Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou ze krijgen ter ondersteuning, en dus moet ik daarnaast nog wel naar dat Altrecht gebeuren, voor eerst onderzoeken, en daarna een therapie ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik weet helaas niks toe te voegen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat is natuurlijk heel persoonsgebonden, voor hetzelfde geld werkt het bij jou super en heb je amper last van stemmingswisselingen. Ow ja, nog even, ik vind er ook niks raars aan als mensen medicijnen gebruiken, Als je je daar toch beter door voelt en beter kan functioneren is dat alleen maar mooi meegenomen. Ik schaamde me niet, maar toch wist niemand (familie en vrienden) dat ik medicijnen gebruikte. Ik denk toch dat je wel een stempel opgedrukt krijgt op een of andere manier (ik kan het mis hebben natuurlijk, maar zo voelde het voor mij). |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik vind het gebruik van medicijnen niets om je voor te schamen. Iedereen heeft wel wat en als je op die manier een klein stukje geholpen bent is dat alleen maar goed.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Toen ik voor het eerst medicijnen voorgeschreven kreeg wilde ik ze niet (was toen 13 geloof ik ) en ben na een tijdje op eigen houtje gaan afbouwen. Ik kon het ook wel zonder, dacht ik. Maar het ging niet en ik viel hard terug. Sinds november vorig jaar ben ik weer begonnen met het slikken van medicijnen. Eerst anti psychotica, en sinds deze zomer ook weer een anti depressivum. De anti psychotica daar hecht ik echt veel waarde aan, omdat ik last had van stemmen en vreemde dingen zien en horen. En ik moet zeggen dat de medicijnen dat aardig vermindert hebben. De anti depressiva slikte ook ik liever niet dan wel, maar op een gegeven moment ging het zo slecht met me dat er weer een opname dreigde, en toen heb ik besloten toch weer met anti depressiva te beginnen. Ze werkten pas na zes weken, maar ik heb er nu veel profijt van. Ik heb weer meer zin in dingen, heb minder zmgedachtes etc. Ik voel me nog wel somber, soms ook wel 'slecht', maar ik kan er een stuk beter mee omgaan. Hierdoor lukt het me beter om me in te zetten bij therapie en aan mezelf te werken. Overigens slik ik ook nog een kalmeringsmiddel maar die gebruik alleen als het echt nodig is. Het klinkt misschien raar als ik zeg dat ik eigenlijk ook tegen medicijnen ben, maar ik ben dus wel van mening dat als het echt niet anders gaat het misschien toch verstandiger is om ze wel te gebruiken. Als steuntje in de rug. Liefs, Laura
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Enja, ik heb ook een overdosis genomen ![]() Daarna wilde ik stoppen met efexor, gewoon omdat ik al aan het kotsen kwam als ik dacht aan het slikken ervan. dat wilden ze niet op t riagg. Dus ben ik zelf begonnen met afbouwen, heel langzaam, maar ik ben er nu sinds een week helemaal van af ![]()
||
Citaat:
![]() Maar die pillen zijn niet fijn. Als ik, toen ik ze nog echt slikte, ze een keer vergat voelde ik me lichamelijk erg slecht. Zweverig idd. Maarja ik ben ervanaf gelukkig ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Medicijnen te laat in ontwikkelingslanden Verwijderd | 26 | 24-06-2009 11:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
medicijnen tegen migraine Verwijderd | 16 | 05-09-2008 14:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Medicijnen op jezelf laten testen Farfalla | 15 | 18-07-2005 22:55 | |
Drugs & Alcohol |
Snel afkicken met medicijnen veelbelovend Gatara | 27 | 25-06-2004 16:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
diabetes--> welke medicijnen slimmieslak | 13 | 21-06-2003 18:58 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
diabetes --> medicijnen slimmieslak | 5 | 20-06-2003 15:21 |