Oud 26-08-2004, 21:38
Quincy
Quincy is offline
is dat zo? Wanneer zou jij beginnen met stelen? Stel je weet van iemand dat hij veel geld heeft en makkelijk wat kan missen. Je hebt zelf niks zou je dan gaan stelen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2004, 21:40
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik steel over het algemeen niet. Ja, een koekje uit de koektrommel bij mijn ouders, maar verder ga ik niet. Ik heb zelfs nog nooit ook maar een pen uit een winkel gestolen.

Als ik echt geen geld meer heb voor eten e.d. zou ik het overwegen, want dan wordt het noodzaak. Maar anders niet. En hoe veel geld een ander heeft doet er niet toe.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 21:43
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Misschien als ik heel erg in geld nood zou zitten ja, maar groter kans dat ik dan bij iemand anders probeer te lenen. Ik denk niet dat ik snel geld zou gaan stelen.

Ik denk er wel eens over na, als ik op m'n werk het wisselgeld bekijk ofzo. Als je achter de kassa werkt is stelen vrij gemakkelijk.
__________________
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 21:45
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
dreen schreef op 26-08-2004 @ 21:43 :
Misschien als ik heel erg in geld nood zou zitten ja, maar groter kans dat ik dan bij iemand anders probeer te lenen. Ik denk niet dat ik snel geld zou gaan stelen.

Ik denk er wel eens over na, als ik op m'n werk het wisselgeld bekijk ofzo. Als je achter de kassa werkt is stelen vrij gemakkelijk.
je kas wordt toch nageteld?

Ik zou pas stelen als ik echt geen andere uitweg meer zie om te overleven
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 21:52
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Als ik helemaal geen geld meer heb om aan kleding, voedsel e.d. te komen zou ik wel gaan stelen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 22:16
Verwijderd
Stelen staat niet gelijk aan geen geld hebben...ik stal ook en had geld genoeg. Zat pubers hebben wel eens een periode gehad waarin ze stolen, die zijn niet allemaal geldloos.
Verschillende redenen waarom je het kan doen...om de kick, om er bij te horen, omdat het chill is iets gratis te hebben en het nog makkelijk gaat ook, je hebt dingen waar je normaal geen geld aan zou uitgeven....etc. etc.
Als ik principieel tegen stelen was, zou ik het ook niet doen als ik geen geld had, tenzij er echt geen andere mogelijkheid was om aan geld te komen. Maar aangezien ik niet principieel tegen ben en het een redelijk veilige manier is om aan je geld te komen, zou ik het wel doen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 22:18
Verwijderd
ow ik zou trouwens niet zo snel van mensen stelen (en zeker niet van bekende), eerder uit winkels.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 22:20
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
rubenrtv schreef op 26-08-2004 @ 21:45 :
je kas wordt toch nageteld?

Ik zou pas stelen als ik echt geen andere uitweg meer zie om te overleven
Ja, maar als je heel nauwkeurig werkt en elke keer maar een paar euro meeneemt valt dat niet op. Wij werken met één kassa, dus iedereen kan het gedaan hebben en we hebben altijd kasverschil.
__________________
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 22:24
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
het is niet zo,
er zijn ook rijke mensen die bijvoorbeeld aan winkeldiefstal doen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 23:29
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 26-08-2004 @ 21:40 :
Ik steel over het algemeen niet. Ja, een koekje uit de koektrommel bij mijn ouders, maar verder ga ik niet.
Je bent 19...en dan koekjes stelen bij je ouders?
Als ik koek wil, pak ik gewoon een pak koek uit de kast thuis
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 23:34
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
Chandis schreef op 26-08-2004 @ 22:05 :
Ik ben het er gedeeltelijk wel mee eens. Als ik geen geld heb pak ik geld van mijn ouders en soms redelijk veel. Maar van andere mensen zou ik nooit durven stelen. Dan zorg ik er voor dat ik iets kan lenen van vrienden als ik het nodig heb.

Maar het is natuurlijk in mijn situatie wel zo dat ik geen geld van mezelf nodig heb om te overleven, omdat ik bij mijn ouders woon.

Ik denk dat volwassen mensen, wanneer ze in geldnood zitten, wel een risicofactor vormen. Maar je kiest er altijd zelf voor om te stelen.

Ik zou nu niet van vrienden gaan stelen. Ik kan ook geen reden bedenken wanneer ik dat wel zou gaan doen. Een portemonnee rollen als het heel makkelijk gaat lijkt me dan iets waarschijnlijker. Maar daar moet je ook wel veel lef en veel geldnood voor moeten hebben. Ik kan altijd nog bij mijn ouders terecht, wat betreft geldzaken.
ik pak ook wel eens iets uit mn moeder haar portemonnee maar voor de rest steel ik nooit.
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 00:35
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
ik biets wel eens een peuk van me ma
magoed als ze het vraagt dan zeg ik het gewoon

+ ze krijg ook wel eens van mij
dus echt stelen vind ik het niet


maar mijn motief is meestal geen zin om een sjekkie te draaien
of me peuken zijn op
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 01:30
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Ik heb weinig bezwaar tegen stelen. Ik zou stelen op momenten dat de baten tegen de kosten opwegen. Dus het moet gaan om meer dan een blikje cola bij de ah wat je in principe alleen steelt voor 'de kick'. Ik zou niet snel iets stelen van mensen die weinig hebben, tegen rijke mensen zou ik geen bezwaar hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 06:33
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 26-08-2004 @ 21:40 :
Ik steel over het algemeen niet. Ja, een koekje uit de koektrommel bij mijn ouders, maar verder ga ik niet. Ik heb zelfs nog nooit ook maar een pen uit een winkel gestolen.
Bovendien heb ik bepaalde dingen zodanig geregeld dat ik
altijd een redelijk flink bedrag 'vast' heb staan, voor als ik
grote (noodzakelijke) aankopen zelf moet doen, en dus ook
voor als ik evt echt aan de grond zit.

Maar ik zal er alles aan doen om het niet zover te laten
komen.

Ik denk trouwens niet dat je per definitie 'pas' steelt als je
geen geld meer hebt ed, er zijn bijv ook mensen die stelen
voor de kick, 'gewoon' wat meenemen omdat ze het wel
willen hebben & niet betalen, enz.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 09:42
Paul Ryan
Avatar van Paul Ryan
Paul Ryan is offline
Als ik wat nodig had, en iemand had genoeg, ja dan zou ik wel wat stelen hoor.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 17:02
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Ik zou ook wel eens een peuk nemen van mijn ouders als ik er geen meer heb of als mijn zakgeld weer eens in vertraging komt, maar meestal weten ze het wel.

Anders heb ik nog niet echt iets gestolen, behalve dan een grote zak popcorn, gewoon omdat de bediende maar bleef bellen en ik maar moest staan wachten en wachten... tot ik het uiteindelijk beu was en het aftrapte zonder te betalen.

Ook eens zo'n kinderchocolade, maar toen was ik nog een klein kindje en besefte ik het nog niet.

Moest ik echt geen geld meer hebben zou ik eerst bedelen, denk ik. Of een stuk fruit nemen die voor de winkel ligt geëtaleerd of zo. Maar echt geld stelen van mensen, dat is toch al een stapje verder waar ik me niet zou aan durven wagen, tenminste niet direct.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 17:10
MissesLena
MissesLena is offline
Nee. Ik steel niet.

Ik laat het iemand voor me doen....
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 17:14
A*
Avatar van A*
A* is offline
Ik zou niet stelen, ik krijg dan ontzettend last van mijn geweten en kan dan gewoonweg niet meer slapen.
In het verleden heb ik wel eens met 'vriendinnen' spullen gejat uit winkels, maar die gaf ik altijd weg omdat ik er niet mee geconfronteerd wou worden en terug naar de winkel durfde ik dan weer niet.

Ik ben nu ruim 2 weken totaal blut en ik heb echt geld nodig, ik kan het makkelijk van mijn ouders jatten of op de jongeren vereniging waar ik vrijwiller ben, maar ik doe het niet omdat het niet netjes is.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-08-2004, 17:28
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik denk niet dat ik zo snel zal beginnen met echt stelen.. Al zit ik nog zo in geldnood, dan maar lenen, maar stelen nee..
Ik heb wel eens wat geld uit de portemonnee van mijn ouders gepakt, maar meer niet.. Ja, en wat snoep van de jamin

Nijn* - zie je, ik kan best braaf zijn
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 17:34
Verwijderd
Dat is niet per se zo, nee.

Ik zou gaan stelen als ik dat nodig acht.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 17:45
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Misschien als ik heel erg in geldnood zou zitten dat ik dan zou gaan stelen (in een winkel, niet van mensen). Maar ik denk het niet. Ik zou dan eerst proberen bij iemand te gaan lenen. Ik denk niet dat dat ooit zal gebeuren. Ik heb nog geld vast staan voor grotere uitgaven en dus ook voor als ik in geldnood mocht komen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 19:01
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
nooit,alleen als k anders dood ga, en dan vind ik het nog steeds niet kunnen om van mensen te stelen,van bedrijven oid wel, dan heb je meestal niet iemand er persoonlijk mee,maar dan nog vind ik het verwerpelijk.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 20:30
Pleister
Avatar van Pleister
Pleister is offline
ik steel alleen onbenullige dingen als het kan en als ik dr zin in heb.

winkelmandjes en dat soort spullen, gewoon iets want eigenlijk meer lenen is...ook al breng ik het in nog geen 100 jaar terug
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Pleister schreef op 27-08-2004 @ 20:30 :
gewoon iets want eigenlijk meer lenen is...ook al breng ik het in nog geen 100 jaar terug
dat is dus net zo goed stelen.
Waarom neem je het mee als je d'r ook nog eens niks aan hebt
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 21:28
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 26-08-2004 @ 23:29 :
Je bent 19...en dan koekjes stelen bij je ouders?
Als ik koek wil, pak ik gewoon een pak koek uit de kast thuis
Dat is wat ik doe.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2004, 21:49
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
nee, wij zijn vierdewereld, ik heb nog niks gstolen
het ligt gewoon in de aard van een persoon of ie et doet of niet
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 22:30
Verwijderd
Ik heb wel gestolen terwijl ik nog veel geld had, dus voor mij gaat het niet op, voor mij was het een kick, en een soort trots als iets gelukt was, toch nog iets dat lukte...

Maar tegelijk gaf het een enorm schaamtegevoel en helemaal toen mijn vriendin betrapt werd.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 22:35
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Dan ben ik al heel vaak dief geworden in m'n leven.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 22:51
Jenifer
Jenifer is offline
Citaat:
Quincy schreef op 26-08-2004 @ 21:38 :
is dat zo? Wanneer zou jij beginnen met stelen? Stel je weet van iemand dat hij veel geld heeft en makkelijk wat kan missen. Je hebt zelf niks zou je dan gaan stelen?
Wat zou jij doen?
Waarom zou je uberhaubt gaan stelen bij iemand je kan toch ook gewoon vragen of je van iemand wat geld mag lenen?
Dat kan je altijd later nog terugbetalen en je krijgt er geen ellende van ook.
Met stelen maak je beslist geen vrienden en je bezorgt jezelf alleen maar een slechte naam.
Een koekje uit de koektrommel pakken nou ja dat noem ik geen stelen hoor het is toch bij jou thuis?
Mensen die stelen die komen bij mij het huis ook niet in.
Dit bedoel ik niet als een belediging maar stel je bent iets kwijt en je hebt net zo iemand op bezoek gehad.
Dan ga je dus denken dat diegene dat heeft gedaan wat niet altijd zo hoeft te zijn.
En stelen is ook niet eerlijk.
Vrienden die bij mij aan de deur komen en die vragen of ze wat geld mogen lenen dat geef ik ze gerust en ze hoeven het van mij ook niet altijd terug te betalen het ligt eraan om welk bedrag het gaat maar als ze gaan stelen dan is het meteen afgelopen.
Ze moeten me niet gaan bedonderen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 01:22
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Jenifer schreef op 27-08-2004 @ 22:51 :
Waarom zou je uberhaubt gaan stelen bij iemand je kan toch ook gewoon vragen of je van iemand wat geld mag lenen?
Dat kan je altijd later nog terugbetalen en je krijgt er geen ellende van ook.
Omdat je niet de mogelijkheid hebt om het terug te betalen misschien. Door te lenen kan je zwaar in de schulden komen te zitten. Als je steelt en je wordt niet gepakt krijg je juist geen ellende.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 12:02
Moonlight fairy
Moonlight fairy is offline
je hoeft niet te gaan stelen als je geen geld hebt..
Als ik geen geld heb dan leen ik het of van mn vriend of als hij niks heeft van mn ouders... nooit stelen.
Wel heb ik als puber een steel periode gehad... niet gigantische hoeveelheden maar kleine dingetjes uit warenhuizen, totdat ik gepakt werd... Sindsdien doe ik dat echt niet meer en dat is ook al jaren geleden... was gewoon voor de kick..

maar ik denk wel dat als je geen geld hebt, en ook geen mensen hebt waarvan je iets kan lenen dat stelen erg aantrekkelijk is..
__________________
Don't let the world miss out on you......
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Quincy schreef op 26-08-2004 @ 21:38 :
is dat zo? Wanneer zou jij beginnen met stelen? Stel je weet van iemand dat hij veel geld heeft en makkelijk wat kan missen. Je hebt zelf niks zou je dan gaan stelen?
Tuurlijk niet. Er zijn genoeg andere manieren om aan geld te komen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 15:01
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Moonlight fairy schreef op 28-08-2004 @ 12:02 :
maar ik denk wel dat als je geen geld hebt, en ook geen mensen hebt waarvan je iets kan lenen dat stelen erg aantrekkelijk is..
Sorry maar dat vind ik onzin
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 15:10
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Fainne schreef op 28-08-2004 @ 15:01 :
Sorry maar dat vind ik onzin
waarom?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 15:20
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 28-08-2004 @ 15:10 :
waarom?
Omdat stelen bij ons nog nooit is opgekomen. Dat is gewoon ondenkbaar.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 16:10
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Fainne schreef op 28-08-2004 @ 15:20 :
Omdat stelen bij ons nog nooit is opgekomen. Dat is gewoon ondenkbaar.
oh

en wie is ons?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-08-2004, 16:12
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Bij je titel dacht ik aan die sterren met hun bakken vol geld en die dan toch nog denken te moeten stelen...(als ik het mag geloven van de media)

Waar heeft dat mee te maken of kan dat mee te maken hebben?
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 16:12
Verwijderd
Mensen die (zoals het hoort) zijn opgevoed met het idee dat stelen altijd fout is.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 16:34
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Nee, zolang ik nog wat zelfrespect over heb zal ik niet gaan stelen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 16:59
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 28-08-2004 @ 16:10 :
oh

en wie is ons?
euh, ik en mijn moeder
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 17:23
$omeone
$omeone is offline
ik denk dat ik dan dingen als eten en kleding zou jatten, om in leven te kunnen blijven. Om eerst geld te jatten en daar dan weer netjes eten van te kopen vind ik een beetje hypocriet overkomen al is dat waarschijnlijk niet het goede woord
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 19:39
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Fainne schreef op 28-08-2004 @ 16:59 :
euh, ik en mijn moeder
Oh, maar jullie hebben dus niet echt een reden waarom het ondenkbaar is, gewoon nooit in je hoofd opgekomen dus is het onzin?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 22:09
Paulo Nuñez
Avatar van Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
Citaat:
Quincy schreef op 26-08-2004 @ 21:38 :
is dat zo? Wanneer zou jij beginnen met stelen? Stel je weet van iemand dat hij veel geld heeft en makkelijk wat kan missen. Je hebt zelf niks zou je dan gaan stelen?

neeeeeeeee een kleptomaan ziekelijke drang om te stelen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 00:13
Boozle
Avatar van Boozle
Boozle is offline
Citaat:
sensual schreef op 27-08-2004 @ 17:45 :
Misschien als ik heel erg in geldnood zou zitten dat ik dan zou gaan stelen (in een winkel, niet van mensen). Maar ik denk het niet. Ik zou dan eerst proberen bij iemand te gaan lenen. Ik denk niet dat dat ooit zal gebeuren. Ik heb nog geld vast staan voor grotere uitgaven en dus ook voor als ik in geldnood mocht komen.
Als je iets uit een winkel steelt, steel je ook van mensen, omdat die winkel waaruit je steelt van iemand is.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 14:23
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
nee, dan zou ik gewoon een goed (bij)baantje gaan zoeken, of meer gaan werken. Dan heb je gelijk wat te doen, je bouwt sociale contacten op met mensen van wie je eventueel ook weer geld zou kunnen lenen en uiteindelijk heb je dan weer je geld Lijkt me een betere optie dan stelen, waarmee je niet bepaald vrienden maakt. En met een beetje pech heeft men het nog in de gaten ook. Zo krijg je ook weer zo'n rottige reputatie , Maar als ik bijvoorbeeld trek heb ofzo, pik ik wel eens iets uit de snoeptrommel thuis

Laatst gewijzigd op 03-09-2004 om 14:25.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 16:32
Pleister
Avatar van Pleister
Pleister is offline
Citaat:
citroen schreef op 27-08-2004 @ 20:48 :
dat is dus net zo goed stelen.
Waarom neem je het mee als je d'r ook nog eens niks aan hebt
winkelmantjes zijn handig
momenteel diend er eentje als salontafel op mn kamer
en ik gebruik ze ook wel eens als boodschappentas, schilt toch al snel 15 cent, en als ik dan trug ga naar de winkel, neem ik m weer mee

Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 22:57
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 28-08-2004 @ 19:39 :
Oh, maar jullie hebben dus niet echt een reden waarom het ondenkbaar is, gewoon nooit in je hoofd opgekomen dus is het onzin?
inderdaad, anders hadden we allang gestolen, we hebben al nood genoeg gehad.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 23:13
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Pleister schreef op 03-09-2004 @ 16:32 :
winkelmantjes zijn handig
momenteel diend er eentje als salontafel op mn kamer
en ik gebruik ze ook wel eens als boodschappentas, schilt toch al snel 15 cent, en als ik dan trug ga naar de winkel, neem ik m weer mee

Het scheelt jou 15 cent? Weet je wat het de winkelier kost om nieuwe te kopen? Ik vind dat wel degelijk ook stelen..

Ontopic: Ik heb nog nooit wat gestolen. Geen geld van mn ouders, geen snoepje bij de Jamin, geen pen in een boekhandel, niks. Ik ben gewoon opgevoed met het idee dat het hartstikke fout is, en wij hebben het echt niet breed thuis, maar stelen, dan zou ik wel heeeel erg aan de grond moeten zitten..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 23:30
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 10:13
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Fainne schreef op 03-09-2004 @ 22:57 :
inderdaad, anders hadden we allang gestolen, we hebben al nood genoeg gehad.
oke dan
ennuh.. dit is toch geen argumentatie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 14:57
Verhalen & Gedichten [Schrijfadviezen]
Verwijderd
0 22-03-2006 16:04
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De zwarte roos
Evil creature
3 31-05-2005 14:14
Verhalen & Gedichten De wedstrijd: stem hier op je favoriete gedicht!
xineof
49 18-05-2004 17:06
Huiswerkvragen: Exacte vakken >>>wiskunde po<<<
mmm
8 08-02-2003 11:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederland in verval....
TefnachT
101 22-08-2002 01:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.