![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
hij zit altijd op mijn msn ik nooit op de zijnes. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zal nooit wachtwoorden geven aan vrienden of aan mijn vriendin. Mails kunnen erg vetrouwelijk zijn. Ik heb soms wel dingen die niemand wat aangaat in mijn directe omgeving.
''Maar tegen mij kan je alles zeggen!'' Jah of niet, natuurlijk... ![]() Voor de rest zou mijn vriendin met jongens mogen flirten op de chat, in de disco of whatever. Maar bij vreemdgaan, is het gewoon over... Voor de rest ga ik lekker mijn eigen gangetje! ![]() |
![]() |
|
Misschien komt hij erachter dat hij een prive-leven wilt hebben. Dus dat hij je niet alles moet vertellen enzo. Misschien voelt hij zich gecontroleerd. Het beste is denk ik om hem te laten want als je gaat zeuren over z'n wachtwoord ben je hem binnen de kortste keren kwijt als het om zijn privacy gaat. Want dan gaat hij verlangen naar een vrijgezel leven zonder iemand die de hele tijd zijn mailtjes wil lezen.
Ik vind het normaal dat hij privacy wilt. Ik zou in de eerste instantie nooit mijn privacy laten afpakken maargoed. |
![]() |
||
Citaat:
En hij zou z'n gevoelens moeten uitspreken, denk ik. Anders is dat alleen maar verwarrend. ![]()
|
![]() |
ff een update:
ik heb met m gepraat en hij zei dat ik op zn msn mocht wanneer ik wou en zn email mocht lezen als ik dat wou. < als ik bij m ben > maar daar ging het me niet echt om. meer om dat hij pas na een jaar een wachtwoord wou. ik vond het gewoon raar. hij heeft nu 1 email waar ik het wachtwoord van heb, en 1 email waar ik die niet van heb. en ik precies zo. en als we het willen lezen van elkaar dan kan dat wanneer we willen. vaag gedoe ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb nu mn eigen msn dus. en een msn waarvan hij mn password weet. en idem bij hem. zo voelt het een stuk beter ![]() maybe was ik gewoon onzeker omdat hij zo jaloers was en controlerend oid.. |
![]() |
|
|