Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2004, 17:49
EkiaM
EkiaM is offline
misschien herinneren jullie nog mijn verhaal over dat ik stapel verliefd ben op een jongen die al een vriendin heeft..
nou gister was ie dus bij mij thuis, samen met nog veel meer vrienden van me. hij was 1 van de 5 die bleven slapen. wij lagen met onze hoofden naar elkaar. toen het licht uit ging zochten onze handen elkaar meteen. we hebben echt ruim een uur elkaars handen vast gehad en geaaid enzo.. (hij weet trouwens dat ik hem leuk vind)
nou weet ik dus niet meer wat ik moet denken. blijkbaar vind hij mij dus ook leuk (veel andere conclusies kan ik hier niet uit opmaken, jullie wel?)
maar wat moet ik nu doen? ik bedoel hij heeft een vriendin, maar gaat ondertussen wel zo met mij om..
iemand tips?

xm

Laatst gewijzigd op 18-09-2004 om 17:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2004, 17:58
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Hem laten kiezen, maar de kans is groot dat hij voor zijn vriendin kiest. Vervolgend je daarbij neerleggen, en verder gaan. Als je op zo'n manier met hem omgaat, daar wordt je niet gelukkiger van uiteindelijk.
Het is sowieso niet erg netjes tegenover zijn vriendin, en wat nou als jij ooit zijn vriendin wordt?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 18:43
Verwijderd
hahahahaha... als hij jou leuk vindt dan maakt hij het wel uit met zijn vriendin
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 18:48
Verwijderd
goh..weet zijn vriendin dit ook?! ik denk het niet.
das niet zo fair tegenover haar
vertel hem eerst eens dat hij eerlijk moet zijn, want dit soort dingen kun je niet maken imo.
het is kiezen...en niet stiekem aankloten met jou
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 19:24
Verwijderd
En als hij eenmaal wat met jou heeft, komt hij weer een andere chick tegen die hij oppervlakkig gaat vingeren.

way to go.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 19:35
Verwijderd
Contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 19:46
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
STUFF schreef op 18-09-2004 @ 19:48 :
vertel hem eerst eens dat hij eerlijk moet zijn, want dit soort dingen kun je niet maken imo.
Oud 18-09-2004, 23:30
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Tja...

Mijn verhaal:

Ik was verliefd op een meisje. Maar ja, ze had een vriend. Dus ik maakte geen move. Hield me op de vlakte. Toen gingen we mailen en mailen en mailen. En het werd steeds leuker...

Ik merkte bij haar dat er iets was, dat ze ergens mee zat. Ik vroeg wat er was. Maar ze zei dat ze er niet over kon praten.

Op een gegeven moment deed ze beetje stom tegen me. Ik mailde toen uitgebreid terug dat ik hoopte dat we goede vrienden zouden blijven. Ik ging toen bij haar op bezoek, omdat te zeggen.
En toen vielen ineens de woorden: ik ben zo verliefd op je!
(Toen zei ze ook dat ze stom deed om zo conflict te creeeren zodat ze afstand van me kon nemen.)

Maar ze was dus verliefd op me. Tja, daar baalde ik van! Want ze had een vriend. We hebben toen heel lang gepraat. Over onze gevoelens. Onze verliefdheid.

Ik heb toen gezegd dat ze het nog maar even moest proberen met haar vriend. Haar antwoord was dat ze dat wel kon doen maar dat ze uiteindelijk met mij verder wilde.

Uiteindelijk koos ze ook voor mij.

Ik vond het heel erg voor haar vriend. Ze bleven gelukkig wel redelijk bevriend. En ik vond het ook helemaal niet erg als ze naar hem toe ging.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 23:51
Verwijderd
Hij geilt op jou, dus je kunt er waarschijnlijk wel seks uitslepen. Of hij ook echt iets vasts met je wil beginnen is natuurlijk afwachten.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 08:32
Grim Heerschap
Grim Heerschap is offline
Beetje fout van die jongen.. maargoed, hij schrikt er niet van terug.. beetje handen vasthouden en aaien is niet echt ernstig. Maar je kan meer niet maken tegenover zijn vriendin. Je zal wel verder met m kunnen gaan, jongens zijn niet zo enorm slim daarin, alleen dan krijg je ook met die vriendin te makne, dus ik zou t maar opgeven als ik jou was

Laatst gewijzigd op 19-09-2004 om 08:35.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 11:23
Jones
Citaat:
nare man schreef op 19-09-2004 @ 00:51 :
Hij geilt op jou, dus je kunt er waarschijnlijk wel seks uitslepen. Of hij ook echt iets vasts met je wil beginnen is natuurlijk afwachten.
Ik moet bijna altijd lachen om je nuchtere reacties hier op L&R
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 13:31
stout!
stout! is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-09-2004 @ 00:51 :
'T vervelende voor jou is dat dit gewoon waar is. Ik heb meer dan eens in jouw schoenen gestaan en het is erg makkelijk om de situatie te romantiseren; te denken dat hij met jou iets veel diepers heeft dan met zijn vriendin, dat hij eigenlijk verliefder is op jou.
Als dit zo is, maakt hij het uit. Als dit zo is en hij maakt het niet uit is hij een laffe Harry en moet je hem sowieso niet willen. Maar het is nog het meest waarschijnlijk dat hij er niet over denkt om bij zijn vriendin weg te gaan maar zich laat meeslepen door het moment en door de verleiding van een leuk meisje dat zich 'aanbiedt'.
Ga niet op dit soort dingen in, hoe groot de verleiding ook is en hoe erg je ook hoopt dat hij ook op jou valt. Het leidt namelijk maar tot één ding: jouw gevoelens worden intenser en dus wordt de pijn en de desillusie groter op het moment dat hij blijkt niet voor jou te willen kiezen.
Oud 19-09-2004, 18:04
Persoontje
Persoontje is offline
Hmmm.. Ik zit nu zo ongeveer een eenzelfde soort situatie.. Nu lees ik alleen de reacties in dit topic waar ik het helemaal mee eens ben. Dus ik denk dat je hetzelfde moet doen als wat ik nu ga doen: niet verder op zijn avances ingaan (en die zelf ook niet creeëren!!)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 18:06
Luna
Luna is offline
Citaat:
STUFF schreef op 18-09-2004 @ 19:48 :
precies.
Jij moet er toch ook niet aan denken dat je vriendje stiekem met andere meisjes loop te klooien?
Oud 19-09-2004, 18:08
Maarten
Maarten is offline
Oh my god.. ik zou nooit iets beginnen met een meisje dat eerst met mij zou gaan rotzooien voordat ze het uitmaakte

Dat vind ik kansloos.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 18:12
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Maarten schreef op 19-09-2004 @ 19:08 :
Oh my god.. ik zou nooit iets beginnen met een meisje dat eerst met mij zou gaan rotzooien voordat ze het uitmaakte

Dat vind ik kansloos.
mee eens, doch als je echt verliefd bent, is dat heeeel lastig (mogelijk denk je er dan anders over), maar he tmoet je minstens 100000x aan het denken zetten.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 18:12
Luna
Luna is offline
^wacht maar tot je in de situatie zit
(ik ken zulke gevallen die al heel lang(2,5 jaar) goed gaan hoor.)
Oud 19-09-2004, 18:23
Verwijderd
Stout! heeft gelijk. Dank voor de toelichting.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 23:07
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Tja, toen ik in de situatie zat (zie boven), heb ik haar 'teruggestuurd' naar haar vriend. Om er met hem uit te komen. Zodat als ze voor mij koos, dat ook een goede start zou zijn... Dat heeft ze gedaan. En ze besloot toen toch verder te gaan met mij.
Dat was een tijd met heel veel blijdschap (voor mezelf) en verdriet (voor haar ex) in mijn hoofdje /
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 17:48
filia dei
filia dei is offline
Nou niets mee beginnen. Als hij echt van jou houd had ie het allang al uitgemaakt met z'n vriendin. Bovendien is hij niet te vertrouwen als hij nu ondanks zijn vriendin met jou gaat. Dus wat zegt je dat hij jou niet precies hetzelfde flikt?

Nou jah... je moet doen wat je niet laten kan ofzo. Maar naar mijn idee ga je er alleen maar verdrietig van worden.
Oud 20-09-2004, 21:20
Alistar
Alistar is offline
Ga bij jezelf na: zou jij het prettig vinden als hij je zoent, terwijl hij n vriendin heeft, bij wie ie waarschijnlijk niet weggaat?
Ik heb precies t zelfde meegemaakt, en ik werd dr ook heel onzeker van. Ik heb nooit meer geprobeerd en hij ook niet, het is altijd bij aanraken gebleven. Eerst d8 ik wel: ik kan t niet weerstaan als hij me zou zoenen, maar later besloot ik voor mezelf dat als hij me wilde zoene, hij dan maar eerst single moest zijn, en anders had ie pech.
Dus bedenk of jij met alleen n zoen genoegen neemt. En denk ook ff aan de gevoelens van zn vriendin, dat heeft bij mij ook geholpen.
Oud 21-09-2004, 12:39
Verwijderd
tja, dat is moeilijk, ik denk dat je met hem moet gaan praten wat hij nou precies wil.

mijn vriend en ik hadden ook 'iets' terwijl hij nog een vriendin had. ik heb er toen nooit over gesproken omdat ik bang was dat hij dan voor haar zou kiezen.. ik kon echt niet meer zonder hem!
gelukkig heeft toen zelf gekozen en voor mij! we hebben nu bijna 2 jaar waarvan we ook bijna een jaar samenwonen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 12:54
Verwijderd
Citaat:
EkiaM schreef op 18-09-2004 @ 18:49 :
[...]maar wat moet ik nu doen? ik bedoel hij heeft een vriendin, maar gaat ondertussen wel zo met mij om.[...]
Good point. Moet ik hier nog iets aan toevoegen? Of zie je het zelf al?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Maarten schreef op 19-09-2004 @ 19:08 :

Dat vind ik kansloos.
Precies. Als hij jou echt leuk vind/vond dan zou er al een twijfel tussen hem en z'n huidige vriendin moeten zijn. DIe is er niet. Jij bent dus op dit moment ' het tussendoortje'. Wil je dat? Ga je gang. Zijn probleem met zn vriendin, niet die van jou.
Wil je een relatie? Wachten totdat hij het uitmaakt, anders heb je er geen fuck aan.
Sowieso beetje laag hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 16:33
Verwijderd
Stout! Stel voor: jij krijgt iets met Romeo en hij flikt dan hetzelfde bij jou met een anderen meid....

Als ik die vriendin was moest je mij niet tegenkomen. Jij kiest er zelf ook voor om er aan mee te doen. fout fout fout
Laat Romeo maar kiezen inderdaad.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2004, 12:07
bracelance
bracelance is offline
Het doodeenvoudige feit dat hij je aanraakt en 'verblijdt' geeft aan dat ie iets voor je voelt. Het is iig lichamelijk. Of je meer wilt dan een keer sex moet je natuurlijk afwachten. Ik zou hem gewoon confronteren met de feiten.
Oud 22-09-2004, 13:28
Charlottetje
Charlottetje is offline
ik interpreteer zijn actie zo: Hij heeft een vriendin, maar vindt jou ook wel leuk/lief/aantrekkelijk of iets in die zin. Hij voelt zich aangetrokken tot jou en vandaar die aanrakingen, maar hij heeft ook een vriendin, dus weet dat het fout is dat te doen en vandaar zo vaag en geheimhoudend (in het donker, niemand er iets over vertellen)
Hij kon jou waarschijnlijk gewoon even (een keer) niet weerstaan.
jammer, pech, maar zo zit het. (zo vat ik het op)
Oud 22-09-2004, 20:06
Ilsuuuh
Ilsuuuh is offline
tjah een beeetje heel erg lullig van diej boy tegen over zijn vriendin maarjaah wel beter voor jouw natuurluk!!!

ik heb er zelf oook last van all1 bij mij zittet best ingewikkeld ik vin nameluk me ex weer leuk maaret probleem is hijft met een van me beste vriendinnnen maar zij wil het weer uit gaan maken maar dat weet hij dus niet!!!!!

hij loopt als ik op stal ben en hij is er ook de hele tijd bij mij terwijl zijn huidige vriendin er ook geweoon is!!! wat moet ik daa nou meej doen???!!!

Erop reageren en me vriendin bedriegen waarik dus absoluut niet van hou!!
OF........ hem laten zitten!???/////

HELP!!!!
Oud 23-09-2004, 15:33
EkiaM
EkiaM is offline
jeetje...

nu is het dus uit met die jongen en zijn vriendin
ik weet nog niet precies waarom, het enige dat ik weet is dat zij het uitgemaakt heeft.

wat moet ik hier nou mee doen? gewoon niks?

xm
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 15:37
Ilsuuuh
Ilsuuuh is offline
---------->>>>>>>>>> go for him <<<<<<<<<<----------
Oud 23-09-2004, 15:39
Ilsuuuh
Ilsuuuh is offline
tenminste als jhij hem nog steeds zo leuk vind en je cker weet dat hij jou ook wel flex vind!! Succes ermeeej!!!!! xxx
Oud 23-09-2004, 15:42
kiddin
kiddin is offline
zijn steun en toeverlaat zijn in deze moeilijke tijd
Oud 23-09-2004, 15:44
kiddin
kiddin is offline
maar even serieus: ik zou er wel proberen achter te komen waarom het uit is tussen hen. Misschien is hij wel vreemdgegaan, weet jij veel. Zo niet dan moet je ervoor gaan natuurlijk!
Oud 24-09-2004, 09:15
EkiaM
EkiaM is offline
vervolg:

Woensdagavond is het dus uitgegaan tussen hem en zijn vriendin.
Gister hadden we afgesproken met een stel vrienden bij een vriendin van me thuis. Dit hadden we al redelijk lang geleden afgesproken. Maar de planning was dus niet echt heel ideaal. Want alleen ik, die ene jongen dan en de vriend van die vriendin van mij (nog te volgen?), die bleven slapen. Dus die jongen en ik bleven samen over met nog 2 tortelduifjes erbij. Nou je verwacht het waarschijnlijk al..
Het was dus zeer gezellig vannacht.. maarja daar ga ik verder even niet op in
Ik vroeg me af wat jullie daar nou van vinden. Dat zijn vriendin het woensdagavond uit heeft gemaakt met hem, en dat ie de avond erna met mij zoent enzo..
hm.. volgens mij weet ik al een beetje wat jullie gaan zeggen, maar dan nog..
wat zouden jullie doen in mijn situatie?

xm
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 09:38
Samaris
Samaris is offline
Citaat:
EkiaM schreef op 24-09-2004 @ 10:15 :
wat zouden jullie doen in mijn situatie?

Je afvragen of hij je niet om over zn ex heen te komen gebruikt.
Zo nee, nou dan zou ik er plezier aan gaan beleven.
Zo ja, dan zou ik maar bedenken dat je een tijdelijke vervanging bent, en dat het over niet al te lange tijd eindigt.
Oud 24-09-2004, 09:39
Grim Heerschap
Grim Heerschap is offline
Citaat:
EkiaM schreef op 23-09-2004 @ 16:33 :
jeetje...

nu is het dus uit met die jongen en zijn vriendin
ik weet nog niet precies waarom, het enige dat ik weet is dat zij het uitgemaakt heeft.

wat moet ik hier nou mee doen? gewoon niks?

xm
Troosten..hehe. zo zijn mn ex en ik ook bij elkaar gekomen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten