![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Welke stijl muziek speel je? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
mp3: Green Counterfeit let wel deze was voor fun ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Btw dan ken je ook vast wel het nr Manhattan die vind ik ook prachtig ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ps. zoiets was dat gezegde toch? |
![]() |
||
Citaat:
de laatste tijd vooral blues en ik ben nu met een masterclass soloboek bezig (even de naam kwijt) voor metalsolo's die eigenlijk net t snel voor me zijn maar das dan weer de mooie uitdaging steeds helaas doet je link van je werk t bij mij niet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als je moet hebt met snelheid check dan het boek '' Speed mechanics for lead guitar '' Hmm de link doet het bij mij wel gewoon, heb je '' save as '' / '' doel opslaan als '' gedaan? |
![]() |
||
Citaat:
ik heb nu rock lead basics (Musicians Institute) en sommige dingen die klinken zo makkelijk maar zijn best snel...ken je t? ik heb m gehoord! je kan echt snel spelen ![]() Laatst gewijzigd op 23-09-2004 om 19:57. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als je trouwens op snelheid wilt oefenen gebruik dan ALTIJD een metronoom. Het is echt zéér belangrijk, ik was een tijdje geleden altijd eigenwijs en oefende zonder metronoom.. maar als je dan met een band speelt (of met een drum/ bass track) merk je wel hoe belangrijk het is. btw tof dat je die mp3 geluisterd hebt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() heb je trouwens wel es een solo van steve vai geprobeerd? mijn buurjongen speelt die perfect na en die zijn echt fucking snel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb ook nog eens het geluk gehad om hem dit jaar te ontmoeten ![]() Wel tof dat je buurjongen die stuff speelt man, heeft hij mp3's ofzo? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 24-09-2004 om 17:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ah ok, jammer
![]() Ik heb btw weer een nieuw iets opgenomen niets boeiends gewoon een klein melodietje van meneer john petrucci ![]() ![]() Save as: http://members.lycos.nl/mrpressure/shak_mystery.mp3 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|