Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2004, 11:25
Poppycock
Poppycock is offline
gisteren uit geweest, was net als altijd weer heel apart avondje.

op et begin toen we fietsten hadden 2 vriendinnen catfight waarbij ze gingen janken [aangeschoten].
Toen kwame we eindelijk aan reed 1tje tegen een paal aan en lag ze op de parkeerplaats vd discotheek te creperen.

Verder een beetje gepimpt een beetje geswingd. Was niet een echt reuze geile avond maja.
Advertentie
Oud 12-09-2004, 11:37
Jules
Jules is offline
Gisteren ging mijn neef (32) trouwen met een meisje (19) uit Syrië. Er waren heeel weinig mensen van onze kant van de familie, en het hele feest was volgens Syrische traditie. Heel apart, en ook wel raar want van de hele kerkdienst van een uur werden 5 zinnen naar Nederlands vertaald, en er werd alleen maar 'jengel'muziek gedraaid. Heel leuk om een keer mee te maken

Alleen ik was de bob dus ik moest mijn drukke bezopen ouders + oom + tante naar huis rijden
Oud 12-09-2004, 11:39
Apomes
Apomes is offline
Gisteren avond op stap geweest met vriendin voor de rest rot verveeld.
Vandaag ben ik naar een Schots week-end geweest .
Oud 12-09-2004, 12:50
Konstantine
Konstantine is offline
Gister was ik uit en ik heb echt té foute collega's want ze gaan naar té foute cafés en daarom had ik gister ruzie met een Bossche biatch. Er werd namelijk vanalles over mij heen gegooid, dus toen vroeg ik aan zo'n gozer naast me of hij dat deed, maar dat deed hij niet. Toen kwam er een biatch die op mijn schouder tikte en zei 'Ik deed dat!' en toen zei ik 'Oh, expres?' en toen zei ze 'Ja!'. En toen zei ik weer 'Oh.'. Toen begon ze aan mijn kraag te plukken en daarna gooide ze nog een keer iets over mij heen en toen vond ik haar stom en gingen we weg want ik houd natuurlijk niet van vechten, al wilde zij van wel. Daarna werd er nog een collega boos op mij omdat hij mij leuk vindt. Toen ik thuis kwam besloot ik maar te gaan bellen en dat heeft mijn nacht toch wel een beetje heel erg beter gemaakt. En toen werd ik om half twee wakker dus ik heb zeg maar best heel lang geslapen. Nu ben ik alleen thuis en ga ik mijn kamer opruimen en alles in dozen stoppen, want oeh, ik ga al bijna naar Antwerpen verhuizen.
Oud 12-09-2004, 17:26
Dith
Dith is offline
Opgestaan met een kater en schuldgevoelens.
12.45u hockeyen met de dames1.
16.00u hockeyen met de dames2.

En nou heb ik spierpijn en mijn ouders zijn niet thuis dus dat wordt een luie avond met veel wijn en chips <3
Oud 12-09-2004, 17:49
schimmel
schimmel is offline
gister met papa, mama, zusje en vriendje van zusje naar a'dam geweest, hihi. waterlooplein zoals alle andere touristen. geen reet te vinden en wat enigzins leuk was, was meteen te duur
later met het zusje, vriendje van en tijn naar de rotonde geweest in berkel.. HAHA. wat saaai was dat. op weg erheen nog heel hard op mn bek gegaan, gelukkig fietste ik met een blikje bier dus heb ik mn hand meteen kunnen ontsmetten.
daar nog heel veel mensen tegen gekomen die ik kende van vroeger. 4 havo 2 jaar terug en 4 havo 3 jaar terug. beetje jammer dat er telkens aan de orde kwam dat ik nu nog steeds in 4 havo zit. verder was de muziek kut, landbouwpunkers, meeste mensen saai en hadden ze geeneens de band die ik aanvroeg, mijn god. dus toen maar meer bier gaan drinken (zelf meegenomen) en op wat rock n roll nummers gedanst. het ging half 2 sluiten, pff.
Oud 12-09-2004, 18:34
Verwijderd
Hm. Gisteren was het zaterdag.
Ik geloof dat ik overdag helemaal niets heb gedaan.

's Avonds naar een synthpopfeestje in Den Haag, was erg leuk Veel lj-ers en forummers gezien en gesproken.

Beetje kort geslapen vanacht wel, werd al half 11 wakker terwijl ik er pas half 6 inlag en verder vandaag dus brak zitten zijn achter de computer. Met fijne synthpopmuziekjes.

Ik ben echt duf gelukkig hoef ik niet te avond-eten, brr.
Oud 12-09-2004, 18:35
Verwijderd
opgestaan,gedoucht etc.
daarna wat huiswqerk gemaakt,ebeetje loos achter de pc gemaakt,naar de verjaardag van een vriendin willen gaan,tot de conclusie gekomendat mijn band lek was,band geplakt alsnog naar de verjaardag gegaan,thuisgekomen en nu weer even loos achter de pc hngen en dit typen.
jeeej
Oud 12-09-2004, 19:16
ZerO
ZerO is offline
Ik was vandaag misselijk, duizelig en ik moest echt heel nodig pissen maar ik zat in de auto
en nu ben ik aan het brainstormen voor een project, organiseer een baby beurs. Ik bezoek o.a sites genaamd : We zijn zwanger !
damn
Oud 12-09-2004, 19:16
Susanne
Susanne is offline
gisteren gewerkt
vanochtend naar de kerk met bob
daarna naar zijn huis (zijn moeder is jarig, de hele familie was er, ik heb me wel 20 keer voor moeten stellen )
smiddags naar 't kerkhof samen, trieste bende weer
toen naar mijn huis gegeten met broer en zussen van mijn moeder
en nu is hij naar huis en zit ik hier maar weer..
Oud 12-09-2004, 19:40
Verwijderd
Gister naar het pieperfestival (lang leve Emmeloord) geweest. Met jawel, een heuse Hazes imitator en Melrose. Vanochtend brak wakker geworden, foto's van de vakantie bekeken en vanmiddag naar een autorace geweest. Nu zit ik onder het stof, zometeen maar ns douchen.
Oud 12-09-2004, 19:51
Susanne
Susanne is offline
hoor net op msn dat een meisje uit de derde (14 jaar) gisternacht is overleden aan een hartstilstand dus nu moet ik gaan brainstormen voor een oplossing voor het jubileumfeest op donderdag/vrijdag

kutttt situatie!
Oud 12-09-2004, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 12-09-2004 @ 20:51 :
dus nu moet ik gaan brainstormen voor een oplossing voor het jubileumfeest op donderdag/vrijdag

kutttt situatie!
wat the fokking fuck boeit dit echt. er is een meisje dood en jij zeurt over een feest
Oud 12-09-2004, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 12-09-2004 @ 21:11 :
wat the fokking fuck boeit dit echt. er is een meisje dood en jij zeurt over een feest
Ja inderdaad
Oud 12-09-2004, 20:15
Verwijderd
o ja vandaag met Roel naar Roy Paci & Aretuska geweest.
FFFFFOKKING VET
kanker hard geskankt. op de foto geweest met mr.Roy
gechilled en nu nog meer feesaten want ik ga terug de stad in
Oud 12-09-2004, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 12-09-2004 @ 20:51 :
hoor net op msn dat een meisje uit de derde (14 jaar) gisternacht is overleden aan een hartstilstand dus nu moet ik gaan brainstormen voor een oplossing voor het jubileumfeest op donderdag/vrijdag

kutttt situatie!
wat een kuthoer zeg, had ze niet een dag na het jubileumfeest een hartstilstand kunnen krijgen
Oud 12-09-2004, 20:19
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 12-09-2004 @ 21:17 :
wat een kuthoer zeg, had ze niet een dag na het jubileumfeest een hartstilstand kunnen krijgen
Omg bart
Oud 12-09-2004, 20:23
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
je begrijpt het verkeerd; ik vind wel dat het afgezegd/verplaatst moet worden maar de anderen vinden dat niet, dus nu moet ik een oplossing zoeken
Oud 12-09-2004, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 12-09-2004 @ 21:23 :
je begrijpt het verkeerd; ik vind wel dat het afgezegd/verplaatst moet worden maar de anderen vinden dat niet, dus nu moet ik een oplossing zoeken
we begrijpen je niet verkeerd je moet in het vervolg gewoon wat duidelijker zijn... van een nerdje dat werk doet voor de leerlingenraad en de schoolkrant verwacht ik wel dat ze zich duidelijk kan uitdrukken!
Oud 12-09-2004, 20:30
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
bertbart schreef op 12-09-2004 @ 21:28 :
we begrijpen je niet verkeerd je moet in het vervolg gewoon wat duidelijker zijn... van een nerdje dat werk doet voor de leerlingenraad en de schoolkrant verwacht ik wel dat ze zich duidelijk kan uitdrukken!
wat vind je er nerderig aan?
Oud 12-09-2004, 20:37
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Inderdaad.

+ de rest van de leerlingen heeft ook heus geen zin meer in dat feest.
Oud 12-09-2004, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 12-09-2004 @ 21:30 :
wat vind je er nerderig aan?
Oud 13-09-2004, 01:29
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 12-09-2004 @ 21:23 :
jij wil de rest niet volgen maar wel oplossennwat zij niet willen

flikker op

zerieus

dit vinnik nie normaal meer
Oud 13-09-2004, 12:14
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 12-09-2004 @ 21:37 :
Inderdaad.

+ de rest van de leerlingen heeft ook heus geen zin meer in dat feest.
Om eerlijk te zijn zou het me geen reet boeien als er iemand van m'n school overlijdt. Vervelend voor de vrienden en nabestaanden van hem/haar maar daar zit ik niet mee.

Wel vind ik dat je min of meer uit respect het feest af moet zeggen.
Oud 13-09-2004, 12:18
vixen
vixen is offline
Citaat:
birthmark schreef op 13-09-2004 @ 13:14 :
Om eerlijk te zijn zou het me geen reet boeien als er iemand van m'n school overlijdt. Vervelend voor de vrienden en nabestaanden van hem/haar maar daar zit ik niet mee.

Wel vind ik dat je min of meer uit respect het feest af moet zeggen.
ja.

Nou, wat ik heb gedaan vandaag. Ik ben opgestaan, en toen ben ik naar Utrecht gegaan en toen zat ik in de trein bij een hardcore ventje die best aardig was. En toen heb ik mn kamer opgeruimd+ schoongemaakt én de woonkamer én de keuken en toen Sijtje uitgelaten. En straks ga ik naar school en dan me vervelen en dan eten en dan tv kijken. ofzo.
Oud 13-09-2004, 12:22
Luna
Luna is offline
Heel onlifestylish want ik heb niets gedaan vandaag, ik moet wel naar school vanmiddag, 2 uur kunstgeschiedenis. Hoe hip.
Oud 13-09-2004, 12:30
Verwijderd
mijn dag begon veel te vroeg met opstaan en douchen en meer van dat soort standaard onzin.
toen gefietst,getreind en op het station in breda erachterkomen dat mijn fiets die ik aldaar gepositioneerd had weg is,dat is dus de tweede fiets in 2 weken en dat tast mijn normen en waarden met betrekking tot "gij zult andermans fiets neit toeeigenen" toch wel erg aan,dus ik wet denk ik al waar de volgende fiets vandaan gaat komen
toen naar school gelopen,veel te laat aangekomen dus,er alsmede achtergekomen dat ik "mijn fiets is gestolen" nog enkele malen als smoes ga toepassen
toen weer naarhuis getreind,gegeten en de rest van de dag ga ik invullne met behulp van stomme boodschappen doen,nog stommer huiswerk maken,een beetje loos pc'en en mischien vanavond sporten,en ik wilde vandaag nog pogen om ergens legitiem een fiets te regelen
en nu luistik tom jones ,en dat hoort niet echt bij mijn lifestyle,net zomin als vroeg opstaan en fietsen stelen trouwens
Oud 13-09-2004, 14:27
Verwijderd
Zaterdagavond kreeg ik ruzie.
Zondag heb ik de hele dag bezoek gehad en gechilld.
Vandaag ben ik jarig en had ik 4 uur college.
Oud 13-09-2004, 14:33
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 13-09-2004 @ 15:27 :
Zaterdagavond kreeg ik ruzie.
Zondag heb ik de hele dag bezoek gehad en gechilld.
Vandaag ben ik jarig en had ik 4 uur college.
wil je brownies van Riddiej en een sleutelhanger? dan gaan we snel afspreken

ik ben naar terschelling geweest, en heb nu overal zand. Dus gelukkig draai ik weer een wasmachine, heb ik mijn bed lekker opgemaakt en zit ik na te denken of ik gezond ben om naar roeien te gaan.
Oud 13-09-2004, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 13-09-2004 @ 15:33 :
wil je brownies van Riddiej en een sleutelhanger? dan gaan we snel afspreken
Oeh spannend Maar ik heb nog steeds geen kamer Als ik een kamer heb, gaan we heeeel snel samen chillen want ik heb je al heel lang niet meer gezien/gebeld/gesmsd. Ben je nu in Utrecht of Groningen btw?
Oud 13-09-2004, 14:51
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 13-09-2004 @ 15:44 :
Oeh spannend Maar ik heb nog steeds geen kamer Als ik een kamer heb, gaan we heeeel snel samen chillen want ik heb je al heel lang niet meer gezien/gebeld/gesmsd. Ben je nu in Utrecht of Groningen btw?
Ja, dan moet ik zeker nog een jaar wachten totdat jij een kamer hebt Ben nu in Utrecht, en luister naar de wasmachine :$
Oud 13-09-2004, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 13-09-2004 @ 15:51 :
Ja, dan moet ik zeker nog een jaar wachten totdat jij een kamer hebt Ben nu in Utrecht, en luister naar de wasmachine :$
Ja echt niet. Ik heb al een paar keer bijna een kamer gehad. Eentje op de Oudegracht maar die was 50 m2 en 550 euro Iets te duur En ik heb heel veel mensen die voor mij aan het zoeken zijn dus komt goed
Oud 13-09-2004, 16:38
Snuitermans
Snuitermans is offline
Laat opgestaan, rond elf uur, even wat filosofie doorgenomen, daarna gaan windsurfen. Tijdens het windsurfen een paar flinke valpartijen gemaakt en morgen naar de dokter.
Oud 13-09-2004, 17:06
Dith
Dith is offline
Verslapen, school geweest en daarna een aantal schoolspullen + boel oorbellen gekocht.
Thuis "genoten" van een magnetronmaaltijd .
En vanavond ga ik hélemaal niks doen.
Oud 13-09-2004, 17:07
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 13-09-2004 @ 17:38 :
Laat opgestaan, rond elf uur, even wat filosofie doorgenomen, daarna gaan windsurfen. Tijdens het windsurfen een paar flinke valpartijen gemaakt en morgen naar de dokter.
Hey Arie, moet jij nooit naar school/werk ofzo?
Oud 13-09-2004, 18:05
schimmel
schimmel is offline
naar school geweest, veeel tussenuren gehad en toen ging de laatste les nog eens niet door. ben bij economie bijna in slaap gevallen, terwijl ik best vroeg was gaan slapen de dag ervoor.
op weg naar huis in het fietstunneltje met een blije hiphop dude gepraat en nu gaan esther en ik hem eens bezoeken en chillen, als we niet verkracht en ontvoerd worden dan.
Oud 13-09-2004, 18:07
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 13-09-2004 @ 18:07 :
Hey Arie, moet jij nooit naar school/werk ofzo?
Avondschool deelcertificaten. Oftewel een keer in de twee weken ga ik twee maal een kleine drie kwartier naar school. Daarbij doe ik uit vrije weil filosofie, waartoe ik dan ook niet verplicht ben te komen (wat ik uiteraard wel doe overigens)
Oud 13-09-2004, 18:08
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 13-09-2004 @ 19:07 :
Avondschool deelcertificaten. Oftewel een keer in de twee weken ga ik twee maal een kleine drie kwartier naar school. Daarbij doe ik uit vrije weil filosofie, waartoe ik dan ook niet verplicht ben te komen (wat ik uiteraard wel doe overigens)
Huuuuuuu, vrije wil, dat bestaat helemaal niet joh.

.

Henk Mul !
Oud 13-09-2004, 18:12
merels
merels is offline
Ja, ik stond op, hoe logisch, en voelde mij ziek, bll. Maar wel richting de school gegaan en heb de hele dag goede muziek geluisterd dus ik trok het wel. Hmm ik heb net lekker gegeten en ook heerlijk ijs achter mijn kiesjes zitten. Straks moet ik wéér naar de school met mn mama.
Ik las dat american next top models (weer) is begonnen dus dat ga ik kijken.
En ik ga nog even chatten.
Oud 13-09-2004, 18:20
Verwijderd
In het weekend heb ik me gruwelijk misdragen.

Nu eet ik wortels en maak in 'n verslag voor Nederlands.

En zometeen ga ik buiten zitten en pijp roken met 'n joch.
Oud 13-09-2004, 18:28
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 13-09-2004 @ 19:08 :
Huuuuuuu, vrije wil, dat bestaat helemaal niet joh.

.

Henk Mul !
Er staat ook weil, Henk.
Oud 13-09-2004, 18:32
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 13-09-2004 @ 19:20 :
In het weekend heb ik me gruwelijk misdragen.

Nu eet ik wortels en maak in 'n verslag voor Nederlands.

En zometeen ga ik buiten zitten en pijp roken met 'n joch.
Viespeuk. En geef Jellie een kusje van me, want je gaat vast met hem roken.

Vanochtend ben ik alweer terug geweest naar mijn voormalige schooltje, dit keer met een vriendje & vriendinnetje. Daarna ben ik door Den Bosch gaan lopen met een ander vriendje en dat was gezellig. Toen heb ik gegeten en afgewassen en nu ben ik aan het genieten van mijn rust. Nouja, eigenlijk ben ik gewoon alleen thuis en verveel ik me.
Oud 13-09-2004, 22:17
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
om 11 uur hoorcollege, 1 uur klaar, treinen en eten halen, half 3 thuis, snel eten en statistiek doornemen, van 5 tot 8 werken, savonds friends gekeken met mn broer.

same shit different day
Oud 13-09-2004, 22:18
Flagellant
Flagellant is offline
Heel de dag muziek geluisterd, daarna met een vriend rondgehangen en daarna weer verder geluisterd. Heel lifestylish dus.
Oud 13-09-2004, 22:20
Apomes
Apomes is offline
stad ingeweest, en juist terug van The Village
Oud 13-09-2004, 22:23
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 13-09-2004 @ 23:17 :
om 11 uur hoorcollege, 1 uur klaar, treinen en eten halen, half 3 thuis, snel eten en statistiek doornemen, van 5 tot 8 werken, savonds friends gekeken met mn broer.

same shit different day
Hebben jullie nu al statistiek?

Vanmorgen had ik van 9 tot 1 hoorcollege en werkgroep. Dat was gezellig want ik heb negerzoenen uitgedeeld . Daarna ben ik even langs mijn lover op de HKU gegaan en wat studiegenootjes van hem ontmoet (weer niet Glorybox danwel Gifkonijn). Toen ik thuis was heb ik nog wat telefoontjes gehad van familie/vrienden en dat was gezellig. De rest van de middag heb ik geen flikker uitgevoerd behalve een klein beetje gelezen voor mn studie en daarna chocoladetaart gegeten voor de tv.
Oud 13-09-2004, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 13-09-2004 @ 23:20 :
stad ingeweest, en juist terug van The Village
Is ie héél erg eng?
Oud 13-09-2004, 22:26
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
! am mE schreef op 13-09-2004 @ 23:24 :
Is ie héél erg eng?
nee, maar wel speciaal, niet typisch hollywood vooral dan niet qua script en verhaallijn vind ik.
Muziek is
Camerastandpunten
Soms staan de acteurs daar gewoon, zonder iets te zeggen, zonder iets te doen...is wel meesterlijk.

Ondanks de twist die je krijgt in het midden van film, blijft de film toch erg spannend.
Oud 13-09-2004, 22:31
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
! am mE schreef op 13-09-2004 @ 23:23 :
Hebben jullie nu al statistiek?

Ja maar nu is het nog heel makkelijk. En je hoeft helemaal niets verplicht te doen enzo! Echt relaxed vak. In hoofdstuk 2 leggen ze uit hoe een grafiek eruit ziet, met X-as en Y-as

Gefeliciteerd btw
Oud 13-09-2004, 22:32
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 13-09-2004 @ 23:31 :
Ja maar nu is het nog heel makkelijk. En je hoeft helemaal niets verplicht te doen enzo! Echt relaxed vak. In hoofdstuk 2 leggen ze uit hoe een grafiek eruit ziet, met X-as en Y-as

Gefeliciteerd btw
Dank je. Ja, ik hoorde dat alles heel erg scheen mee te vallen. Maar goed, ik krijg het toch pas in blok 3 dus ga er nog niet over nadenken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten