Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2004, 15:24
Verwijderd
vind jij een dure mobiel, auto, horloges, kleding belangrijk en dan ook nog van een bepaalt merk? geil jij op status? of ben je van jezelf cool genoeg zodat je gerust met een nokia 3310, een fiat panda en met c&a kleding kan komen aankakken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2004, 15:26
Verwijderd
C&A zuigt 20" monstercock, ik houd van lelijke niet gestroomlijnde auto's en mijn nokia 3310 schopt aars.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 15:26
Verwijderd
ik heb geen mobiel, geen auto, geen horloge en dat hoef ik ook allemaal niet. ik loop ook niet in dure kleren. status en merkkleding is voor pedofielen
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 15:27
Lunae
Lunae is offline
hmmm... een nokia 3310 heb ik ja voor de rest maakt het me niet zo veel uit. Soms koop ik dure spullen, soms niet. Gewoon, als ik iets mooi vind. Al vind ik mijn telefoon nou niet echt mooi ofzo
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 15:29
transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik hoef niet echt alles duur te hebben. Zolang de kwaliteit maar goed is en het er mooi uit ziet.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 15:30
schimmel
schimmel is offline
ik heb een 3210
in pipo kleuren omdat ik hem anders kwijt raak
Oud 16-09-2004, 15:34
Sjoerd
Sjoerd is offline
Ik heb niet vaak hele dure spullen. En ik vind 't niet erg.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 15:37
cha0s
cha0s is offline
dure spullen zijn voor mensen die 't niet redden met hun eigen persoontje.
Oud 16-09-2004, 15:37
Jules
Jules is offline
Als ik iets moois vind in de C&A dan koop ik dat liever dan iets lelijks bij een belachelijk dure merkjeswinkel.. En ik vind een Fiat Panda hebben stukken beter dan een gigantische BMW hebben, maar dan nog wel 3 hypotheken erbij. Kortom:

Citaat:
Ik hoef niet echt alles duur te hebben. Zolang de kwaliteit maar goed is en het er mooi uit ziet.
Oud 16-09-2004, 15:38
Nona
Nona is offline
Ik heb het geld niet eens om erg dure spullen te kopen. Moet op zoek naar een baan die meer betaalt, want nu moet ik echt veel laten hangen dat ik graag wil, maar ik vind het ook zonde om veel te veel geld uit te geven omdat er nu toevallig een bepaald merkje aan hangt.
Als de prijs met de kwaliteit samenhangt kan het IMO weer wel, bijvoorbeeld mijn kisten waren niet goedkoop maar kunnen overal tegen.
Oud 16-09-2004, 15:40
Jules
Jules is offline
En Chaos en Lepra als sommige mensen nou van dure dingen houden en ze het kunnen betalen, why bother. Jullie zijn met dat soort uitspraken toch net zo erg als de mensen waarover jullie zeiken?
Oud 16-09-2004, 15:42
Vice
Vice is offline
Dure dingetjes zijn leuk, maar ik vind het niet erg om een nokia te gebruiken of in een fiat te rijden.
Oud 16-09-2004, 15:42
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Jules schreef op 16-09-2004 @ 16:40 :
En Chaos en Lepra als sommige mensen nou van dure dingen houden en ze het kunnen betalen, why bother. Jullie zijn met dat soort uitspraken toch net zo erg als de mensen waarover jullie zeiken?
Als het zo belangrijk wordt dat het duur moet zijn is het gewoon ongelofelijk kansloos. Dat iets duur is, zegt vaak niets over de kwaliteit of het mooi zijn van het product. Het is vaak 'n stukje (nep-)status dat je er voor die prijs bij koopt.

Laatst gewijzigd op 16-09-2004 om 15:46.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 15:44
bellleblaas
bellleblaas is offline
Citaat:
Jules schreef op 16-09-2004 @ 16:40 :
Mee eens... Wat een dom gezeur zeg. Ik houd van mooi design en dure spullen , maar louter functioneel. Ik koop geen duurdere mp3-speler omdat ie duurder is, maar omdat ie mooier en beter is. En omdat mijn ouders nu eenmaal goed verdienen en mij de mogelijkheid geven dure spullen te kopen. Daarbij heb ik een bijbaan en betaal ik mijn kleding zelf, iets wat niet veel van mijn vrienden doen. Maar ik verdien goed (1 zaterdag per week bij een *restaurant en ik verdien zo'n €200 in de maand, soms wel meer). En als ik te weinig heb krijg ik van mijn ouders. Afgunst is zo'n nare emotie Bah.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 15:45
Anteverta
Anteverta is offline
Mijn kleding is vaak niet echt duur. Maar als ik een telefoon, fototoestel of zoiets koop wil ik wel goede kwaliteit en dat kost uiteraard nogal wat. Maar ik koop niet gelijk het duurste wat er is.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 15:48
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
bellleblaas schreef op 16-09-2004 @ 16:44 :
Afgunst is zo'n nare emotie Bah.
Hoe aandoenlijk dat er altijd meteen vanuit gegaan wordt dat het om afgunst draait. <3
arrogant ook eigenlijk.
Oud 16-09-2004, 15:51
Verwijderd
Duur,.. wat is duur? Duur is relatief.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 15:51
Jules
Jules is offline
Citaat:
cha0s schreef op 16-09-2004 @ 16:48 :
Hoe aandoenlijk dat er altijd meteen vanuit gegaan wordt dat het om afgunst draait. <3
Je zei net letterlijk "dure spullen zijn voor mensen die 't niet redden met hun eigen persoontje." Dat komt dat wel zo over ja (niet met de argumenten die je er net nog bij leverde), maar als je het puur zo brengt komt het net zo kortzichtig over als een yup die zijn praatje wel klaar heeft over elke willekeurige punker.
Oud 16-09-2004, 15:54
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Jules schreef op 16-09-2004 @ 16:51 :
Je zei net letterlijk "dure spullen zijn voor mensen die 't niet redden met hun eigen persoontje." Dat komt dat wel zo over ja (niet met de argumenten die je er net nog bij leverde), maar als je het puur zo brengt komt het net zo kortzichtig over als een yup die zijn praatje wel klaar heeft over elke willekeurige punker.
Ach, beargumenteren is voor mietjes.
Oud 16-09-2004, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Mentu schreef op 16-09-2004 @ 16:51 :
kom op hé... ik denk dat we met zijn alleen hier op lifestyle wel dezelfde opvatting hebben over wat duur is of is jouw pappie soms bankdirecteur?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 15:56
Jules
Jules is offline
Citaat:
cha0s schreef op 16-09-2004 @ 16:54 :
Ach, beargumenteren is voor mietjes.
Tss! Jij wil je gewoon niet aan de nieuwe geweldige fantastische overweldigende forumregels houden
Oud 16-09-2004, 15:57
grandmommy
grandmommy is offline
ik vind dure spullen door het zogenaamde design vaak stukken lelijker dan goedkope dingen.
bellleblaas
bellleblaas is offline
Citaat:
Jules schreef op 16-09-2004 @ 16:51 :
Jules goed verwoord. Zo is het wel. Anders zou je er wel bij zeggen dat je er bewust voor kiest goedkope spullen te kopen. Zeg dan gewoon dat je zelf geen geld hebt ofzo.. Maar alsof mensen die dure spullen kopen kansloos zijn, kom nou zeg.. Doorgaans zijn mensen die goed verdienen (en dus dure spullen kunnen betalen, want zo is het nu eenmaal) er zo slecht nog niet aan toe, weet je. Die mensen hebben namelijk (ja nu ga ik generaliseren, je dwingt me..) meestal gestudeerd, een goede baan, en laten dat nou juist dingen zijn die bijdragen aan een redelijke zelfwaardering, die je niet haalt uit werkloos thuiszitten.
Dus kom maar met een mooie verwerping..
Met citaat reageren
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Jules schreef op 16-09-2004 @ 16:56 :
Tss! Jij wil je gewoon niet aan de nieuwe geweldige fantastische overweldigende forumregels houden
Eh, nee?
Oud 16-09-2004, 15:58
Nona
Nona is offline
Citaat:
Mentu schreef op 16-09-2004 @ 16:51 :
Duur is inderdaad relatief. Het staat in relatie tot de prijs waarvoor je hetzelfde artikel voor dezelfde kwaliteit ergens anders kunt krijgen. Zeg maar: betaal je dertig euro voor een goede spijkerbroek zonder duur merkje of betaal je 200 euro voor een spijkerbroek van dezelfde kwaliteit met een mooi merkje?
Oud 16-09-2004, 15:59
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik heb een dure set boxen, omdat ik geil op nagenoeg perfect geluid. Voor de rest heb ik geen radicaal dure dingen.
Oud 16-09-2004, 16:01
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 16-09-2004 @ 16:58 :
Duur is inderdaad relatief. Het staat in relatie tot de prijs waarvoor je hetzelfde artikel voor dezelfde kwaliteit ergens anders kunt krijgen. Zeg maar: betaal je dertig euro voor een goede spijkerbroek zonder duur merkje of betaal je 200 euro voor een spijkerbroek van dezelfde kwaliteit met een mooi merkje?
Je kan hetzelfde artikel van dezelfde kwaliteit niet ergens anders voor minder krijgen.
Oud 16-09-2004, 16:02
bellleblaas
bellleblaas is offline
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 16-09-2004 @ 16:59 :
Ik heb een dure set boxen, omdat ik geil op nagenoeg perfect geluid. Voor de rest heb ik geen radicaal dure dingen.
Hiermee verduidelijk je dat kwaliteit geld kost. Het ís gewoon zo, mensen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 16:03
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
bellleblaas schreef op 16-09-2004 @ 16:57 :
Zo is het wel. Anders zou je er wel bij zeggen dat je er bewust voor kiest goedkope spullen te kopen. Zeg dan gewoon dat je zelf geen geld hebt ofzo.. Maar alsof mensen die dure spullen kopen kansloos zijn, kom nou zeg..
Oke, lees die dingen die ik 'r later bij postte dan nog eens.
Als het duur zijn zo'n belangrijke eis wordt aan 'n product ben je gewoon triest bezig. Dat is 'n beetje decadent; waarom zou je 1000en euros uitgeven aan 'n super dure home cinema set met tig boxen en de hele reutemeteut als je toch alleen 12 voor twaalf en het Nieuws kijkt? (als lame voorbeeld.)
Gaat 't dan om de functionaliteit of de status? Lmfd.

Citaat:
Doorgaans zijn mensen die goed verdienen (en dus dure spullen kunnen betalen, want zo is het nu eenmaal) er zo slecht nog niet aan toe, weet je. Die mensen hebben namelijk (ja nu ga ik generaliseren, je dwingt me..) meestal gestudeerd, een goede baan, en laten dat nou juist dingen zijn die bijdragen aan een redelijke zelfwaardering, die je niet haalt uit werkloos thuiszitten.
Dus kom maar met een mooie verwerping..
Haha. het meisje dat vrijwel alles van 'r ouders krijgt heeft het over zelfwaardering.
Oud 16-09-2004, 16:04
Verwijderd
ik heb dure spullen, maar ik koop ze niet uitsluitend... ik zou overigens ook zonder die spullen kunnen hoor auto's en dure horloges? Ik kan me echt niet voorstellen dat ik over een paar jaar een volvo zou aanschaffen... zonde van het geld toch? met een panda zou ik ook gelukkig zijn
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 16:05
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
bellleblaas schreef op 16-09-2004 @ 17:02 :
Hiermee verduidelijk je dat kwaliteit geld kost. Het ís gewoon zo, mensen.
Het is inderdaad een feit dat kwaliteit veelal duur is, doch zijn er uitzonderingen mbt kleding.
Oud 16-09-2004, 16:06
EggeD
EggeD is offline
Tja je hebt flutduur en duur met stijl. Ik heb amper geld dus ik moet het vooral met goedkope dingen doen - daarnaast zijn (dure) mobieltjes en horloges onnutte aankopen.
Oud 16-09-2004, 16:06
bellleblaas
bellleblaas is offline
Citaat:
cha0s schreef op 16-09-2004 @ 17:03 :
[B]Oke, lees die dingen die ik 'r later bij postte dan nog eens.
Als het duur zijn zo'n belangrijke eis wordt aan 'n product ben je gewoon triest bezig. Dat is 'n beetje decadent; waarom zou je 1000en euros uitgeven aan 'n super dure home cinema set met tig boxen en de hele reutemeteut als je toch alleen 12 voor twaalf en het Nieuws kijkt? (als lame voorbeeld.)
Gaat 't dan om de functionaliteit of de status? Lmfd.

Haha. het meisje dat vrijwel alles van 'r ouders krijgt heeft het over zelfwaardering.
Over dat laatste: Ik ben 16 en zit 5 dagen per week op school. Ik denk als ik 23 ben dat ik m'n handje echt niet op ga houden hoor, als je dat bedoelt

En als ik later goed verdien (wat ik ga doen, daar ga ik van uit) koop ik inderdaad een vette home cinema set, al is het maar voor 1 keer in de maand een filmpje kijken, het is toch míjn geld? Waar ik voor gewerkt heb?

En don't bullshit me over zelfwaardering want ik weet verdomd goed waar ik het over heb.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 16:08
bellleblaas
bellleblaas is offline
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 16-09-2004 @ 17:05 :
Het is inderdaad een feit dat kwaliteit veelal duur is, doch zijn er uitzonderingen mbt kleding.
Ja, en dan gaat het niet meer alleen om kwaliteit maar ook om originaliteit. Ik vind bijvoorbeeld kleding van de hennes en mauritz prima. Super goedkoop, leuk, redelijke kwaliteit. Maar het is gewoon níet origineel, iedereen loopt ermee. Zo kocht ik een nepbontjas van 50 euro lijkt me goeie deal. Ik weet nu al dat half Amsterdam daar deze winter mee loopt. DAn ga ik liever naar een duurdere winkel om iets te kopen wat origineel is.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 16:08
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
bellleblaas schreef op 16-09-2004 @ 17:06 :

En als ik later goed verdien (wat ik ga doen, daar ga ik van uit) koop ik inderdaad een vette home cinema set, al is het maar voor 1 keer in de maand een filmpje kijken, het is toch míjn geld? Waar ik voor gewerkt heb?
Oud 16-09-2004, 16:10
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
bellleblaas schreef op 16-09-2004 @ 17:06 :
Over dat laatste: Ik ben 16 en zit 5 dagen per week op school. Ik denk als ik 23 ben dat ik m'n handje echt niet op ga houden hoor, als je dat bedoelt
Beetje 'n zwaktebod he, kutje.
(Sowieso, 'handje ophouden' m'n aars.)

Citaat:

En don't bullshit me over zelfwaardering want ik weet verdomd goed waar ik het over heb.
*gaap*
Oud 16-09-2004, 16:12
bellleblaas
bellleblaas is offline
Citaat:
cha0s schreef op 16-09-2004 @ 17:10 :
[B]Beetje 'n zwaktebod he, kutje.
(Sowieso, 'handje ophouden' m'n aars.)

*gaap*
Als je niets terug te zeggen hebt, reageer dan gewoon niet. Of vertel me liever hoelang jij al je eigen boontjes dopt. Werk jij? Studeer je? Ik kan je vertellen dat het niet zó abnormaal is om op je 16e nog geld van je oudesr te krijgen hoor. Ik krijg heus niet alles wat ik wel, en ja misschien krijg ik wat meer omdat mijn oudesr het kunnen missen, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet waardeer. en Handje ophouden was niet serieus bedoeld. Je hoeft niet zo aangevallen te doen, ik probeer gewoon iets duidelijk te maken.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 16:19
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
bellleblaas schreef op 16-09-2004 @ 17:12 :
Als je niets terug te zeggen hebt, reageer dan gewoon niet.
Als je niets terug te zeggen hebt? Hehe, 't enige dat je over dat baggervoorbeeld te zeggen had was 'n puberaal 'Nou, als ik later groot ben koop ik er lekker eentje, moet ik toch zelluf weten??'

Citaat:
Of vertel me liever hoelang jij al je eigen boontjes dopt. Werk jij? Studeer je? Ik kan je vertellen dat het niet zó abnormaal is om op je 16e nog geld van je oudesr te krijgen hoor. Ik krijg heus niet alles wat ik wel, en ja misschien krijg ik wat meer omdat mijn oudesr het kunnen missen, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet waardeer. en Handje ophouden was niet serieus bedoeld. Je hoeft niet zo aangevallen te doen, ik probeer gewoon iets duidelijk te maken.
Ok, doe ik... ik probeer mijn leven weer op de rails te krijgen (studieschuld, heerlijk als je je opleidingen zelf moet bekostigen.) door als 'n bezetene naar werk te zoeken - zodat ik weer 'n opleiding kan volgen - om vervolgens constant afgewezen te worden door kortzichtige werkgevers die niet verder kijken dan 'n stukje metaal.
Wat je probeert duidelijk te maken slaat alleen als kut op dirk, da's zo jammer. Sowieso zeg ik niet dat het hebben van dure spullen an sich triest is.
Oud 16-09-2004, 16:23
bellleblaas
bellleblaas is offline
Citaat:
cha0s schreef op 16-09-2004 @ 17:19 :
[B]Als je niets terug te zeggen hebt? Hehe, 't enige dat je over dat baggervoorbeeld te zeggen had was 'n puberaal 'Nou, als ik later groot ben koop ik er lekker eentje, moet ik toch zelluf weten??'

Ok, doe ik... ik probeer mijn leven weer op de rails te krijgen (studieschuld, heerlijk als je je opleidingen zelf moet bekostigen.) door als 'n bezetene naar werk te zoeken - zodat ik weer 'n opleiding kan volgen - om vervolgens constant afgewezen te worden door kortzichtige werkgevers die niet verder kijken dan 'n stukje metaal.
Wat je probeert duidelijk te maken slaat alleen als kut op dirk, da's zo jammer. Sowieso zeg ik niet dat het hebben van dure spullen an sich triest is.
Hoezo voorbeeld? Het is mijn mening , ja. lekker makkelijk om met woorden als 'puberaal' te gaan strooien, als mn leeftijd niet bij mn nick stond kon dat niet Ik kan jou evengoed puberaal vinden. Maar ieder z'n ding, als jij het een baggervoorbeeld vindt.. Prima. En hoe zou je 't willen noemen als het geen afgunst is? Ik zeik jou toch ook niet af omdat je niet in Armani pakken loopt (noem maar wat)? Smaken verschillen en meningen net zo goed.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 16:29
Verwijderd
Citaat:
bellleblaas schreef op 16-09-2004 @ 17:23 :
Hoezo voorbeeld? Het is mijn mening , ja. lekker makkelijk om met woorden als 'puberaal' te gaan strooien, als mn leeftijd niet bij mn nick stond kon dat niet Ik kan jou evengoed puberaal vinden. Maar ieder z'n ding, als jij het een baggervoorbeeld vindt.. Prima. En hoe zou je 't willen noemen als het geen afgunst is? Ik zeik jou toch ook niet af omdat je niet in Armani pakken loopt (noem maar wat)? Smaken verschillen en meningen net zo goed.
armani is een merk voor boeren met geld bah... ik heb echt zo'n hekel aan types zoals jij zestien jaar oud en pronken met de spulletjes betaald door pa en ma heel sjiek hoor!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 16:29
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
bellleblaas schreef op 16-09-2004 @ 17:23 :
Zonder die leeftijd had ik je evengoed puberaal genoemd en ja, ik ben nu ook puberaal bezig, heerlijk.
En welke mening? Het enige dat je zei was dat je later ook zo'n set ging kopen, geweldig voor je, maar daarmee zeg je natuurlijk geen ene fuck.
Het is ook geen afgunst, waarom zou ik 't iemand niet gunnen als hij/zij dat zo graag heeft? Ik vind 't alleen nogal kansloos als de hoofdreden om iets te hebben het prijskaartje is. Het hebben van dure spullen zelf is niks mis mee, maar dat heb ik al vaker gezegd.
Oud 16-09-2004, 16:33
bellleblaas
bellleblaas is offline
Citaat:
cha0s schreef op 16-09-2004 @ 17:29 :
Zonder die leeftijd had ik je evengoed puberaal genoemd en ja, ik ben nu ook puberaal bezig, heerlijk.
En welke mening? Het enige dat je zei was dat je later ook zo'n set ging kopen, geweldig voor je, maar daarmee zeg je natuurlijk geen ene fuck.
Het is ook geen afgunst, waarom zou ik 't iemand niet gunnen als hij/zij dat zo graag heeft? Ik vind 't alleen nogal kansloos als de hoofdreden om zoiets te hebben het prijskaartje is. Het hebben van dure spullen zelf is niks mis mee, maar dat heb ik al vaker gezegd.
Natuurlijk is dat niet de hoofdreden. De hoofdreden is de kwaliteit, of hoe het eruit ziet, of een beperkte oplage, ik noem maar wat. Het is mijn mening nouja, mijn voorkeur op zo'n moment. Nogmaals als ik goed verdien denk ik dat ik geen fiat panda zal rijden. Simpelweg omdat alle auto's die ik mooi vind duurder zijn. Zeg nou zelf: als je naar het design van autos kijkt en je vergelijkt een fiat panda met een bentley.. Dan kan je me niet vertellen dat het design van die panda bijzonder/mooier is. Beetje extreem voorbeeld maar het is wel zo. Ik kick idd op dure dingen en dat kan sneu zijn maar ik weet dat dat op den duur wel anders zal worden. Alleen ben ik blij met een mooie ipod ipv een oude sony walkman voor bandjes.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 16:33
bellleblaas
bellleblaas is offline
Citaat:
bertbart schreef op 16-09-2004 @ 17:29 :
armani is een merk voor boeren met geld bah... ik heb echt zo'n hekel aan types zoals jij zestien jaar oud en pronken met de spulletjes betaald door pa en ma heel sjiek hoor!
Ik pronk nergens mee en smaken verschillen
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 16:35
Blenderhead
Blenderhead is offline
mijn kamer is duur! en mijn wintersport wordt ook duur.

En ik betrap mezelf de laatste tijd erop dat ik inderdaad meer geld uitgeef aan kwaliteit
Oud 16-09-2004, 16:41
Verwijderd
de meeste mensen hebben alleen duren dingen om ermee te posen en t flink onder jouw neus te wrijven dat jij t niet hebt en zij wel...
en die mensen die alles hebben omdat ze verwend worden door hun ouders terwijl ze fucking niks doen en de hele tijd zeiken dat ze iets nieuws willen want dat is hip mogen helemaal geschopt worden...

ik koop nooit echt dure dingen, heb er geen geld voor, tuurlijk lijkt t me wel leuk om te hebben maar ja ik kan niet alles hebben.
ik heb ook een simpele nokia 2100, want die kleureschermflipflaptelefoons met camera en al die shit kunnen me gestolen worden, ik heb dat ding om te bellen.
dure auto ga ik echt niet kopen, zonde van t geld..
net zoals horloges en sieraden...
en kleren: ik ga niet ergens veel meer voor dokken als dat nodig is, c&a en de h&m hebben soms ook leuke shirtjes
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 16:42
bellleblaas
bellleblaas is offline
Lekker simpel gedacht, heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 16:43
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
koekjes schreef op 16-09-2004 @ 17:41 :

dure auto ga ik echt niet kopen, zonde van t geld..

haha

je bent 16
Oud 16-09-2004, 16:44
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
bellleblaas schreef op 16-09-2004 @ 17:33 :
Natuurlijk is dat niet de hoofdreden. De hoofdreden is de kwaliteit, of hoe het eruit ziet, of een beperkte oplage, ik noem maar wat.
Oke, alleen 'n hoog prijskaartje garandeert lang niet altijd kwaliteit of 'n mooie vormgeving (zo vanzelfsprekend vind ik 't iig niet.) en bij beperkte oplages gaat het louter om status. (en beperkte oplages zijn niet per definitie meteen duur. )

Citaat:
Het is mijn mening nouja, mijn voorkeur op zo'n moment. Nogmaals als ik goed verdien denk ik dat ik geen fiat panda zal rijden. Simpelweg omdat alle auto's die ik mooi vind duurder zijn. Zeg nou zelf: als je naar het design van autos kijkt en je vergelijkt een fiat panda met een bentley.. Dan kan je me niet vertellen dat het design van die panda bijzonder/mooier is. Beetje extreem voorbeeld maar het is wel zo. Ik kick idd op dure dingen en dat kan sneu zijn maar ik weet dat dat op den duur wel anders zal worden. Alleen ben ik blij met een mooie ipod ipv een oude sony walkman voor bandjes.
Als ik later evt. ook goed verdien koop ik ook geen fiat panda nee, maar ook geen Bentley; ik zou me kapot schamen in zo'n verlengstuk van je penis.
Een bentley, ja, 't ziet er erg flashy uit, maar met 'n Fiat panda kan je ook 140 scheuren en harder dan 120 mag je sowieso toch niet.
Oud 16-09-2004, 16:44
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 16-09-2004 @ 17:43 :
haha

je bent 16
als ik ooit een rijbewijs heb, langetermijn denken enzo
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 16:54
Verwijderd
Ik heb absoluut geen geld voor dure spullen.

Met veel moeite heb ik geld voor een digitale camera bij elkaar weten te krijgen, maar dat werd ook ondertussen meer een basisbehoefte dan een luxe

Ik koop mijn kleren bij redelijk goedkope winkels: H&M, C&A, Vero Moda, Sting, Waterlooplein etc. Soms duurdere goffik dingen bij de Astrid ofzo, echt mooie dingen heb je niet in goedkopere versie.

Dure gadgets als telefoons, mp3 spelers etc zijn allemaal leuk en aardig, maar alleen als je werkelijk geld ervoor hebt. Een lening afsluiten om een mooi mobieltje te kunnen kopen vind ik behoorlijk sneu. Alhoewel geld lenen voor kleren dan wel weer kan vind ik. Wel een beetje krom, maarja.

Status interesseert me eigenlijk geen zak, niet als je het via dure spullen moet krijgen iig. Status krijgen door wie je bent en wat je doet, dat is veel cooler
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten