Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2004, 17:15
Kawoutertje
Kawoutertje is offline
Ik ben sinds een tijdje op zoek naar betaalbare webhosting met ASP en PHP - ondersteuning, liefst met een MySql-database. Nu heb ik, via vrienden, onderstaande hosting gevonden. Zelf ken ik er wel wat van, maar een expert ben ik niet, dus dacht ik om hier eventjes wat advies te vragen.

Dus ... Wat denken jullie van onderstaand hostingpakket ?

www.priorweb.be - GENERAL hostingpakket
Oud 08-09-2004, 17:46
Verwijderd
http://webhosters.nl/gegevens.php?id=1143

Ik zou graag mezelf willen aanprijzen, ik bied alleen geen ASP aan.

(Maar wel een scholieren.com korting van 15% gedurende je hele contractperiode )
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 18:22
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
http://www.2uhosting.nl/index.php?pa...n&sub=virtueel

iets duurder, wel meer dataverkeer en msql databases
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 18:41
Verwijderd
Mijn ervaring is dat je bij goedkope hosting weinig meer moet verwachten..
Simpelweg omdat je voor 1,- per maand ook niet echt kostendekkend kunt zijn als je mensen support, feedback etcetc levert.

Verder kun je op www.webhosters.nl van veel bedrijven zien wat ze aanbieden...

If you pay peanuts, you get monkeys..

Laatst gewijzigd op 08-09-2004 om 18:50.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 18:57
Tukker_2000
Tukker_2000 is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 08-09-2004 @ 19:22 :
http://www.2uhosting.nl/index.php?pa...n&sub=virtueel

iets duurder, wel meer dataverkeer en msql databases
noem je dat meer dataverkeer? ik heb 100 GB dataverkeer+2GB ruimte voor maar 50 euro p.m. Kijk, dat is pas meer dataverkeer
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Tukker_2000 schreef op 08-09-2004 @ 19:57 :
noem je dat meer dataverkeer? ik heb 100 GB dataverkeer+2GB ruimte voor maar 50 euro p.m. Kijk, dat is pas meer dataverkeer
Alles is mogelijk, als je er maar voor betaald...

Overigens is de locatie van de server belangrijker dan je denkt.
Een site die gehost is op een server in amerika is merkbaar trager dan een site gehost op een server in nederland.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 19:09
Tukker_2000
Tukker_2000 is offline
Citaat:
********** schreef op 08-09-2004 @ 19:59 :
Alles is mogelijk, als je er maar voor betaald...

Een site die gehost is op een server in amerika is merkbaar trager dan een site gehost op een server in nederland.
shit, jij hebt gelijk door dat mijn site in de U.S word gehost.

Maar ik wil best voor 50 euro wedden dat Chilli Dude hier nooit achtergekomen zou zijn als jij niets had gezegd.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 20:41
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
********** schreef op 08-09-2004 @ 19:59 :
Onzin. Het is misschien íets trager, maar dat weegt nauwelijks op tegen het prijsvoordeel, vind ik.

Ik heb mijn site gehost bij www.site5.com; de snelheid is prima, het is redelijk goedkoop, de support is perfect en ik krijg er een stuk meer waar voor mijn geld dan ik hier in Nederland zou krijgen.

Moet ik er ook wel bijzeggen dat het een Engelse site is, dus dan slaat het helemaal nergens op om hem in Nederland te laten hosten

Laatst gewijzigd op 08-09-2004 om 20:45.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 21:04
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 08-09-2004 @ 21:41 :
Onzin. Het is misschien íets trager, maar dat weegt nauwelijks op tegen het prijsvoordeel, vind ik.

Ik heb mijn site gehost bij www.site5.com; de snelheid is prima, het is redelijk goedkoop, de support is perfect en ik krijg er een stuk meer waar voor mijn geld dan ik hier in Nederland zou krijgen.

Moet ik er ook wel bijzeggen dat het een Engelse site is, dus dan slaat het helemaal nergens op om hem in Nederland te laten hosten
Weinig onzin aan.

Goed voorbeeld geef je trouwens.
Je ziet de site gewoon plaatje voor plaatje laden.
Persoonlijk vind ik dat niks, en in geval van een bedrijfswebsite vind ik dat totaal niet representatief.

Je hebt inderdaad gelijk dat het daar goedkoper is, maar dat komt doordat er simpelweg meer mensen wonen en dus meer webhosters en dus grotere afname en grotere netwerken.

Als meer dan de helft van je bezoekers uit Amerika komt is het inderdaad verstandig een host in Amerika te nemen, dan is die weer sneller

Overigens gebruiken de meeste mensen met hun persoonlijke sites nog niet eens 1GB dataverkeer

Laatst gewijzigd op 08-09-2004 om 21:07.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 22:08
Kawoutertje
Kawoutertje is offline
Bedankt voor alle reacties.
Als ik zo de reacties bekijk, is het best wel een goede host. Ik ken mensen die bij priorweb.be zitten, en ze zijn er best tevreden over, dus ik denk dat ik me daar een jaar ga abonneren. Hun servers staan in zaventem, vlakbij brussel en hebben best goede aansluitingen, linux servers, ...

@ trilox: Bedankt voor de referenties, ze waren heel bruikbaar!!! Verder heb ik ook webzilla overwogen, maar ik zoek momenteel echt ASP en PHP hosting, omdat ik enkele sites moet maken en voorlopig nog met ASP werk. Maar ik wil stilletjesaan op PHP overschakelen, vandaar ook de PHP hosting.

@ rest: 2uhosting en site5 hebben geen ASP, of ik moest er hebben overgekeken. Verder heb ik meer dan voldoende met 6GB dataverkeer/maand en wil ik voor m'n hosting liever in europa blijven, en liefst nog belgië of nederland, oa vanwege de snelheid (zoals ********** zegt) en vanwege het gemak om in het nederlands te kunnen corresponderen (ook met betalingen heel gemakkelijk en zo)

Toch bedankt allemaal !

Offtopic:
Uiteraard mag de discussie over webhosters gerust verder gaan hoor, 'k vind het allemaal wel interessant
Oud 10-09-2004, 12:20
Methuselah
Methuselah is offline
http://www.100webspace.com/

Ik had u gezegd dat ik u die link nog wel eens ging geven. 100MB Space en 1GB traffic, for free.
Oud 10-09-2004, 14:04
Kawoutertje
Kawoutertje is offline
Citaat:
Kawoutertje schreef op 08-09-2004 @ 18:15 :
Ik ben sinds een tijdje op zoek naar betaalbare webhosting met ASP en PHP - ondersteuning, ...
toch merci zalle
Oud 10-09-2004, 14:06
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Kawoutertje schreef op 10-09-2004 @ 15:04 :
toch merci zalle
Ik dacht dat dieje ook ASP ondersteunde.

Maar 't blijft sowieso handig als extra filemanager.
Oud 10-09-2004, 14:41
Marcus
Marcus is offline
Citaat:
Kawoutertje schreef op 08-09-2004 @ 23:08 :
Verder heb ik meer dan voldoende met 6GB dataverkeer/maand en wil ik voor m'n hosting liever in europa blijven, en liefst nog belgië of nederland, oa vanwege de snelheid (zoals ********** zegt) en vanwege het gemak om in het nederlands te kunnen corresponderen (ook met betalingen heel gemakkelijk en zo)[/offtopic]
Klinkt als PCeXtreme.

Heb daar zelf hele positieve ervaringen mee, mijn site (zie profiel) is daar ook gehost.
Oud 10-09-2004, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Dj Mark schreef op 10-09-2004 @ 15:41 :
Klinkt als PCeXtreme.

Heb daar zelf hele positieve ervaringen mee, mijn site (zie profiel) is daar ook gehost.
Euh, waarom denk je dat?
Hij zocht naar een hoster die ASP ondersteund en dat bieden hun niet aan
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 15:31
Marcus
Marcus is offline
Citaat:
********** schreef op 10-09-2004 @ 16:09 :
Euh, waarom denk je dat?
Hij zocht naar een hoster die ASP ondersteund en dat bieden hun niet aan
Sorry, u zei?
Oud 11-09-2004, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Dj Mark schreef op 10-09-2004 @ 16:31 :
Sorry, u zei?

hmm... staat niet op de website
maar dan vind ik nog steeds beetje vreemd waarom je dat denkt
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 00:50
Marcus
Marcus is offline
Citaat:
********** schreef op 11-09-2004 @ 15:21 :
hmm... staat niet op de website
maar dan vind ik nog steeds beetje vreemd waarom je dat denkt
Klopt, ik vat het ook niet helemaal, maar het zal wel goed zijn.

Waarom ik denk dat pcX een goede host is?

Tuurlijk, bijna elke host is niks mis mee, maar voor de prijs en dingen die pcX bied, vind ik het absoluut niet verkeerd. Vooral die prijs is voor mij de doorslag geweest om hosting te nemen, je bent en blijft nederlander en wil dus zo goedkoop mogelijk uit zijn.
Oud 12-09-2004, 09:09
Unexplained
Unexplained is offline
Een aantal tips:

- Gooi de bedrijfsnaam eerst eens in google. Je hebt dan snel door of je met een goed bedrijf te maken hebt. Klachten verspreiden zich immers behoorlijk snel.

- Stuur het bedrijf een E-mailtje met een vraag. Reageren ze niet binnen 48 uur, dan weet je dat er stront aan de knikker kan zijn.

- Zorg ervoor dat je met een Nederlands bedrijf te maken hebt dat apparatuur in eigen beheer heeft. Anders gaat alles via via en ben je bij een vraag of storing urenlang bezig.
Oud 12-09-2004, 16:05
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 10-09-2004 @ 13:20 :
http://www.100webspace.com/

Ik had u gezegd dat ik u die link nog wel eens ging geven. 100MB Space en 1GB traffic, for free.
Daar moet toch wel iets mis mee zijn lijkt me? Krijg je reclame?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 18:07
Marcus
Marcus is offline
Citaat:
Krekker schreef op 12-09-2004 @ 17:05 :
Niks mis mee, heb net ook een accountje geregistreerd als host voor foto's
Oud 12-09-2004, 22:48
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Krekker schreef op 12-09-2004 @ 17:05 :
Niks nada noppes. =)
Oud 14-09-2004, 16:52
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Citaat:
Kawoutertje schreef op 08-09-2004 @ 18:15 :
Ik ben sinds een tijdje op zoek naar betaalbare webhosting met ASP en PHP - ondersteuning, liefst met een MySql-database. Nu heb ik, via vrienden, onderstaande hosting gevonden. Zelf ken ik er wel wat van, maar een expert ben ik niet, dus dacht ik om hier eventjes wat advies te vragen.

Dus ... Wat denken jullie van onderstaand hostingpakket ?

www.priorweb.be - GENERAL hostingpakket
Kijk eens op ww.webhostingtalk.nl (kijken)

Priorweb was daarop te vinden. Totdat degene achter Priorweb, Tom, van het forum werd gebanned wegen slecht gedrag.

2uhosting is daar als het goed is ook te vinden.
Lees gewoon posts van mensen. Dan kun je vaak een goed beeld vormen van de mensen achter die bedrijven en daarmee eventuele problemen voorkomen.

US hosting is in het algemeen goedkoper, maar de pings zijn wel hoger. Het ligt er maar aan waarvoor je je hostingpakket wil gebruiken.

Als het een hobbysite met niet al te veel plaatjes is waar enkele bezoekers langskomen, voldoet US hosting wel.
Wil je het gebruiken voor sites waar meer bezoekers langskomen, portfolio, een zakelijke site of bijvoorbeeld om je eigen scripts te testen, dan is het wel beter om NL hosting te nemen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 14:08
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Tukker_2000 schreef op 08-09-2004 @ 19:57 :
Voor het dubbele heb ik 80 GB ruimte en 1000 GB traffic per maand. Ik heb ook nog een ander pakket met 150 GB dataverkeer en 3 GB webruimte voor 15 euro in de maand.
Oud 16-09-2004, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-09-2004 @ 15:08 :
Voor het dubbele heb ik 80 GB ruimte en 1000 GB traffic per maand. Ik heb ook nog een ander pakket met 150 GB dataverkeer en 3 GB webruimte voor 15 euro in de maand.
Dat is erg fijn,
ik heb toch meer
Maar wel in Nederland
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2004, 08:35
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
********** schreef op 16-09-2004 @ 15:48 :
Dat is erg fijn,
ik heb toch meer
Maar wel in Nederland
owja
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 14:18
Proggie
Proggie is offline
Probeer een op www.mijnhomepage.nl
staat alles voor je website; Hosting, lessen, enz...

Proggie
Oud 27-09-2004, 00:19
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Lekker objectief. Er staan allemaal affilate links naar een hoster. Duhh dat zij die de hemel in prijzen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Vaag mannetje schreef op 27-09-2004 @ 01:19 :
Lekker objectief. Er staan allemaal affilate links naar een hoster. Duhh dat zij die de hemel in prijzen.
Waar staat zo'n link dan?
Niet in dit topic iig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten