Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als dit zo is, maakt hij het uit. Als dit zo is en hij maakt het niet uit is hij een laffe Harry en moet je hem sowieso niet willen. Maar het is nog het meest waarschijnlijk dat hij er niet over denkt om bij zijn vriendin weg te gaan maar zich laat meeslepen door het moment en door de verleiding van een leuk meisje dat zich 'aanbiedt'. Ga niet op dit soort dingen in, hoe groot de verleiding ook is en hoe erg je ook hoopt dat hij ook op jou valt. Het leidt namelijk maar tot één ding: jouw gevoelens worden intenser en dus wordt de pijn en de desillusie groter op het moment dat hij blijkt niet voor jou te willen kiezen.
||
Citaat:
Jij moet er toch ook niet aan denken dat je vriendje stiekem met andere meisjes loop te klooien? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Nou niets mee beginnen. Als hij echt van jou houd had ie het allang al uitgemaakt met z'n vriendin. Bovendien is hij niet te vertrouwen als hij nu ondanks zijn vriendin met jou gaat. Dus wat zegt je dat hij jou niet precies hetzelfde flikt?
Nou jah... je moet doen wat je niet laten kan ofzo. Maar naar mijn idee ga je er alleen maar verdrietig van worden.
|
Ga bij jezelf na: zou jij het prettig vinden als hij je zoent, terwijl hij n vriendin heeft, bij wie ie waarschijnlijk niet weggaat?
Ik heb precies t zelfde meegemaakt, en ik werd dr ook heel onzeker van. Ik heb nooit meer geprobeerd en hij ook niet, het is altijd bij aanraken gebleven. Eerst d8 ik wel: ik kan t niet weerstaan als hij me zou zoenen, maar later besloot ik voor mezelf dat als hij me wilde zoene, hij dan maar eerst single moest zijn, en anders had ie pech. Dus bedenk of jij met alleen n zoen genoegen neemt. En denk ook ff aan de gevoelens van zn vriendin, dat heeft bij mij ook geholpen.
|
Verwijderd
|
tja, dat is moeilijk, ik denk dat je met hem moet gaan praten wat hij nou precies wil.
mijn vriend en ik hadden ook 'iets' terwijl hij nog een vriendin had. ik heb er toen nooit over gesproken omdat ik bang was dat hij dan voor haar zou kiezen.. ik kon echt niet meer zonder hem! gelukkig heeft toen zelf gekozen en voor mij! we hebben nu bijna 2 jaar waarvan we ook bijna een jaar samenwonen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wil je een relatie? Wachten totdat hij het uitmaakt, anders heb je er geen fuck aan. Sowieso beetje laag hoor. |
![]() |
|
Het doodeenvoudige feit dat hij je aanraakt en 'verblijdt' geeft aan dat ie iets voor je voelt. Het is iig lichamelijk. Of je meer wilt dan een keer sex moet je natuurlijk afwachten. Ik zou hem gewoon confronteren met de feiten.
|
ik interpreteer zijn actie zo: Hij heeft een vriendin, maar vindt jou ook wel leuk/lief/aantrekkelijk of iets in die zin. Hij voelt zich aangetrokken tot jou en vandaar die aanrakingen, maar hij heeft ook een vriendin, dus weet dat het fout is dat te doen en vandaar zo vaag en geheimhoudend (in het donker, niemand er iets over vertellen)
Hij kon jou waarschijnlijk gewoon even (een keer) niet weerstaan. jammer, pech, maar zo zit het. (zo vat ik het op)
|
tjah een beeetje heel erg lullig van diej boy tegen over zijn vriendin maarjaah wel beter voor jouw natuurluk!!!
![]() ik heb er zelf oook last van all1 bij mij zittet best ingewikkeld ik vin nameluk me ex weer leuk maaret probleem is hijft met een van me beste vriendinnnen maar zij wil het weer uit gaan maken maar dat weet hij dus niet!!!!! ![]() hij loopt als ik op stal ben en hij is er ook de hele tijd bij mij terwijl zijn huidige vriendin er ook geweoon is!!! ![]() Erop reageren en me vriendin bedriegen waarik dus absoluut niet van hou!! OF........ hem laten zitten!???///// HELP!!!!
|
![]() |
vervolg:
Woensdagavond is het dus uitgegaan tussen hem en zijn vriendin. Gister hadden we afgesproken met een stel vrienden bij een vriendin van me thuis. Dit hadden we al redelijk lang geleden afgesproken. Maar de planning was dus niet echt heel ideaal. Want alleen ik, die ene jongen dan en de vriend van die vriendin van mij (nog te volgen?), die bleven slapen. Dus die jongen en ik bleven samen over met nog 2 tortelduifjes erbij. Nou je verwacht het waarschijnlijk al.. Het was dus zeer gezellig vannacht.. maarja daar ga ik verder even niet op in ![]() Ik vroeg me af wat jullie daar nou van vinden. Dat zijn vriendin het woensdagavond uit heeft gemaakt met hem, en dat ie de avond erna met mij zoent enzo.. hm.. volgens mij weet ik al een beetje wat jullie gaan zeggen, maar dan nog.. wat zouden jullie doen in mijn situatie? xm |
![]() |
||
Citaat:
Je afvragen of hij je niet om over zn ex heen te komen gebruikt. Zo nee, nou dan zou ik er plezier aan gaan beleven. Zo ja, dan zou ik maar bedenken dat je een tijdelijke vervanging bent, en dat het over niet al te lange tijd eindigt.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Het liefdesspel Bikinie-meisje | 20 | 01-04-2003 16:13 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |