Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dit is offtopic ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, als jij wilt geloven dat ik geen discussie kan aangaan en alleen op de man kan spelen, dan moet je dat vooral doen. Ik kreeg toch al niet echt de indruk dat jij een serieuze discussiepartner was, dus wat mij betreft is er geen man (in casu vrouw) overboord. Even goede vrienden hoor. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verliefde krijgen ook nooit meer dan halve zinn... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat gezegd zijnde is dit weer eens de zoveelste kortzichtige en ongelukkige schending van de vrijheid van expressie door goedbedoelende linkse politici.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Misschien moet de regering daar zich eens afvragen waarom zo veel mensen op het VB stemmen, i.p.v. aan symptoombestrijding te gaan doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ''Wegens dat wij marokanen enz. uitschelden komt wegens dat ze de hele tijd zelfmoordaanvallen doen''. (whahahahahahaaaha ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() offtopic:ga maar weer fijn buiten spelen en vergeet de grote mensen problemen maar weer ![]() |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]trumpetlover schreef op 15-07-2004 @ 12:07 :
hoe links ik ook ben, dit is geen goede oplossing lijkt me. dat druist namelijk in tegen de democratie. [/QUOT ik ben het ook niet mee eens,want iedereen heeft recht om te stemmen.(inclusief racisten) ![]()
Laatst gewijzigd op 12-09-2004 om 18:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|