Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn studie valt een beetje tegen. Ik heb het idee dat ik nog half vakantie heb. Het aantal colleges dat ik per week heb is gemiddeld 3, dus met 6 uur heb ik mijn week er al weer op zitten. Voor even is dat leuk, maar ik zit niet op de universiteit om niks uit te voeren, ik wil het idee hebben dat ik ook echt iets leer. En dat ontbreekt dus nogal. Voor thuis is er wel zat leeswerk, maar dat is vooral veel droge stof die je nergens in kan toepassen. Dat ik het ooit zou gaan zeggen, maar: ik mis huiswerk ![]() Maar ja, over een paar weken beginnen weer andere vakken en ik geloof dat dat wel iets praktischer wordt.
||
Citaat:
![]() Ons werd verteld dat boeken hoofdstukken hebben, dat tijdschriften meerdere auteurs hebben en dat uitleenbare boeken uitleenbaar zijn. Té triest voor woorden was dat. (en voor de bieb moet je achter de trap die naar beneden gaat, naar rechts toe).
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en bijna elke studie heeft heel veel Engels lees- en stampwerk. - mijn studie is wel zwaar als het je allemaal niks interesseert.., als het je wel interesseert dan soms ook, want je krijgt intensieve colleges en het studietempo is vrij hoog |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En krijg je straks ook werkgroepen ofzo? En heb je uberhaupt al wel iets practisch gedaan, of alleen maar naar docenten geluisterd ofzo? ![]() 'k ben namelijk ook een beetje bang dat die studie voor mij te theoretisch en te weinig 'nieuws/leerstof' is, hoewel de inhoud ervan me wel interessant lijkt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Hogeschool van Amsterdam MWD mijn ervaringen Easygoing83 | 1 | 13-12-2009 12:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Achterdocht over uitslag rijexamens Droomvlucht | 19 | 21-01-2006 15:26 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Algemene schoolzaken |
Interview met een student(e) Journalistiek. bumblebee | 4 | 24-03-2003 09:11 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |