![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mannen snappen meestal niet dat vrouwen hen aantrekkelijk vinden, tot die vrouwen het rechtuit zeggen ![]()
||
Citaat:
of er is gewoon niemand die mij leuk vindt ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik vind dat er een verbod moet komen op al die wannabe- vrouwen met hun akelige Puma- schoentjes, driekwartsbroeken, roze/gele hemdjes en lelijke gekleurde zonnebrillen. Waar zijn de echte stoere mannen gebleven die zich 's ochtends wassen, een hand door hun korte haar halen, een oude spijkerbroek aantrekken met een gewoon t-shirt erop en mannenschoenen eronder? Die gewoon mans genoeg uit zichzelf zijn i.p.v. in de sportschool te hangen, onder de snelbruiner te gaan en om het geheel af te maken een heuse tribal op hun geoliede arm te laten zetten? Die geen glad babyfaceje hebben en een anorexia- buikje? Die niet aan de Breezer zitten maar gewoon een Ice Tea of een (1) biertje drinken? Die niet in een uitgebouwde Golf rijden, maar in een afgetrapte ouwe Amerikaan? Och, verrek, die heb ik!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En Prime Evil: Weet je wel hoe duur Prada is?? Daar heb ik echt geen geld voor. En ik prefereer lichtroze. Maareh, jullie beweren dus dat het raar is, abnormaal eigenlijk, als je op echte mannen valt? Waarom denk je dat er mannen én vrouwen op deze wereld zijn? Om alles lekker met elkaar te mengen? Een man is gewoon een man, en als 'ie liever een vrouw wil zijn kan hij beter meteen een jurk aantrekken en de chirurg bellen voor een geslachtsoperatie. Laatst gewijzigd op 07-09-2004 om 09:17. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Een zeldzame opmerking! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
eindelijk word ik gewaardeerd! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Punt 2: Ik geloof niet dat je zelf helemaal door hebt wat je zegt, wat bedoel je precies met mijn "Wannabe drag-queen?" |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien toeval hoor, maar die horen bij 'mannelijke' mannen, kassenbouwers/electromonteurs/autoschadeherstellers, noem maar op. Have a nice bijstandslife! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik ga even een Breezertje drinken, dus tabé! KuZzjuH ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
..Niks zo onaantrekkelijk als mannen die hun onzekerheid compenseren met een overdosis aan zogenaamd 'mannelijk' gedrag. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
we hebben het over de mannen die onverschillig zijn over het uiterlijk die het mannelijke van nature hebben juist dat overdosis mannelijk gedrag keuren we helemaal af. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je hebt iig je lengte wel mee. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
'Zogenaamd' mannelijk gedrag, dat is net wat die kereltjes hebben die ik keihard afkeur. En waarom zou iedereen gothicjongetjes geil moeten vinden? Ik vind dat dus niet. Ik noem een voorbeeld: Harrison Ford of zo. Zie je die al met een roze zonnebril op in een uitgebouwde Golf rijden? Dat soort mannen vind ik dus lekker. Oud, maar wel mannelijk van zichzelf. |
![]() |
||
Citaat:
maar toch tnx ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nou ja, ik begrijp op zich wat je bedoelt. Lange, breedgeschouderde, zelfverzekerde mannen hebben vaak al iets erotiserends over zich, puur door lichamelijke uitstraling. Hoewel, Harrison Ford? Over Johnny Depp valt nog te praten, maar verder vind ik iedereen boven de 30 afgeschreven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor de rest als het puur over uiterlijk gaat => - haarkleur maakt niet uit ![]() - sprekende ogen, graag blauw - leuk gekleed (niet verwijfd) spijkerbroek tshirt zoiets - geen piercings (ook oorring niet) - tattoo mag maar niet te groot - lang - groter dan ik liefst (1.78) - hij moet iets speciaals hebben, zijn lachje of loopje of ... iets wat opvalt - geen lang haar- liefst kort en wat stekelig - lekker kontje ![]() - leuke schoenen ![]() innerlijk => - niet verlegen => direct - humoristisch - sociaal - houdt van uitgaan, bios, six flags ... en lol maken - plagerig - durvertje dat houdt van actie - initiatiefnemer - romantisch - lief - beetje stoer maar niet te - zelfzeker (maar niet pretentieus) - eerlijk - betrouwbaar of ben ik nou moeilijk ? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik vind het niet normaal dat mensen de term huidkanker gebruiken als scheldmiddel. En hou verder gewoon je muil. Lijkt me beter voor dit topic. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gelukkig bestaan er ook die gewoon doen ![]()
|
![]() |
Onze held maddox heeft hier het volgende over te vermelden: http://maddox.xmission.net/c.cgi?u=real_men
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat is aantrekkelijk? Boy1230 | 1 | 28-07-2014 23:25 | |
Seksualiteit |
aantrekkelijk NeedaBreak | 15 | 30-12-2008 15:00 | |
Liefde & Relatie |
Wat IS verliefdheid? Yab-Yum | 20 | 18-01-2005 16:38 | |
Liefde & Relatie |
Wat is er nou zo aantrekkelijk aan een jongen ? sneeuw | 124 | 12-07-2004 19:42 | |
Liefde & Relatie |
Knappe guys De_Daantje | 61 | 02-07-2004 13:53 | |
Verhalen & Gedichten |
help me ! (serieus, kheb een probleempje) MightyMarcel | 2 | 22-12-2003 15:44 |