Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2004, 15:49
4774
4774 is offline
Citaat:
Re3m schreef op 04-09-2004 @ 16:43 :
Ja, dat begrijp ik.
Achja, ik denk dat ik het maar gewoon ff laat gaan. afgelopen week was zoiezo kut voor hem en toen dat jaloerse gedoe.. misschien heeft het daarmee te maken ;s
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2004, 16:46
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-09-2004 @ 11:47 :
Hij heeft toch ook nog een eigen leven?
Ik denk het niet hooooor
Oud 04-09-2004, 17:30
4774
4774 is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 04-09-2004 @ 17:46 :
Ik denk het niet hooooor
mja ik ook. wrm wil ie pas na een jaar een 'eigen leven'
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 17:35
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Tja, ik zou mijn wachtwoord ook voor mezelf houden.
Oud 04-09-2004, 17:45
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
4774 schreef op 04-09-2004 @ 18:30 :
mja ik ook. wrm wil ie pas na een jaar een 'eigen leven'
Omdat het 'm mss allemaal wel begint te benauwen?
Oud 04-09-2004, 18:43
4774
4774 is offline
Citaat:
Erbenda schreef op 04-09-2004 @ 18:45 :
Omdat het 'm mss allemaal wel begint te benauwen?
ik doe er toch nix mee?
hij zit altijd op mijn msn ik nooit op de zijnes.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:50
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
4774 schreef op 04-09-2004 @ 10:28 :
ik heb nu al een hele tijd een relatie en mijn vriend en ik wisten vanaf het begin elkaars wachtwoord (van msn en hotmail) . hij zit weleens op mijn msn en leest mijn email en dat vind ik helemaal niet erg. ik vertrouw hem en ik heb geen geheimen voor hem. maar sinds deze week heeft hij een nieuw emailadres met meer geheugen. ook heeft hij een nieuw wachtwoord. alleen ik mag niet weten wat het wachtwoord is. ik snap dat hij ook prive dingen heeft en ik vind het niet erg. maar waarom opeens nu. terwijl ik al ongeveer een jaar zijn wachtwoord had hij heeft nooit boeiende emailtjes en ze gaan altijd over school/werk of games. ik vertrouw hem volledig en ik weet dat hij geen geheimen heeft voor mij. en nix doet wat me pijn zal doen. alleen ik vind het raar dat ik het niet mag weten. soms denk ik dat hij iets voor me verbergd ofzo. ik weet het niet.. wat moet ik doen
misschien heeft ie gewoon behoefte aan een beetje privacy...moet je niet te zwaar aan tillen. en anders moet je je eigen w8woord ook veranderen.
Oud 04-09-2004, 23:43
$omeone
$omeone is offline
als iedereen nou gewoon z'n wachtwoorden en codes voor zichzelf hield, zou er geen probleem zijn

ik zou maar altijd in je achterhoofd houden dat het uit kan gaan. Zou je er dan nog blij mee zijn?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 09:45
4774
4774 is offline
Citaat:
$omeone schreef op 05-09-2004 @ 00:43 :
als iedereen nou gewoon z'n wachtwoorden en codes voor zichzelf hield, zou er geen probleem zijn

ik zou maar altijd in je achterhoofd houden dat het uit kan gaan. Zou je er dan nog blij mee zijn?
Waarom zou het nou weer uit gaan ;s het gaat hardstikke goed. en als het uit gaat heb ik iig geen spijt dat hij alles van me kon lezen als hij wou. ik heb echt geen geheimen voor hem.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 10:31
need4speed
need4speed is offline
Citaat:
ik vertrouw hem volledig en ik weet dat hij geen geheimen heeft voor mij. en nix doet wat me pijn zal doen. alleen ik vind het raar dat ik het niet mag weten. soms denk ik dat hij iets voor me verbergd ofzo. ik weet het niet.. wat moet ik doen
Dit staat een beetje in tegenstelling tot elkaar.
Eerst zeg je dat je hem volledig vertrouwd en dan de laatste zin:

Citaat:
soms denk ik dat hij iets voor me verbergd ofzo
Dat lijkt er dan toch niet op dat jij hem volledig vertrouwd of ligt dat aan mij

Mijn persoonlijk mening:

Ik zou het paswoord van mijn vriendin haar msn en email niet eens willen.
in feite controleer je elkaar dan toch ook, wat is anders de reden dat jij zijn email gaat zitten doorlezen?

Ik hoef haar mailtjes echt niet te lezen, wat boeit mij dat nou wat zij allemaal emailt.
Als het iets belangrijks is dat ik zou moeten weten dan vertelt ze het wel, en dat is vertrouwen!

Daarbij, wat moet ik op haar msn?
Als ik met haar vrienden en vriendinnen wil chatten voeg ik ze zelf wel toe...

Vind dit echt geen probleem en vind het heel normaal dat jij zijn wachtwoord niet krijgt.
Ik zou mijn wachtwoord ook niet geven.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:06
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik zal nooit wachtwoorden geven aan vrienden of aan mijn vriendin. Mails kunnen erg vetrouwelijk zijn. Ik heb soms wel dingen die niemand wat aangaat in mijn directe omgeving.

''Maar tegen mij kan je alles zeggen!''

Jah of niet, natuurlijk...

Voor de rest zou mijn vriendin met jongens mogen flirten op de chat, in de disco of whatever. Maar bij vreemdgaan, is het gewoon over...

Voor de rest ga ik lekker mijn eigen gangetje!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:59
Lotte
Lotte is offline
Misschien komt hij erachter dat hij een prive-leven wilt hebben. Dus dat hij je niet alles moet vertellen enzo. Misschien voelt hij zich gecontroleerd. Het beste is denk ik om hem te laten want als je gaat zeuren over z'n wachtwoord ben je hem binnen de kortste keren kwijt als het om zijn privacy gaat. Want dan gaat hij verlangen naar een vrijgezel leven zonder iemand die de hele tijd zijn mailtjes wil lezen.

Ik vind het normaal dat hij privacy wilt. Ik zou in de eerste instantie nooit mijn privacy laten afpakken maargoed.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 12:13
Reem
Reem is offline
Citaat:
Lotte schreef op 05-09-2004 @ 12:59 :
Misschien komt hij erachter dat hij een prive-leven wilt hebben. Dus dat hij je niet alles moet vertellen enzo. Misschien voelt hij zich gecontroleerd. Het beste is denk ik om hem te laten want als je gaat zeuren over z'n wachtwoord ben je hem binnen de kortste keren kwijt als het om zijn privacy gaat. Want dan gaat hij verlangen naar een vrijgezel leven zonder iemand die de hele tijd zijn mailtjes wil lezen.

Ik vind het normaal dat hij privacy wilt. Ik zou in de eerste instantie nooit mijn privacy laten afpakken maargoed.
Daar ben ik 't wel mee eens. Alleen zou hij zich dan ook moeten bedenken dat hij dan ook haar (4774) wat meer privacy moet gunnen, ook al heeft zij daar niet zoveel behoefte toe dan hij.
En hij zou z'n gevoelens moeten uitspreken, denk ik. Anders is dat alleen maar verwarrend.
Oud 05-09-2004, 18:33
4774
4774 is offline
ff een update:

ik heb met m gepraat en hij zei dat ik op zn msn mocht wanneer ik wou en zn email mocht lezen als ik dat wou. < als ik bij m ben > maar daar ging het me niet echt om. meer om dat hij pas na een jaar een wachtwoord wou. ik vond het gewoon raar.
hij heeft nu 1 email waar ik het wachtwoord van heb, en 1 email waar ik die niet van heb. en ik precies zo. en als we het willen lezen van elkaar dan kan dat wanneer we willen.

vaag gedoe
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 19:22
need4speed
need4speed is offline
Leg dan eens uit waarom je het wil lezen?
Die emails zijn toch zeker niet voor jou bedoeld, anders waren ze waarschijnlijk wel aan jouw adres gestuurd.

Ik heb nog nooit zoiets stoms gehoord, sorry.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 20:26
Verwijderd
Dat elkaars wachtwoord weten soms handig kan zijn ('hee, nu je toch achter de pc zit, kijk je even of ik mail heb?') maar ik begrijp idd ook niet waarom je de mail van iemand anders ook zou gaan lézen en al helemaal niet waarom je op de msn van iemand anders zou willen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 06:59
4774
4774 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 05-09-2004 @ 21:26 :
Dat elkaars wachtwoord weten soms handig kan zijn ('hee, nu je toch achter de pc zit, kijk je even of ik mail heb?') maar ik begrijp idd ook niet waarom je de mail van iemand anders ook zou gaan lézen en al helemaal niet waarom je op de msn van iemand anders zou willen.
neuh kvind het ook niet nodig nee. daarom zit ik ook nooit op zn msn en email. en hij wel op die van mij als hij dat nodig vind maar daar heb ik toestemming voor gegeven hij heeft immers mn password. het gaat me er ook ni om dat ik emails nie kan lezen. het gaat me erom dat het pas na een jaar zo moet. als ie gwn zegt dat hij privacy wil ok. geen probleem. maar het is gewoon opeens en hij zei dat ik m toch maar wou 'controleren' ik had ff met m gepraat en toen zei hij dat ik emails mocht lezen als ik bij m was oid. t ging me niet om die emails maar goed. gewoon het plotseling veranderen van zn gedachten.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 08:33
Marcade
Marcade is offline
..

.. wat boeit 't eigenlijk .. ..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 07:43
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Ik zou mijn wachtwoord ook veranderen. Vind vast 10x vervelender als jij, aangezien hij telkens jouw emailadres zit.. Kijken hoe hij dan reageerd
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 07:49
4774
4774 is offline
Citaat:
Dawn15 schreef op 07-09-2004 @ 08:43 :
Ik zou mijn wachtwoord ook veranderen. Vind vast 10x vervelender als jij, aangezien hij telkens jouw emailadres zit.. Kijken hoe hij dan reageerd
haha ^-^
ik heb nu mn eigen msn dus. en een msn waarvan hij mn password weet. en idem bij hem. zo voelt het een stuk beter

maybe was ik gewoon onzeker omdat hij zo jaloers was en controlerend oid..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 07:56
Yora
Okay dan!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 08:07
Reem
Reem is offline
Citaat:
maybe was ik gewoon onzeker omdat hij zo jaloers was en controlerend oid..
Dat zou best wel kunnen
Maar mooi dat 't nu allemaal weer een stuk beter voelt!
Reageren

Regels voor berichten