Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
8-9 jaar in de wc's tussen de les in samen naar wc gaan en daar dan een tongzoen vond het eigenlijk nog best wel goed gelukt maar echt verkeren heb ik gedaan van toen ik 12 jaar ben zo 1,5 jaar en het heb ik nog niet gedaan ...
maf ![]() ![]() tis waar, kben blij dat jij reageerde!!!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar reactie van Johnnie-mannuh was wel overdreven vond ik maar ja ![]() greetzzz ikke
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En mijn eerste 'echte' vriendje kreeg ik toen ik 14 was, echt schattig ![]() |
![]() |
|
![]() |
hmm, de eerste keer dat ik iemand kustte was niet mijn 1e liefde, die is namelijk nu... hij is de liefste en leukste jongen wat er is, hoewel ik er een tijdje anders over d8
![]() hehehe, this girl is in *love* ![]()
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
|
mijn eerste liefde was toen ik 11 was ... ja in groep 2 had ik ook een "vriendje" maar dat kan je geen liefde noemen ..toen wist ik denk ik nog niet wat datwas majah... ik was dus 11 en met dat vriendje zoende ik ook voor het eerst ... mijn eerste ECHTE liefde kwam toen ik 14 was en met die jongen ben ik nu nog steeds
![]() en daar heb ik alles mee gedaan
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Hoe oud was je toen je ging werken? Verwijderd | 33 | 21-06-2010 09:39 | |
Seksualiteit |
hoe seks jij? en hoe oud was je voor het eerst? en hoe voelt het? etc. Verwijderd | 1 | 22-04-2010 17:14 | |
Drugs & Alcohol |
hoe oud was je toen je begon met het expirimenteren van drugs?? sjorsje | 24 | 26-08-2004 23:16 | |
Seksualiteit |
hoe oud? naar aanleiding van ander topic Verwijderd | 59 | 05-02-2003 16:41 | |
Seksualiteit |
Hoe oud was je toen je werd ontmaagd ?? en hoe was dat ?? wentie | 5 | 14-10-2002 15:01 | |
Seksualiteit |
Hoe oud was je? Wasaap | 3 | 14-05-2002 12:13 |