![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
waarom ben je ontslagen freakjuh? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() (jaja, de hbo studente komt even de boel verzieken!) maar het was relaxt werk, snif. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
aaw *knuf* ik hoop dat je snel weer een nieuwe baan hebt hoor! ik ga morgen maar eens lekker geld verbrassen, daar ben ik nodig aan toe en ik heb een hele hoop nodig ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() lekker allesreiniger snuiven in de baas zn tijd he ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() woei nooit meer ![]() ![]() vanaaf gaat mn m00der bellen voor een baantje voor mij <3 ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ze vonden je vast toch allemaal heet! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb vandaag bordjes en handdoeken gekocht, wiskunde gemaakt en ben terug naar papa en mama gegaan (om over mijn geldgebrek te klagen, te internetten en straks sex and the city te kijken. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ik had intro vandaag en het was gaaf want ik heb mijn vrienden die nu dus in het 2e jaar zitten weer gezien [want ik moet zelf het 1e jaar over doen ivm pfeiffer], en ik kende de hele intro nog uit mn hoofd van vorig jaar en dat was grappig. en mijn aardsvijand zit nu ook op mijn school en ik heb haar lekker bij iedereen zwart gemaakt en ik hoop dat ze geen vrienden krijgt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En dank je, Jules ook ![]() Vandaag had ik ook introductie en we hebben allemaal spelletjes gedaan. Het was heel cool want we waren vet goed en we hebben alles gewonnen behalve 2 keer gelijk gespeeld. Dus 24 van de 26 gehaald ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: ik had ook spelletjesdag maar nauwelijks aan iets meegedaan, ach was wel lachen. En ik ben verbrand ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vandaag ga ik een heleboel dingen regelen en bellen en mailen en dergelijke. En naar het gemeentehuis, naar Den Bosch, misschien naar mijn neefje om een avonturenfietstocht naar Waalwijkkk te houden omdat ik daar nog naar een winkel moet. En ik ga lunchen met mijn m00der en een tante. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vandaag lekker uitgeslapen en mn andere werk gebeld, blijkt dat ik daar meer kan werken dus ik heb weer inkomsten <3 ![]() ![]() Ook nog ff naar school geweest, lekker iedereen geirriteerd met gefluister en gegiechel achterin ![]() Net patatjes en frikadel speciaal gegeten, ranziiigg en lekkerrr. Vanaaf Legally Blonde kijken ![]() ![]() Weekend <3 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 | |
Lifestyle |
Magazines, kranten enz, leuk? analese | 51 | 04-03-2006 23:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |