Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2004, 19:13
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
birthmark schreef op 03-09-2004 @ 19:44 :
Ik wil compensatie voor het feit dat iedereen het vergeten is.
OMG, je veranderd elke dag gewoon je geboortedatum
Oud 03-09-2004, 19:16
Verwijderd
ik ben gaan shoppen, 3 cd's gekocht (nofx, rab.2, pennywise) en een spel (need for speed underground) en een vriend van me heeft een nieuwe telefoon met koffiegeur en het is vreemd en ik heb zitten gamen en ik ben gisteravond over mijn nek gegaan en dat was het zon beetje
Oud 03-09-2004, 19:28
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
vixen schreef op 03-09-2004 @ 19:58 :
serieus?
Ja.
Oud 03-09-2004, 20:03
schimmel
schimmel is offline
het plan was om naar museumpark te gaan. maar ehm, toen ging dat ineens niet meer, want de mensne die ik daarvoor ging bellen gingen naar het stadhuisplein want daar was een dj, HAHAHA, fucking hell. dat zuigt vast tering hard. en ze gingen eerst nog blablabla, poepen en piesen en vriendinnetjes en vriendjes en bellen zo en meeehehehehe. GATVER.
nu heb ik geen zin meer en ga ik me thuis achter mn computer bezatten.
Oud 03-09-2004, 20:04
Glory
Glory is offline
^
skattie
Oud 03-09-2004, 20:07
schimmel
schimmel is offline
glory ik ben geirriteert ja
Oud 03-09-2004, 20:11
Glory
Glory is offline
hihi arme beeb toch.
Ik wil ook housen, morgen in utrecht maar ik ga ook niet want niemand wou en nu ga ik morgen naar de plaatselijke altokroeg.. rrrrr wild leven toch rrrr.
Oud 03-09-2004, 20:21
Verwijderd
ik heb vandaag 2 uur bij de kapper gezeten en ik ben bij albert heijn geweest en een boek gelezen.
en zo komt een vriendinnetje mij ophalen en we gaan naar de film, alleen er draaien alleen stomme wat nu!
en daarna ga ik wat drinken en word ik netjes thuisgebracht.
Oud 03-09-2004, 20:35
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Noé schreef op 03-09-2004 @ 21:21 :
ik heb vandaag 2 uur bij de kapper gezeten en ik ben bij albert heijn geweest en een boek gelezen.
en zo komt een vriendinnetje mij ophalen en we gaan naar de film, alleen er draaien alleen stomme wat nu!
en daarna ga ik wat drinken en word ik netjes thuisgebracht.
I robot moet cool zijn

ik heb vandaag een kutdag op school gehad, het eerste beginnen (6 uur eruit) en toen moest ik fietsen, maar ik had geen panty aan en my god het was koud
toen op school 1 uur frans gehad, twee tussenuren, twee gymuren waar ik samen met vriendinnetjes heb gelachen om de domste dingen, we gingen met alle vwo6 klassen (86 mensen ofzo) gymen, moesten we rennen door een park, wij de andere kant op echte onderbroekenlol.. op een gegeven moment gingen we softbal doen en niemand kon die bal raken, op 't laatst moesten we na 5 pogingen rennen, maarja daar kwam ook niets van terecht

daarna ging een vriendinnetje van mij domme grappen vertellen zoals > een turk komt bij de kassa
dus iedereen van
zij van hihihih grinnik ik moet poepen
en toen ging ze gehurkt op de grond zitten met die handschoen onder d'r ass

oke hopelijk is morgen het niveau wat hoger
Oud 03-09-2004, 22:05
Konstantine
Konstantine is offline
hoi chantal en ik zijn tipsyyy
Oud 04-09-2004, 00:03
Dith
Dith is offline
Vanochtend me verslapen waardoor ik om 13.00u wakker werd en een uur later alweer bij de AH stond om boodschappen te doen. Daarna op sollicitatiegesprek geweest en ik ben aangenomen .
En ik kom net thuis van een avond samenzijn met een erg leuke jongen en om 9 uur staat hij weer bij me aan de deur
Oud 04-09-2004, 00:43
Verwijderd
ik ben naar the village geweest brrrrrr
Oud 04-09-2004, 08:49
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Noé schreef op 04-09-2004 @ 01:43 :
ik ben naar the village geweest brrrrrr
Je had toch geen rood kleed aan zeker .
Oud 04-09-2004, 09:01
Verwijderd
Ik heb biertjes gedronken, filmpjes gekeken, achterop scooters gezeteten en nu zit ik in bed met een muscleboy te internetten.

Eeeeen wij gaan zometeen Braveheart kijken, vergezeld met broodjes en koffie. Rrr.

En die muscleboy heeft een heel duur pimphuis en een dure pimpbadkamer en een computer met twee beeldschermen en een server onder zijn bed en daar word ik wel geil van, een nerd zijnde.

Ennn ik moet heel sneaky in dit bericht verwerken dat bovenbeschreven gespierde kerel eigenlijk PiweD is, ook al heeft hij hier nog geen posts. ..gelukt.
Oud 04-09-2004, 09:46
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 04-09-2004 @ 10:01 :
Ik heb biertjes gedronken, filmpjes gekeken, achterop scooters gezeteten en nu zit ik in bed met een muscleboy te internetten.

Eeeeen wij gaan zometeen Braveheart kijken, vergezeld met broodjes en koffie. Rrr.

En die muscleboy heeft een heel duur pimphuis en een dure pimpbadkamer en een computer met twee beeldschermen en een server onder zijn bed en daar word ik wel geil van, een nerd zijnde.

Ennn ik moet heel sneaky in dit bericht verwerken dat bovenbeschreven gespierde kerel eigenlijk PiweD is, ook al heeft hij hier nog geen posts. ..gelukt.
OMG, ik wil ook met Jellie in een bedddd! Of ja, nog een keer met Jellie in een bedddd. Vanavond met jou!

Mijn Chantalvriendinnie en ik hadden gister als doel dronken te worden en te scoren en het is gelukt.
Oud 04-09-2004, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 04-09-2004 @ 10:46 :
OMG, ik wil ook met Jellie in een bedddd! Of ja, nog een keer met Jellie in een bedddd. Vanavond met jou!

Mijn Chantalvriendinnie en ik hadden gister als doel dronken te worden en te scoren en het is gelukt.
Ja, print jij de routebeschrijving naar kimmies huis eens uit voor je hierheen vertrekt? (a) Anders moeten we op CS slapen en daar zijn geen bedden, dus dan zou het bed-plan niet doorgaan. Overigens besluit ik dat je zo vrrrroeg mogelijk komt, want dan gaan we A'dam pimpen.

En jij en je Chantalvriendinnie zijn sletjeeees. (Wie was het & had 'ie een kleine piem0l?)
Oud 04-09-2004, 12:54
cha0s
cha0s is offline
Gisteren met Ivo en Roel naar Subhumans in Baroeg geweest.
Was supervet. Subhumans speelde fucking strak en Mistake klonk ook lekker strak. Operation Market Garden was ook dope en de No Hoodlums zijn sowieso koel. Juh, vette show, op de onenigheden na. Bij aankomst had ik meteen al ruzie met 'n gast die me niet mag. Daarna hebben we nog bijna ruzie gehad met psychobillies.
De terugweg was wel superkut.
We liepen richting station Slinge voor de nachtbus toen we op de Slinge werden toegeroepen door wat lui. "punkie, punkie!"
Ivo riep wat dingen terug en voor we 't wisten landde er vlak naast onze voeten 'n fucking baksteen die rakelings Ivo's hoofd mistte. Aangezien ze fucked up opgefokt waren en we zij in de meerderheid waren zijn we gaan rennen, maar Lepra werd onderuitgeschopt. Er is 'n bierflesje op z'n hoofd kapotgeslagen tegen z'n oor en er is met 'n baksteen op z'n hoofd geramd. Het bloed liep echt te spuiten. Roel heeft ook een knal gehad met het een en ander, maar weten niet met wat, ws. baksteen. Er is ook met 'n stuk of 3 man op 'm ingeschopt en z'n telefoon, portemonnee, rijbewijs én kauwgum is gejat.
Waren elkaar kwijtgeraakt, dus ik ze gaan zoeken en al heel snel tegengekomen gelukkig. Daarna naar het Ikazia ziekenhuis gaan lopen via de wijken, komen we 'n drugsdealer (hoogstwaarschijnlijk) tegen die meteen 112 voor ons belde. 112: "Kunnen ze lopen?" "Ja." "Laat ze maar lopen of 'n taxi nemen." Toen heeft hij ons naar 't ziekenhuis gereden. (onderweg kreeg 'ie nog 'n telefoontje van 'n ongeduldige klant. "nee, nee, ik ga eerst naar 't ziekenhuis om 'n paar mensen daar af te zetten... wat? nee, nee, geen OD, geen OD.")
Held vd dag die dude.
Bij de spoedeisende hulp meteen geholpen en doordat onze drukheid weer terug kwam was de dokter na 'ie ivo en roel geholpen had ons zat. "Ik heb 't gehad, de zuster komt zo. Daag."

Well... leve Rotterdam.

Laatst gewijzigd op 04-09-2004 om 13:17.
Oud 04-09-2004, 13:02
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 04-09-2004 @ 13:54 :
Was supervet. Subhumans speelde fucking strak en Mistake klonk ook lekker strak. Operation Market Garden was ook dope en de No Hoodlums zijn sowieso koel. Juh, vette show, op de onenigheden na. Bij aankomst had ik meteen al ruzie met 'n gast die me niet mag. Daarna hebben we nog bijna ruzie gehad met psychobillies.
We liepen richting station Slinge voor de nachtbus toen we op de Slinge werden toegeroepen door wat lui. "punkie, punkie!"
Ivo riep wat dingen terug en voor we 't wisten landde er vlak naast onze voeten 'n fucking baksteen die rakelings Ivo's hoofd mistte. Aangezien ze fucked up opgefokt waren en we in de meerderheid waren zijn we gaan rennen, maar Lepra werd onderuitgeschopt. Er is 'n bierflesje op z'n hoofd kapotgeslagen tegen z'n oor en er is met 'n baksteen op z'n hoofd geramd. Het bloed liep echt te spuiten. Roel heeft ook een knal gehad met het een en ander, maar weten niet met wat, ws. baksteen. Er is ook met 'n stuk of 3 man op 'm ingeschopt en z'n telefoon, portemonnee, rijbewijs én kauwgum is gejat.
Waren elkaar kwijtgeraakt, dus ik ze gaan zoeken en al heel snel tegengekomen gelukkig. Daarna naar het Ikazia ziekenhuis gaan lopen via de wijken, komen we 'n drugsdealer (hoogstwaarschijnlijk) tegen die meteen 112 voor ons belde. 112: "Kunnen ze lopen?" "Ja." "Laat ze maar lopen of 'n taxi nemen." Toen heeft hij ons naar 't ziekenhuis gereden. (onderweg kreeg 'ie nog 'n telefoontje van 'n ongeduldige klant. "nee, nee, ik ga eerst naar 't ziekenhuis om 'n paar mensen daar af te zetten... wat? nee, nee, geen OD, geen OD.")
Held vd dag die dude.
Bij de spoedeisende hulp meteen geholpen en doordat onze drukheid weer terug kwam was de dokter na 'ie ivo en roel geholpen had ons zat. "Ik heb 't gehad, de zuster komt zo. Daag."

Well... leve Rotterdam.
OMFG Hoe is nu met Ivo ?
Oud 04-09-2004, 13:02
vixen
vixen is offline
Citaat:
bladiebla

serieus, wat een lompe lui. Aardige dokter ook
Oud 04-09-2004, 13:05
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Ridder schreef op 04-09-2004 @ 14:02 :
OMFG Hoe is nu met Ivo ?
Nja. Hij leeft. Hij heeft 3 hechtingen in z'n oor en kan daardoor 'n week niet werken omdat 'ie geen headset kan dragen tot die hechtingen 'r uit zijn. verder nog 2 redelijke sneeën in z'n oorschelp.
Oud 04-09-2004, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Ivo riep wat dingen terug en voor we 't wisten landde er vlak naast onze voeten 'n fucking baksteen die rakelings Ivo's hoofd mistte. Aangezien ze fucked up opgefokt waren en we in de meerderheid waren zijn we gaan rennen, maar Lepra werd onderuitgeschopt. Er is 'n bierflesje op z'n hoofd kapotgeslagen tegen z'n oor en er is met 'n baksteen op z'n hoofd geramd. Het bloed liep echt te spuiten. Roel heeft ook een knal gehad met het een en ander, maar weten niet met wat, ws. baksteen. Er is ook met 'n stuk of 3 man op 'm ingeschopt en z'n telefoon, portemonnee, rijbewijs én kauwgum is gejat.
Held vd dag die dude.

Well... leve Rotterdam.
haha een nieuwe tarantino man. Maar nee serieus ECHT fucked up... . Mag alles snel weer goed komen!
Oud 04-09-2004, 13:10
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
cut_off schreef op 04-09-2004 @ 14:08 :
haha een nieuwe tarantino man. Maar nee serieus ECHT fucked up... . Mag alles snel weer goed komen!
Ja, idd. Het ging ook nergens over. Opgefokte lijers.
Oud 04-09-2004, 13:39
cha0s
cha0s is offline
"kan 'ie niet beter onder 'n link dan?"
Lepra: "Je bent toch 'n punker, gewoon posten."

Dus, bij deze, voor de ramptoeristen...

ff voor de duidelijkheid, die zwarte troep is opgedroogd bloed.
Oud 04-09-2004, 13:39
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
*verhaal*

wat denken ze nou
Oud 04-09-2004, 13:40
schimmel
schimmel is offline
dude

beterschap, ofzo
Oud 04-09-2004, 13:44
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Tekst
. Wat erg man.
Zijn jullie naar de politie moeten gaan voor een verklaring?
Oud 04-09-2004, 13:49
schimmel
schimmel is offline
haha
politie interesseert het geen reet. die maken een documentje en pleuren het in het stofhok.
Oud 04-09-2004, 13:51
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
verhaal
Dude...dat die gasten een vreselijk auto ongeluk krijgen...
Oud 04-09-2004, 13:51
cha0s
cha0s is offline
ja, maar roel moet wel aangifte doen. van de gejatte zooi.
en z'n rijbewijs vooral, want dan kan 'ie met die aangifte op zak toch rijden. en z'n rijbewijs is wel z'n baan.
Oud 04-09-2004, 13:52
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
schimmel schreef op 04-09-2004 @ 14:49 :
haha
politie interesseert het geen reet. die maken een documentje en pleuren het in het stofhok.
so fucking true though.
Oud 04-09-2004, 13:54
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Apomes schreef op 04-09-2004 @ 14:44 :
. Wat erg man.
Zijn jullie naar de politie moeten gaan voor een verklaring?
uhhu. was zwaar fucked up.
nog niet. gaan vanmiddag langs.
Oud 04-09-2004, 13:55
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 04-09-2004 @ 14:51 :
Dude...dat die gasten een vreselijk auto ongeluk krijgen...
Oud 04-09-2004, 13:57
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Ivo riep wat dingen terug en voor we 't wisten landde er vlak naast onze voeten 'n fucking baksteen die rakelings Ivo's hoofd mistte. Aangezien ze fucked up opgefokt waren en we zij in de meerderheid waren zijn we gaan rennen, maar Lepra werd onderuitgeschopt. Er is 'n bierflesje op z'n hoofd kapotgeslagen tegen z'n oor en er is met 'n baksteen op z'n hoofd geramd. Het bloed liep echt te spuiten. Roel heeft ook een knal gehad met het een en ander, maar weten niet met wat, ws. baksteen. Er is ook met 'n stuk of 3 man op 'm ingeschopt en z'n telefoon, portemonnee, rijbewijs én kauwgum is gejat.
Held vd dag die dude.

Well... leve Rotterdam.
Oud 04-09-2004, 13:59
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
beterschap enzo
Oud 04-09-2004, 14:10
Verwijderd
@ de forumpunx: sterkte etc,wat kut zeg

vandaag ben ik wakker geworden en heb ik gedoucht en ontbeten,en dat was het tot nu toe,vanavod ga ik werken en daarna ga ik slapen.
wat is mijn leven toch boeiend
Oud 04-09-2004, 14:36
Verwijderd
mohge, ik ben dus die roel, die met lepra is mishandeld. MIJN KAUWGOM en mijn portemonnee zijn gejat! op dit moment hebben ze waarschijnlijk mijn pincode al gekraakt, dus als iedereen die mij wil steunen en supporten en meelij heeft, ff een bedrag storten op 8248955

bij voorbaat dank
Oud 04-09-2004, 14:39
merels
merels is offline
Citaat:
[Bverhaal [/B]
aah wat een klotehommels
gister is ook een vriend van mij door een jongen geslagen met zn kruk (geen barkruk) door een neger(een broer van iemand die hier wel eens kwam ). Maar ik weet zeker dat hij (vriend) het zelf heeft uitgelokt dus ik heb niet eeecht meelij met hem al vind ik die hechtingen wel zielig voor hem.

gaan jullie aangifte doen?
Oud 04-09-2004, 14:40
Verwijderd
Heb je dat ding nog niet geblokkeerd dan?
En sterkte verder, echt idioot.

Ik heb vandaag gewerkt in mijn hitsige callcenter en zometeen komt poooorleno. Vanavond dansen.
Oud 04-09-2004, 14:51
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
merels schreef op 04-09-2004 @ 15:39 :

gaan jullie aangifte doen?
juten doen daar niks tegen.
Ik ben ook een keer inelkaar geramd, door een grote groep. Eerst probeerde we nog hard weg te fietsen, lukte niet echt enzo. Nou ja, volgende dag aangifte gedaan. Politie reed die dag ervoor namelijk langs en deden niks.
Na die eerste aangifte moesten we nog een keer terug komen. Is die andere gast wel gegaan, kwam het in de krant te staan. en hoe, verkeerde plaats, verkeerde tijd etc.
Oud 04-09-2004, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 04-09-2004 @ 15:51 :
juten doen daar niks tegen.
Ik ben ook een keer inelkaar geramd, door een grote groep. Eerst probeerde we nog hard weg te fietsen, lukte niet echt enzo. Nou ja, volgende dag aangifte gedaan. Politie reed die dag ervoor namelijk langs en deden niks.
Na die eerste aangifte moesten we nog een keer terug komen. Is die andere gast wel gegaan, kwam het in de krant te staan. en hoe, verkeerde plaats, verkeerde tijd etc.
Hmmm, vriend van mij heeft ook klappen gekregen en is weldegelijk naar politie gegaan, en die heeft er zeker werk van gedaan. Daders kregen wel een knullige/lullige straf ofzo, maar weet ik allemaal niet meer.
Oud 04-09-2004, 16:08
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
...
Dude, wat enorm kut. Dat soort boertige mensen moeten ze massaal naar schiermonnikoog ploerten!

Ot;
Buiten gezeten, en gelezen en muziek geluisterd, gitaar gespeeld, email opgesteld, computeren.
Oud 04-09-2004, 16:14
Marshall
Marshall is offline
ik heb de hele elsevier mode special gelezen vandaag buitenzittend op kussens in het gras met rosé ...want dat had ik nog niet genoeg op de afgelopen week
Oud 04-09-2004, 16:17
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
christ wat een idioten

vandaag heb ik heel lang in bed gelegen, in de tuin gelegen, ben ik naar de groenteman geweest en heb ik over n kunstmarkt gelopen (met lelijke en slechte kunst)
Oud 04-09-2004, 16:18
Glory
Glory is offline
Citaat:
*verhaal*
omfg jeetje
beterschapkussjee.
Oud 04-09-2004, 16:29
Marshall
Marshall is offline
had dat verhaal niet eens gelezen... echt fckd!

sterkte iig...
Oud 04-09-2004, 17:06
vixen
vixen is offline
Opgestaan toen kreeg ik een telefoontje van een oude vriend die vroeg of ik in Utrecht was, maar dat was niet zo. toen ging ik naar de stad en daar kon ik geen leuke portomonnee voinden dus toen heb ik maar drie pantys gekocht. Toen kwam ik een meisje uit mn oude klas tegen en daar had k even mee gepraat. Toen weer naar huis gegaan, koekjes gebakken en toen een huge ruzie met mn ouders over van alles en nog wat. En nou vanavond naar Haarlem om mn arme vriendje te knuffelen.
Oud 04-09-2004, 18:26
Verwijderd
Ik heb met daddy op de kusntmarkt gestaan met zn foto's en wij waren het leukste standje uiteraard, tussendoor heb ik met hem een nieuwe bril uitgezocht van Gucci, nu is hij helemaal hip en gaan we mn broertjes verjaardag vieren.
Oud 04-09-2004, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Held vd dag die dude.

Well... leve Rotterdam.
Wow wat een naar verhaal, sterkte.

Ik ben naar Vlissingen geweest en heb gewinkeld. En daarna heb ik gelunched in een restaurant en ben ik naar The Bourne Supremacy gaan kijken. Toen heb ik de bus naar huis genomen en vanavond ga ik naar Hooverphonic mét strijkorkestje. <333.
Oud 04-09-2004, 20:16
Verwijderd
@ Forumpunkeraars: beterschap, echt stomme actie van die gasten

Ontopic: Gisteravond ben ik met de auto naar mijn liefje gereden en zijn we in de Winston gaan dansen op Aisa's/Mortischa's beats. Was erg gezellig, lekker gepraat met mensen enzo. Daarna heerlijk samen geslapen en na een kleine crisis vanmorgen samen gedoucht en ontbeten. Vervolgens naar de stad gefietst en daar heb ik gechilld met vriendjes en vriendinnetjes in het Vondelprak <3 Heerlijk met zulk weer. En vanavond ben ik uit eten geweest met mn papa en mn zusjes en daarna hebben we nog met mn mama gechilld en met de electrische vliegenmepper gespeeld want mn papa wou weten hoe dat werkte
Oud 04-09-2004, 20:24
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
! am mE schreef op 04-09-2004 @ 21:16 :
@ Forumpunkeraars: beterschap, echt stomme actie van die gasten

Ontopic: Gisteravond ben ik met de auto naar mijn liefje gereden en zijn we in de Winston gaan dansen op Aisa's/Mortischa's beats. Was erg gezellig, lekker gepraat met mensen enzo. Daarna heerlijk samen geslapen en na een kleine crisis vanmorgen samen gedoucht en ontbeten. Vervolgens naar de stad gefietst en daar heb ik gechilld met vriendjes en vriendinnetjes in het Vondelprak <3 Heerlijk met zulk weer. En vanavond ben ik uit eten geweest met mn papa en mn zusjes en daarna hebben we nog met mn mama gechilld en met de electrische vliegenmepper gespeeld want mn papa wou weten hoe dat werkte

was jij ook in de winston???
ik heb vandaag maar een middagje gewerkt omdat ik gister dus naar dj aiscream ging kijken maar ik was zo brak dat ik niks heb gedaan. toen kocht ik mijn bijna 400 foto's en ga ik die zometeen inplakken en tv kijken.

Regels voor berichten