![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Had het net zo goed gelijk zelf kunnen opzoeken:
http://www.drugsinfoteam.nl/Poppers.html Bij "Gewenste effecten van poppers" staat dus wat ik bedoelde: "Door het spierverslappende effect ontspant de anale kringspier. Dat vergemakkelijkt de penetratie." Het is dus niet meer legaal, maar wél makkelijk verkrijgbaar... Misschien is het wat voor je (vriending), Spray rebel??? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
zei je wel Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Omdat jij met zon korte beschrijving van mij een schets kan maken, een karakterbeschrijving, kan je misschien ook wel alle oorlogspikkies eruit halen, toekomstige hitlertjes.. Niet zo gauw een conclusie over mij trekken hoor, ik ben geen egoist, en helemaal niet zo slecht ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
smerig veel voorspel....zorg dat ze ontzetten geil wordt en zorg ervoor dat ze anaal met jou wilt....als ze t niet wilt dan lijkt de pijn voor haar 10x zo erg als t in t echt is....heb je niks aan en gebruik idd condoom en glijmiddel..... tip van een vriend van mij, heb zelf nog nooit geprobeerd : gebruik daarvoor een klisma. beter voor jou - minder eventuele poeprestjes, en wordt haar poepgat een stukje soepeler. verder - veel succes. ik vond het smerig, heb het 2 keer geprobeerd en vind het nog steeds smerig. dus veel praktische tips kan ik jou niet geven ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Snapchat logt niet in Skirmisher101 | 2 | 09-04-2017 19:49 | |
Liefde & Relatie |
Hij houdt maar niet op... Alyssia | 6 | 06-04-2009 21:36 | |
De Kantine |
Waarvoor gaat de forummer boven je de gevangenis in? Blaf | 500 | 05-02-2007 17:01 | |
Liefde & Relatie |
Hij nou opdringerig of ligt het aanmij? devilcat | 101 | 10-10-2004 22:05 | |
Seksualiteit |
Het lukte mij ook niet.. ?¿ Some | 19 | 01-05-2003 17:03 | |
Psychologie |
*hij gaat er an onder door.....* Janet | 4 | 28-06-2002 10:06 |