Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2004, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Falkh schreef op 25-09-2004 @ 17:06 :
Zegt een "knulletje" die zich evil-edwin noemt, en nog 3 jaar jonger is dan mij ook!

Ga je moeder vervelen snotaap.
Geh, zo'n reactie had ik wel verwacht.

Vertel eens beste knaap, hoe leg je je denkbeeldige vriendin jouw motivaties om naar dergerlijke oorvervuiling te luisteren uit?
Advertentie
Oud 25-09-2004, 18:15
RanC
RanC is offline
Boeiend dat die vent dood is.
Er zijn betere muziekanten dood gegaan.
Oud 25-09-2004, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 25-09-2004 @ 18:44 :
Geh, zo'n reactie had ik wel verwacht.

Vertel eens beste knaap, hoe leg je je denkbeeldige vriendin jouw motivaties om naar dergerlijke oorvervuiling te luisteren uit?
Maar dan ook wérkelijk gevat en geestig
Oud 25-09-2004, 18:16
.boris
.boris is offline
Citaat:
RanC schreef op 25-09-2004 @ 19:15 :
Boeiend dat die vent dood is.
Er zijn betere muziekanten dood gegaan.
andre bijv.
.
Oud 25-09-2004, 18:21
Notorious P.I.S
Notorious P.I.S is offline
Het was beter geweest als die kerel kanker had gekregen en 20 jaar chemokuur in zijn achterlijke kutkop gestraalt had gekregen en veel pijn had gehad toen ie stierf. Ik hoop dat ie in de bak door 50 negers met onmenselijke lullen in zijn reet is geneukt.

En skrewdriver goede muziek? Dude de josti-tosti's schoppen hun reet zwaar.

en zeik godverdomme niet over mijn spelfouten, liever analfabetische dyslectist dan een kanker-nazi met kutmuziek.

hier kan ik me zo pissig over maken, sorrie.
Oud 25-09-2004, 18:26
De Dood
De Dood is offline
jullie discrimineren hem gewoon omdat ie blank is
Oud 25-09-2004, 18:38
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
Zegt een "knulletje" die zich evil-edwin noemt, en nog 3 jaar jonger is dan mij ook!

het is "een knulletje, dat "
en
"jonger is dan ik "

Je zou zeggen dat een zichzelf respecterende nationalist (tenminste, ik neem aan dat je dat bent) wel een beetje verstand van zijn moer-taaltje heeft.
Oud 25-09-2004, 18:40
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 25-09-2004 @ 13:49 :
Dat ik zijn muziek en zijn ideeen interessant vind hoeft nog niet te betekenen dat ik het ermee eens ben.
in mijn persoonlijke (en toch niet bepaald extreem linkse) opvattingen is het "interessant" vinden van neo-nazisme al behoorlijk verkeerd.
Oud 25-09-2004, 18:44
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef op 25-09-2004 @ 10:54 :
ik hoop dat ze drie keer over m heen gereden zijn
Oud 25-09-2004, 18:47
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Ulfheðin schreef op 25-09-2004 @ 19:15 :
Maar dan ook wérkelijk gevat en geestig
ik moest er serieus hardop om lachen
Oud 25-09-2004, 20:33
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Escapism schreef op 25-09-2004 @ 19:47 :
ik moest er serieus hardop om lachen
Oud 25-09-2004, 20:41
Artus
Artus is offline
Citaat:
Notorious P.I.S schreef op 25-09-2004 @ 19:21 :
Het was beter geweest als die kerel kanker had gekregen en 20 jaar chemokuur in zijn achterlijke kutkop gestraalt had gekregen en veel pijn had gehad toen ie stierf. Ik hoop dat ie in de bak door 50 negers met onmenselijke lullen in zijn reet is geneukt.

En skrewdriver goede muziek? Dude de josti-tosti's schoppen hun reet zwaar.

en zeik godverdomme niet over mijn spelfouten, liever analfabetische dyslectist dan een kanker-nazi met kutmuziek.
Oud 25-09-2004, 21:31
Brutus
Brutus is offline
Citaat:

Alle allachtaune motte nederlands kenne
Oud 26-09-2004, 11:18
enema abortion
enema abortion is offline
Citaat:
Tricks' schreef op 25-09-2004 @ 19:40 :
in mijn persoonlijke (en toch niet bepaald extreem linkse) opvattingen is het "interessant" vinden van neo-nazisme al behoorlijk verkeerd.
Op een messageboard kan je natuurlijk niet weten hoe iemand echt is maar ik kan je verzekeren dat ik qua politieke orientatie behoorlijk links van het midden zit.

Ik snap niet wat er verkeerd is aan het interessant vinden van dit soort dingen. Is het ook verkeerd om bijv. boeken over Mengele en Eichmann te lezen?

Citaat:
Rhinus schreef op 25-09-2004 @ 15:23 :
Bekendheid is dus geen eis..

Belangrijk voor je stroming is wel van belang..

Dus als ik een nieuwe stroming begin. "Rhinusisme", die ik alleen ken. Dan ben ik ook legendarisch?
Dat jij iemand niet kent betekent niet dat diegene niet bekend is/was, om over die domme tweede opmerking van je nog maar te zwijgen.
Oud 26-09-2004, 11:24
Kkowboy
Kkowboy is offline
Boeken over Mengele lezen is totaal iets anders, de vergelijking klopt niet.

Boeken geschreven door Mengele, en ZE goed vinden.
Dat zou een betere vergelijkin zijn, al weet ik niet zeker of Mengele boeken geschreven heeft.
Oud 26-09-2004, 11:30
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Tricks' schreef op 25-09-2004 @ 12:52 :

waarom zou je hier een topic voor openen..? vooral dat lange levensverhaaltje van em.. wat een lijer. Jammer dat ze niet wat eerder over em heen zijn gereden.
Als je goed gelezen had, had je gelezen dat hij niet omver was gereden, maar dat er aan z'n auto geknoeit was.
Blind links is nog altijd slechter dan rechts kortzichtig.
Ik ben niet extreem rechts, maar die linkse idioten die al gaan stijgeren als je iemand een neger noemt, of als je een grapje maakt over Hitler is teveel van het goede. Linkse punkbands die nummers maken als "Ashamed to be white" moeten echt oprotten, dat is zo links dat het nergens meer op slaat
Maar Skrewdriver vond ik niet al te super.

Laatst gewijzigd op 26-09-2004 om 11:33.
Oud 26-09-2004, 13:02
Rhinus
Rhinus is offline
Enema Abortion, dat jij de 't idee achter de opmerking niet snapt wil niet zeggen dat de opmerking dom is.
Oud 26-09-2004, 13:52
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 26-09-2004 @ 12:30 :
Als je goed gelezen had, had je gelezen dat hij niet omver was gereden, maar dat er aan z'n auto geknoeit was.
Blind links is nog altijd slechter dan rechts kortzichtig.
Ik ben niet extreem rechts, maar die linkse idioten die al gaan stijgeren als je iemand een neger noemt, of als je een grapje maakt over Hitler is teveel van het goede. Linkse punkbands die nummers maken als "Ashamed to be white" moeten echt oprotten, dat is zo links dat het nergens meer op slaat
Maar Skrewdriver vond ik niet al te super.
en waarom is blind links erger dan kortzichtig rechts? Ik ben zelf liberaal, behoorlijk richting rechts.. maar ik vind nog altijd kortzichtigheid uit een sociale gedachte, beter dan kortzichtigheid gebaseerd op haat.

Natuurlijk ligt het nog gevoelig als je een grapje maakt over iemand die miljoenen mensen vermoord heeft (en ja, dat geldt dus ook voor Mao, Stalin etc.)
Oud 26-09-2004, 13:53
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Tricks' schreef op 26-09-2004 @ 14:52 :
Natuurlijk ligt het nog gevoelig als je een grapje maakt over iemand die miljoenen mensen vermoord heeft
Ja, we kunnen natuurlijk ook nog 200 jaar erover doorhuilen
Oud 26-09-2004, 13:56
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 26-09-2004 @ 12:18 :
Op een messageboard kan je natuurlijk niet weten hoe iemand echt is maar ik kan je verzekeren dat ik qua politieke orientatie behoorlijk links van het midden zit.

Ik snap niet wat er verkeerd is aan het interessant vinden van dit soort dingen. Is het ook verkeerd om bijv. boeken over Mengele en Eichmann te lezen?

Dat jij iemand niet kent betekent niet dat diegene niet bekend is/was, om over die domme tweede opmerking van je nog maar te zwijgen.
als je het belangrijk vindt om er meer van te weten om de achtergrond te begrijpen en de aanleiding weg te kunnen nemen, dat snap ik. Maar het gewoon interessant vinden, nee. Dat geldt ook voor die boeken.

Bovendien waren die opmerkingen van Rhinus niet dom. Die kerel is bekend in een kleine kring. Bovendien wil belang voor een stroming niet altijd wat zeggen.
Oud 26-09-2004, 13:56
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 26-09-2004 @ 14:53 :
Ja, we kunnen natuurlijk ook nog 200 jaar erover doorhuilen
laten we het vooral na een tijdje minder erg gaan vinden en erom lachen.
Oud 26-09-2004, 14:00
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Tricks' schreef op 26-09-2004 @ 14:56 :
laten we het vooral na een tijdje minder erg gaan vinden en erom lachen.
Laten we het vooral met z'n allen censureren.
Oud 26-09-2004, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 26-09-2004 @ 15:00 :
Laten we het vooral met z'n allen censureren.
nee dat gebeurt?
op 4 mei: 'vandaag is het ******'
Oud 26-09-2004, 14:04
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
en waarom is blind links erger dan kortzichtig rechts? Ik ben zelf liberaal, behoorlijk richting rechts.. maar ik vind nog altijd kortzichtigheid uit een sociale gedachte, beter dan kortzichtigheid gebaseerd op haat.
Ik haat liberalen erger dan communisten, eerlijk waar.
NS'me hoeft ook niet perse gebaseerd te zijn op haat. Mijn NS'me niet iig.
Oud 26-09-2004, 14:06
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Ischenbaert schreef op 26-09-2004 @ 15:04 :
Waarop dan wel? Op bewondering van wat Hitler en kameraden allemaal bereikt hebben?
Oud 26-09-2004, 14:10
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:

Natuurlijk ligt het nog gevoelig als je een grapje maakt over iemand die miljoenen mensen vermoord heeft (en ja, dat geldt dus ook voor Mao, Stalin etc.)
Omdat die linkse lui altijd zo politiek correct willen zijn, en iedereen een hand boven het hoofd willen houden, behalve hunzelf. Nederland ook, ze sluizen de buitenlanders maar binnen, meer en meer, Tis net als een flat vol met Katten. Katten horen niet in een flat, en daardoor word het een zooitje. Maar owee als je dat zegt tegen zo'n linkse rakker, want dan ben je een racist. Tis juist racisme dat die linkse rakkers iedereen met een kleurtje zo verdomt zielig vinden, het zijn ook gewoon mensen en die kunnen best hun eigen boontjes doppen, ipv dat je ze finaal de pan uit financiert aan inburgeringscursusen en gemenge borduurclubjes.
Oud 26-09-2004, 14:23
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 26-09-2004 @ 15:06 :
Waarop dan wel? Op bewondering van wat Hitler en kameraden allemaal bereikt hebben?
voor mij is Hitler vrij oninteressant, en ik zal nooit vóór het vermoorden van 'onschuldige' mensen zijn. Dat is pervers. Maar dat was dan ook een noodoplossing, hij was tamelijk gek geworden naarmate die oorlog vorderde. Maar zeg mij is, wat is er slecht aan bijv. het scheiden van rassen?
Oud 26-09-2004, 14:24
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Zijn er nog vuighe linkse ratten die dat concert van der Blutaarsch op de 28ste september in Leiden willen tegenhouden? Der Blutaarsch zuigt dikke aarsch, dus van mij mogen ze opsodemieteren.
Oud 26-09-2004, 14:27
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 26-09-2004 @ 15:24 :
Zijn er nog vuighe linkse ratten die dat concert van der Blutaarsch op de 28ste september in Leiden willen tegenhouden? Der Blutaarsch zuigt dikke aarsch, dus van mij mogen ze opsodemieteren.
Is dat een naziband?!?!
Oud 26-09-2004, 14:30
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 26-09-2004 @ 15:24 :
Der Blutharsch is muzikaal best te doen, maar ik snap die vuighe links ratten niet. Der Blutharsch treed immers ook op in Israël.
Oud 26-09-2004, 14:37
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Ulfheðin schreef op 26-09-2004 @ 15:30 :
Der Blutharsch is muzikaal best te doen, maar ik snap die vuighe links ratten niet. Der Blutharsch treed immers ook op in Israël.
Ja, maar israëliers zijn ook niet goed wijs. Ik had naar al die antifacistische organisaties gemailed al hadden ze nog niets geweten van dat optreden. Als het nou niet door was gegaan, dan had ik me in m'n handjes gewreven, want dan hadden al die stomme neofolkers tenminste niet die kloteband kunnen zien
Dat het misschien een stelletje nazi's zijn of wat dan ook kan me eigenlijk helemaal geen zak schelen. Ik heb zelf ook de pest aan joden. Vooral diegenen die Danïel heten en wel eens op s.com gepost hebben.
Oud 26-09-2004, 14:44
PieterB
PieterB is offline
Owja, de laatste x dat ik in het echt een discussie heb gehad met een NS'er, bedreeg ie me met molotov cocktails in mijn huiskamer en zei ie dat het gevaarlijk was zo te praten. Dat sfeertje kom ik altijd tegen bij NS'ers.
Oud 26-09-2004, 14:46
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik associeer mezelf ook niet met al die rechtse mongolen. Die zijn te zwakzinnig om te begrijpen hoe het echt moet.
We hebben niet voor niets die betuwelijn aangelegd. Die treinen komen zo goed en snel bij bepaalde faciliteiten in Duitsland. We hebben ook de grootste haven van de wereld, en de grootste idioten wonen aan de andere kant van de oceaan.

Nou, lijkt me logisch, toch?
Oud 26-09-2004, 14:56
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
killermachine85 schreef op 26-09-2004 @ 15:44 :
Owja, de laatste x dat ik in het echt een discussie heb gehad met een NS'er, bedreeg ie me met molotov cocktails in mijn huiskamer en zei ie dat het gevaarlijk was zo te praten. Dat sfeertje kom ik altijd tegen bij NS'ers.
Whahaha, jemig, dat zijn gewoon de werkloze zuiplappen die niks te doen hebben en dan maar nazi worden.
Oud 26-09-2004, 14:59
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
killermachine85 schreef op 26-09-2004 @ 15:44 :
Daarom heb ik ook een schijthekel aan dat neo nazi tuig. die zijn alleen maar pissig omdat buitenlanders hun chicks inpikken,Maar waar halen ze hun XTC vandaan, juist, bij hun gekleurde homies . Staan totaal nergens voor, maar OOO zo'n grote bek.
Oud 26-09-2004, 15:45
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Ischenbaert schreef op 26-09-2004 @ 15:23 :
voor mij is Hitler vrij oninteressant, en ik zal nooit vóór het vermoorden van 'onschuldige' mensen zijn. Dat is pervers. Maar dat was dan ook een noodoplossing, hij was tamelijk gek geworden naarmate die oorlog vorderde. Maar zeg mij is, wat is er slecht aan bijv. het scheiden van rassen?
Los van of het slecht is of niet: het is onnatuurlijk. Je moet dus niet jezelf afvragen waarom je rassen niet zou scheiden, maar juist waarom je ze wel zou scheiden. Noem me daar maar eens een goede reden voor.

En al die mensen die altijd commentaar hebben op die 'linkse mensen die de buitenlanders ons land in loodsen'; ten eerste, waarom is het ons land? het is een stuk land waar je toevallig ooit bent geboren en waar nog zo'n 16.000.000 mensen wonen die allemaal de titel 'Nederlander' dragen... Waarom? Wat hebben deze mensen met elkaar gemeen? Niet meer dan een willekeurige Cambodjaan gemeen heeft met een willekeurige Siberiaan, dunkt mij. Het is dus eigenlijk ronduit belachelijk dat deze mensen ineens tot 'één en hetzelfde volk' zouden behoren puur en alleen omdat ze op hetzelfde stukje land zijn geboren. Ik zie hier niet echt de logica van in, en ik voel me ook op geen enkele manier verbonden met het leeuwendeel van de inwoners van dit land.

En al die buitenlanders die hierheen komen: heb je je ooit afgevraagd waarom? In de jaren zestig hebben we zelf mensen uit Spanje, Italië, Griekenland, Yougoslavië, Turkije, Marokko etc hierheen gehaald omdat we een 'tekort aan laag en ongeschoold personeel' hadden. Burgemeesters van Turkse en Marokkaanse dorpen zij omgekocht zodat ze dorpsbewoners zouden overtuigen naar Nederland te komen. We hebben zelf de eerste 'buitenlanders' hierheen gehaald, om ze een paar jaar het vuile werk voor ons op te laten knappen, en daarna waren ze vrij om te vertrekken. Maar contractueel gezien hadden ze ook het recht om hier te blijven en hun vrouw en kinderen over te laten komen na twee jaar in Nederland te hebben gewerkt. En aangezien het leven hier voor deze mensen vrij duur was en het nogal moeilijk voor ze was om te sparen voor een goed leven in hun eigen land, bleven velen in Nederland en lieten ze hun familie overkomen. Terugkeren naar hun eigen vaderland was vrij lastig voor ze.

Mensen die kritiek op anderen hebben, zouden zich eerst eens moeten proberen in te leven in die ander, dat wil wel eens helpen.
Oud 26-09-2004, 15:58
Blenderhead
Blenderhead is offline
Zouden beide kanten op willen passen met het woord 'wij' en 'we'. In 9 van de 10 gevallen hoor ik daar niet bij namelijk.
Oud 26-09-2004, 16:00
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
botulism schreef op 26-09-2004 @ 16:45 :
Tomaatgeblaat
Het is ons land omdat wij nederlanders ervoor betalen,dat is niet alleen mooi gesproken, tis nog waar ook!
En die buitenlanders die we in de jaren 60 hierheen gehaald hebben doen dat ook. Daar heb ik ook geen problemen mee, die hebben gewoon gewerkt, en een leven hier opgebouwt
Maar de laatste tijd komen hier buitenlanders, die NIETS doen, het geld achter hun aan gedragen krijgen, met z'n allen in een goedkope buurt gaan wonen en daar een onleefbare ghetto van maken. En dan de hele tijd gaan lopen zeiken dat ze gediscrimineerd worden.
Maar daar zeg ik bij, zulke nederlanders heb je ook.
En dat zijn meestal Neo Nazi's

Laatst gewijzigd op 26-09-2004 om 16:08.
Oud 26-09-2004, 16:31
Falkh
Falkh is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 26-09-2004 @ 15:37 :
want dan hadden al die stomme neofolkers tenminste niet die kloteband kunnen zien
Dat het misschien een stelletje nazi's zijn of wat dan ook kan me eigenlijk helemaal geen zak schelen. Ik heb zelf ook de pest aan joden.
Wie is hier nou de echte Fascist

Npkrewdriver - Europe Awake
Oud 26-09-2004, 16:42
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Falkh schreef op 26-09-2004 @ 17:31 :
Wie is hier nou de echte Fascist

Npkrewdriver - Europe Awake
Alsof je meteen een fascist ben als je tegen de joden bent.
En sowieso, het slaat nergens op om te zeggen alle joden dood moeten. Sharon en aanhangers zijn imo fout, niet alle joden wereldwijd.
Oud 26-09-2004, 16:57
Falkh
Falkh is offline
Je hebt mij ook nooit horen zeggen dat alle joden dood moeten. En ik geef je ook gelijk over Sharon en consorten.
Oud 26-09-2004, 17:02
Verwijderd
sjonge jonge, wat een topic
Oud 26-09-2004, 17:06
MikeyMo
MikeyMo is offline
jaah.
ian stuart

Verder heb ik hem nog niet horen zingen. Maar ik kan je wel zeggen dat 95% van de neo-nazi's fucking kortzichtig tuig zijn.
Oud 26-09-2004, 23:02
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
Ischenbaert schreef op 26-09-2004 @ 15:04 :
danku voor je persoonlijke haat en vooral het feit dat je aan zo'n geweldige onderbouwing doet.

gefeliciteerd.

hierbij heeft de domheid van dit topic mijn stoutste dromen overtroffen.
Oud 26-09-2004, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Tricks' schreef op 27-09-2004 @ 00:02 :
danku voor je persoonlijke haat en vooral het feit dat je aan zo'n geweldige onderbouwing doet.

gefeliciteerd.

hierbij heeft de domheid van dit topic mijn stoutste dromen overtroffen.
Als ik even los uit de pols van beide 'partijen' het gemiddelde niveau in dit topic bereken, dan val jij toch echt door de mand.
Oud 26-09-2004, 23:58
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik vind het heel triest dat iemand een topic opent over iemand die zulke afschuwelijke ideeen aanhing EN verspreidde...
Oud 27-09-2004, 00:05
enema abortion
enema abortion is offline
Citaat:
Rhinus schreef op 26-09-2004 @ 14:02 :
Enema Abortion, dat jij de 't idee achter de opmerking niet snapt wil niet zeggen dat de opmerking dom is.
Ik denk dat je het aantal mensen dat Ian Stuart kent en weet wat hij voortgebracht heeft nogal onderschat, dat probeer ik al een tijdje duidelijk te maken.

Citaat:
Tricks' schreef op 26-09-2004 @ 14:56 :
als je het belangrijk vindt om er meer van te weten om de achtergrond te begrijpen en de aanleiding weg te kunnen nemen, dat snap ik. Maar het gewoon interessant vinden, nee. Dat geldt ook voor die boeken.

Bovendien waren die opmerkingen van Rhinus niet dom. Die kerel is bekend in een kleine kring. Bovendien wil belang voor een stroming niet altijd wat zeggen.
Ik snap nog steeds niet waarom het fout is om zulke zaken interessant te vinden. Er kijken ook heel veel mensen naar films en series over moorden die gepleegd worden, zijn al die mensen dan ook fout bezig?
Je 'mag' het dus alleen interessant vinden als je op zoek bent naar iets om de aanleiding weg te kunnen nemen?
Dat je het ergens niet mee eens bent hoeft niet altijd te betekenen dat het niet interessant kan zijn om iets vanuit het oogpunt van de ander te zien. Ik vind het fascinerend om te lezen over iemand wiens ideologie totaal niet strookt met de mijne.

Zie boven voor uitleg aan Rhinus. Belang voor een stroming hoeft niet altijd wat te zeggen, maar in dit geval absoluut wel.
Oud 27-09-2004, 00:48
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
Ulfheðin schreef op 27-09-2004 @ 00:52 :
Als ik even los uit de pols van beide 'partijen' het gemiddelde niveau in dit topic bereken, dan val jij toch echt door de mand.
ach, wat lief. Jouw geweldige geestelijke verhevenheid doet mij duizelen

"Alsof je meteen een fascist ben als je tegen de joden bent.
En sowieso, het slaat nergens op om te zeggen alle joden dood moeten. Sharon en aanhangers zijn imo fout, niet alle joden wereldwijd."

Dat klinkt bijvoorbeeld geweldig slim. Nee, je bent geen fascist als je "tegen de joden bent". Dan ben je een antisemiet.

En niet een probleem hebben met 'de joden' maar met mensen in Israel, of mensen, die dat land steunen, dan ben je anti-zionist, zoals ik. Dat heeft met doden van een groep mensen niets te maken. En antizionisme heeft ook niets met neo-nazi's te maken.

"Maar zeg mij is, wat is er slecht aan bijv. het scheiden van rassen?"

Wederom.. ik zou onder dit niveau zitten? Het niveau van iemand, die niet eens de goede vraag weet te stellen..

Waarom zou je rassen scheiden. Hoe kom je erbij dat problemen vanuit een ras voort zouden komen? Wat levert het op, behalve spanningen, gebrek aan begrip voor elkaar etc?

maargoed, ik ga mijn domme zelf maar eens in bed leggen. truste.
Oud 27-09-2004, 03:04
Verwijderd
dit is echt de slechte crap ooit gemaakt in de 20e eeuw
Oud 27-09-2004, 08:28
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Nou begint het me een beetje te irriteren...hebben we geen politiek subforum?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten