![]() |
|
Speel de gangster en werk je omhoog in virtuele maffia-families.
Iemand die dit speelt ? ![]() http://www.barafranca.com/
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Speel dan Mobstar, wat ik hier lees lijkt het erg veel op elkaar. Mobstar heeft als voordeel dat het in het NL is, alhoewel ik door de vele spelfouten liever de engelse speel. Nadeel: Als je een bepaalde rang bereikt (Hitman) moet je 20 euro betalen om een hogere rang te kunnen krijgen, te kunnen killen e.d.. Voor 20 euro speel je een heel jaar.
www.mobstar.cc Mijn karakter = Laubrou |
![]() |
|
www.dark-future.org vind ik veel leuker. Omerta is wel zo vaag.
![]() |
![]() |
|
me broertje speelt het spel
schijnt afgelopen weken flink wat wars zijn uitgevochten paar families vermoord .. de top3 ranking werden door de 'game-admins' gekilled.. omdat ze te sterk waren geworden ? ![]()
|
er wordt getimmerd aan de weg, er is al een systeem gemaakt om het systematisch afschieten van nieuwe mensen te voorkomen.
en idd, te machtige mensen (die die macht misbruiken) worden door de admins gekillt, omdat een familie met 10.000 bodyguards en alle mogelijk spullen onmogelijk ngo te verwijderen is. iemand zin een familie op te richten? ik gebruik in het spel dezelfde nickname (al is het zonder de _ erin)
||
Citaat:
Hoe kom je aan meer energie? ik moet steeds anderhalve minuut wachten nadat ik kinderen heb afgeperst ![]()
|
gewoon overnieuw blijven proberen, dan gaat op een gegeven moment je succeskans omhoog. (atm 85-95% voor afpersen van het kinderdagverblijf, en ergens 30% voor het beroven van een juwelier)
||
Citaat:
hmm, mischien een idee om ergens in een internetcafe een user aan te maken als [naam van grootste familie]SUCKS!!, en die dan zelf te vermoorden, iemand die OutfitSucks heet heeft in totaal al een miljoen of twee op z'n hoofd staan. (en ik kan die gast maar niet vinden ![]()
|
uhm, als je nog een account bedoelt, multi accounting vanaf 1 pc is bannable, je mag maar 1 levende account hebben, en er werd al gewaarschuwd dat "maar deze is van m'n broertje" niet opgaat.
wie dik geld wil verdienen moet "Outfitsucks" proberen te vermoorden, er staat onderhand al een miljoentje of 20 op z'n hoofd (waar een naam allemaal niet goed voor is, lol)
|
ja kunnen we een gang oprichten, ik had al een naam bedacht samen met een vriend "Donenzone" (van shin chan)
maar als jullie t niks vinden noem maar een andere naam, ik ben nu shoplifter, en ik zag dat er nog plek vrij was in Detroit voor een familie voor 300 personen, zag iemand nog ergens anders wat staan, ik wil heel graag een familie oprichten, PM me of zet het hier in als jullie er ook klaar voor zijn en promotie hebbe gehad(zullen we bij rang:"thief"een eigen familie oprichten?) laat t me weten
|
![]() |
|
|