Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2004, 16:09
Captain N
Captain N is offline
*ploink*

Oud 12-09-2004, 19:52
Verwijderd
Mooie tekening, er zit sfeer in.
Het doet me denken aan een assasin, vooral dat mes/blade aan haar arm is een plus punt.

1 klein puntje... moest dat hakenkruis nou?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 20:01
Captain N
Captain N is offline
Thanks.
Ennuh ja, want hij is een nazi en die droegen hakenkruizen.
Oud 12-09-2004, 20:05
Verwijderd
mooi

en ook vooral de heerlijke details: de rook die uit de schietgaten in die man komt

heel goed gemaakt
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 21:24
Verwijderd
netjes, alleen haar borsten zien er niet erg natuurlijk uit en ik vind haar romp iets te dun, maar haar gezicht is goed gelukt.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 21:26
konflict
konflict is offline
hitsig broekje
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 12:45
bobski
bobski is offline
tof man zo'n lekker gevaarlijk mokkeltje alleen die borsten konden ietsje hoger voor de rest
Oud 13-09-2004, 13:11
Verwijderd
Nice, verder net zoals de rest zegt de borsten zijn niet helemaal gelukt
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 20:18
Fat_Bastard
Fat_Bastard is offline
*alleen haar rechterborst(voor de kijkertjes thuis links) is iets anders van vorm dan haar linker, maar dat kan natuurlijk komen door een slechte ervaring met een nazi-plastisch chirurg die tegen haar wil een haffel vet in haar rechterbuust heeft geinjecteerd! Je weet het niet...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 20:27
Verwijderd
i dig the eyes!!! heel erg netjes, de rest is wel cool ook
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 22:33
Captain N
Captain N is offline
Thanks

Kleurtjes.
Oud 13-09-2004, 22:36
Verwijderd
mijn eerste indruk was: wauw wat supervet!

maar als je er een tijdje naar kijkt zitten er toch wel storende dingen in. Zoals eerder genoemd: de tiet is uit verhouding, maar ook haar nek lijkt me wat te lang. By the way,ik zou zelf, als je voor een echte nazi setting gaat, wat meer authentieke wapens gebruiken in je tekening, ipv Uzi-achtige guns. verder vind ik dat kapotgeschoten mannetje eigenlijk een beetje uit de toon vallen, ziet er een beetje lijp uit. en voor iemand die door zn hoofd geschoten is zit ie behoorlijk rechtop

zo na al het gezeik verder ook positieve punten:
de houding, het gezicht, de zwaarden van de chick ( ik weet toevallig dat die in het spel van BLoodrayne zitten, ooit es het doosje gezien), de kleding

en nu heb ik geen zin meer in opbouwende kritiek. Ik vind um vet
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 02:18
p-chez
p-chez is offline
Hmm, ik vind deze colors minder mooi dan je eerder wel eens hebt laten zien. Nevertheless dope hoor, maar er gaan wel erg veel details verloren vind ik.
Oud 14-09-2004, 09:24
Ninnoc
Ninnoc is offline
leuke wapens maar lees net dat ze uit spelletje komt.
zoals bijna altijd vind ik de potloodversie mooier dan de gekleurde. ligt aan persoonlijke smaak en aan het verlies aan details bij de gekleurde(hij is me iets te donker ook) verder vind ik t rode spul op de borsten storend. wat is het? t lijkt me geen bloed, gezien de zwaarden ed ook schoon zijn. edit: hmm misschientoch wel, had over bloed bij mond heen gekeken. verder is haar lichaam idd wat lang gerekt en heeft ze swingtieten (bij de potlood versie lijken ze ronduit verkeerd, bij de gekleurde versie lijken ze gewoon flink te swingen). waar ik twijfels over heb, maar wat waarschijnlijk wel correct is(ik heb de ballen verstand van inkleuren) is de highlight aan de binnenkant van haar bovenbenen, omdat de verder vrij donker is trekt dat aandacht naar d'r kut, maar kan aan mij liggen.

maar tja blijft miljoen keer beter dan wat ik kan dus vind je werk altijd erg prettig om te zien en idd de ogen zijn erg mooi

Laatst gewijzigd op 15-09-2004 om 07:51.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 18:38
paranoid
paranoid is offline
Ik vind persoonlijk de huidskleur wat te bleek ik zou gekozen hebben voor minstens een tint donkerder.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 19:16
Fat_Bastard
Fat_Bastard is offline
Citaat:
Dr. Aep schreef op 13-09-2004 @ 23:36 :
mijn eerste indruk was: wauw wat supervet!

maar als je er een tijdje naar kijkt zitten er toch wel storende dingen in. Zoals eerder genoemd: de tiet is uit verhouding, maar ook haar nek lijkt me wat te lang. By the way,ik zou zelf, als je voor een echte nazi setting gaat, wat meer authentieke wapens gebruiken in je tekening, ipv Uzi-achtige guns. verder vind ik dat kapotgeschoten mannetje eigenlijk een beetje uit de toon vallen, ziet er een beetje lijp uit. en voor iemand die door zn hoofd geschoten is zit ie behoorlijk rechtop

zo na al het gezeik verder ook positieve punten:
de houding, het gezicht, de zwaarden van de chick ( ik weet toevallig dat die in het spel van BLoodrayne zitten, ooit es het doosje gezien), de kleding

en nu heb ik geen zin meer in opbouwende kritiek. Ik vind um vet
OMG

Gast, heb je wel eens van manga/anime gehoord? Lang gerekte skinny chicks met swingende tieten zijn daar meer regel dan uitzondering... En wat betreft het gezeik over die nazi-guard... wat een bullcrap zeg, als hij gewoon door z´n kop is geschoten en achterover tegen een muur aanvalt en vervolgens naar beneden glijdt en zo blijft zitten kan het toch prima? Het is hier juist prima uitgebeeld.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 19:17
Fat_Bastard
Fat_Bastard is offline
Citaat:
Ninnoc schreef op 14-09-2004 @ 10:24 :
leuke wapens maar lees net dat ze uit spelletje komt.
zoals bijna altijd vind ik de potloodversie mooier dan de gekleurde. ligt aan persoonlijke smaak en aan het verlies aan details bij de gekleurde(hij is me iets te donker ook) verder vind ik t rode spul op de borsten storend. wat is het? t lijkt me geen bloed, gezien de zwaarden ed ook schoon zijn. verder is haar lichaam idd wat lang gerekt en heeft ze swingtieten (bij de potlood versie lijken ze ronduit verkeerd, bij de gekleurde versie lijken ze gewoon flink te swingen). waar ik twijfels over heb, maar wat waarschijnlijk wel correct is(ik heb de ballen verstand van inkleuren) is de highlight aan de binnenkant van haar bovenbenen, omdat de verder vrij donker is trekt dat aandacht naar d'r kut, maar kan aan mij liggen.

maar tja blijft miljoen keer beter dan wat ik kan dus vind je werk altijd erg prettig om te zien en idd de ogen zijn erg mooi
Wat is er btw mis met highlights bij ´r kut?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 19:18
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
doowz schreef op 14-09-2004 @ 19:38 :
Ik vind persoonlijk de huidskleur wat te bleek ik zou gekozen hebben voor minstens een tint donkerder.
Vampieren zijn nou eenmaal wat bleekjes, huidskleur heb ik met opzet wat licht gelaten
Oud 15-09-2004, 11:57
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Ik vind um moooi!!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Fat_Bastard schreef op 14-09-2004 @ 20:16 :
OMG

Gast, heb je wel eens van manga/anime gehoord? Lang gerekte skinny chicks met swingende tieten zijn daar meer regel dan uitzondering... En wat betreft het gezeik over die nazi-guard... wat een bullcrap zeg, als hij gewoon door z´n kop is geschoten en achterover tegen een muur aanvalt en vervolgens naar beneden glijdt en zo blijft zitten kan het toch prima? Het is hier juist prima uitgebeeld.
ongesteld? ik geef alleen aan wat ik er van vind. Ik vind het niet bijzonder Manga/anime aandoen, en ook niet gebaseerd op een Anime karakter (voor zover ik weet). "Swingende tieten" zullen me een worst wezen, maar ze zijn uit verhouding. Als je niet zo gefixeerd was op je eigen gejank had je zelf ook wel kunnen zien dat de rechtertiet kleiner is. En de guard: Of zijn nek is te stijf (gewicht van het hoofd laat het toch echt bijna op de borst steunen), of zijn rug is te stijf. kies maar. Ik vind het er gewoon een beetje maf uit zien.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 17:49
Captain N
Captain N is offline
Is het niet normaal dan? ongelijke borsten bij een vrouw.

Laatst gewijzigd op 15-09-2004 om 17:51.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Captain N schreef op 15-09-2004 @ 18:49 :
Is het niet normaal dan? ongelijke borsten bij een vrouw.
dat is heel normaal, maar vaak zie je het verschil niet tenzij je er heel erg op let.

Maar goed, Captain N, dikke weer voor je kunsten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten