Advertentie | |
|
![]() |
|
Alle Pagan poser bands (uitznderingen daargelaten)
Alle NSBM bands waarbij het om het imago draait Alle 'melodieuze' black metal doorspekt met kutviooltjes en vrouwenstemmetjes... Alle moderne death metal (m.u.v. BRT) Alle old school death bands die denken dat het nóg 20 keer rauwer als hellhammer hoort (en GVD de goeie old school death heerscht!!!) Sowieso alle bands die aan 8 handen nog niet genoeg hebben om de keyboards te bedienen Aan bandnamen ga ik niet beginnen, want er zijn meer bands die ik kut vind dan dat ik er goed vind.....
||
Citaat:
zijn er meer denk ik: 1. mensen die van de muziek waar jij neit van houd kwaad maken. 2. vooroordelen uitlokken 3. iemands muziek afkraken 4. laten zien dat je alleen van GOEIE muziek houd kut-topic dus ![]()
||
Citaat:
![]() ok?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En iedereen die zooi maar serieus nemen.... ik lach me verrot daor!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Oh god black metal ideologie/standpunt... daar krijg ik altijd een lachberoerte van...
Ja... band X is echt zoooooooooo goed! Want ze hebben een duidelijke ideologie.... En dus ? Word de muziek daardoor beter ? Komt u alleen daardoor in hogere sferen ? Weetje wat ik u aanraad; pak een pilsje, een sigaret, zet een ouwe beukende thrash LP op, geniet van de hoes en GVD genieten van de helse ruige muziek ! En nou geen gezeik over denkbeelden GVD!!!!
||
Citaat:
want de vraag is wat je NIET GOED vind.... en dat wekt negatieve antwoorden van iedereen op, mensen reageren erop als een band die zij WEL leuk vinden afgezeken word. Als je nou gewoon gevraagd had welke bands je WEL kon accepteren werkt dat hele anders.... komt gewoon wat vriendelijker over... dus dit topic is gewoon uitdagen van andere, ook al doe je het neit bewust.....
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
KREATOR...... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Is wel een goed idee.... angela gossow zal ik eens over laten vliegen ![]()
|
|