Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2004, 18:21
sweet_forumgirl
sweet_forumgirl is offline
hoi iedereen,

Ik heb golvend haar (net niet krullend en net niet stijl, maar het irritante ertussen) Als mijn haar goed zit vind ik het best mooi, maar na 1 beweging of windvlaag gaat het al klitten.
Mijn probleem is dat het na het wassen slecht zit. Het is dan een beetje pluizig en klit eerder. Een dag na het wassen zit het wel weer goed, maar dit is dus best irritant, vooral op vakantie ofzoals ik het vaak moet wassen.
Hebben jullie dit ook of tips? (shampoo's of sprays ofzo, hopelijk niet te duur)

thanks!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:35
phensicske
phensicske is offline
Instant herstel kuur van elsève. Zo af en toe op je haar smeren zou wel moeten helpen tegen het klitten en pluizen.
'k Heb ook zo'n golvend haar, enkel de dag dat het gewassen is zit het perfect...
Mja, ik borstel/kam het wel niet, soms eens als ik nog in de douche sta of eens ontwarren met mijn handen, dus da's ook wel een reden waarom het zo klit van mij.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 15:42
Linda1985
Linda1985 is offline
elke 6-8 weken je haar laten knippen. Dat werkt bij mij perfect.
Oud 31-08-2004, 19:22
Roos
Roos is offline
Ja dat heb ik ook. Volgens mij hou je dat altijd wel een beetje. Ik doe m'n haar altijd vast als ik buiten in de wind loop, Dat scheelt al.

Verder heb je wel 10.000 producten en iedereen zegt weer dat iets anders goed helpt, dus tja Conditioner die je niet hoeft uit te spoelen helpt meestal wel redelijk

Regels voor berichten