![]() |
|
Ik ben sinds een tijdje op zoek naar betaalbare webhosting met ASP en PHP - ondersteuning, liefst met een MySql-database. Nu heb ik, via vrienden, onderstaande hosting gevonden. Zelf ken ik er wel wat van, maar een expert ben ik niet, dus dacht ik om hier eventjes wat advies te vragen.
Dus ... Wat denken jullie van onderstaand hostingpakket ? www.priorweb.be - GENERAL hostingpakket
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://webhosters.nl/gegevens.php?id=1143
Ik zou graag mezelf willen aanprijzen, ik bied alleen geen ASP aan. (Maar wel een scholieren.com korting van 15% gedurende je hele contractperiode ![]() |
![]() |
|
http://www.2uhosting.nl/index.php?pa...n&sub=virtueel
iets duurder, wel meer dataverkeer ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ervaring is dat je bij goedkope hosting weinig meer moet verwachten..
Simpelweg omdat je voor 1,- per maand ook niet echt kostendekkend kunt zijn als je mensen support, feedback etcetc levert. Verder kun je op www.webhosters.nl van veel bedrijven zien wat ze aanbieden... If you pay peanuts, you get monkeys.. ![]() Laatst gewijzigd op 08-09-2004 om 18:50. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens is de locatie van de server belangrijker dan je denkt. Een site die gehost is op een server in amerika is merkbaar trager dan een site gehost op een server in nederland. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik wil best voor 50 euro wedden dat Chilli Dude hier nooit achtergekomen zou zijn als jij niets had gezegd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb mijn site gehost bij www.site5.com; de snelheid is prima, het is redelijk goedkoop, de support is perfect en ik krijg er een stuk meer waar voor mijn geld dan ik hier in Nederland zou krijgen. ![]() Moet ik er ook wel bijzeggen dat het een Engelse site is, dus dan slaat het helemaal nergens op om hem in Nederland te laten hosten ![]()
Laatst gewijzigd op 08-09-2004 om 20:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goed voorbeeld geef je trouwens. Je ziet de site gewoon plaatje voor plaatje laden. Persoonlijk vind ik dat niks, en in geval van een bedrijfswebsite vind ik dat totaal niet representatief. Je hebt inderdaad gelijk dat het daar goedkoper is, maar dat komt doordat er simpelweg meer mensen wonen en dus meer webhosters en dus grotere afname en grotere netwerken. ![]() Als meer dan de helft van je bezoekers uit Amerika komt is het inderdaad verstandig een host in Amerika te nemen, dan is die weer sneller ![]() Overigens gebruiken de meeste mensen met hun persoonlijke sites nog niet eens 1GB dataverkeer ![]() Laatst gewijzigd op 08-09-2004 om 21:07. |
![]() |
|
http://www.100webspace.com/
Ik had u gezegd dat ik u die link nog wel eens ging geven. 100MB Space en 1GB traffic, for free. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar 't blijft sowieso handig als extra filemanager. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb daar zelf hele positieve ervaringen mee, mijn site (zie profiel) is daar ook gehost.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij zocht naar een hoster die ASP ondersteund en dat bieden hun niet aan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmm... staat niet op de website ![]() maar dan vind ik nog steeds beetje vreemd waarom je dat denkt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Waarom ik denk dat pcX een goede host is? Tuurlijk, bijna elke host is niks mis mee, maar voor de prijs en dingen die pcX bied, vind ik het absoluut niet verkeerd. Vooral die prijs is voor mij de doorslag geweest om hosting te nemen, je bent en blijft nederlander en wil dus zo goedkoop mogelijk uit zijn. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Priorweb was daarop te vinden. Totdat degene achter Priorweb, Tom, van het forum werd gebanned wegen slecht gedrag. ![]() 2uhosting is daar als het goed is ook te vinden. Lees gewoon posts van mensen. Dan kun je vaak een goed beeld vormen van de mensen achter die bedrijven en daarmee eventuele problemen voorkomen. US hosting is in het algemeen goedkoper, maar de pings zijn wel hoger. Het ligt er maar aan waarvoor je je hostingpakket wil gebruiken. Als het een hobbysite met niet al te veel plaatjes is waar enkele bezoekers langskomen, voldoet US hosting wel. Wil je het gebruiken voor sites waar meer bezoekers langskomen, portfolio, een zakelijke site of bijvoorbeeld om je eigen scripts te testen, dan is het wel beter om NL hosting te nemen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb toch meer ![]() Maar wel in Nederland ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet in dit topic iig. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[CMS] Journalistieke website Sentingua | 6 | 06-04-2004 22:59 | |
Software & Hardware |
[hosting] keuze Sentingua | 11 | 23-02-2004 00:23 | |
Software & Hardware |
[forum vraagje] Waar haal ik zo'n forum vandaan? Verwijderd | 12 | 23-12-2002 17:51 |