Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zou gewoon wat met haar beginnen, als zij het ook wil. Nix er van aantrekken wat vrienden zeggen, volg je hart zou ik zeggen. En jij voelt zelf het beste aan of je over je ex heen bent. 2½ maand is toch wel een poosje hoor, dan kun je best al wel een nieuwe relatie hebben.
||
Citaat:
![]() eens. gewoon doen.
||||
![]() |
Citaat:
Dom-> dan boeit kwetsen niet.... ![]() Sorry maar enig respect voor wat je met iemand gehad hebt lijkt me toch geen heel gek idee... Stel nou dat je 2 jaar met iemand samen bent geweest, sommige mensen schrijven hier dat als het uit is je rustig weer verder kan... Citaat:
Citaat:
Ff ontopic 2 en 1/2 maand lijkt me zat om te zeggen nou heb ik genoeg rekening gehouden met iemands gevoelens. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder ben ik het eens met Sithan.. ![]() En aan de topicstarter: je schrijft niets over hoe je ex er eigenlijk tegenover staat en of je haar nog weleens spreekt, of wat dan ook. Misschien is zij er ook alweer overheen? Een jaar is natuurlijk best lang en het is zeker niet leuk voor haar om te horen dat je iemand anders hebt. Maar het zal nooit leuk zijn, ookal wacht je nog 2 maanden.. het blijft een raar idee dat degene met wie je zoveel deelde dat ineens met iemand anders doet. Het gaat erom wat je voor je gevoel juist is (of je er al overheen bent enzo en of je dat nieuwe meisje echt leuk vindt) en ook om respect tegenover je ex. Na een dag een ander hebben vind ik bijv. nogal respectloos, zoals Sithan zegt is een beetje geduld niet verkeerd. Maar 2,5 maand is echt niet zo kort, je kunt het best doen vind ik. Als je ex er echt nog heel erg mee zit kun je iig proberen om niet teveel met je nieuwe vriendin in haar buurt te komen en te kleffen enzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik dacht ook zelf trouwens als je zegt dat je over haar heen bent waarom pieker je er toch over, bedoel hoeft niet zo te zijn maar je hebt er wel een topicje over gemaakt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je moet niet zo bang zijn dat iemand je kwetst ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
kbegrijp denk ik wel hoe je je voelt maar toch denk ik niet dat je daar rekening mee moet houden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
iemand pakt mijn bff af! Diana-kiss | 14 | 29-01-2013 17:54 | |
Liefde & Relatie |
kan iemand mehelpen? Mvd~ | 2 | 26-11-2009 08:44 | |
Lifestyle |
lolita-modelletjes ~Sjeherazade~ | 139 | 04-03-2004 22:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Muziek |
11 Juli Dropkick Murphy's Melkweg Amsterdam!!!!!!1 dr martens | 166 | 12-07-2002 19:06 | |
Liefde & Relatie |
hij maakt me helemaal gek malien | 1 | 22-06-2002 21:02 |