Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee, ik ben geen Palestijn, Islamiet of antisemiet. |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zou willen dat ik kon zeggen wat ik er van vind... Maar ik weet het gewoon niet. Aanslagen van Palestijnen zijn niet goed (je schiet er niks mee op), de reacties van Isreal zijn enigszins te begrijpen, maar TE hard. Daarnaast kan Israel aanslagen voorkomen door een Palestijnse staat toe te staan, maar wie zegt dat het daarbij blijft. Voor buitenstaanders (lees: mensen die geen band met een van beide groepen hebben) is het onmogelijk hier iets van te snappen..... |
![]() |
||
Citaat:
![]() wel voor een vrij en onafhankelijk palestina
||
Citaat:
ik kan ook makkelijk zeggen dat jij onderdrukking en vernietiging van de palestijnen steunt maar dat zou ook nergens op slaan dus hou voortaan zulke opmerkingen voor je daar gaat het kwaliteit van de topic alleen maar mee achteruit |
![]() |
|
Harm Edens in Dit Was Het Nieuws: "Wat jammer nou dat Mozes niet zei: "Het zal een lange reis worden maar ik zal jullie leiden naar het land van melk en honing en het heet Alaska.""
't Had een hoop problemen gescheeld... ROFLOL!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Enne, een muur bouwen rond die paupers is Palestina zal ook niet helpen... REIE |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
voor alle duidelijkheid het is pas mis gegaan met de palestijnen na 1994 toen arafat terug kwam in de gebieden en toen ze zelf bestuur kregen israel gaat hele maal niet tever gister in val in een huis om terroristen op tepakken 2 israelische soldaten dood en maar 1 palestijn israel gaat helemaal niet tever en depalestijnen krijgen nogsteeds geld van israel denk is een x na voor dat je iet opschrijft |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]mic-hal schreef:
[B][QUOTE]MAGIC-MAN schreef: [B] Mag ik je er aan herinneren dat Israel illegaal is opgericht in 1952, nadat ze alle arabieren hadden verdreven of vermoord, vind je het dan gek dat je altijd oorlog hebt. Mijn opinie is dat de joden in geen enkel geval recht hebben op israel, Israel is niet het beloofde land, en op zo'n manier zal die er ook nooit komen. voor alle duidelijk heid nog ff de israeli's hebben geen arabieren verdreven of vermoord. de arabische landen en arafat zijden kom maar naar ons toen want wij veroveren het wel weer terug( ze konden kiezen tussen weg gaan en blijven toen de tijd zijn er een miloen arabieren zo slim geweest om te blijven hben zich al velegenaraties voortgeplant het zijn er in middels 2 miljoen zew zijn gewon in geburgerd en worden niet buiten gesloten ) nou je hebt het resultaat gezien 50 jaar oorlog en israel staat er nog steeds . ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ehhj mevrouw voor alle DUIDELIJKHEID een vlag uit hangen maakt niet uit van welk land is in de wet vast gelegd als PROVOCATIE dus OOK wat mevrouw duizendberg deed en ik ben er blijer mee al mensen hun solidarieteit betuig met een vlag uit te hangen dan met een of andere ordinaire demonstratie en met haken kruizen en het verbranden van vlaggen en het in mekaar slaag en bespugen van mensen ik zo wel een a 4tje vol schrijven over er wat er allemaal wel niet gebeurden tijdens de demonstratie op de dam een tijdje geleden |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en nog ff er op terug komen de palestijnen hadden tot 1994 meer rechten dan de syrische burger dus ze ziijn nooit onder drukt en het is na 1994 alleen maar achter uit gegaan met de palestijnen iik heb al een x eerder de eco cijvers laten zien dat ze zo achter uit zijn gegaan komt door arafat en zijn corrupte regime dus het het begin van vrede is dat arafat weg moet!! duidelijk dus een van bush zijn adviseurs heeft een plan bedacht bush mag weer hey foks zeggen (dan is ie ook weer blij) en het eerst wat erakat zegt is neej arafat blijf op de zelfde positie waar die is. het volgende punt wat barak hun aan geboden heeft is een aan bod wat zo nooi meer zullen krijgen 95% van de gebieden en oost jeruzalem als hoofd stad maar toen was het ook nee!! daarom is sharon als president gekozen dan maar op de andere manier d8 het volk want sharon is helemaal niet populair hij was er gewoon op het goede moment en arafat heeft campange voor hem gevoerd |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|