Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2004, 16:26
MarsVolta
MarsVolta is offline
Citaat:
Sarah schreef op 06-09-2004 @ 13:42 :
Vond je vroeger mannen dan wel aantrekkelijk? Toen je zo een jaar of vijf was?
erg leuk.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 18:02
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
sybje schreef op 06-09-2004 @ 07:52 :
Die man heb ik van de week zien lopen. Wat heeft hij gedaan?
Oud 06-09-2004, 20:22
Type
Type is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-09-2004 @ 00:39 :
Rondslingeren gaat mij persoonlijk net weer iets te ver Maar ik bedoel, als hij weet dat ik hem aantrekkelijk vind, waarom zou hij dan nog steeds zo sneu blijven zitten?
weet je wat het punt is?

Mannen snappen meestal niet dat vrouwen hen aantrekkelijk vinden, tot die vrouwen het rechtuit zeggen
Oud 06-09-2004, 20:41
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Type schreef op 06-09-2004 @ 21:22 :
weet je wat het punt is?

Mannen snappen meestal niet dat vrouwen hen aantrekkelijk vinden, tot die vrouwen het rechtuit zeggen
DAT KLOPT HELEMAAL

of er is gewoon niemand die mij leuk vindt
Oud 06-09-2004, 22:11
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Vaal schreef op 06-09-2004 @ 13:43 :
Gelukkig wel! Ik ben van mening dat er een algemeen verbod op mannelijke mannen moet komen.
Oh puh-lease.

Ik vind dat er een verbod moet komen op al die wannabe- vrouwen met hun akelige Puma- schoentjes, driekwartsbroeken, roze/gele hemdjes en lelijke gekleurde zonnebrillen. Waar zijn de echte stoere mannen gebleven die zich 's ochtends wassen, een hand door hun korte haar halen, een oude spijkerbroek aantrekken met een gewoon t-shirt erop en mannenschoenen eronder? Die gewoon mans genoeg uit zichzelf zijn i.p.v. in de sportschool te hangen, onder de snelbruiner te gaan en om het geheel af te maken een heuse tribal op hun geoliede arm te laten zetten? Die geen glad babyfaceje hebben en een anorexia- buikje? Die niet aan de Breezer zitten maar gewoon een Ice Tea of een (1) biertje drinken? Die niet in een uitgebouwde Golf rijden, maar in een afgetrapte ouwe Amerikaan?

Och, verrek, die heb ik!!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 22:14
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 06-09-2004 @ 23:11 :
Oh puh-lease.

Ik vind dat er een verbod moet komen op al die wannabe- vrouwen met hun akelige Puma- schoentjes, driekwartsbroeken, roze/gele hemdjes en lelijke gekleurde zonnebrillen. Waar zijn de echte stoere mannen gebleven die zich 's ochtends wassen, een hand door hun korte haar halen, een oude spijkerbroek aantrekken met een gewoon t-shirt erop en mannenschoenen eronder? Die gewoon mans genoeg uit zichzelf zijn i.p.v. in de sportschool te hangen, onder de snelbruiner te gaan en om het geheel af te maken een heuse tribal op hun geoliede arm te laten zetten? Die geen glad babyfaceje hebben en een anorexia- buikje? Die niet aan de Breezer zitten maar gewoon een Ice Tea of een (1) biertje drinken? Die niet in een uitgebouwde Golf rijden, maar in een afgetrapte ouwe Amerikaan?
Wat ben ik blij dat er ook nog vrouwen zoals jij rondrennen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 06:13
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Oh puh-lease.

Wat je nu beschrijft is niet bepaald stereotiep mannelijk, maar een coca-cola-light-break-man. Oh die heb je? Wees d'r maar zuinig op dan.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 07:06
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Oh puh-lease.

Waarom denk ik stiekem dat je zelf zo'n huppelkutje bent, in het donkerroze gehuld en huppelend op Prada's?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 08:01
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Type schreef op 06-09-2004 @ 21:22 :
weet je wat het punt is?

Ook wij mannen zijn wel eens onzeker, waarom denk je dat wij zo obsessed zijn door de spiegel
Oud 07-09-2004, 09:15
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Vaal schreef op 07-09-2004 @ 07:13 :
Wat je nu beschrijft is niet bepaald stereotiep mannelijk, maar een coca-cola-light-break-man. Oh die heb je? Wees d'r maar zuinig op dan.
Zal ik zeker doen, als jij me belooft dat je zelf zuinig bent op je wannabe- dragqueen.

En Prime Evil: Weet je wel hoe duur Prada is?? Daar heb ik echt geen geld voor. En ik prefereer lichtroze.

Maareh, jullie beweren dus dat het raar is, abnormaal eigenlijk, als je op echte mannen valt?
Waarom denk je dat er mannen én vrouwen op deze wereld zijn? Om alles lekker met elkaar te mengen? Een man is gewoon een man, en als 'ie liever een vrouw wil zijn kan hij beter meteen een jurk aantrekken en de chirurg bellen voor een geslachtsoperatie.

Laatst gewijzigd op 07-09-2004 om 09:17.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 09:18
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Caligula schreef op 06-09-2004 @ 23:14 :
Wat ben ik blij dat er ook nog vrouwen zoals jij rondrennen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 15:12
Blastomaniac
Blastomaniac is offline
Citaat:
MarsVolta schreef op 05-09-2004 @ 19:28 :
ik vind de mannen tegenwoordig alles behalve aantrekkelijk.
veel te verzorgd, veel te gladjes, het zijn gewoon halve wijfen.
mannen moeten mannen blijven. (en dan heb ik het niet over macho gedrag)
ach, ik ben vast één van de weinigen die zo denkt.

Een zeldzame opmerking!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 16:05
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Oh puh-lease.

eindelijk word ik gewaardeerd!
Oud 07-09-2004, 16:23
MarsVolta
MarsVolta is offline
Citaat:
bracelance schreef op 07-09-2004 @ 17:05 :
eindelijk word ik gewaardeerd!
heeft dit je gemotiveerd je make-up weg je leggen?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 16:26
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
MarsVolta schreef op 07-09-2004 @ 17:23 :
nee het zit zo lekker die mascara enzo, maar het voelt wel lekker
Oud 07-09-2004, 16:26
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
MarsVolta schreef op 07-09-2004 @ 17:23 :
zou ik nog wel mijn rokjes mogen dragen
Oud 08-09-2004, 06:16
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 07-09-2004 @ 10:15 :
Zal ik zeker doen, als jij me belooft dat je zelf zuinig bent op je wannabe- dragqueen.

En Prime Evil: Weet je wel hoe duur Prada is?? Daar heb ik echt geen geld voor. En ik prefereer lichtroze.

Maareh, jullie beweren dus dat het raar is, abnormaal eigenlijk, als je op echte mannen valt?
Waarom denk je dat er mannen én vrouwen op deze wereld zijn? Om alles lekker met elkaar te mengen? Een man is gewoon een man, en als 'ie liever een vrouw wil zijn kan hij beter meteen een jurk aantrekken en de chirurg bellen voor een geslachtsoperatie.
Gek genoeg prefereer ik ook lichtroze. Maar het mag best Prada zijn.

Punt 2: Ik geloof niet dat je zelf helemaal door hebt wat je zegt, wat bedoel je precies met mijn "Wannabe drag-queen?"
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 08:58
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Vaal schreef op 08-09-2004 @ 07:16 :
Gek genoeg prefereer ik ook lichtroze. Maar het mag best Prada zijn.

Punt 2: Ik geloof niet dat je zelf helemaal door hebt wat je zegt, wat bedoel je precies met mijn "Wannabe drag-queen?"
Vind jij een jongen die er smooth en verwijfd bijloopt dan niet een beetje een travo in de ontkenningsfase? Nou, ik wel.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 09:48
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 08-09-2004 @ 09:58 :
Vind jij een jongen die er smooth en verwijfd bijloopt dan niet een beetje een travo in de ontkenningsfase? Nou, ik wel.
Ik niet. Er is niemand die bepaald hoe een jongen eruit ziet. Als we het over meisjes gaan hebben, daarentegen, lijk jij het meeste op een breezerkutje.

Misschien toeval hoor, maar die horen bij 'mannelijke' mannen, kassenbouwers/electromonteurs/autoschadeherstellers, noem maar op.

Have a nice bijstandslife!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 12:31
miekmuis
miekmuis is offline
Lang (vanaf 1.85)
Bruine ogen, bruin haar
Gespierd lichaam, maar niet te. Geen blokjes.
Borsthaar. (ja sorry )
Kraaiepootjes
Goed gekleed (blouse en pantalonbroek)
Niet roken
Groffe verzorgde handen
Volle lippen

Verder moet zijn karakter een beetje ondernemend zijn. Hij moet niet afwachten tot ik hem bespring, nee hij moet gewoon mijn kleren van mijn lijf scheuren Onzekerheid mag ook niet. En hij mag best een beetje dwingend zijn in bed, maar dan wel op een manier waarvan ik weet dat ik alle vrijheid heb als ik dat wil.

Zoiets

Laatst gewijzigd op 09-09-2004 om 12:42.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 13:22
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Vaal schreef op 09-09-2004 @ 10:48 :
Ik niet. Er is niemand die bepaald hoe een jongen eruit ziet. Als we het over meisjes gaan hebben, daarentegen, lijk jij het meeste op een breezerkutje.

Misschien toeval hoor, maar die horen bij 'mannelijke' mannen, kassenbouwers/electromonteurs/autoschadeherstellers, noem maar op.

Have a nice bijstandslife!
Kind, mijn vriend is tattoeeerder, maakt dagen van 10 tot 8 en verdient meer dan jij ooit zult doen.

Maar ik ga even een Breezertje drinken, dus tabé!

KuZzjuH
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 13:25
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Vaal schreef op 09-09-2004 @ 10:48 :
Ik niet. Er is niemand die bepaald hoe een jongen eruit ziet.
Oh, en bij de weg, ik bepaal wel degelijk hoe mijn vent eruit mag zien hoor. Als ik niet op travo's val, hoeft dat toch ook niet?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 06-09-2004 @ 03:11 :
Te bruine tint, doet me denken aan buitenlands bloed. Kan er niets aan doen, verachting, zit erin gebakken.
B]
bij deze dank ik u voor u mening adolf
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 20:29
kaatje in da house
kaatje in da house is offline
ik ben het zeker met een aantal meiden eens hier!

kijk, een man mag zich best goed verzorgen, maar niet zó dat ze er echt zo gladjes bijlopen. een man moet voor mij pure ruige mannelijkheid uitstralen, er 's ochtends gewoon lekker ongeschoren uitzien en niet meteen gekapt en glad

ikzelf ga ook niet 's ochtends vanuit mn bed linea recta naar de beautysalon, maar wil gewoon lekker in mn boxertje en topje buiten zitten (bij mooi weer uiteraard, anders gewoon lekker binnen) met een kop koffie, en dan samen lekker duf zitten wezen met een net-wakker-lucht om ons heen

gewoon een lekkere, stoer/ruigachtige man, en zeker niet zo ijdel zoals ik er nu heel veel zie lopen! met omgeknoopte truien, elk haartje in de goede richting gekamd met een flinke klodder gel, gepoetste schoentjes en de bmw/audi/dure bak van papa onder hun kont, blegh

dus kerels , er zijn echt nog wel vrouwen waarbij je je niet verplicht voelt om naar je wekelijkse manicure te gaan

Kus! Ka
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 21:47
jooran
jooran is offline
Citaat:
kaatje in da house schreef op 09-09-2004 @ 21:29 :
ik ben het zeker met een aantal meiden eens hier!

kijk, een man mag zich best goed verzorgen, maar niet zó dat ze er echt zo gladjes bijlopen. een man moet voor mij pure ruige mannelijkheid uitstralen, er 's ochtends gewoon lekker ongeschoren uitzien en niet meteen gekapt en glad

ikzelf ga ook niet 's ochtends vanuit mn bed linea recta naar de beautysalon, maar wil gewoon lekker in mn boxertje en topje buiten zitten (bij mooi weer uiteraard, anders gewoon lekker binnen) met een kop koffie, en dan samen lekker duf zitten wezen met een net-wakker-lucht om ons heen

gewoon een lekkere, stoer/ruigachtige man, en zeker niet zo ijdel zoals ik er nu heel veel zie lopen! met omgeknoopte truien, elk haartje in de goede richting gekamd met een flinke klodder gel, gepoetste schoentjes en de bmw/audi/dure bak van papa onder hun kont, blegh

dus kerels , er zijn echt nog wel vrouwen waarbij je je niet verplicht voelt om naar je wekelijkse manicure te gaan

Kus! Ka
het is ook nooit goed .. mannen willen gewoon metrosexueel zijn.. schijnbaar hebben de vrouwen daar zelf om gevraagd. Dan zien ze er goed (nou jah.. meestal) uit en dan beginnen ze weer te zeuren.. wees blij.. de trend van deze winter is de ruige camel/cola man
Oud 10-09-2004, 09:06
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
takuji schreef op 09-09-2004 @ 22:47 :
het is ook nooit goed .. mannen willen gewoon metrosexueel zijn.. schijnbaar hebben de vrouwen daar zelf om gevraagd. Dan zien ze er goed (nou jah.. meestal) uit en dan beginnen ze weer te zeuren.. wees blij.. de trend van deze winter is de ruige camel/cola man
Jamaarrrrr dat is gemáákt ruig! Een man moet ruigheid van zichzelf hebben, anders heeft het geen zin. En dat hebben die jochies nou eenmaal niet. Daarom val ik ook enkel en alleen op oudere kerels. Veel van hen zijn niet zo gemaakt en gemanicuurd.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 20:11
kaatje in da house
Citaat:
)Vampje( schreef op 10-09-2004 @ 10:06 :
Jamaarrrrr dat is gemáákt ruig! Een man moet ruigheid van zichzelf hebben, anders heeft het geen zin. En dat hebben die jochies nou eenmaal niet. Daarom val ik ook enkel en alleen op oudere kerels. Veel van hen zijn niet zo gemaakt en gemanicuurd.
Jij snapt em!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 20:14
MarsVolta
MarsVolta is offline
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Oh puh-lease.

Je kunt ook overdrijven, hoor. Alsof er geen leuke middenweg is. Alsof gothicjongetjes met oogschaduw en lang haar niet gruwelijk geil kunnen zijn. Alsof mannen alleen mannelijk zijn als ze zo'n standaard stoer beeld volgen.

..Niks zo onaantrekkelijk als mannen die hun onzekerheid compenseren met een overdosis aan zogenaamd 'mannelijk' gedrag.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 21:42
MarsVolta
MarsVolta is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-09-2004 @ 22:36 :
Je kunt ook overdrijven, hoor. Alsof er geen leuke middenweg is. Alsof gothicjongetjes met oogschaduw en lang haar niet gruwelijk geil kunnen zijn. Alsof mannen alleen mannelijk zijn als ze zo'n standaard stoer beeld volgen.

..Niks zo onaantrekkelijk als mannen die hun onzekerheid compenseren met een overdosis aan zogenaamd 'mannelijk' gedrag.
je begrijpt 't helemaal verkeerd.
we hebben het over de mannen die onverschillig zijn over het uiterlijk
die het mannelijke van nature hebben

juist dat overdosis mannelijk gedrag keuren we helemaal af.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 21:53
Big M
Big M is offline
oke dit lijkt me leuk: ik omschrijf me zelf zo eerlijk mogelijk en jullie (dames, maar oke heren mag ook ieder zijn mening) zeggen (net zo eerlijk ) wat jullie er van vinden
oke?
en nee ik ben geen wanhopig pubertje het is gewoon nieuwsgierigheid
dit vind ik mooi aan mezelf
mn lengte, hehe 1 meter 89 en nog niet 100% uitgegroeid
mn karakter, ik ben zo onbescheiden om te zeggen dat ik gevoel voor humor heb en best zachtaardig kan zijn maar niet zo direct (ik ben ook wel een beetje verlegen maar dat is er wel af aan het gaan)
nou ja mn kapsel maar dat is ook zo te veranderen
en ik ben wel een beetje gespierd.... een beetje maar toch

en ojee nou de minder mooie waslijst
ik ben echt heel ontevreden over mijn huidskleur, ik ben erg bleek en ik kan niet zo bruin worden, ik verbrand snel
en... ik vind van mezelf dat ik een hangende onderlip heb (nooit opmerkingen over gehad hoor)
ik heb idioot grote voeten (maat 48) maar who cares about the feet`

nou kom maar op met die beoordeling!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 01:02
illogical
illogical is offline
wat een eisen sommige mensen
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 01:03
Megadeth
Megadeth is offline
Nogal

Niet dat t mij wat uitmaakt, ik val toch niet op die veeleisende breezerhoeren.
Oud 11-09-2004, 08:57
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Big M schreef op 10-09-2004 @ 22:53 :
oke dit lijkt me leuk: ik omschrijf me zelf zo eerlijk mogelijk en jullie (dames, maar oke heren mag ook ieder zijn mening) zeggen (net zo eerlijk ) wat jullie er van vinden
oke?
en nee ik ben geen wanhopig pubertje het is gewoon nieuwsgierigheid
dit vind ik mooi aan mezelf
mn lengte, hehe 1 meter 89 en nog niet 100% uitgegroeid
mn karakter, ik ben zo onbescheiden om te zeggen dat ik gevoel voor humor heb en best zachtaardig kan zijn maar niet zo direct (ik ben ook wel een beetje verlegen maar dat is er wel af aan het gaan)
nou ja mn kapsel maar dat is ook zo te veranderen
en ik ben wel een beetje gespierd.... een beetje maar toch

en ojee nou de minder mooie waslijst
ik ben echt heel ontevreden over mijn huidskleur, ik ben erg bleek en ik kan niet zo bruin worden, ik verbrand snel
en... ik vind van mezelf dat ik een hangende onderlip heb (nooit opmerkingen over gehad hoor)
ik heb idioot grote voeten (maat 48) maar who cares about the feet`

nou kom maar op met die beoordeling!
Pfff ja, daar kan ik zo ook echt over oordelen he

Je hebt iig je lengte wel mee.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 09:00
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-09-2004 @ 22:36 :

Je snapt het idd verkeerd.
'Zogenaamd' mannelijk gedrag, dat is net wat die kereltjes hebben die ik keihard afkeur.

En waarom zou iedereen gothicjongetjes geil moeten vinden? Ik vind dat dus niet.

Ik noem een voorbeeld: Harrison Ford of zo. Zie je die al met een roze zonnebril op in een uitgebouwde Golf rijden? Dat soort mannen vind ik dus lekker. Oud, maar wel mannelijk van zichzelf.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 09:29
Big M
Big M is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 11-09-2004 @ 09:57 :
Pfff ja, daar kan ik zo ook echt over oordelen he

Je hebt iig je lengte wel mee.
haha ik geef toe het was een rare post

maar toch tnx
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 17:37
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 09-09-2004 @ 14:22 :
Kind, mijn vriend is tattoeeerder, maakt dagen van 10 tot 8 en verdient meer dan jij ooit zult doen.

Maar ik ga even een Breezertje drinken, dus tabé!

KuZzjuH
Kindje, het is onverstandig te oordelen over andermans finaciele situatie als je niet weet waar je over praat. Zelfs al zou ik verkeersvliegenier worden bij El Al zou ik per uur al meer verdienen dan je getatoeeerde bonk huidkanker.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 19:16
Verwijderd
Citaat:
)Vampje( schreef op 11-09-2004 @ 10:00 :
Je snapt het idd verkeerd.
'Zogenaamd' mannelijk gedrag, dat is net wat die kereltjes hebben die ik keihard afkeur.

En waarom zou iedereen gothicjongetjes geil moeten vinden? Ik vind dat dus niet.

Ik noem een voorbeeld: Harrison Ford of zo. Zie je die al met een roze zonnebril op in een uitgebouwde Golf rijden? Dat soort mannen vind ik dus lekker. Oud, maar wel mannelijk van zichzelf.
Jij hoeft ze niet geil te vinden.. ik bedoelde meer dat die ook geil en mannelijk kunnen zijn, al voldoen ze meestal niet aan het standaard hete-man beeld.
Maar nou ja, ik begrijp op zich wat je bedoelt. Lange, breedgeschouderde, zelfverzekerde mannen hebben vaak al iets erotiserends over zich, puur door lichamelijke uitstraling.

Hoewel, Harrison Ford? Over Johnny Depp valt nog te praten, maar verder vind ik iedereen boven de 30 afgeschreven
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 19:38
Carrera
Carrera is offline
Citaat:
MarsVolta schreef op 05-09-2004 @ 19:28 :
ik vind de mannen tegenwoordig alles behalve aantrekkelijk.
veel te verzorgd, veel te gladjes, het zijn gewoon halve wijfen.
mannen moeten mannen blijven. (en dan heb ik het niet over macho gedrag)
ach, ik ben vast één van de weinigen die zo denkt.
Helemaal mee eens!!!!

Voor de rest als het puur over uiterlijk gaat =>

- haarkleur maakt niet uit
- sprekende ogen, graag blauw
- leuk gekleed (niet verwijfd) spijkerbroek tshirt zoiets
- geen piercings (ook oorring niet)
- tattoo mag maar niet te groot
- lang - groter dan ik liefst (1.78)
- hij moet iets speciaals hebben, zijn lachje of loopje of ... iets wat opvalt
- geen lang haar- liefst kort en wat stekelig
- lekker kontje
- leuke schoenen

innerlijk =>

- niet verlegen => direct
- humoristisch
- sociaal
- houdt van uitgaan, bios, six flags ... en lol maken
- plagerig
- durvertje dat houdt van actie
- initiatiefnemer
- romantisch
- lief
- beetje stoer maar niet te
- zelfzeker (maar niet pretentieus)
- eerlijk
- betrouwbaar

of ben ik nou moeilijk ?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 21:49
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Carrera schreef op 11-09-2004 @ 20:38 :
Helemaal mee eens!!!!

of ben ik nou moeilijk ?
Ja, allejezus zeg. Zeikerd ben jij
Oud 11-09-2004, 21:53
kaatje in da house
hij moet me wel bij kunnen houden in ieder geval

Kus! Ka
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 01:13
Megadeth
Megadeth is offline
Goh, dus als jullie een jongen tegen komen gaan jullie eerst een checklist invullen van "aan dit punt voldoet ie, aan dit punt voldoet ie niet OEH een minpuntje "

Grow up zeg
Oud 12-09-2004, 01:39
Verwijderd
Citaat:
Megadeth schreef op 12-09-2004 @ 02:13 :
Goh, dus als jullie een jongen tegen komen gaan jullie eerst een checklist invullen van "aan dit punt voldoet ie, aan dit punt voldoet ie niet OEH een minpuntje "

Grow up zeg
Ja, inderdaad. Ik houd er ook een blaadje bij en dan vink ik af wat hij allemaal heeft. Als hij erg leuk is maar toch een paar puntjes mist, vraag ik soms of hij daar misschien iets aan wil doen. Het is jammer om een lekkere hunk te moeten lozen alleen omdat hij niet weet dat dat sikje hem toch werkelijk niet zo mooi staat als enkel wat stoppels, bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 01:50
Marnin
Marnin is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 11-09-2004 @ 02:03 :
Nogal

Niet dat t mij wat uitmaakt, ik val toch niet op die veeleisende breezerhoeren.
die hebben meetsal niet zoveel eisen maar duiken gelijk het bed in met iedere opgepompte spierbundel boven de 1m80
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 08:18
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Vaal schreef op 11-09-2004 @ 18:37 :
Kindje, het is onverstandig te oordelen over andermans finaciele situatie als je niet weet waar je over praat. Zelfs al zou ik verkeersvliegenier worden bij El Al zou ik per uur al meer verdienen dan je getatoeeerde bonk huidkanker.
OMFG, wat ben jij triest.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 08:50
the_man32
the_man32 is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 12-09-2004 @ 09:18 :
OMFG, wat ben jij triest.
)Vampje(, ik zit nu dit hele topic te lezen en jij bent de enige die naar alles en iedereen loopt te flamen..... Waarom noem je anderen dan triest? Lijkt me beter voor de discussie als je daar eens mee ophoudt
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 09:48
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
the_man32 schreef op 12-09-2004 @ 09:50 :
)Vampje(, ik zit nu dit hele topic te lezen en jij bent de enige die naar alles en iedereen loopt te flamen..... Waarom noem je anderen dan triest? Lijkt me beter voor de discussie als je daar eens mee ophoudt
Naar alles en iedereen? Nou, dan zou ik het topic nog maar eens lezen.

En ik vind het niet normaal dat mensen de term huidkanker gebruiken als scheldmiddel.

En hou verder gewoon je muil. Lijkt me beter voor dit topic.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 09:54
Caligula
Caligula is offline
Nja, wat vinden vrouwen van het "ruwe bolster blanke pit"-type man?

Ikzelf schijn daartoe te behoren
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 09:55
Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
Marnin schreef op 12-09-2004 @ 02:50 :
die hebben meetsal niet zoveel eisen maar duiken gelijk het bed in met iedere opgepompte spierbundel boven de 1m80
Geen idee, ik heb een hekel aan zulke wandelende schilderijen.. ik heb gewoon een hekel aan meisjes die zichzelf zo geweldig vinden dat ze maar eisen gaan stellen

Gelukkig bestaan er ook die gewoon doen
Oud 12-09-2004, 09:56
IvdSangen
IvdSangen is offline
Onze held maddox heeft hier het volgende over te vermelden: http://maddox.xmission.net/c.cgi?u=real_men
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten