The Assistant, een nieuw programma op MTV.
Wat houd het programma in?
Volgens acteur en comedian Andy Dick stel je als beroemdheid tegenwoordig niks meer voor als je niet je eigen realityshowhebt. En dus viel hij MTV net zo lang lastig tot hij er één voor zichzelf geregeld had: The Assistant.
In deze show neemt hij twaalf ambitieuze jonge mensen aan die het willen maken in Hollywood . Hij onderwerpt ze aan een gruwelijke test: wie van hen kan het aan zijn personal assistant te zijn? Andy stelt de meest onmogelijke eisen aan de arme deelnemers en elimineert de één na de ander, en-passant de draak stekend met alle mogelijke realityshows.
Gelukkig levert de show voor iedereen iets op. De uiteindelijke winnaar krijgt een flink geldbedrag, een auto, een nieuwe garderobe en bovenal: een geweldige baan voor een groot agentschap in Hollywood. Andy Dick's carrière komt ondertussen uit het slop, hij krijgt er met zijn twaalf assistenten eigenlijk twaalf psychiaters bij èn de mogelijkheid om op elk willekeurig moment te roepen: "Oh, you don't have your own reality show? Well, I do!" Kortom: The Assistant is de realityshow der realityshows, en de meest absurde afvalrace die je ooit gezien hebt.
Gister heb ik het programma voor het eerst gezien en ik vond het echt geweldig!! Die Andy Dick is zo komisch dat wil je echt niet weten

!!
Ik zeg ''Kijken!!''

.
Ik zet er even geen uitzendtijden bij, want op de site van MTV staat dat het elke Vrijdag komt, maar ik heb het gister gezien, dus dan klopt dat dus niet helemaal.