
Oud 26-08-2004, 21:29
Suzanne
Suzanne is offline
5 uur wachten voor Youp van 't Hek kaartjes... Fantastisch optreden overigens..! (prachtige paprika's in stadsschouwburg Utrecht)
Oud 27-08-2004, 21:50
wilco984
wilco984 is offline
Bert Visscher, Veenendaal!
10 uur start kaartverkoop!
9 uur kwam ik aan!
11:15 kaarten op en ik natgezeikt door de regen..

GEVOLG: verkouden! en geen lachzalf
Oud 28-08-2004, 11:04
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
wilco984 schreef op 27-08-2004 @ 22:50 :
9 uur kwam ik aan!

vind je dat nu zelf ook niet een beetje dom?
Oud 28-08-2004, 14:26
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
9 uur kwam ik aan!
Tja, was ook het geval met Hans Teeuwen hier in Maastricht. Half 10 gingen de kassa's open en 12 uur of zo was het al uitverkocht. Ook logisch, aangezien mensen als Teeuwen en Visscher zeer populair zijn.
Ik stond niet in die rij (na het stappen blijven pitten bij een vriend en was nogal misselijk die morgen ) maar toch heb ik een kaartje over kunnen nemen van iemand anders die uiteindelijk niet ging, had dus vette mazzel.
Oud 28-08-2004, 15:02
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
9 uur kwam ik aan!

dat is ook een beetje laat hoor

12 uur verkoop van Youp en ik stond er om 5 uur

Regels voor berichten