![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben heel goed in discussies hoor! ![]() ps: dit was natuurlijk geen uitdaging |
![]() |
|
Hmmmz Nooit verw8 dat deze topic zoveel reacties zou oproepen. Het valt me op dat er nog veel maagden rond lopen en het verbaast me dat er nog veel " ouderen " (18 en ouder) maagd zijn. Ik dacht altijd dat de meesten wel ontmaagd zijn na hun 16. Ik vind het niet erg maar het bevestigde alleen mijn vermoedens niet.
||
Citaat:
ik praat hier ook mee en ik ben ook nog maagd dus? en ik lieg niet en ik zuig niks uit mijn duim (dubbelop jah wel een beetje maar goed u got the message) tis niet zo dat t alleen maar over je seksleven gaat en je hebt ook een seksleven als je nog maagd bent alleen heb je geen seks geen seks hebben en geen seksleven hebben is volgens mij niet helemaal hetzelfde maar goed
|
Verwijderd
|
Het is op zich best te verklaren ... normaal gesproken wordt er op Seksualiteit het meest gepost door mensen die geen maagd meer zijn, dus dat geeft niet echt een goed beeld. Als je geen vriendin of geen seks hebt, heb je hier natuurlijk niet veel te vragen/posten. Maar wanneer er een topic komt 'wie is er nog maagd' dan reageren een hoop mensen die normaal gesproken níet reageren. Dus zo is het te verklaren dat het lijkt alsof hier een hoop 'oude' maagden zijn.
Overigens is 16 nog steeds niet het gemiddelde...ik weet niet wat het wel is, maar dat zeker níet. Het hangt maar net af in welke kringen je je begeeft |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is het ook nog zo dat het ook gewoon oneerlijk is: meisjes komen veel makkelijker aan een snelle wip dan jongens. Loop maar eens als man een café binnen en roep: 'wie wil er neuken?' geen respons. Doe het dan eens als vrouw en roep hetzelfde, moet je zien hoeveel mannen zich aanbieden. 't is overigens maar de vraag wat jij een 'oude maagd' noemt. Als je iemand van 20 die nog maagd is al oud noemt, vind ik jou of je maatschappijvisie vrij triest. Kijk, als je op je 35e nog maagd bent, dat geeft toch wel te denken. Maar er zijn massa's jongens en ook meisjes die het op hun 20e nog niet hebben gedaan. Alleen die lopen er niet zo mee te koop op dit forum, zoals alle persoontjes van 15 die geen maagd meer zijn hier wél doen. |
![]() |
||
Citaat:
Als je kijk naar de mensen boven de 19 die nog maagd zijn zijn dat over het algemeen mannen.
||
Citaat:
|
![]() |
nuja, fout of niet..
eigenlijk is deze nutteloze topic nog leuk uitgedraaid eh? En inderdaad heel wat meer maagden dan gedacht (vind dit eigenlijk fijn, misschien raar om te zeggen) Ik dacht ook al dat bijna iedereen hier 't al vroeg gedaan had (15 ofzo), maar dat valt nog goe mee dus. Nu, 'k vind datz e zelf maar moeten beslissen wanneer je er aan toe bent. 15 of 20, 't kan allebei toch! Ik was 18.. laat voor een meisje als ik hier zolees? 'k Weet niet, waarom is hier in stelling dat de meeste 'oudere' maagden mannen zijn??
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Alcohol en je lever Co | 15 | 28-07-2005 14:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
last van een 'dikke maag' Angel Of Faith | 13 | 02-07-2004 13:07 | |
Verhalen & Gedichten |