![]() |
|
De prik viel trouwens wel mee, mensen die m nog moeten krijgen: Jullie hoeven nergens bang voor te zijn
![]() Ik had trouwens wel last van wat bijwerkingen. Mijn bovenarm doet nog steeds pijn (2 dagen geleden prik gehad) en ik heb een dag hele erge hoofdpijn gehad. Maar ik denk dat de meeste mensen hier geen last van hebben. |
![]() |
||
Citaat:
|
Jezus, dit viel me echt 200% mee gewoon, normaal ben ik panisch voor allerlei soorten naalden (vreemd genoeg niet bij piercen) maar dit viel echt heel erg mee...
De na-pijn schijnt erger te zijn, en dan met name de day after. We'll see ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Meningokokken prik, voelde ik totaaaal niet. Ja je voelde em alleen in je arm(schouder) glijden, maar totaal geen pijn. De dag erna had ik stevige spierpijn in mn hele schouder die wegvaagde na 3 dagen. Dat was het. Dus als je geprikt wordt hoef je niet bang te zijn ofzow, dat voel je helemaal niet.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik snap niet dat sommigen van jullie er zo'n probleem van maken..
Je krijgt een gratis prik tegen een ziekte waaraan je misschien dood kan gaan..Je word toch ook ingeënt voor TBC (daar kan je ook dood aan gaan)..Doen jullie dan ook zo panisch van: over een aantal jaar word je er misschien ziek van en het helpt misschien helemaal niet.. ![]() n.b. > ik heb niet het hele topic gelezen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben gister geweest... ging echt snel
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb 15 minuten geleden die prik gehad.
"Je moet je arm ontspannen" "nee, ontspannen die arm!" ![]() Ik heb die prik niet aangekeken, ik heb niks gezien. Het doet geen pijn maar toen ze die prik eruit haalde voelde het alsof die prik er nog steeds in zat. Het was komen en gaan, zeer vlot gedaan allemaal ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ter informatie: er zijn al een aantal kinderen opgenomen met meningokokken die de inenting hebben gehad (sommigen met de B variant, anderen met de (jawel) C variant. Er zijn ook al kinderen overleden die een inenting hebben gehad. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en als een kip zonder kop naar die inenting rennen: erover nadenken en dan die inenting halen, kdenk dat dát de meesten van ons doen die de prik wél willen...
|
![]() |
jaja ingeent onder het genot van K3, aaaaaaaaargh. Nou ja al die kindjes aan het dansen enzo, daarna janken
![]() ik voelde echt helemaal niks, binnen 2 tellen was het gebeurd. Beetje raar gevoel in je arm naderhand, vandaag heb ik er helemaal geen last van.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Verder vraag ik me af het zo is dat door die ineëntingen andere ziektes ontstaan die ernstiger en gevaarlijker zijn. Misschien kan je me daar wat meer over vertellen?
||
![]() |
Citaat:
![]() (is trouwens ook een ander soort injectie dan wat mensjes nu allemaal krijgen) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijnlijke arm SuperS | 10 | 12-07-2002 22:39 | |
De Kantine |
Wie vind jij arrogant? Slaughterer | 49 | 11-06-2002 18:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
Meningokokken inenting aquilo | 44 | 25-05-2002 17:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
inentingen (o.a. voor de meningokok C-bacterie). ekki | 12 | 04-04-2002 16:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Alle jongeren ingeënt tegen meningokok-C PV | 40 | 25-03-2002 16:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Heb jij je al laten inenten....??? Dutchy15 | 31 | 22-03-2002 18:21 |