![]() |
Omdat ze hot 'n' spicy zijn
![]() |
![]() |
freakin schreef op 13-09-2004 @ 15:13 :
wil jij je 'sappen' in je broek hebben? dus het stelt degelijk wel wat voor, behalve aan de achterkant en de zijkanten ... but who cares? en ik hoor altijd zeggen dat het lekkerder zit
wil jij je 'sappen' in je broek hebben? |
![]() |
sofie3 schreef op 13-09-2004 @ 15:16 :
Witverlies bedoel je? Heeft niet iedereen last van hoor... en de meiden die er wel last van hebben, dragen denk ik een inlegkruisje in een gewone onderbroek ipv een string...
sofie3 schreef op 13-09-2004 @ 15:16 :
Witverlies bedoel je? Heeft niet iedereen last van hoor... en de meiden die er wel last van hebben, dragen denk ik een inlegkruisje in een gewone onderbroek ipv een string...
Verplaatst naar Lifestyle.
Verwijderd
wil jij je 'sappen' in je broek hebben? ![]() 1. Ik vind strings sexier (en mijn vriend ook). 2. Onderbroeklijntjes vind ik 100x zo lelijk als stringlijntjes. 3. Stringlijntjes zie je als het goed is niet en anders moet je ook daar iets aan doen, andere broek/andere kleur string/losser/strakker. 4. Onderbroek snijden in je kontje, mijn kontje wil zacht en glad zijn. 5. String zitten lekkerder. 6. Helemaal niks zit niet lekker omdat dat schuurt en de afscheiding in je broek komt (lijkt me). 7. Hoeveel moet ik er nog of do you get the point? |
![]() |
Verwijderd
DNMB schreef op 13-09-2004 @ 16:05 :
ik hou meer van boxers (voor meisjes wel, met kant enzo eraan ![]() ![]() |
![]() |
Verwijderd
johnbiezen schreef op 13-09-2004 @ 16:21 :
(oma) onderbroeken zijn gewoon vies ![]() daar knap ik echt op af bij een meisje (netzoals haar op de benen of onder de oksels) je ziet het gelukkig zelden (normaal gesproken zie je alleen maar strings) maar als ik het zie vindt ik het gewoon niet mooi staan, lelijk en vies zelfs, weet niet hoe het komt - strings zijn sexier - stringlijntjes staan mooier of het lekkerder zit weet ik niet, maar alle normale (trendy) meisjes dragen een string...ik bedoel..je gaat toch ook geen geitewollen sokken dragen.. ![]() 't hoort gewoon bij een meisje....punt ![]() |
![]() |
Verwijderd
|
![]() |
Verwijderd
|
![]() |
DNMB schreef op 13-09-2004 @ 16:05 :
ik hou meer van boxers (voor meisjes wel, met kant enzo eraan ![]() ![]() Doe mij maar boxershorts. Zitten fijn, ziet ze niet.. (nah, bij mij niet dan ![]() |
![]() |
mat-ice schreef op 13-09-2004 @ 16:30 :
lieverd ik was iets later thuis dan gepland..sorry daarvoor. krijg ik morgen weer een jus van jou? daar hou ik wel van! vooral van jou kus en liefs jelmer whahaha smsjes naar het verkeerde nummer sturen is zoo fout ![]() ![]() Maar wat heeft dat met dit topic te maken?
'witverlies'
gatverdamme uit welke gristencommune kóm jij? ![]()
ik vind dit een doelloze discussie. Strings zijn nu gewoon in de mode net zoals puntlaarzen, sjaaltjes enz. De ene vindt het wel lekker zitten andere niet.
|
![]() |
terror koe schreef op 13-09-2004 @ 16:48 :
'witverlies' gatverdamme uit welke gristencommune kóm jij? ![]() ![]() Mjah, ik vind een string wel mooi, zolang ie niet te strak is zodat je als nog 4 billen krijgt. Kleine miniboxertjes zijn ook koel, en hele lage onderbroekjes ook.
zusjevos schreef op 13-09-2004 @ 16:50 :
[B]Strings zijn nu gewoon in de mode net zoals puntlaarzen, /B] ha-ha-ha
(oma) onderbroeken zijn gewoon vies ![]() daar knap ik echt op af bij een meisje (netzoals haar op de benen of onder de oksels) je ziet het gelukkig zelden (normaal gesproken zie je alleen maar strings) maar als ik het zie vindt ik het gewoon niet mooi staan, lelijk en vies zelfs, weet niet hoe het komt - strings zijn sexier - stringlijntjes staan mooier of het lekkerder zit weet ik niet, maar alle normale (trendy) meisjes dragen een string...ik bedoel..je gaat toch ook geen geitewollen sokken dragen.. ![]() 't hoort gewoon bij een meisje....punt ![]() ![]() Ik knap de laatste tijd meer en meer af op strings, omdat meiden ze blijkbaar enkel maar gebruiken om ze zo zichtbaar mogelijk boven hun broek te laten uitkomen. Je hoeft niet een string te dragen om trendy te zijn ![]() En geitenwollen sokken zijn ![]()
! am mE schreef op 13-09-2004 @ 15:54 :
1. Ik vind strings sexier (en mijn vriend ook). 4. Onderbroek snijden in je kontje, mijn kontje wil zacht en glad zijn. Van strings krijg je juist geen gladde billetjes, juist met onderbr00ken of boxers. Allthough draag ik ze wel, maar echt niet altijd . Btw gefeliciteerd ![]()
Laatst gewijzigd op 13-09-2004 om 16:10. |
![]() |
Ot; Strings zijn vrouwelijker, maar boxertjes/heuponderbroekies kunnen ook erg leuk zijn.
(oma) onderbroeken zijn gewoon vies ![]() daar knap ik echt op af bij een meisje (netzoals haar op de benen of onder de oksels) je ziet het gelukkig zelden (normaal gesproken zie je alleen maar strings) maar als ik het zie vindt ik het gewoon niet mooi staan, lelijk en vies zelfs, weet niet hoe het komt - strings zijn sexier - stringlijntjes staan mooier of het lekkerder zit weet ik niet, maar alle normale (trendy) meisjes dragen een string...ik bedoel..je gaat toch ook geen geitewollen sokken dragen.. ![]() 't hoort gewoon bij een meisje....punt ![]() ![]() Ontopic: De laatste tijd begin ik strings n beetje saai te vinden. Ik vind boxertjes (krant, strikjes etc) erg leuk en tangaonderbroekjes vind ik ook leuk. Als ik strakke kleding draag doe ik altijd strings aan of boxers, maar als je t toch niet ziet ook wel eens n normaal slipje, ik vind dat die dingen weer hip moeten worden ![]()
Verwijderd
ik kan nooit boxers vinden
![]() die uit in stuk zij ngemaakt ontopic strakke broeken moet je wel string onder doen of boxer ik draag allen in strakke rok string |
![]() |
Het zit gewoon makkelijker. En je kont komt er mooier in uit.
Verder is een string niet zoveel sexiër vind ik.
Verwijderd
|
![]() |
punkskapunk schreef op 13-09-2004 @ 17:12 :
omdat een onderbroek steeds tussen je reet zit en das een wat dikker stukje om er tussen te stoppen ![]() ![]() ![]() Zo. Dus jij draagt graag strings? ![]()
ik draag eigenlijk nooit strings
![]() |
![]() |
Verwijderd
terror koe schreef op 13-09-2004 @ 17:52 :
Wat een leuke cu2 heb je ![]() Zo. Dus jij draagt graag strings? [afbeelding] awwww dis wel erg flauw ![]() |
![]() |
terror koe schreef op 13-09-2004 @ 17:52 :
Wat een leuke cu2 heb je ![]() Zo. Dus jij draagt graag strings? [afbeelding] ![]() |
![]() |
Sjezzie schreef op 13-09-2004 @ 17:42 :
Het zit gewoon makkelijker. En je kont komt er mooier in uit. Verder is een string niet zoveel sexiër vind ik. ![]()
Verwijderd
Snuitje goes .. schreef op 13-09-2004 @ 17:23 :
Ot: Strings zijn vrouwelijker, maar boxertjes/heuponderbroekies kunnen ook erg leuk zijn. ![]() ohw en namens mij ook gefeliciteerd emma! |