Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2004, 12:03
Verwijderd
Om mij heen zie ik het steeds, mensen die maar 1 paar schoenen hebben, 1 tas, en dat is het dan.

Is het normaal om van alles maar 1 ding te hebben? Van Teunie is het bekend dat hij de hele Nudie collectie drie keer heeft hangen in zijn kast, en wschk dezelfde broeken ook in dezelfde wassing.

Vind jij het gek om bijvoorbeeld het zelfde model schoenen drie keer te hebben, maar dan in verschillende kleuren, of heb je 1 paar sneaks en 1 paar stevige blokhakken

Heb jij 1 winterjas, of toch gewoon 3?

Is het onzin om veel kledingstukken te hebben, of absoluut niet? Mag je iets dubbel hebben, of kies je voor simpelheid, en een lege kledingkast?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2004, 12:05
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Ik heb meestal van alles maar 1 ding.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 29-08-2004 @ 13:05 :
Ik heb meestal van alles maar 1 ding.
Wat, heb je maar 1 paar schoenen? En 1 petje? Of bedoel je dat je nooit twee keer een zelfde iets hebt?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:07
Verwijderd
tja tis maar net wat je prioriteiten zijn he, ik geef liever me geld uit aan bier en drugs, dan aan kleding. Ook vind ik niet zo veel kleding mooi en boeit het me niet zoveel...dus van schoenen/jas/tas maar 1 ding ja. Ik draag nu al bijna 3 jaar hetzelfde paar schoenen dag in dag uit, volgens mij wordt het binnenkort tijd voor een nieuw paar.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:10
vixen
vixen is offline
Als ik het geld zou hebben zou ik van leuke dingen alles wel 5 keer hebben, maar helaas.
Oud 29-08-2004, 12:11
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Ridder schreef op 29-08-2004 @ 13:06 :
Wat, heb je maar 1 paar schoenen? En 1 petje? Of bedoel je dat je nooit twee keer een zelfde iets hebt?
Ik heb bijvoorbeeld 3 paar schoenen. Maar ik heb bijvoorbeeld niet 3 paar All Stars in andere kleuren.

Ik heb dus bijna nooit 2x hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:11
duivelaartje
duivelaartje is offline
Van elk soort maar 1 ding (behalve sokken en ondergoed), maar heb meerdere winterjassen, tassen, petjes, schoenen (iets van 7 paar), enz. Lijkt me saai, als je steeds maar in hetzelfde loopt.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:12
Verwijderd
ik heb denk ik 20 paar schoenen
en 8 spijkerbroeken ofzo
en 20 rokjes
en 20 pantys ook, en 8 leggings ofzo
jeetje wat een veelvouden
het enige waar ik weinig van heb zijn dikkere vestjes, ik denk 4 of 5 ofzo
maar samen met mijn vriendinnen met dezelfde maat heb ik wel 80 paar schoenen dus dat komt goed uit
oja ik heb ook 2 paar zwarte allstars, allebei hetzelfde met witte veters en witte zool alleen het ene paar is van leer
en ik heb ballerina's in oranje en roze, dezelfde
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:19
efixer
efixer is offline
Ik vind het onzin van exact dezelfde kledingstukken meerdere in de kast te hebben. Daarentegen is het natuurlijk wel okee als je een mooi stel Allstars hebt, maar die zijn een beetje versleten, dat je dan een nieuw paar koopt.

Verder vind ik een volle kledingkast wel belangrijk, een beetje afwisselijk vind ik noodzakelijk. Als ik een petje bij een outfit opdoe wil ik wel dat mijn petje past bij de rest van m'n outfit, en dus zijn meerdere petjes (accesoireses in het algemeen) noodzakelijk
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:28
Glory
Glory is offline
Ik heb bijna niks dat hetzelfde is afgezien van een paar shirtjes waarvan ik niet meer wist dat ik ze al had, maar ik heb wel van alles veel, zo heb ik 8 colbertjes en 13 trainingsjekkies ect. Ik heb alleen niet zoveel broeken omdat ik nooit leuke zie en omdat de leuke mij dan bijna nooit leuk zitten.
Oud 29-08-2004, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 29-08-2004 @ 13:28 :
Ik heb bijna niks dat hetzelfde is afgezien van een paar shirtjes waarvan ik niet meer wist dat ik ze al had, maar ik heb wel van alles veel, zo heb ik 8 colbertjes en 13 trainingsjekkies ect. Ik heb alleen niet zoveel broeken omdat ik nooit leuke zie en omdat de leuke mij dan bijna nooit leuk zitten.
geef mij dan een colbertje glorysnollie, ik vind nooit leuke
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:31
Glory
Glory is offline
Citaat:
Noé schreef op 29-08-2004 @ 13:30 :
geef mij dan een colbertje glorysnollie, ik vind nooit leuke
Ik vind nooit leuke broekkies en de laatste tijd ook geen leuke schoennies meer dus ik heb eigenlijk alleen mijn colbertttjes om mee te pimpen
Oud 29-08-2004, 12:32
Susanne
Susanne is offline
ik heb 15 spijkerbroeken, waarvan ik er maar 5 echt mooi vind
ongeveer 10 nettere broeken voor mn werk, waarvan ik er 4 draag
zo'n 20 rokjes, waarvan sommige nog uit de eerste
hele zooi polo's in alle soorten en maten en merken en kleuren, ik denk nu in totaal wel 50 ofzo
verder heb ik ook allstars, rose en zwarte maar die heb ik nooit meer aan want ik vind allstars

dit alles x2 want m'n zus heeft ongeveer hetzelfde
Oud 29-08-2004, 12:40
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
mijn kast puilt uit. ik heb 4 paar schoenen en een stuk of 4 jassen die ik alle jaargetijden kan dragen. tassen heb ik ook veel maar ik wil er meer.
ik vind t gewoon leuk om veel te hebben, afwisseling is leuk.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:43
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Susanne schreef op 29-08-2004 @ 13:32 :
ik heb 15 spijkerbroeken, waarvan ik er maar 5 echt mooi vind
ongeveer 10 nettere broeken voor mn werk, waarvan ik er 4 draag
zo'n 20 rokjes, waarvan sommige nog uit de eerste
hele zooi polo's in alle soorten en maten en merken en kleuren, ik denk nu in totaal wel 50 ofzo
verder heb ik ook allstars, rose en zwarte maar die heb ik nooit meer aan want ik vind allstars

dit alles x2 want m'n zus heeft ongeveer hetzelfde
Dus eigenlijk heb je heel erg veel, maar nog steeds geen variatie. Of is dat je streven ook niet?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:43
Sitia
Sitia is offline
Heb wel dingen dubbel ja.
Wat je zegt, idd 3 winterjassen, de een is dan weer net wat dikker dan de ander en ander model wel duss..
Maar ik heb ook 2 paar all stars, 1 winterpaar en 1 zomerpaar.. Ook weleens 2 dezelfde broeken, alleen andere kleur.

Als me iets goed/lekker zit, dan wil ik het vaak aan. Maar ik ga niet 1 broek 3x in de week aantrekken, dus dan heb ik er 2 van nodig, en dan wel andere kleurtjes voor de afwisseling..

Hoop dat het duidelijk is..
Oud 29-08-2004, 12:48
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 29-08-2004 @ 13:43 :
Dus eigenlijk heb je heel erg veel, maar nog steeds geen variatie. Of is dat je streven ook niet?
Nee is mijn streven ook niet echt, ik had ook niet AL m'n kleding opgeschreven Ik heb ook capuchontruien, longsleeves, jasjes/colbertjes, etc etc.. ik denk dat je wel ongeveer weet wat ik heb. Maar nee ik vind het niet superbelangrijk om bijv. tig verschillende spijkerbroeken in mn kast te hebben liggen
saai he
Oud 29-08-2004, 12:54
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Susanne schreef op 29-08-2004 @ 13:48 :
Nee is mijn streven ook niet echt, ik had ook niet AL m'n kleding opgeschreven Ik heb ook capuchontruien, longsleeves, jasjes/colbertjes, etc etc.. ik denk dat je wel ongeveer weet wat ik heb. Maar nee ik vind het niet superbelangrijk om bijv. tig verschillende spijkerbroeken in mn kast te hebben liggen
saai he
Nee hoor.

Ontopic: Ik heb 7/8 spijkerbroeken, 1 nette witte broek en + - 15 t-shirts, enkele longsleeves en truien en een paar overhemden en 1 colbert. 3 paar goede schoenen. Glaube ich.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 29-08-2004 @ 13:43 :
brutaaltje
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:59
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Noé schreef op 29-08-2004 @ 13:58 :
brutaaltje
Sorry.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 13:01
Verwijderd
Ik heb wel een aantal dezelfde boxershorts en sokken, maarkja, boeiend..
Heb ook dezelfde Alll Stars, maar dan in alle 7 in verschillende kleuren

Maar in pRinciepe koop ik niks hetzelfde...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 13:01
Verwijderd
Van schoenen móet je meerdere paren hebben, dat is nl. beter voor de schoenen en beter voor je voeten. Van kledingstukken is het een kwestie van smaak. Van sommige overhemden heb ik meerdere exemplaren, in een andere kleur, maar gewoon voor onder een jasje. En tsja, als een bepaald supersimpel ding lekker zit, waarom zou je het dan niet in meerdere kleuren kopen?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 13:03
El Kim
El Kim is offline
Ik heb veel verschillende dingen, ik hou van afwisseling.
Oud 29-08-2004, 13:05
AngelLena
AngelLena is offline
Ik heb ook maar 1 paar echt nette schoenen. Wel een aantal paar gympen, 1 paar kisten.

Ik heb wel veel shirts, eigenlijk te weinig truien dus daar ben ik mee bezig om die collectie uit te breiden.

Ach, als jij genoeg hebt aan 1 stuk van alles wat je hebt, dan is dat toch prima?
Oud 29-08-2004, 13:06
Stevill
Stevill is offline
ook wel wat dubbele dingen.
Oud 29-08-2004, 13:37
Shyra
Shyra is offline
Ik heb 3 paar schoenen.
2 winter en 2 zomerjassen.

En nouja, een aantal broeken, shirtjes en rokjes.
Maar niet echt dezelfde dingen.
Vind ik een beetje nutteloos.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 13:41
suikerprinses
suikerprinses is offline
Ik hou van variatie en daarom ga ik ook niet 3broeken in verschillende kleurtjes kopen. Het enige wat ik dubbel heb, zijn 3paar allstars; donkerrode die helemaal kapot zijn, cremekleurige en donkerblauwe. Ooja, en nog blauwe suede. paar dus.

Bovendien heb ik 4jassen en ongeveer 20tassen. En ook 20paar schoenen. Verder normale proporties qua shirtjes en broeken.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 14:11
Verwijderd
ik heb 2 paar schoenen maar die ene gebruik ik alleen om te skaten.
ik heb een schooltas en een schoudertas en dat was het

1 winterjas en 1 zomerjas

ik hou nei van kiezen met zulke dingen dus heb ik r maar 1...

broeken en shirts heb ik wel veel in andere kleuren enzo...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 14:11
Haligh
Haligh is offline
Ik heb uberhaupt niet zo heel veel kleren, laat staan dubbel
Oud 29-08-2004, 14:28
IcedEarth
IcedEarth is offline
gympen en goed schoenen waar je heel lang op kan lopen zonder beknelling échte bergschoenen niet dat ik in de bergen wandel ofzo.

eh een regenjas, zachte winterjas en wintertruien als zomerjas
voor de rest doe ik samen met jassen met moeder/broer.

ehm 2 dezelfde broeken in 2 kleuren, en nog een een andere broek. een paar hemden zelfde.
wat truien en shirts allemaals saai en niet boeiend geleend gekregen
ik kan er ook niets aan doen dat ik kleren kopen haat behalve vesten. ik heb heel veel vesten even denken ehm. 6 ofzo!

nu ik erzo over na denk is het best wel erg

Laatst gewijzigd op 29-08-2004 om 14:30.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 14:31
IcedEarth
IcedEarth is offline
nee geen 6 dat is gelogen
3 eigenlijk
maar wat heeft iedereen hier veel kleren trouwens.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 14:34
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Nee ik heb +- 20 of misschien 25 paar schoenen waarvan minstens 6 sneakers die vrij nieuw zijn (april tot aug). ik hou van schoenen

het is ook trouwens goed om van schoenen te wisselen (voor je voeten dan he, voor de 'ik zweer bij 1 paar vans alto's')

winterjassen, tja, ik heb er heel veel zo een stuk of... 5/6, ligt aan hoe koud de winter is.

over mn hoeveelheid broeken ga ik niet eens beginnen, maar laten we niet vergeten dat ik sinds n 13e apmer gegroeit ben en dus een dikke verzameling oldskool broeken heb

ik heb veruit te veel kleding. ik heb zooooveeel topjes dat ik sommige nog nooit gedragen heb, sommige slechts 1 x en nog steeds heb ik niet vaak hetzelfde aan.

ik heb me wel schuldig gemaakt aan het 4x dubbel kopen van een ongelofelijk mooi zwart jasje (zie bijna al mn fotos ) maar ik heb daar wel verschillende knopen opgezet.

zonnebrillen heb ik er een stuk of 6 van, maar 1 daarvan is op sterkte en die draag ik nooit.

tassen, teveel van

sjaals, te veeeel van.

sieraden, te veeeeeel van.

Kortom, combinaties de gekste
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 14:46
schimmel
schimmel is offline
vanalles veel. ik heb toch best veel kleding kwam ik achter nadat ik mn kamer opgeruimd had. maar het zijn vooral net niet passende of net niet leuke dingen die gecombineert moeten worden.
maar dankzij mijn vindingrijkheid zie ik er altijd leuk uit
Oud 29-08-2004, 14:47
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
oh ik vergeet mn moeders kleding kast helemaal
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 15:02
Vice
Vice is offline
Ik heb 2 paar sneakers die wel het zelfde model hebben, alleen is de 1 rood en de ander zwart.
Oud 29-08-2004, 15:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb/had 4 paar verschillende Vans Razors. Ze waren maar 40 gulden en ze waren allemaal precies in mijn maat (waren samples dus er was maar 1 paar). 2 ervan heb ik weggegeven aan m'n zus omdat m'n voeten nog groeiden en ze nogal gingen knellen, en 1 paar is zo lelijk dat ik ze nooit heb aangehad.
maar de paarse passen wel en daar loop ik dan ook al zo'n 6 jaar op.
En ik heb 2 dezelfde vesten in rood en blauw, maar ik draag alleen de blauwe.
Oud 29-08-2004, 15:26
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb van sommige dingen meer stuks, bijvoorbeeld van mijn all-star gympies en van mijn favoriete perfectzittende spijkerbroek. shirtjes koop ik nooit hetzelfde, want daar wil ik variatie in. maar 1 shirthje, 1 paar schoenen, 1 tas etcetera? jaiks!
Oud 29-08-2004, 15:37
Elmoo
Elmoo is offline
Het wisselt nogal eens of ik ergens 1 van heb of meer... ik heb gewoon 1 winterjas en 1 zomerjas maar daarbij heb ik wel een stuk of 8 paar schoenen... hangt er net vanaf waarover het gaat eigenlijk
Oud 29-08-2004, 15:43
Verwijderd
Van sommige schoenen heb ik 2 paar dezelfde in een andere kleur, bij sommige truitjes heb ik dat ook.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 16:03
wup
wup is offline
Heb van sommige schoenen idd meerdere paren die eigelijk het zelfde zijn. All stars en adidasjes bijvoorbeeld. 2 paar doc. Martens.. eigelijk met de meerderheid van mijn schoenen als ik het zo bekijk
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 17:20
Verwijderd
ik heb geloof ik wel van 2 truitjes 2 dezelfde en dan in een ander kleurtje.... en van mijn strapless bh... want de ene keer moet je een zwarte onder dat truitje en een witte onder dat jurkje... Verder heb ik van alles meerdere qua: 3 winterjassen, 5 soorten open schoenen, 3 soorten 'sportschoenen' enz.... bezt logisch --> als je het ene verregent kan je het volgende aan.....
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 17:20
Verwijderd
mwha, ik heb laatst ongeveer anderhalve vuilniszak met kleding weggedaan. en verder heb ik nooit zoveel geld dus ik kan ook niet heel veel kopen (aangezien ik alles zelf betaal).
ik heb 4 paar schoenen ofzo. ik heb ook niet erg veel jassen.
ik moet die kast weer bij gaan vullen merk ik.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 17:26
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik heb 5 paar allstars, ik heb 2 replay broeken die nagenoeg identiek zijn (veel van mijn broeken lijken wel op elkaar, slechts omdat ze allen simpel zijn), 3 paar truckers, 2 winterjassen, een hele rits retro shirts en ga zo maar door. Ik houd van meer.
Oud 29-08-2004, 18:14
Otis
Otis is offline
ik heb vooral veel rokjes 20 ofzo
en veel schoenen, mijn huisgenoten zijn boos want mijn doos met schoenen vult de hele gang (29 paar)
ook heb ik ontelbaar veel shirtjes ...dat zit denk ik toch al tegen de 50 aan
maar weinig broeken want ik koop altijd de verkeerde enzo
ik denk iets van 5 of 6
en heel veel riemen en sjaaltjes
nouja ik heb nergens hetzelfde van ik heb alles verschillend..
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 18:45
Marshall
Marshall is offline
ik heb ongeveer 40 t shirts...

en daarvan zijn er 10 van toni&freek

ow 2 paar bikkembergs schoentjes...dat is ook overdreven want ik vind bikkembergs helemaal niet zo leuk...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 19:35
June bug
June bug is offline
hm ik heb 4 winterjassen.. en 4 paar gympjes.. mja broeken en shirts heb je sowieso altijd meer. ik heb denk ik 4 van die soort schoudertasdingen (hoe noem je dat in hemelsnaam), maar 1tje is t fijnst dus gebruik er maar 1. en 1 rugzak voor school, maar die zou ik nog wel eentje willen. krengen zijn alleen wel wat duur.
Oud 29-08-2004, 21:45
battlestar
battlestar is offline
ruwe schatting

3 winterjassen
3 zomerjassen
8 rokjes
4 goeie spijkerbroeken
2 pantalons
2 zomerbroeken
4 hoodies
3 mooie sweaters
2 wollen truien ofzo
iets van 50 t-shirtjes, hempjes etc
10 bloesjes

en nog een kast vol kleding die ik eigenlijk nooit meer aanheb, maar die ik wegens emotionele waarde niet weg kan doen.
en dan heb ik het nog niet gehad over mijn verzameling riemen (rond de 20), tassen (ook rond de 20) en schoenen. 3 paar ballerina's, 4 paar sneakers, 5 paar laarzen etc. best erg eigenlijk maar ik raak snel op dingen uitgekeken
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 21:53
11568
11568 is offline
Ik vind het niet noodzakelijk om al mijn geld uit te gaan geven aan kleren, schoenen en accessoires en ik ga dan ook zeker geen 2 exemplaren van 1 broek kopen. Heb de laatste jaren wel veel tassen gekocht en gekregen maar dat slaat ook nergens op, want in principe gebruik ik er maar 1 of 2. Schoenen heb ik al helemaal niet veel, 1 paar allstars en 1 paar adidas. Nog wel een paar anderen maar dat zijn miskopen die liggen weg te kwijnen in mijn kast. Ik heb 2 winterjassen, een nieuwe en éen van vorig jaar en dat vind ik wel goed.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 21:59
Verwijderd
toen mijn lage allstars 10 euro waren bij de americatoday outlet dacht ik wel ff van: kan best nog een paar kopen voor later als ze versleten zijn, maar vond het eigenlijk onzin.
nu zijn ze idd versleten en ligt de zool er haast uit en heb ik wel spijt want nu zijn ze overal weer erg duur.

maar verder heb ik overal 1 paar van, behalve van bepaalde simpele shirtjes wel nog een in een andere kleur ofzo.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 22:00
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Ik heb maar heel weinig kleding
2 spijkerbroeken, 1 3/4 zomerbroek, 2 rokje, 1 vest, 7 shirtjes, 2 paar schoenen en 2 zomerjassen die ik ook in de winter draag. dit komt omdat ik van mijn moeder echt alles zelf moet betalen en ik niet zoveel tijd heb om te werken i.v.m. school en sport.
Reageren

Regels voor berichten