Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Mijn decaan heeft inmiddels ook al geadviseerd om mij Hbo te laten doen.. (toch fijn als ze zoiets zeggen maar ok. ![]() Nu nog een vraagje, Ik wil òf naar P&A in Den Bosch (avans-scholen) òf naar P&A in Eindhoven (Fontys) Wat is precies verschil tussen fontys en avans?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik woon in Eindhoven, daar zit de fontys, maar ik ga dr niet heen: is mij veel te groot en commercieel etc. Fontys lijkt meer een klein clubje, warmer ofzo ![]() Maar ik ga denk ik toch voor de Uni. Gewoon omdat ik denk dat ik theoretisch beter uit de voeten kan dan alleeeen maar praktisch en in groepjes werken...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Iemand ervaring met een beroepskeuze-onderzoek? Susanne | 29 | 15-12-2006 18:55 | |
Algemene schoolzaken |
Interessetest -(L)- | 80 | 09-01-2005 20:34 | |
Studeren |
personeel en arbeid noa-zut | 13 | 11-11-2004 14:43 | |
Algemene schoolzaken |
Studiekeuzetest NRC Omi0 | 61 | 28-10-2004 17:29 | |
Algemene schoolzaken |
Na het VWO Verwijderd | 74 | 08-10-2004 18:57 | |
Algemene schoolzaken |
Weet iemand van jullie een goede en duidelijk beroepentest? Verwijderd | 24 | 25-04-2004 19:49 |