![]() |
|
LUISTER OF STERF!
Kneedeep in Cum - B.Y.G.D Beste Emiel, Het is alweer bijna 10 jaar geleden dat mijn vader stierf op 59 jarige leeftijd. Tijdens de herdenkingsmis heb ik jou liedje laten spelen"bitch you gotta die". Hoewel ik ben geen zoon ben, maar een dochter, heeft dit liedje een zeer speciale betekenis voor mij. Het kon wel voor mij en mijn vader zijn geschreven. Afgelopen jaar was ik samen met mijn man weer bij je op bezoek in het Theater aan het Vrijthof. Ik hoopte zo dat je dit liedje niet zou zingen, omdat ik dan altijd zo emotioneel wordt. Maar jawel hoor: een van de eerste liedjes was "ons" liedje. Het was alsof je me recht in de ogen aankeek en ik had het gevoel dat mijn vader voor eventjes weer bij me was. Ik heb aan een stuk door zitten huilen, stilletjes natuurlijk. Normaal gesproken ben ik heel nuchter en gereserveerd, geen hysterisch type. Ik kom vrijwel elk jaar naar het theater om jou show te zien. Ik ben geen echte fan van het nederlandse lied, ben meer een "corry konings" en "benny neijman" liefhebber, maar op de een of andere manier heb jij een speciale plek bij mij en mijn man. Je teksten vind ik ijzersterk. Ik heb je eigenlijk niets speciaal te vragen. Ik wilde je alleen even laten weten hoe bijzonder wij je vinden. Groetjes, Trudy Hunnef Lieve Trudy Bitch you gotta die is een nummer dat vele harten raakt. Vooral liefhebbers van het Neerlandse Chanson kunnen hun tranen niet onderdrukken bij de klanken van dit hemelse nummer. Wij van Kneedeep in cum voelen ons zeer gevleid door deze ervaringen van fans. Dj Happymeal en Infected Abortion zullen met hun volgende theater tour een gedeelte wijden aan de fans die onze muziek gebruiken om zich door de grote misstappen van god te slepen. Als de klanken van Bitch you gotta die je aanspreken, kun je misschien ook wel uit de voeten met "Mijn opa was een stormfuhrer", een nummer over de immense gevoelens van een SS-er in hart en nieren. Ook een aanrader is "Broken ankles, shivering maggots", over een kleuter die zijn enkel breekt en het niet tegen mama zegt, met alle gevolgen van dien. Als je je adres hier post, kan ik een gesigneerde foto sturen met de text van Bitch you gotta die erachterop. Veel liefs, Infected Abortion, namens Kneedeep in Cum.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar mwah. doe mij dan maar Nasenbluten. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik heb nog bergen .xm'etjes en .it'jes. (werk nog steeds met Impulse Tracker. ![]()
||
Citaat:
Anywayz, me too, nog steeds impulse tracker, werkt lekker!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
paupertopic: hoe heet jouw band? Verwijderd | 159 | 23-12-2006 11:06 | |
Muziek |
donkere dagen breken aan....tijd voor n spel! anansi_de_spin | 500 | 16-11-2004 09:45 | |
Muziek |
eigen opgerichte bandjes Fantasy16 | 202 | 14-10-2004 14:28 | |
Muziek |
Wie is volgens jou het grootste muzikale genie ooit? Verwijderd | 150 | 04-10-2004 19:51 |