Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2004, 18:52
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
ik heb het nu net 2 en een halve maand uit...
en heb vorige week een meisje wat ik al wel een beetje kende mee gepraat gedanst en uiteindelijk ook mee gezoent... verder heb ik de hele week al gesmst met haar enzo en is ze gister bij mij geweest... en was ook weer heel leuk en gezellig.. maar mijn nu het punt.. ik vind der echt leuk enzo maar mijn vrienden die zeggen dat ik het niet moet doen! aangezien ik net over mijn ex heen ben en ik het tegenover haar niet kan maken nu al weer een ander te hebben.. nou ja ik zelf weet daardoor niet goed wat ik moet... en ik weet natuurlijk ook niet of zei wel meer van mij wil.. mja we smsen wel 15 keer perdag enzo savonds bellen.. maar kan dit nu of zeggen jullie 2 en een halve maand uit dat is te kort... ik heb overigens 1 jaar met haar gehad... is in die tussen tijd wel een keer uitgeweest...

groeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2004, 18:55
Roos
Roos is offline
Dat bepaal je zelf toch wel? Niet je vrienden?
Oud 28-08-2004, 19:04
rampenstamper
rampenstamper is offline
Jij hebt geen verantwoordelijkheden tegenover je ex. Het is immers uit, je hoeft niet braaf vrijgezel te blijven omdat het voor haar beter zou zijn?
Doe wat jij zelf het beste vindt, de mening van je vrienden erbuiten latend.
Oud 28-08-2004, 19:04
zarf
zarf is offline
2 en een halve maand kan toch wel? en idd als jij haar leuk vind dan kijk je toch niet naar wat je vrienden zeggen?

succes iig
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 19:37
Luna
Luna is offline
Citaat:
Roos schreef op 28-08-2004 @ 19:55 :
Dat bepaal je zelf toch wel? Niet je vrienden?
Oud 28-08-2004, 19:47
filia dei
filia dei is offline
ex is ex... daar heb je verder niets mee te maken. Tenzij je hoopt dat 't goed komt.
En of je je wat van je vrienden aantrekt is je eigen keuze.
Maar ik persoonlijk vind 2 maanden wel kunnen hoor.
Oud 28-08-2004, 20:17
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Ik vind ook dat het na twee maanden wel kan. Het hangt er natuurlijk wel van af hoe goed jij en je ex nog met elkaar omgaan.
Zijn jullie gewoon vrienden en accepteerd zij dat ook dan is er zeker geen probleem.
Zien jullie elkaar niet of nauwelijks meer is er ook geen probleem.
Alleen als je nog wel vriendschappelijk met je ex omgaat en je haar niet wil kwetsen, maar dit wel zal doen door iets met haar te beginnen is er een probleem.
Dan moet je bedenken wat belangrijker is, jij gelukkig met een nieuwe vriendin of de vriendschap met je ex.
Maar ik zou er gewoon voor gaan. (als je over je ex heen bent zoals je zegt).
Oud 29-08-2004, 21:48
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
tikmaarwat schreef op 28-08-2004 @ 19:52 :
mja we smsen wel 15 keer perdag enzo savonds bellen..
OMFG!

Ik zou gewoon wat met haar beginnen, als zij het ook wil. Nix er van aantrekken wat vrienden zeggen, volg je hart zou ik zeggen. En jij voelt zelf het beste aan of je over je ex heen bent. 2½ maand is toch wel een poosje hoor, dan kun je best al wel een nieuwe relatie hebben.
Oud 29-08-2004, 22:00
Verwijderd
Als je nét over je ex heen bent... dan ben je dus wel over je ex heen. En als je over je ex heen bent, dan staat niets je in de weg om weer verkering te krijgen.
Ik neem trouwens aan dat je ex ook wel kan bedenken dat als het uit is, jij wel eens een nieuwe verkering kan krijgen. Mocht ze daar niet toe in staat zijn, dan is ze dom en dan boeit het dus ook niet of je haar kwetst of niet.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 22:04
Susanne
Susanne is offline
Ik zou wel wat op m'n vriendinnetjes uit doen juist, zij zien zoiets meestal beter dan ik.. ik bedoel ik luister iig wel altijd naar wat zij ervan zeggen/denken, of wat zij vinden dat het verstandigst is.
Maargoed, als ik er ZELF echt een goed gevoel over heb dan doe ik het wel gewoon natuurlijk, of ik wacht het nog even af maar ik zal hem zeker niet 1,2,3 afwijzen
Oud 29-08-2004, 22:48
Verwijderd
Vreemde vrienden heb jij, zouden die je juist niet aan moeten moedigen haar eens even lekker flink te nemen?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 22:53
Shitonya
Shitonya is offline
doe wat je zelf wil...zucht
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 23:39
Balance
Balance is offline
Citaat:
Sarah schreef op 29-08-2004 @ 23:00 :
Als je nét over je ex heen bent... dan ben je dus wel over je ex heen. En als je over je ex heen bent, dan staat niets je in de weg om weer verkering te krijgen.
Ik neem trouwens aan dat je ex ook wel kan bedenken dat als het uit is, jij wel eens een nieuwe verkering kan krijgen. Mocht ze daar niet toe in staat zijn, dan is ze dom en dan boeit het dus ook niet of je haar kwetst of niet.

eens.
gewoon doen.
Oud 30-08-2004, 11:02
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Deze redenatie is dus kort samengevat..
Dom-> dan boeit kwetsen niet....
Sorry maar enig respect voor wat je met iemand gehad hebt lijkt me toch geen heel gek idee...

Stel nou dat je 2 jaar met iemand samen bent geweest, sommige mensen schrijven hier dat als het uit is je rustig weer verder kan...

Citaat:
ex is ex... daar heb je verder niets mee te maken
Citaat:
Jij hebt geen verantwoordelijkheden tegenover je ex. Het is immers uit, je hoeft niet braaf vrijgezel te blijven omdat het voor haar beter zou zijn?
Maar t lijkt me vrij kansloos om de dag daarna al in de armen van een ander te duiken, als je weet dat je daarmee je ex pijn doet...van geduld is nog nooit iemand dood gegaan.

Ff ontopic 2 en 1/2 maand lijkt me zat om te zeggen nou heb ik genoeg rekening gehouden met iemands gevoelens.
Oud 30-08-2004, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Mocht ze daar niet toe in staat zijn, dan is ze dom en dan boeit het dus ook niet of je haar kwetst of niet.
Dit staat er wel heel erg raar en kort door de bocht..
Verder ben ik het eens met Sithan..

En aan de topicstarter: je schrijft niets over hoe je ex er eigenlijk tegenover staat en of je haar nog weleens spreekt, of wat dan ook. Misschien is zij er ook alweer overheen?
Een jaar is natuurlijk best lang en het is zeker niet leuk voor haar om te horen dat je iemand anders hebt. Maar het zal nooit leuk zijn, ookal wacht je nog 2 maanden.. het blijft een raar idee dat degene met wie je zoveel deelde dat ineens met iemand anders doet.

Het gaat erom wat je voor je gevoel juist is (of je er al overheen bent enzo en of je dat nieuwe meisje echt leuk vindt) en ook om respect tegenover je ex. Na een dag een ander hebben vind ik bijv. nogal respectloos, zoals Sithan zegt is een beetje geduld niet verkeerd. Maar 2,5 maand is echt niet zo kort, je kunt het best doen vind ik. Als je ex er echt nog heel erg mee zit kun je iig proberen om niet teveel met je nieuwe vriendin in haar buurt te komen en te kleffen enzo.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 11:25
Verwijderd
Ik weet dat 't kort door de bocht is en dat de redenatie niet klopt, maar ik was gister niet zo genuanceerd .
Maar ik blijf wel bij mijn mening; als zij geen begrip kan opbrengen voor het feit dat haar exvriend wel eens een nieuwe relatie kan krijgen, dan ligt dat aan haar kortzichtigheid. Daar kun je nou wel rekening mee gaan houden, maar dat zou nergens op slaan; alleen omdat je een kortzichtige ex hebt, zou jij geen nieuwe relatie kunnen beginnen?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 11:35
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Sarah schreef op 30-08-2004 @ 12:25 :
Ik weet dat 't kort door de bocht is en dat de redenatie niet klopt, maar ik was gister niet zo genuanceerd .
Maar ik blijf wel bij mijn mening; als zij geen begrip kan opbrengen voor het feit dat haar exvriend wel eens een nieuwe relatie kan krijgen, dan ligt dat aan haar kortzichtigheid. Daar kun je nou wel rekening mee gaan houden, maar dat zou nergens op slaan; alleen omdat je een kortzichtige ex hebt, zou jij geen nieuwe relatie kunnen beginnen?
Volges mij gaat het hier niet om kortzichtigheid, maar om respect voor iemands verwerkingsperiode...
Oud 30-08-2004, 14:28
*$tylo*
*$tylo* is offline
Volgens mij gaat het hier niet om de ex hoor. Het gaat om de nieuwe chick aangezien hij over de ex heen is. go for it!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 18:38
ilse
ilse is offline
Citaat:
Sithan schreef op 30-08-2004 @ 12:02 :

Maar t lijkt me vrij kansloos om de dag daarna al in de armen van een ander te duiken, als je weet dat je daarmee je ex pijn doet...van geduld is nog nooit iemand dood gegaan.

me beste vriendin haar ex deed dat na 2 dagen en vond dat hij helemaal nietss fout deed... tsja...
Oud 02-09-2004, 19:03
need4speed
need4speed is offline
Stel jij wijst dit meisje nou af omdat je het te kort vind en je ex komt jou morgen vertellen dat ze een andere vriend heeft.
Dan voel je je goed stom denk ik.

Daarom gewoon doen.
Ik vind je vrienden ook een beetje vreemd, mijn vrienden zouden zeggen (als ik geen vriendin had) dat ik d'r voor moest gaan.

Kom op, jullie zijn niet getrouwd geweest, 2,5 maanden is lang genoeg!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 21:08
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
of je nu over een half jaar of over 6 jaar een nieuwe vlam in je leven hebt, je ex zal er altijd van opkijken! Het is toch vreemd om je ex met een ander te zien, hoeveel tijd er ook tussen zit

Dus: Go For It
Oud 03-09-2004, 18:01
bruuntje
bruuntje is offline
gaan met die banaan (niet verkeerd opvatten )

neej ff serieus, ik zou het gewoon doen...wat al vaker is genoemd ex is ex!

en als je ex jaloers doet als ze jullie samen zou zien zou ik me er niks van aantrekken als ik jou was.
dat is haar eigen probleem!
Oud 06-09-2004, 18:40
Futurist
Futurist is offline
Het is je ex toch....?

What's the problem ?
Oud 07-09-2004, 07:21
Yora
Tsja ze is je ex en je bent single dus het is geen vreemdgaan!
Ga ervoor ^_^ Neem het wat langzamer als het voor jou gevoel te snel gaat maar niet omdat je vrienden dat vinden
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 07:26
Niemie
Niemie is offline
ik vind dat het wel kan, heb ut zelf ook meegemaakt... maar het enige verschil is dat ik 2 jaar verkering had met die jongen en dat het 2 weken uit was..... na die 2 weken kreeg ik iets met een jongen die ik al heel lang ken.. en mijn ex? die had binnnen 2 weken ook al een ander....
Oud 07-09-2004, 07:29
Yora
Mja ik denk idd ook niet dat zij er lang stil bij zou staan hoor als ze een leuke jongen zou ontmoeten....
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 08:09
Reem
Reem is offline
Ga gewoon je eigen gevoel achterna. Wat wil je zelf?
Oud 07-09-2004, 10:51
Dzjes
Dzjes is offline
2 en halve maand is toch al een serieuze tijd hoor, je zegt zelf dat je erover heen bent, waarom niet dan?
(was het trouwes niet zo dat zij het met jou uitgemaakt heeft? Meen me nog enkele topics te herinneren, maar ben nog niet zo goed wakker, daarmee )
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 11:36
Verwijderd
Citaat:
tikmaarwat schreef op 28-08-2004 @ 19:52 :
maar mijn vrienden die zeggen dat
pruttel
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 11:47
Yora
Citaat:
Dzjes schreef op 07-09-2004 @ 11:51 :
2 en halve maand is toch al een serieuze tijd hoor, je zegt zelf dat je erover heen bent, waarom niet dan?
(was het trouwes niet zo dat zij het met jou uitgemaakt heeft? Meen me nog enkele topics te herinneren, maar ben nog niet zo goed wakker, daarmee )
Goeiemorguh Dzjes

Ik dacht ook zelf trouwens als je zegt dat je over haar heen bent waarom pieker je er toch over, bedoel hoeft niet zo te zijn maar je hebt er wel een topicje over gemaakt Misschien ben jij wel degene die zichzelf onbewust tegenhoud.... En dat het niet alleen je vrienden zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 15:28
lonelynessy
lonelynessy is offline
ik zie eig geen problem 2 en un halve maand is best veel en tis uit dus... en je zegt dat je gek op dr bent duz ga ervoor zou ik zggn. Ik denk wl dat ze je leuk vind als ze zoveel smsjes stuurt.
Oud 07-09-2004, 15:37
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
need4speed schreef op 02-09-2004 @ 20:03 :
Stel jij wijst dit meisje nou af omdat je het te kort vind en je ex komt jou morgen vertellen dat ze een andere vriend heeft.
Dan voel je je goed stom denk ik.

Daarom gewoon doen.
Ik vind je vrienden ook een beetje vreemd, mijn vrienden zouden zeggen (als ik geen vriendin had) dat ik d'r voor moest gaan.

Kom op, jullie zijn niet getrouwd geweest, 2,5 maanden is lang genoeg!
Dat is alleen maar iets dat KAN gebeuren. Dan ben jij degene die het goed heeft gedaan. Zij niet. Je weet nog niet eens zeker of ze het gaat doen en je verwacht het al.
Je moet niet zo bang zijn dat iemand je kwetst Als dat gebeurd is dat heus niet het einde van de wereld. Dat zij nou zo kortzichtig is kan je ook niks aan doen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 16:21
Pizzakoerier
Pizzakoerier is offline
Bij mijn vriendin was het net ruim twee weken uit toen wij iets kregen, en sommige mensen om ons heen vonden het te snel en onredelijk tegenover haar ex, maar daar hebben we ons weinig van aangetrokken. Nu ( zo'n tien maander later ) zijn we nog steeds heel gelukkig met elkaar, en ben ik blij dat we ons niets hebben aangetrokken van anderen! Je leeft niet voor je ex, en het is niet jouw verantwoordelijkheid om je ex te ontzien en jezelf daarmee tekort te doen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 11:43
Verwijderd
Citaat:
dan is ze dom en dan boeit het dus ook niet of je haar kwetst of niet.
dit snap ik niet?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 18:19
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
rampenstamper schreef op 28-08-2004 @ 20:04 :
Doe wat jij zelf het beste vindt, de mening van je vrienden erbuiten latend.
uit is uit. of dat nou een dag of een jaar is. mischien zou je ex het over een jaar nog wel erg vinden als je met een ander nam.
kbegrijp denk ik wel hoe je je voelt maar toch denk ik niet dat je daar rekening mee moet houden.
Reageren

Regels voor berichten