Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
verder is t natuurlijk goed om bij hopeloos verslaafden te doen, die kicken tog niet af en dan veroorzaken ze geen overlast meer. t scheelt per verslaafde 1 fiets/autoradio/oid per dag, dat is nogal wat bij 50 verslaafden
||
Citaat:
ja de Nederlandse overheid maakt heroine.. (verder worden er bij mijn weten geen drugs verstrekt aan langdurig verslaavden, alleen heroine verslaafden komen in aanmerking)
||
Citaat:
|
maakt de overheid het zelf om de kwaliteit te garanderen?? wat een crap zeg, dan moet je maar geen junk worden. nah k moet mn mening herzien, t is een plan wat op zich goed is maar wat teveel geld kost en waar overdreven veel aandacht geschonken wordt aan het welzijn van mensen die toch al bijna kapot zijn
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ten tweede is het zo moeilijk om de eerste post te lezen????.
|
Het is op zich wel een goed plan, om de criminaliteit iets te laten kelderen, maar of het goed voor de verslaafden zelf is. maarja als ze het niet van de overheid krijgen proberen ze het wel op een andere manier te krijgen dus in criminaliteit vallen...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry.. dit interesseert me.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar dat gratis drank geven bedoelde je vast niet hehe, stoned.nl Laatst gewijzigd op 24-09-2004 om 17:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @ mephostophilis: ook al met alcoholverslaafden? ik dacht van niet ![]()
||
Citaat:
Ik vind het overigens een goed initiatief om junks gratis drugs te verstrekken. Mits ze de bereidheid tonen dat ze er echt vanaf willen en dus ook in een afkickkliniek zitten. Een verslaafde kickt echt niet van de een op de andere dag af. Voor de mensen die roken en geprobeerd hebben te stoppen, die zouden zich ongeveer enigzins een voostelling moeten kunnen maken van hoe moeilijk het is om met een verslaving te stoppen. Dat kan je niet van de een op de andere dag ( de uitzonderingen die het hier wel gelukt zijn laten we voor het gemak even buiten beschouwing voordat ik daar weer reacties op krijg ![]()
||
Citaat:
als alcoholisten geen geld bij elkaar kunnen krijgen jatten ze het hoor.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een echte lambal kraamt constant dingen uit en kan nauwelijks op zijn poten staan, dus die is echt niet in staat om iemand te beroven of een winkel onopgemerkt binnen te lopen. Meeste winkeleigenaren trappen alcoholisten er meteen weer uit. Maar er zijn er vast zat die op oneerlijke wijze aan hun geld komen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe denken jullie over mensen met een verslaving? BananaSplit | 56 | 17-11-2005 20:58 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[NL] Infomap, Tinkiebell | 4 | 24-09-2004 18:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Drugs moet op doktersrecept gratis worden verstrekt Playerboy_1986 | 20 | 06-05-2004 13:07 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Criminaliteit Xymox | 3 | 17-03-2004 09:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
legaliseren XTC little nemo | 83 | 22-10-2003 14:38 | |
Drugs & Alcohol |
"Heroineverstrekking als effectieve behandeling" - wat vind jij? Gatara | 58 | 11-09-2003 11:18 |