| Inloggen |
![]() |
||
hoi, wat vind je lelijk aan jezelf?
|
||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
hoi, wat vind je lelijk aan jezelf? |
|
|
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 18-09-2004 @ 17:50 :
- littekens in me gezicht - broekafdrukken die zijn blijven zitten - me buik - dat ik geen voorgevel heb staat echt |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
biep schreef op 19-09-2004 @ 21:50 :
- mijn bolle baby wangen - mijn rare neus - mijn dikke heupen/kont/benen - mijn wijnpens - mijn littekens - mijn zomersproetjes - mijn 2 scheve tenen beetje gebrek aan zelfkennis?
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Ik loens soms nog (ook al ben ik er in februari aan geopereerd, toch ga ik nog altijd zo >
) maar morgen weer controleIk heb een heel lelijke grote teen die heb ik een keer onder de deur gehad toen ik klein was Ik ben geopereerd aan mn nier toen ik 7 was en daar zie je nu nog een litteken van, die wordt ook niet bruin enzo in de zomer Ohja en mijn sportkuiten
|
||||
|
|
|
Citaat:
biep schreef op 19-09-2004 @ 21:59 :
juist niet ![]() maar 't zijn op zich toch ook geen rare dingen die ik minder mooi vind aan mijzelf? ik ken niet veel meiden die trots zijn op hun littekens/sproetjes/babyvet.
|
||||
|
|
|
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
juist niet ![]() maar 't zijn op zich toch ook geen rare dingen die ik minder mooi vind aan mijzelf? ik ken niet veel meiden die trots zijn op hun littekens/sproetjes/babyvet. |
||||
|
|
|||||
|
|
Gezicht in het algemeen
-huid -neus -stukje onder ogen (huid is daar zo dun dat het blauw is )-tanden zijn klein, dus als ik lach is het 60% tandvlees en 40% tand -bolle kontje -haartjes op benen zijn dik en donker (brr) ik heb 1 gele teennagel rimpelige handen ohja en kleine tieten. |
||||
|
|
|
Citaat:
juist niet ![]() maar 't zijn op zich toch ook geen rare dingen die ik minder mooi vind aan mijzelf? ik ken niet veel meiden die trots zijn op hun littekens/sproetjes/babyvet. Nou, heb ik dat even mooi gezegd.
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Caligula schreef op 18-09-2004 @ 18:28 :
Je hebt dé ideale borsten om een tepelpiercing in te laten zetten imo staat echt .
|
||||
|
|
|
Citaat:
)Vampje( schreef op 20-09-2004 @ 17:08 :
Biep, jij bent echt een ongelooflijk mooi meisje. Je hebt totáál niks raars of verkeerds aan je (ja, je voeten heb ik natuurlijk nog nooit gezien he), en juist die dingetjes die jij opnoemt maken je tot jou. En dussss is dat mooi. Nou, heb ik dat even mooi gezegd. ![]() achja soms voel je je down, en dan ga je dingen aan jezelf lelijk vinden, bij mij zijn dat die dingen. maar ik heb gelukkig ook wel wat dingen die ik wel mooi vind, dat compenseert het weer he
|
||||
|
|
|
Citaat:
biep schreef op 20-09-2004 @ 20:14 :
dat is juist 1 van de dingen die ik wél leuk vind aan mezelf. Ik ben liever zo klein dan een reus! |
||||
|
|
|
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 20-09-2004 @ 20:17 :
Ja dr zitten ook leuke kanten aan..Alleen dan lijk je zo snel n propje (ik dan). Of mensen gebruiken je als steunpilaar. ik ben ook 'n propje, ieder voordeel heeft zo z'n nadelen. grrr. 't is ook nooit goed
|
||||
|
|
|
Citaat:
biep schreef op 20-09-2004 @ 20:19 :
jup, so true! ik ben ook 'n propje, ieder voordeel heeft zo z'n nadelen. grrr. 't is ook nooit goed
|
||||
|
|
|
hm, daar gaan we
mijn haar (zit teveel slag in) mijn ogen (die hangen) mijn neus (is net een rond dopje) mijn mond (mijn bovenlip verdwijnt als ik lach) mijn onderkin (onderkinnen zijn sowieso niet mooi) onderarmen (donkere haartjes) kuiten (die zijn echt ENORM )voeten (lelijk en eeltig, komt van t balletten) en m'n kont is wat dikkig. uhmja
|
||||
|
|
|
mijn voeten
mijn lengte (ben vrij lang) mijn benen de ader die je in mijn knieholte ziet lopen het lidteken op mijn knie het rode vlekje onder mijn oog de rare moedervlek boven mijn oog waardoor het altijd lijkt als of ik uitgeschoten ben met mijn mascara ![]() mijn buik de manier waar op ik lach de stippen op mijn oor waar eerst oorbellen zaten mijn bijna niet zichtbare wenkbrauwen |
||||
|
|
|
||||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Zeker de moeite waard om dit te lezen! | Je89 | Liefde & Relatie | 12 | 26-10-2014 15:10 |
| -Nog titelloos- | I C U | Verhalen & Gedichten | 180 | 10-04-2005 18:33 |
| Weten jullie nog... | Vlooienband | Verhalen & Gedichten | 146 | 02-12-2004 14:50 |
| Ik onaantrekkelijk | lelijkerd | Liefde & Relatie | 193 | 01-07-2003 16:46 |
| [verhaal] Tanja. | Vlooienband | Verhalen & Gedichten | 47 | 12-10-2002 14:15 |