Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Letteraars, ik heb gefaald! Jouw plaatje komt van Sing the Sorrow... Grim |
![]() |
|
Shit... weet je hoe mooi...
![]() Echt prachtig. Zo mooi geschreven. Je hebt echt talent Tweeling! Geen foutjes gevonden. Helemaal geweldig. ![]() Voor de mensen die zich afvragen: 'Wat doet zij hier? ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Verder leuk, voor mij een niet heel evident onderwerp, toch vind ik het goed. ![]() ![]() Ha die Duivelaar. Aha, Stockholm. Mooi, doch duur ![]()
|
Harstikke bedankt allemaal. 'k Was zelf best tevreden met dit verhaal, maar dat iedereen er zó positief over denkt had ik niet verwacht!
![]() Iedereen die er nog een foutje uit heeft weten te halen: ik heb ze verbeterd! Dank u! ![]() @ Charlottetje: nou mijn lievelingsgenre is juist fantasie, dus ik vrees dat je veel van mijn verhalen ook niet echt mooi zult vinden. Ach ja, ieder zijn smaak! @ Millroy: nee hoor het is geen correcte uitdrukking. ![]() @ Dreamerfly: you're welcome! ![]()
||
Citaat:
|
o, begrijp me niet verkeerd hoor, ik vond je verhaal prima, in elk geval de manier waarop je het vertelde.
Ik heb er geen moeite voor hoeven doen om het uit te lezen ofzo, ookal was het voor mij op een gegeven moment niet realistisch genoeg meer, maar dat wil dus wel zeggen dat het boeiend was en bleef! Charlotte
|
Wat een mooi verhaal, lief. (tsss, de één op Letteren en de andere op DoP
![]() ![]() Om hun heen staan hoge --> volgens mij moet hier toch echt staan 'om hen heen staan hoge'. Verder vind ik het wel een mooi verhaal, echt een dromersverhaal. Ik vind eerlijk gezegd dat het wel wát realistischer zou kunnen zijn, óók mbt geesten ed.; interessant onderwerp, maar soms gingen de wolkjes die bij elkaar op bezoek gingen me iets te ver. Maar toch, dat geeft het verhaal wel een onschuldig en lief geheel mee. Echt van twee geliefden die zitten mijmeren in het gras; de sfeer wordt goed overgebracht.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
In het begin lijkt het verhaal dat Joran verteld ook nog steeds onschuldig, maar dat veranderd wanneer het echtpaar langskomt. Om met Millroy's woorden te spreken: dan komt de aap uit de mouw! ![]()
|
Verwijderd
|
Hoii,
Ik vond het eerste deel een beetje langdradig. Wel goed geschreven, maar het boeide me niet echt (dat is denk ik puur een kwestie van smaak, heeft denk ik verder weinig te maken met jou verhaal en of het wel of niet goed is). Maar het tweede deel vond ik erg verrassend en dat maakte dan ook alles voor mij goed. Vaak zijn dit soort onderwerpen wel al een beetje "done", maar dit vond ik toch een uitzondering. Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar andere verhalen van je! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Grim |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar 'k heb eindelijk weer een nieuwe - in mijn Dromenwereld topic! Na een zware zomer ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Eerlijk gezegd vond ik dit niet zo'n sterk verhaaltje. Het begin is best grappig maar op zich niet bijster bijzonder.
Dan wordt het hele gewone tafereel verstoord door 2 bejaarden die het vreemd vinden dat iemand in zichzelf zit te praten en daar ook nog midden in een park commentaar op durven te leveren. En dan vervolgt het verhaal met de zogenaamde clou, die voor mij meer overkomt als: "Oh, voor het geval dat je het niet doorhad, ik ben dood." "He? Hoe kan dat nou." "maakt dat wat uit? Kom, ga ook dood!" en zo bekeken stelt het weinig voor imho.
|
Bedankt voor je eerlijke mening.
Missschien heb je wel gelijk, maar als je nou naar elk willekeurig verhaal zo gaat kijken, is dan niet alles belachelijk? Bij elk verhaal gaat het toch om de tekst eromheen, want elk verhaalje kan je in een paar simpele zinnetjes neerzetten, en dan lijkt het nergens op? ![]() Lord of the Rings: - Hé ik heb een ring gevonden. Als de boze koning hem te pakken krijgt, zijn we allemaal dood. - Oké, dan gooien we hem in de vulkaan. * gaat dat doen* - Gelukt. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Hé, die klotehobbit heeft mn ring gejat! Wij willen em terug! - é, nou heeft die kleinehobbit hem! Wij willen hem, laten we hem afpakken! *krijgt ruzie met zichzelf* *is in vulkaan* -Hé, we hebben de ring! Dat we verschroeien in de lava maakt niets uit, we hebben hem! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor mij is een verassing pas echt compleet als je achteraf zoiets had dat je het vanaf het begin al had kunnen zien maar dus niet zag. Moeilijk uit te leggen. @grim: tssssss.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|