Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
nee k weet niet precies wat ik aan mijn nieren heb, maar ik heb het al jaren, 1 of andere afwijking. niet heel ernstig, ben dr eerder al aan geopereerd.
en ja ik dacht ook al...beroepsgeheim en ja genoeg andere zaterdagen, maar dat is pas over eeuwen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe oud ben je he?
Je moet gewoon relaxed de tijd nemen voor drugs. Van 7 tot 12 is te krap, het duurt namelijk ook nog wel een tijdje voordat het begint te werken, en het is pas na 4 tot 6 uur uitgewerkt, en dan heb je vaak ook nog een soort na-waas (tenminste ik dan). Dan kom je waus thuis en kun je niet slapen en ben je bang dat je ouders het zien en weet ik veel wat..dan raak je in paniek en dat is echt niet chill als je drugs op hebt. Tis duidelijk niet verstandig om het te nemen he, en je hebt toch geen haast, dan wacht je toch nog een half jaar ofzo. En zoals ik tegen iedereen altijd zeg, heb je er wel veel over gelezen? Waarom wil je het eigenlijk zo per se nemen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en van 7tot12 is wel krap ja, maar mn moeder ligt dan waarschijnlijk al op bed. en waarom perse...ja het lijkt mij gewoon echt mooi, mijn zus heeft het ook al 3x ofzo gedaan, en veel over gelezen, ja, ik weet ook wel dat het riskant is, stel dat het verkeerd spul is ofzo. maar als je zo over alles gaat denken in het leven... |
![]() |
|
![]() |
ja dat is wel kut ja, want ik wou ook een keer dxm proberen ofzo, en dat kon toen dus ook niet. maar goed, dr staat ook op ibuprofen ofzo dat je als je problemen hebt met je nieren je dat niet kunt nemen, en mijn huisarts zegt dat dat voor mij niet geld dus...
en ik heb er nu ook geen problemen meer mee, dat was eerder, ze zijn gewoon niet 100%. |
![]() |
|
![]() |
xtc is ongeveer 24 tot 72 uur aantoonbaar in je urine, maar als ik jou was zou ik tog even w88. tis de eerste keer en je weet niet hoe het effect is op jou. en tot half 12 niet egt lang. er komen trouwens nog feesten zat. de eerste keer is het beter om gewoon er ruim de tijd ervoor te nemen zodat je weet wat het met je doet.
|
![]() |
|
Mja, als ik jou was zou ik aan je dokter vragen of t je zoiets als xtc kan nemen met hetgeen wat je aan je nieren hebt. Waarschijnlijk zal ie t per defintie afraden, maar dan moet je erbij vragen of jij meer risico loopt dan andere of niet.
Ik raad t je af. Maarja, aan de andere kant, ik heb suikerziekte, en daarbij raden ze ook de meeste harddrugs af, maar inmiddels heb ik best wel veel soorten drugs genomen.... Maar pas nadat ik t wat meer ben gaan onderzoeken en er achter kam dat t wel meeviel met de gevaren, als je maar wat beter oplet (in mijn geval dan) en niet zover gaat als sommige mensen gaan.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik bedoel, zometeen zitten ze boven op iemands kamer, slaat 't in, krijgen ze de drang om te lopen oid... en dan moeten ze misschien langs ouders. (Dat gebeurde mij toen ik de 1e keer ging paddo-en... wat een feest ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En @TS, ik zou het niet dit weekend gaan doen, je moet sowieso ook 2 dagen erna niets te doen hebben want dan ben je waarschijnlijk behoorlijk brak en niet in staat echt iets te doen.. (naar mijn ervaring)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dan wens ik 't meisje bij deze veel plezier (en succes in het ziekenhuis) en ga ik slapen want-dat-moet-van-mijn-moeder. Adieu ~
|
Verwijderd
|
Ik zou wachten tot na het onderzoek, je hebt nog genoeg tijd om je te amuseren met drugs en zooi. Pin je niet zo vast op dat je zaterdag de kans hebt, want je hebt die kans niet: veel te korte tijd. Neem het risico niet dat je moeder op bed ligt, want wat kan fout gaan op zo'n moment gaat meestal ook wel fout.
Zelf heb ik mijn 1e keer paddo's thuis genomen, mijn ouders waren wel thuis, maar ik sliep toen in een apart huisje achter in de tuin. Zoiets merkt niemand, zolang je maar in je kop houdt dat je niet naar binnen moet gaan. Doe niet te dwaas door halsoverkop dingen te gaan doen en weet wat je wilt gaan nemen. Als je zaterdag toch iets wilt doen, blow dan, drink wat alcohol en neem ephedra. Leuke combi, geen van voorgaande dingen is meteen al iets ernstig (als je het beperkt) je hebt de wazigheid van de wiet, de roes van de alcohol en de ephedra maakt dat je niet te duf wordt van de wiet. Ephedra alleen of ism alcohol is ook interessant. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
nee natuurlijk doen we het niet thuis, maar ergens buiten. maar ik twijfel nog steeds, ik denk dat ik het inderdaad beter niet deze zaterdag kan doen. maar een andere keer.
nouja zoals ik al zei, mijn vriendinnen zijn nog al anti-drugs, ja eerder wouden ze wel eens blowen, maar dat ook niet meer. (hangt mij ook nogal de strot uit) maarja, het probleem is, ik kan het wel doen als ik ga stappen, met kans dat mijn vriendinne vet pissig worden...en dan zijn er ook nog es zoveel bekenden... alsof die dat niet merken ![]() en dat met mn nieren, dat zal heus wel los lopen. neem ik aan. ja en stel dat mijn moeder niet op bed ligt, en ik kom weer nog "onder invloed van" merkt ze dat dan meteen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je 1e keer, onder invloed van paddo's of xtc? Ja. Nu kan het loslopen, maar reken er niet op, jij weet nog niet hoe je lichaam gaat reageren, of je geest en je kunt dus ook niet bedenken dat je normaal bent aan het doen. Je kunt het wel denken, maar vaak genoeg is dat niet zo.
Ik zou het risico niet lopen als je kans hebt je ouders tegen het lijf te lopen. Maar je hebt ook vrienden blijkbaar die er relaxed tov staan? Hebben zij ervaring, proberen ze je niets aan te smeren, mee te slepen in iets wat je eigenlijk niet wil, zijn het echte vrienden? Blijf daar dan eens een nachtje slapen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Lees de FP
|
![]() |
ja mijn vrienden zijn dus zwaar anti.
op 1 jongen na (waar ik het dus mee wil proberen), maar daar gaan ze ook niet meer mee om (lang verhaal) alleen hij&ik kunnen het nog wel goed vinden, en we zijn ook wel al lang bevriend. hij probeert mij niet mee te slepen want hij vertelde dat hij wel eens wat anders deed dan blowen en toen heb ik zelf gezegd dat ik dat ook wel eens zou willen. en ja bij iemand slapen, dat is dus geen optie want die zijn dus zwaar anti ![]() |
![]() |
|
pluh! Als je iets aan je nieren hebt zouk eerst ff het onderzoek afwachten voor je wat gaat gebruiken. Dalijk ontploffen ze ofzo, en dan komt de AIVD ons de schuld geven omdat wij hier tips hebben gegeven!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een post met de text: "gebruik geen drugs" is op dit forum even bezwaarlijk als "gebruik drugs"
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Als ik heb geblowd leef ik meestal in een soort roes. Vind een heleboel prima en ga veel dieper nadenken over dingen. Ik leef zegmaar in een eigen gedachtenwereldje. Ik heb wel eens gehad dat er totaal niets door mn hoofd ging (terwijl ik behoorlijk veel sjit aan mn hoofd had). Nee ik zeg hiermee niet dat ik blow om mn problemen te vergeten ofzo. Maar omdat het relaxt is. Om bovengenoemde reden. [edit] Ja ik weet wat er slecht aan is en dat je er blijvende schade aan kan overhouden. Kan het me wat schelen? Nee niet echt eigenlijk. Ik vind dat je dingen niet moet laten omdat ze slecht zijn. Dan kan je net zo goed niets meer doen en de hele dag in je bed blijven liggen. Mja das ook weer slecht voor je want dan eet en drink je niets en je lichaam heeft ook beweging nodig. [/edit]
Am I just stoned? Laatst gewijzigd op 12-09-2004 om 13:29. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |