![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb vandaag een kutdag op school gehad, het eerste beginnen (6 uur eruit) en toen moest ik fietsen, maar ik had geen panty aan en my god het was koud toen op school 1 uur frans gehad, twee tussenuren, twee gymuren waar ik samen met vriendinnetjes heb gelachen om de domste dingen, we gingen met alle vwo6 klassen (86 mensen ofzo) gymen, moesten we rennen door een park, wij de andere kant op ![]() daarna ging een vriendinnetje van mij domme grappen vertellen zoals > een turk komt bij de kassa dus iedereen van ![]() zij van ![]() ![]() ![]() en toen ging ze gehurkt op de grond zitten met die handschoen onder d'r ass ![]() oke hopelijk is morgen het niveau wat hoger
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Mijn Chantalvriendinnie en ik hadden gister als doel dronken te worden en te scoren en het is gelukt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En jij en je Chantalvriendinnie zijn sletjeeees. (Wie was het & had 'ie een kleine piem0l?) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() serieus, wat een lompe lui. Aardige dokter ook
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Zijn jullie naar de politie moeten gaan voor een verklaring?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() nog niet. gaan vanmiddag langs.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() gister is ook een vriend van mij door een jongen geslagen met zn kruk (geen barkruk) door een neger(een broer van iemand die hier wel eens kwam ![]() gaan jullie aangifte doen?
||
![]() |
Citaat:
Ik ben ook een keer inelkaar geramd, door een grote groep. Eerst probeerde we nog hard weg te fietsen, lukte niet echt enzo. Nou ja, volgende dag aangifte gedaan. Politie reed die dag ervoor namelijk langs ![]() Na die eerste aangifte moesten we nog een keer terug komen. Is die andere gast wel gegaan, kwam het in de krant te staan. en hoe, verkeerde plaats, verkeerde tijd etc. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ot; Buiten gezeten, en gelezen en muziek geluisterd, gitaar gespeeld, email opgesteld, computeren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben naar Vlissingen geweest en heb gewinkeld. En daarna heb ik gelunched in een restaurant en ben ik naar The Bourne Supremacy gaan kijken. Toen heb ik de bus naar huis genomen en vanavond ga ik naar Hooverphonic mét strijkorkestje. <333. |
![]() |
||
Citaat:
was jij ook in de winston??? ![]() ik heb vandaag maar een middagje gewerkt omdat ik gister dus naar dj aiscream ging kijken maar ik was zo brak dat ik niks heb gedaan. toen kocht ik mijn bijna 400 foto's en ga ik die zometeen inplakken en tv kijken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 | |
Lifestyle |
Magazines, kranten enz, leuk? analese | 51 | 04-03-2006 23:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |