Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2004, 11:50
Otis
Otis is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 31-08-2004 @ 12:47 :
Je had wel een rok aan zondag
jamaar dat was voor jou , zodat je er makkelijker met het hepatitis B foldertje onder kon
Advertentie
Oud 31-08-2004, 11:53
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Otis schreef op 31-08-2004 @ 12:50 :
jamaar dat was voor jou , zodat je er makkelijker met het hepatitis B foldertje onder kon
Ik denk niet dat de Jehova's in je geïnteresseerd zullen zijn als je ze dat vertelt Carmie Dus sssssssh!
Oud 31-08-2004, 13:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben laat wakker geworden, heb een Monty Python DVD'tje gekeken, heb muziek geluisterd, broodjes met tonijn salade gegeten en thee gedronken, ben lastiggevallen door m'n zus, en ik werd net gebeld dat ik vrijdag op een sollicitatie gesprek mag komen. Jippiee.
Alleen denkt die dude nu wrs dat ik een beetje dom ben omdat ik zei dat ik met de trein moest komen, terwijl het maar een klein stukje fietsen is, maar ik was gewoon in de war met een ander bedrijf... Enniewee, duim voor me!

Laatst gewijzigd op 31-08-2004 om 13:31.
Oud 31-08-2004, 15:12
Verwijderd
Ik ben naar school geweest.

Ik werd opgebeld met de mededeling dat ik ontslagen ben van mn schoonmaakwerk.

Oud 31-08-2004, 15:22
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 31-08-2004 @ 16:12 :
Ik ben naar school geweest.

Ik werd opgebeld met de mededeling dat ik ontslagen ben van mn schoonmaakwerk.

waarom ben je ontslagen freakjuh?
Oud 31-08-2004, 15:24
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 31-08-2004 @ 16:22 :
waarom ben je ontslagen freakjuh?
Ik wilde maar 3 dagen werken en de rest van de all0cht0nen 5 dagen, dus dat was lastig. Ze moesten door mij een schema maken en de rest snapte het niet helemaal

(jaja, de hbo studente komt even de boel verzieken!)

maar het was relaxt werk, snif.
Oud 31-08-2004, 15:26
Otis
Otis is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 31-08-2004 @ 16:24 :
Ik wilde maar 3 dagen werken en de rest van de all0cht0nen 5 dagen, dus dat was lastig. Ze moesten door mij een schema maken en de rest snapte het niet helemaal

nou freakjuh deze allochtoon zoekt nog werk , misschien kan ik jouw plek innemen
Oud 31-08-2004, 15:27
Avelon
Avelon is offline
ik heb gister gewerkt bij de invito
enne toen ging ik eten bij een meisje
ohja en onderweg toen werd ik aangesproken met de vraag hoelaat het was, uiteindelijk gaf hij ook toe dat er niets om een bepaalde tijd gebeurde en zei ied at ie helaas geen telefoonnummer hadmaar me wel graag wilde uitnemen. toen zei ik dat ik daar niet van gediend was. toen vroeg ie waar ik rondhing maar gelukkig werd het toen groen.

en toen gingen we achter de entree kroegentocht aanlopen.
maar die mensen kenden we ook maar goed. we zaten ergens waar een man naar me ging zwaaien, hij ging naar me toe lopen en vroeg of ik indo was. toen zei ik ja. en toen wilde ik niet meer met hem praten maar toen zei hij dat ik mee naar bali mocht en dat ik er neits voor hoefde te doen
maar toen ging ik maar in de revu lezen.
en toen gingen we naar huis en slapen. en vandaag heb ik mensen op de faculteit rondgeleid.

Laatst gewijzigd op 31-08-2004 om 15:29.
Oud 31-08-2004, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 31-08-2004 @ 16:26 :
nou freakjuh deze allochtoon zoekt nog werk , misschien kan ik jouw plek innemen
Doe alsof je geen Nederlands kan, dan word je zeker aangenomen
Oud 31-08-2004, 15:29
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 31-08-2004 @ 16:24 :

aaw *knuf* ik hoop dat je snel weer een nieuwe baan hebt hoor!

ik ga morgen maar eens lekker geld verbrassen, daar ben ik nodig aan toe en ik heb een hele hoop nodig
Oud 31-08-2004, 15:30
Otis
Otis is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 31-08-2004 @ 16:28 :
Doe alsof je geen Nederlands kan, dan word je zeker aangenomen
jeetje freak je komt wel erg frusti over , was t zo n wereldbaan
lekker allesreiniger snuiven in de baas zn tijd he
Oud 31-08-2004, 15:37
Verwijderd
Ik ging met mijn moeder naar de do it creatief in Elst omdat ik van een sufkut 2 cadeaubonnen had gekregen, ze dacht vast dat ik van fimoklei hield.
Uiteindelijk heb ik 100 kleuren pailetten gekocht voor 20 euro, en toen naar huis gereden met mijn moeder, nadat we uitgebreid gegniffeld hadden om piepschuim hanen en zeehonden.
Eenmaal thuisgekomen begon mijn moeder over mijn drankgebruik.
Ze zei dat ik wat rustiger aan moest doen met de wijn omdat ik teveel dronk.
En toen zei ik ja maar jullie drinken ook zoveel.
En toen zei ze ja maar ik ben 47.
Oud 31-08-2004, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 31-08-2004 @ 16:30 :
jeetje freak je komt wel erg frusti over , was t zo n wereldbaan
lekker allesreiniger snuiven in de baas zn tijd he
ja mmm en die lekkere p00pwctjes van de mannen!
woei nooit meer

vanaaf gaat mn m00der bellen voor een baantje voor mij <3 hopen dat dat wat is. anders maar gaan proberen bij de thuiszorg ofzo
Oud 31-08-2004, 15:40
Verwijderd
mijn dag stond in het teken van openbaar vervoer,college en fatboy slim om die twee draagbaar te maken.
en vanavond werken
joepie..
Oud 31-08-2004, 15:46
Fog
Fog is offline
ik ging met mama naar de stad om mijn ogen opnieuw te laten testen maar ik kon alleen een afspraak maken voor zaterdag. toen gingen we een kaart kopen voor mn oom die jarig is. toen ging ik checken of het uitzendburo mijn geld al gestort heeft maar niet dus. toen ging ik naar de kapper en het is zo anders toen ging ik de achterlijke hanekam die de kapper gemaakt had eruit wassen. toen ging ik naar een vriend om te vragen of het leuk is want ik weet het niet zo. toen ging ik naar huis om agresieve dingen te tekenen en te roken.
Oud 31-08-2004, 16:14
ZerO
ZerO is offline
Vanochtend naar Rotterdam en ik ging kijken waar ik les had en toen liep ik een zaal binnen en daar waren ze met een college bezig dus ik zei oh ik zit verkeerd, en iedereen begon te lachen uiteindelijk kwam ik mensen uit mijn klas tegen. We hebben een half uur lang kick-of les gehad, leuk
Later met een paar klasgenootjes naar de stad, langs de h&m en de verkoopster had een snor
Terug op school viel de laatste les uit dus toen ben ik naar huis gegaan en daarnet met mijn beste vriendin gebeld want ik mis haar ze zit helemaal in den bosch
Oud 31-08-2004, 16:26
Verwijderd
Nou ik heb vandaag de examenklas-foto gemist en eigenlijk vind ik dat heel erg want ja, nu lijtk het net of ik geen examen doe en ik voel me een buitenbeentje en dat vind ik niet leuk.

En nu ben ik sip en dus ga ik niet werken. Maar wel ijsjes eten .
Oud 31-08-2004, 16:33
Apomes
Apomes is offline
opgestaan
Kill Bill 2 gekeken
gaan eten, vlieg in ons winkelmeisje haar eten (op restaurant) en toen mochten we alle 6 gratis eten & drinken
Gaan Shoppen voor m00der & moi
Nu Appel aan het eten
Sevens frietje eten .
Oud 31-08-2004, 19:10
Luna
Luna is offline
Vandaag was niets.
Gister heb ik met een jongen gepraat en dat was leuk en goed. Eerst waren we heel serieus enzo en daarna niet meer en toen ging hij een boek lezen waar alle mensen uit mn klas iets in over mij hebben geschreven, over mijn karakter of wat ze van me vinden, en hij ging op de klassefoto dan raden wie dat was. Enja, alle jongens waren verliefd op me.
Nouja, toen hij weg ging wisten we nog steeds niet hoe het nou tussen ons zat, want daarom kwam hij eigenlijk praten. En dat weten we nu nog steeds niet.
Ik heb ook met een vriendinnetje gebeld die ik al meer dan een maand niet gezien/gesproken had. En aahw, we hebben elkaar gemist(L)
Savonds ben ik bij een vriend films gaan kijken. waaronder fear and loathing, en wat een vette film is het toch.
Verder ging ie me nog knuffelen en dat was lief.
Oud 31-08-2004, 19:22
Snuitermans
Snuitermans is offline
Opstaan, eten, computerd, besloten te gaan windsurfen, windsurfen, eten, cd branden, zo douchen.
Oud 31-08-2004, 20:28
Verwijderd
Gisteren werd ik om halfnegen opeens opgebeld door m'n gristen. "Masj, mijn huis, Jelle's verjaardag. Moge het bier rijkelijk vloeien." Nu is bovenbeschreven Jelle naar mijn weten al lang jarig geweest, maar ik ben de kwaadste niet, dus ik ging er heen.

Uiteindelijk bleek het een nep-verjaardagsfeestje te zijn en kwam het neer op zuipen, naar de film, meer zuipen en rondwandelen in Korsakoffje. Maar dat gaf niks.

We hadden alleen niet bedacht dat de nachtbussen op maandagnacht niet rijden, dus we hebben de hele nacht op A'dam CS gezeten. Al was dat gezellig, want daar heb ik kusjes gekregen van Jelle omdat ik het zo koud had en hebben we van sokken geruild omdat Jelle het zo koud had. Goed plan.

Rond halfacht vanochtend kwamen we eindelijk aan bij mijn huis en zijn we gaan pitten. Niet bijster lang, want om negen uur gilde Jelle door het huis. "Michiel, scháááát, geef mij mijn kussentje eens terug!". Dubieus. Daarna trok 'ie mijn sokken maar weer aan, zijn eigen sokken daar overheen, en huppelde naar beneden. Om ontbijt voor ons te maken, wieh. <3

Daaaaaaaaaaaaaarna hebben we Beugelbekkie gekeken, ontbeten en wezen winkelen.

En tijdens dat winkelen heb ik een traguspiercing laten zetten, trrr.

En feitelijk ging het me enkel om dat laatste stukje informatie, maar for some reason lukte het me niet om het kort doch bondig neer te zetten.
Oud 31-08-2004, 21:53
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Weer een boeiende infodag gehad, met daarna ranzig eten en een film die ik net zo lief had willen missen..
Oud 31-08-2004, 21:53
battlestar
battlestar is offline
vanmorgen werd ik om kwart over 9 moe wakker door de wekker, na vanaf 3 uur tot 6 uur niet geslapen te hebben. ok, vloerbedekking kopen bij de leen bakker (besparing van $$$) en naar nijmegen vervoerd. daar m'n kamer verder afgeschilderd met een vriendin, die na het schilderen weg moest, dus toen maar in m'n eentje de vloerbedekking gelegd, omg ik weet nu hoe het is in hel. maargoed, het ligt en wonder boven wonder ziet het er nog best goed uit. toen moe naar huis gegaan. 's avonds afgesproken met vriendinnen die ik al een tijd niet meer had gezien. (te) veel vakantiefoto's gezien, bitterballen gegeten en bijgepraat . vroeg naar huis want de vermoeidheid sloeg toe bij de rest, en nu zit ik muziekjes van roxy music te luisteren en een beetje doelloos te forummen.
Oud 31-08-2004, 22:03
Verwijderd
Vandaag dus weer introductie en ik heb leuke mensen in mn groepje dus het is chill. En ik heb twee forummers gespot. Verder hebben we vieze chinees gegeten en ben ik daarna naar huis gegaan om met mijn lieve vriend te chillen want gisteren hadden we 3 jaarrrrrr <3 <3
Oud 31-08-2004, 22:21
Verwijderd
Maandag ben ik in Groningen geweest, totdat ik 's middags werd opgebeld dat mn oma was overleden. Toen ben ik naar huis gegaan, maar vandaag moest ik weer terug voor introductie. Nu ben ik weer thuis en zit ik een beetje doelloos te internetten. Life sucks.
Oud 31-08-2004, 22:59
monolo
monolo is offline
Citaat:
ZerO schreef op 31-08-2004 @ 17:14 :
Vanochtend naar Rotterdam en ik ging kijken waar ik les had en toen liep ik een zaal binnen en daar waren ze met een college bezig dus ik zei oh ik zit verkeerd, en iedereen begon te lachen uiteindelijk kwam ik mensen uit mijn klas tegen. We hebben een half uur lang kick-of les gehad, leuk
Later met een paar klasgenootjes naar de stad, langs de h&m en de verkoopster had een snor
Terug op school viel de laatste les uit dus toen ben ik naar huis gegaan en daarnet met mijn beste vriendin gebeld want ik mis haar ze zit helemaal in den bosch
awww arme jij
ze vonden je vast toch allemaal heet!
Oud 01-09-2004, 06:46
GRRR
GRRR is offline
damn tis vroeg
haat
Oud 01-09-2004, 12:04
Appelblauw
Appelblauw is offline
Eerste school dag. Zeer fijn. Ik moest pas om half 11 op school zijn.
Onze klastitularis zijn haar is mottig geknipt en hij wil veels te hip doen,maar hij valt wel mee,hij noemt me does. wat een positief punt is.
Nieuwe klas,onbekende mensen,die we vorig jaar zo raar vonden,maar we geven ze een kans.
Oud 01-09-2004, 18:14
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
monolo schreef op 31-08-2004 @ 23:59 :
awww arme jij
ze vonden je vast toch allemaal heet!
ja daar ga ik vanuit
Oud 01-09-2004, 18:30
RockaholiC
RockaholiC is offline
schooltje bah
Oud 01-09-2004, 18:31
Luna
Luna is offline
Eerste schooldag, rooster ophalen. Heel veel nieuwe mensen in de examenklas. Bah, allemaal sufkutten. Enja, ik ben bevooroordeeld. Hopelijk had ik het mis.
Lieve vriendjes weer gezien en in het vondelpark gechilled met een aantal mensjes uit mn klas. Alleen de leuke natuurlijk.
Toen naar de stad met een dinnie, die ik ook al langgg niet had gezien en dat was leuk. We hebben de h&m uitgelachen om zn stomme collectie.
En ik kreeg een smsje van een sexy jochje of ik in de paradiso ben vanavond. Maar dat ben ik niet en ik ga ook niet achter hem aanlopen.
Oud 01-09-2004, 18:38
Jules
Jules is offline
Citaat:
! am mE schreef op 31-08-2004 @ 23:03 :
gisteren hadden we 3 jaarrrrrr <3 <3
wow! alsnog gefeliciteerd

Ik heb vandaag bordjes en handdoeken gekocht, wiskunde gemaakt en ben terug naar papa en mama gegaan (om over mijn geldgebrek te klagen, te internetten en straks sex and the city te kijken. )
Oud 01-09-2004, 18:53
Fog
Fog is offline
Citaat:
gisteren hadden we 3 jaarrrrrr <3 <3

ik had intro vandaag en het was gaaf want ik heb mijn vrienden die nu dus in het 2e jaar zitten weer gezien [want ik moet zelf het 1e jaar over doen ivm pfeiffer], en ik kende de hele intro nog uit mn hoofd van vorig jaar en dat was grappig. en mijn aardsvijand zit nu ook op mijn school en ik heb haar lekker bij iedereen zwart gemaakt en ik hoop dat ze geen vrienden krijgt
Oud 01-09-2004, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Fog schreef op 01-09-2004 @ 19:53 :
en mijn aardsvijand zit nu ook op mijn school en ik heb haar lekker bij iedereen zwart gemaakt en ik hoop dat ze geen vrienden krijgt

En dank je, Jules ook

Vandaag had ik ook introductie en we hebben allemaal spelletjes gedaan. Het was heel cool want we waren vet goed en we hebben alles gewonnen behalve 2 keer gelijk gespeeld. Dus 24 van de 26 gehaald Verder hebben we gelachen en ging ik over een grote opblaasbal kruipen terwijl de rest m vooruit duwde. Weer forummers gespot en volgens mij heb ik Geertje/vixen gezien in de Spar op de uni maar ik weet niet of dat kan? En toen ik thuis kwam was mn mama er en heb ik dr geknuffeld want ze was veeeeel te lang weg (17 dagen ) naar Ijsland. En net hebben we de video gekeken daarvan en gegeten.
Oud 01-09-2004, 19:45
Susanne
Susanne is offline
ik heb vandaag mijn eerste schooldag gehad met een blokuur wiskunde van een nieuwe kerel die stinkt maarja ik ben vooraan gezet want die kerel zei dat ie me in de peiling had??????!!
meteen uit school huiswerk gemaakt op 't huiswerkinstituut (ze zei dat m'n planning niet goed was, ze deed zelfs dit > )
vnvnd heb ik the nanny, friends, SATC en ik wilde nog hart in aktie zien maar volgens mij ken ik deze aflevering al
Oud 01-09-2004, 20:40
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
! am mE schreef op 01-09-2004 @ 20:05 :
Weer forummers gespot en volgens mij heb ik Geertje/vixen gezien in de Spar op de uni maar ik weet niet of dat kan?
Dat is waarschijnlijk haar tweelingzus, doet psychologie..

ontopic: ik had ook spelletjesdag maar nauwelijks aan iets meegedaan, ach was wel lachen. En ik ben verbrand
Oud 01-09-2004, 20:46
Blenderhead
Blenderhead is offline
+
jarig

-

niemand die mee de stad in wilt om te saufen

+
hasj en bier in grote hoeveelheden aanwezig
Oud 01-09-2004, 21:51
Konstantine
Konstantine is offline
Gisteren ging ik met mijn m00der naar Antwerpen en toen had ik ineens een kamerrr 3 meter van de UA en 10 meter van de Meir, dus dat is allemaal heel gaaf. 's Avonds ging ik naar mijn ex en eerst was het nog wel leuk omdat ik een lekkere pizza had en er leuke mensen waren, maar daarna gingen we vooral heel veel ruzie maken, dus toen ging ik maar slapen. Maar uit eindelijk heb ik vrijwel niet geslapen, omdat een gozer zo nodig moest snurken. Vandaag gingen we ook nog heel veel ruzie maken en ik heb 3,5 uur van zijn naar mijn huis gereisd en dat was veel te lang omdat het normaal maar 2 uur duurt. Gelukkig heb ik nog wel een fijne gesprek gehad met een vriendje en heb ik dus een kamer en een nieuw blousje en stiekem was het wel een beetje leuk allemaal maar och, pff. Nu ga ik slapen.
Oud 01-09-2004, 22:05
11568
11568 is offline
Zeer vroeg opgestaan, beetje rondgehangen in huis, ontbeten en herhaling van GTST gekeken enzo, naar school om rooster te halen etc., toen met een vriendin/klasgenoot daarna nog even in het park gepraat tot ik weg moest naar de trein, naar Utrecht, afgesproken met zus + een vriendin van ons, gewinkeld, wat gegeten bij La Place, schoenen gekeken en gepast maar niets gekocht, muziek geluisterd in Mediamarkt, naar restaurantje gegaan en ontzettend lekker gegeten, toen even naar de Swirl om wat te halen en nog even gaan zitten etc, toen naar huis met trein en daarna met de fiets naar huis.
Oud 01-09-2004, 22:28
Verwijderd
vroeg opgestaan,gedoucht,gefietst,getreind,gebusd.
op school aangekomen,erachter ekomen dat een les niet doorging waardoor ik 5 friggin' tussenuren had,met freundjes maar wat door de binnenstad van breda gedoold.tot de conclusie gekomen dat er erg veel mooie meisjes in breda flaneren,terrrasje gepakt en toen weer terug naar school gewandeld.2 lessen gehad daarna naar huis rushen en werken.
net terug van werken,gedoucht.
toen definitief besloten dat ik mijn lichaam ga verfraaien() met een tongpiercing,nu alleen nog even wachten tot mijn papa en mama terug zijn van vaksantieom hun mening in beschouwing te nemen,ik moet ook nog het huis opruimen want het is een rommel maar ik heb geen zin,nu luist ik portishead en zit ik te nerden.
Oud 02-09-2004, 08:45
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 01-09-2004 @ 23:28 :
toen definitief besloten dat ik mijn lichaam ga verfraaien() met een tongpiercing,nu alleen nog even wachten tot mijn papa en mama terug zijn van vaksantieom hun mening in beschouwing te nemen,ik moet ook nog het huis opruimen want het is een rommel maar ik heb geen zin,nu luist ik portishead en zit ik te nerden.
Ik luisterde gisteren ook Portishead en ik twijfel nu of ik misschien toch maar een tragus moet nemen, want Masha/paranoide heeft die en het deed geen pijnnn. Oh en sorry dat ik ineens weg moest twee keer maar ik was dus bij mijn ex en we hadden ruzie.

Vandaag ga ik een heleboel dingen regelen en bellen en mailen en dergelijke. En naar het gemeentehuis, naar Den Bosch, misschien naar mijn neefje om een avonturenfietstocht naar Waalwijkkk te houden omdat ik daar nog naar een winkel moet. En ik ga lunchen met mijn m00der en een tante.
Oud 02-09-2004, 13:07
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
gisteren had ik een sollicitatiegesprek wat oke ging, aardige vent alleen verdien ik daar te weinig dus ik wil er niet werken.
toen ben ik naar m'n oude school gegaan, daar 3 lessen 'gevolgd' en tussendoor een pizzabol en een ijsje gaan halen
's avonds had ik weer een sollicitatiegesprek en dat was ook wel oke, maar ze deden niet zo aardig tegen me maar daar verdien ik wel veel dus ik wil er werken.

vanochtend heb ik mijn mama op de trein naar Schiphol gezet want ze gaat naar Italië (en dat vind ik niet zo leuk)
En zometeen moet ik werken.
Oud 02-09-2004, 13:28
transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik ben de afgelopen dagen heel braaf naar school geweest omdat heb besloten dat ik maar iets moet gaan doen om dit jaar wél te halen, dus ik heb ook braaf huiswerk gemaakt enzo . Verder dit weekend gewesterpopt wat wel leuk was en daarmee sta ik nu in de krant hier. Nu zit ik noodles te eten, moloko te luisteren en te besluiten wat ik na mn huiswerk moet gaan doen omdat ik morgen pas om kwart voor 12 moet beginnen .
Oud 02-09-2004, 13:51
schimmel
schimmel is offline
gister kreeg ik een briefje in de bus over dat er een pakje voor me op het postkantoor lag. er stond verder helemaal niets op ofzo, behave dat het van postbode theo was, dubieus.
toen ik het op wilde halen bleek dat het pas de dag erna kon omdat de postbode het nu nog bij zich had dus.
vandaag bleek het gewoon een lompe aangetekende brief van de postbank te zijn, ik wilde een verrassing damnit
en nou ben ik teleurgesteld.
Oud 02-09-2004, 16:18
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb vanochtend heel veel geregeld en toen voelde ik me volwassen. Vooral omdat de mevrouw op het gemeentehuis vroeg of mijn rijbewijs nog verlengd moest worden. Ik heb ook nog naar mijn exleraarnederlands gebeld, want ik wilde even patsen met dat ik naar Antwerpen ga. Daarna ben ik met mijn m00der en tante naar Den Bosch gefietst waar ik een roze afwasborstel kocht, dus nu kan het echte leven beginnen. Toen we naar huis fietsten, kwam er een scooterboy voor mij rijden die ineens zijn (trainings)broek omlaag trok. Dat was vies, want zijn billen hadden duidelijk nog nooit zonlicht gezien.

Nu ga ik koken en daarna met mijn beste vriendinnie naar het voetbalveld.
Oud 02-09-2004, 18:00
Verwijderd
Japie. papa mam,wat zouden jullie ervan denken als ik nog een piercing wil?
pap,mam: nog een,waar?
japie: in mijn tong
pap,mam: weet je het zeker?,goed overnadegdacht bladiebla?
japie: jahaaaa

zo,dat is geregeld,nu nog geld en het is een feit ,verder heb ik vandaag weer veel door de school geslenterd en vanavond ga ik uit in breda
Oud 02-09-2004, 18:04
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 02-09-2004 @ 19:00 :
Japie. papa mam,wat zouden jullie ervan denken als ik nog een piercing wil?
pap,mam: nog een,waar?
japie: in mijn tong
pap,mam: weet je het zeker?,goed overnadegdacht bladiebla?
japie: jahaaaa

zo,dat is geregeld,nu nog geld en het is een feit ,verder heb ik vandaag weer veel door de school geslenterd en vanavond ga ik uit in breda
Oud 02-09-2004, 18:18
Appelblauw
Appelblauw is offline
Tweede schooldag.
We hebben wiskunde met een of andere kutklas,met stomme kinders erin,en dat is niet leuk, en we hebben er vast ook nog andere vakken mee.
De andere klas valt wel mee.
Vanavond dingen in orde gemaakt voor school,en we waren in een creatieve bui .
Wooo. En er begon een jongetje tegen me te babbelen en ik verschoot ervan en hij zei dat ik zondag moest komen.
Oud 02-09-2004, 19:12
Verwijderd
Citaat:
3 jaarrrrrr <3 <3

Vandaag lekker uitgeslapen en mn andere werk gebeld, blijkt dat ik daar meer kan werken dus ik heb weer inkomsten <3
Ook nog ff naar school geweest, lekker iedereen geirriteerd met gefluister en gegiechel achterin
Net patatjes en frikadel speciaal gegeten, ranziiigg en lekkerrr.
Vanaaf Legally Blonde kijken of met dinnetjes sociaal doen mhmm. Misschien naar de stad dus ofzo.

Weekend <3
Oud 02-09-2004, 19:24
Luna
Luna is offline
eerste lesdag. en daarmee is alles gezegd.

Regels voor berichten