Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2004, 19:02
Verwijderd
Geen enkele.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2004, 20:08
Miss Leyla
Miss Leyla is offline
weet wrm ik me school haat?!!

Omdat ik alleen maar sletjes en onnozelle jongens in me klas heb die zich stoer voelen, maar die dat nie zijn!!!!!!!!!!
Vorig jaar had ik een topklas, maar jah moeten ze weer me in een klas (4a) zetten waar alleen maar van die verwaande meisjes zijn.....
Ik wil naar 4b, want al me al me vriendinnen zitten in 4b.

(p.s. ik kan die leraren wel molleh die de klassen heeft ingedeeld)
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 20:28
El Kim
El Kim is offline
Voor het feit dat we geen 2e herkansing hebben
Oud 28-08-2004, 10:21
Symphony
Symphony is offline
omdat ze het klaarspelen mijn rooster zo in elkaar te draaien, dat ik altijd alleen en door de regen moet fietsen, omdat ze de lessen vijfenveertig minuten laten duren terwijl dat wat je te horen krijgt ook in vijf minuten kan, omdat ze er een handje van hebben de lessen zo te plannen dat ik niet de vakken kan volgen die ik wil en omdat ik er zo van gefrustreerd raak dat... ok, rustig, kalmeer...
Oud 30-08-2004, 09:09
WietseBoersma
WietseBoersma is offline
Omdat het verdomd moeilijk is, en NEE DAT LIGT NIET AAN MIJ.
Omdat congierges evil zijn
Omdat ik elke dag met 10 kilo boeken rondloop en daar nog eens iets aan over houd.
Omdat het er stikt van die nep-gangstertjes die dan de hele dag in Karl Kani rondlopen en doen alsof we in amerika zijn.
Omdat de leraren stinken en belachelijk veel huiswerk opgeven

Nouja, dit zal wel overal zo zijn, maar hierom haat ik mijn school gewoon, but then again, wil iedereen niet gewoon niets doen instead of school ??
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 09:41
Verwijderd
Dat ik 2 weken (of 1?!) nog steeds niet weet hoelaat ik waar en wanneer met wie moet zijn. En stage lopen? Moet zelf geregeld worden...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 09:47
Machiavelli
Machiavelli is offline
Dit topic is vermakelijk.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 09:48
Verwijderd
- Ze hebben mn lievelingsleraar ontslagen omdat hij teveel op de ex van een andere lerares leek, (ik zit op een speciale school en daar geld blijkbaar meeste stemmen gelden, en al die leraren zijn bij mekaar gaan zitten en gaan stemmen. helaas verloor hij en nu is hij ontslagen)en ons soep/chocolademelk gaf ipv thee.Wat een kutredenen echt!
- Omdat we een lerares hebben die veel te snel persoonlijk+bot word. (heeft dus een keer een jongen helemaal uitgescholden omdat zij hem zat was. hallo, als je op een speciale school werkt met probleemjongeren moet je daar toch gewoon tegenkunnen of iig je mond houden?)
- Onze dagen duren van half 9 tot 4 terwijl we er weinig in doen.
- Het tempo+niveau ligt veel te laag waardoor ik nu voor de derde keer in 4 havo zit (het ligt ook aan mij, ik kan er ook in mn vrije tijd aan werken maar dat doe ik niet omdat ik die tijd voor andere dingen nodig heb)
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 12:59
Verwijderd
omdat ze alles electronisch doen tegenwoordig (kluisjes, alles met chipper betalen enzo, alles via de computer regelen) en dat hapert nogal en dan heeft niemand eten of kunnen kluisjes niet meer open of dicht.
de concierges die gemeen zijn en te lui zijn om zelf schoon te maken zodat ze mensen die zich vervelen aan gaan zetten tot schoonmaken...
dat je 20x heen en weer gestuurd word als je iets wil
en het beste: onze ict ruimte met 50 computers die achter glas staan in de volle zon zonder airco, hallo sauna
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 10:28
ninie
ninie is offline
OMDAT ER GEWOON GEEN REKENING MET LEERLINGEN WORDT GEHOUDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik wou bij een vriendin in de klas, maar daar zit ik nu niet bij in de klas, terwijl ik SUPERDUIDELIJK HEB AANGEGEVEN EN ZIJ OOK, DAT WE BIJ ELKAAR IN DE KLAS WILLEN!!!! EN NU BEN IK SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPERBOOOOS en verdrietig SCHOOL IS:
groetjes ninke
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 18:14
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
ninie schreef op 01-09-2004 @ 11:28 :
OMDAT ER GEWOON GEEN REKENING MET LEERLINGEN WORDT GEHOUDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik wou bij een vriendin in de klas, maar daar zit ik nu niet bij in de klas, terwijl ik SUPERDUIDELIJK HEB AANGEGEVEN EN ZIJ OOK, DAT WE BIJ ELKAAR IN DE KLAS WILLEN!!!! EN NU BEN IK SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPERBOOOOS en verdrietig SCHOOL IS:
groetjes ninke
Kun je ook op een nornale toon praten?
Oud 01-09-2004, 18:29
Verwijderd
Je moet overal zelf achteraan bij ons op school. En nu is een beetje eigen inzet wel normaal, maar dit wordt echt te extreem.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 20:04
droppiej
droppiej is offline
k heb ook veel redenen

:je mag nie roken, ook niet op t plein,
:ze hebben kutroosters
:havo/vwo-ers worden voorgetrokken
:allemaal stomme regels
:het is een particuliere school->dus heel erg duur
:en dan alsnog gaan ze zeiken dat ze weinig geld hebben en dan ook nog van alles bouwen wat heel nutteloos is (hoezo weinig geld)
:hij begint om 07:15
eindigt wel lekker vroeg
en ze zeiken te veel
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 20:20
SuperSanne
SuperSanne is offline
Haten is een groot woord, maar soms komt school me behoorlijk de neus uit omdat:

- sommige leraren nog niet zouden geloven dat je vanwege vertraging te laat was al zou de directeur van de NS het ze persoonlijk komen uitleggen
- er soms gewoon niets goed geregeld lijkt te kunnen worden
- de beroemde/beruchte sms-dienst 9 van de tien keer het af laat weten als er een uur uitvalt waardoor je dus voor niks om 6 uur naast je bed staat
- we om 8.15 beginnen en ook verdere lestijden zo zijn dat je betreft treinen óf veel en veel ste vroeg bent, of net 10 min. te laat (alleen de mensen uit leiden en de fietsers kunnen precies op tijd komen, de rest moet een half uur voor een dicht lokaal wachten). Naar huis gaan is voor mij persoonlijk helemaal leuk omdat we om 5.15 uit zijn en ik dus steeds nét de trein naar gouda mis en een half uur kan gaan wachten
- je bijna olympische afstanden door de hele school moet afleggen om iets simpels als een kluisje voor elkaar te krijgen (nu hebben ze wel alles naar de begane grond verplaatst dus nu word iedereen duizelig omdat ze in kringetjes worden rondgestuurd)
- het intranet plat ligt op de meest onmogelijke momenten
- dit geld ook voor alle macs (hoewel ik als pcfan me dat laatste wel kan leven)
- we geen middagpauze hebben, maar een ingeroosterd tussenuur. Als we geluk hebben. Wat niet altijd zo is.
- omdat ze pas achteraf vermelden dat bepaalde soorten inkt niet uit je kleren gaan en je dus uit moet kijken ("is dit geen waterverf dan?" "niet echt nee")

Laatst gewijzigd op 01-09-2004 om 21:14.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 14:57
pinoohh135
pinoohh135 is offline
okeej... WAAROM IK MIJN SCHOOL HAAT:

-de leraren doen de deur voor je neus dicht als je ook maar 1 sec te laat bent dus moet je een vriefje halen;
-de leraren stinken allemaal uit hun bek naar rook en koffie, en KNOFLOOK!!!
-er zijn geen fatsoenlijke wc's, ze trekken allemaal veel te slecht door, zodat de stront vanm de brugjes die hier schijten(ipv thuis, zoals de ouderen doen) niet door het riool komt;
-je mag alleen huiswerk doen in de mediatheek, waar je wel met vrienden/vriendinnen mag werken maar NIET mag praten/overleggen;
-in de mediatheek is het personeel veels te streng... als je een boek ook maar een dag te laat inlevert, mag je direct 20 cent betalen... vorig jaar was het nog als je het een week te laat inlevert dat je 20 cent moest betalen...

dat was alles wel zon beetje...
Oud 04-09-2004, 17:08
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Suzanne_84 schreef op 26-08-2004 @ 13:31 :
Ik moet toch ff iets kwijt...

Belooft mijn school mij al voor de vakantie dat het nieuwe schooljaar verder zou gaan volgens het oude rooster, komen ze vandaag (lees: 4 dagen van tevoren) met het nieuwe rooster onaangemeld op het internet. Totaal andere uren dan het oude rooster waardoor mijn hele planning omgegooid moet worden. Maandag avond werken gaat niet meer, en woensdag de hele dag oppassen ook niet meer! Stelletje aso's! Ik woon op mezelf en heb ook inkomen nodig!

Je mag nu ook nergens meer even je tas neergooien, je MOET dan een kluisje huren voor veel geld! Tassen mogen niet meer in het lokaal. Dus de enige manier om die rot kluisjes te ontwijken is de hele dag met je 8uur-lesboeken-volle-tas te sjouwen...

Gloeiende gloeiende...

Meer van dit soort leuke school ervaringen? Posten maar!
Ze veranderen het tassen-gedoe vast wel weer als iedereen gewoon met de boeken in de hand gaat sjouwen. Lijkt mij trouwens wel leuk om dat mee te maken
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 08:17
Erbenda
Erbenda is offline
Ze een gigantisch irritant en lastig pasjes-systeem hebben ingevoerd. Bij het begin van elk lesuur moet je een pasje langs een apparaat halen, bij de afdelingsleider op de computer is dan direct te zien of je bij de les bent en hoe laat je er was. Als je te laat was, staat de afdelingsleider dus meteen voor je klaar... Als je dus met een leraar wil regelen dat je tijdens een tussenuur werkt en daarna wegblijft moet je dat dus ook eerst met veel gedoe melden bij de afdelingsleider die nooit te vinden is als je 'm nodig hebt... Als je je pas bent vergeten moet je een dagpasje gaan halen en als je 'm kwijt bent moet je €10,- dokken...
Bij schoolfeesten (die we in bob's hebben) hebben ze een apart apparaat, als je daar het pasje langs haalt, komt je foto tevoorschijn, zodat ze kunnen zien dat je echt degene bent van dat pasje....
Oud 05-09-2004, 10:26
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
@ Erbenda : Jac. P. Thijsse?

wij hebben alleen electronische kluisjes, en altijd ligt het systeem plat. Eerst hadden we ook pasjes voor de automaten maar dat hebben ze gelukkig afgeschaft
En leraren die niets schijnen te weten van te voren, er zit een uitwisselingsstudente bij mij in de klas, en ze spreek alleen Engels. Mijn mentor had nog nooit van haar gehoord
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 13:09
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
crackwhore schreef op 05-09-2004 @ 11:26 :
@ Erbenda : Jac. P. Thijsse?
Hm ja idd! Hoe weet jij dat?
Reageren

Regels voor berichten