![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
nou ja, kan je het verkiezingen noemen als mensen de minste van drie kwaden moeten kiezen? tja, eigenlijk wel, want in Amerika is iedereen die niet rechts is daar ook praktisch toe gedwongen, en toch noemen we dat een democratie.
|
http://www.reuters.com/newsArticle.j...toryID=6190384
lol, ik zal ze ff mailen dat Poetin over het algemeen in het kremlin te vinden is, betalen maar met dat oliegeld. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Als het zo simpel was dat er maar een vaste uitleg van de Koran bestond, dan zou de islamitische wereld een soort Hoge Raad voor de Koranwetenschap moeten oprichten, die moslims die kinderen vermoorden uit de geloofsgemeenschap stoot. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ok ik geef toe sloeg nergens op |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
RUSSIA DETERMINES SAUDI LINK TO BESLAN
MOSCOW [MENL] -- Russia has determined that the Islamic takeover of a high school in which nearly 400 people were killed was executed and financed by Saudi nationals. Russian officials said authorities have confirmed that Saudi nationals were among the 32 attackers who captured the high school in Beslan in August. They said the attack was financed in part by a Saudi charity and planned by Saudi nationals who joined the Chechen revolt a decade ago. "There is no Saudi government link," an official said. "But we are sure that Saudi nationals and Saudi money contributed to this terrorist attack." The Saudis were joined by Jordanians and Syrians recruited by Al Qaida-aligned operatives in the Middle East, officials said. They said Al Qaida has provided the ideology for the Chechen revolt, led by Shamil Basayev. http://www.menewsline.com/stories/20...r/09_27_4.html
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Diplomatiek verantwoord en onder toezicht van de VN natuurlijk. Einzelganger Amerika heeft al genoeg gedaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is troef in de strijd tegen terrorisme en afgezien van de woede die dit bij de moslimbevolking over de hele wereld zou wekken lijkt dit me uitgesloten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom zouden ze ook? De meeste moslims zijn gewone (lees: arme) burgers in landen zonder indrukwekkend leger. Laat ze maar lekker roepen dat ze 'de poorten van de hel' zullen openen als Amerika of het Westen iets doet. Daar zijn ze puur militair-technisch gewoon niet toe in staat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
daar gaat het ze ook heel niet om, ze moeten een paar onschukldige mensen afslachten, vervolgens zelf ook doodgaan, en dan kunnen ze naar hun hemels bordeel met 72 maagden.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik hoor Bin Laden echter bijzonder weinig iets zeggen over maagden en bordelen. Zeggen dat dit de motivatie is van islamitische terroristen getuigt van een abnormaal stupiditeit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en sorry, ik ben immoreel, ik weiger mijn vriendin in elkaar te slaan als ze het uitmaakt, ik heb daarvoor zelfs geen zweep meer in huis. (tja, want als we gaan stigmatiseren, dat kan ik ook) dat er uberhaupt een soort seksparadijs wordt beloofd geeft al wat aan over de dubbele moraal die daarbij zit. en ik weet niet of je wilt beweren dat alle westerlingen de hele dag lopen te denken aan het doen met een hele horde vrouwen, maar als je daarin gelooft, wie is dan met een enorme stupiditeit in de weer?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoe dan ook, mijn kritiek uitte zich op de moslimbashers, die het bij elke aanslag het hebben over die 72 of 144 maagden, terwijl ik die terroristen/verzetsstrijders dat zelf nooit heb horen zeggen. Seksuele frustratie als beweegreden opgeven getuigt naar mijns inziens van een grenseloze domheid. Een beetje Theo van Gogh nakwetteren kan iedereen, nadenken is voor sommigen een beetje te moeilijk. Bovendien was ik toch echt niet zo ongenuanceerd bezig. Ik schreef niet voor niets sommige Westerlingen, daarmee doelend op de islamofoben en co. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||