![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vertel eens beste knaap, hoe leg je je denkbeeldige vriendin jouw motivaties om naar dergerlijke oorvervuiling te luisteren uit? ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
.
||
Citaat:
en "jonger is dan ik " Je zou zeggen dat een zichzelf respecterende nationalist (tenminste, ik neem aan dat je dat bent) wel een beetje verstand van zijn moer-taaltje heeft.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Ik snap niet wat er verkeerd is aan het interessant vinden van dit soort dingen. Is het ook verkeerd om bijv. boeken over Mengele en Eichmann te lezen? Citaat:
||
Citaat:
Blind links is nog altijd slechter dan rechts kortzichtig. Ik ben niet extreem rechts, maar die linkse idioten die al gaan stijgeren als je iemand een neger noemt, of als je een grapje maakt over Hitler is teveel van het goede. Linkse punkbands die nummers maken als "Ashamed to be white" moeten echt oprotten, dat is zo links dat het nergens meer op slaat Maar Skrewdriver vond ik niet al te super. Laatst gewijzigd op 26-09-2004 om 11:33. |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk ligt het nog gevoelig als je een grapje maakt over iemand die miljoenen mensen vermoord heeft (en ja, dat geldt dus ook voor Mao, Stalin etc.)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien waren die opmerkingen van Rhinus niet dom. Die kerel is bekend in een kleine kring. Bovendien wil belang voor een stroming niet altijd wat zeggen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
op 4 mei: 'vandaag is het ******' |
![]() |
||
Citaat:
NS'me hoeft ook niet perse gebaseerd te zijn op haat. Mijn NS'me niet iig. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat het misschien een stelletje nazi's zijn of wat dan ook kan me eigenlijk helemaal geen zak schelen. Ik heb zelf ook de pest aan joden. Vooral diegenen die Danïel heten en wel eens op s.com gepost hebben.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En al die mensen die altijd commentaar hebben op die 'linkse mensen die de buitenlanders ons land in loodsen'; ten eerste, waarom is het ons land? het is een stuk land waar je toevallig ooit bent geboren en waar nog zo'n 16.000.000 mensen wonen die allemaal de titel 'Nederlander' dragen... Waarom? Wat hebben deze mensen met elkaar gemeen? Niet meer dan een willekeurige Cambodjaan gemeen heeft met een willekeurige Siberiaan, dunkt mij. Het is dus eigenlijk ronduit belachelijk dat deze mensen ineens tot 'één en hetzelfde volk' zouden behoren puur en alleen omdat ze op hetzelfde stukje land zijn geboren. Ik zie hier niet echt de logica van in, en ik voel me ook op geen enkele manier verbonden met het leeuwendeel van de inwoners van dit land. En al die buitenlanders die hierheen komen: heb je je ooit afgevraagd waarom? In de jaren zestig hebben we zelf mensen uit Spanje, Italië, Griekenland, Yougoslavië, Turkije, Marokko etc hierheen gehaald omdat we een 'tekort aan laag en ongeschoold personeel' hadden. Burgemeesters van Turkse en Marokkaanse dorpen zij omgekocht zodat ze dorpsbewoners zouden overtuigen naar Nederland te komen. We hebben zelf de eerste 'buitenlanders' hierheen gehaald, om ze een paar jaar het vuile werk voor ons op te laten knappen, en daarna waren ze vrij om te vertrekken. Maar contractueel gezien hadden ze ook het recht om hier te blijven en hun vrouw en kinderen over te laten komen na twee jaar in Nederland te hebben gewerkt. En aangezien het leven hier voor deze mensen vrij duur was en het nogal moeilijk voor ze was om te sparen voor een goed leven in hun eigen land, bleven velen in Nederland en lieten ze hun familie overkomen. Terugkeren naar hun eigen vaderland was vrij lastig voor ze. Mensen die kritiek op anderen hebben, zouden zich eerst eens moeten proberen in te leven in die ander, dat wil wel eens helpen.
||
Citaat:
En die buitenlanders die we in de jaren 60 hierheen gehaald hebben doen dat ook. Daar heb ik ook geen problemen mee, die hebben gewoon gewerkt, en een leven hier opgebouwt Maar de laatste tijd komen hier buitenlanders, die NIETS doen, het geld achter hun aan gedragen krijgen, met z'n allen in een goedkope buurt gaan wonen en daar een onleefbare ghetto van maken. En dan de hele tijd gaan lopen zeiken dat ze gediscrimineerd worden. Maar daar zeg ik bij, zulke nederlanders heb je ook. En dat zijn meestal Neo Nazi's ![]() Laatst gewijzigd op 26-09-2004 om 16:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Np ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En sowieso, het slaat nergens op om te zeggen alle joden dood moeten. Sharon en aanhangers zijn imo fout, niet alle joden wereldwijd.
|
jaah.
ian stuart Verder heb ik hem nog niet horen zingen. Maar ik kan je wel zeggen dat 95% van de neo-nazi's fucking kortzichtig tuig zijn.
||
Citaat:
gefeliciteerd. hierbij heeft de domheid van dit topic mijn stoutste dromen overtroffen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Je 'mag' het dus alleen interessant vinden als je op zoek bent naar iets om de aanleiding weg te kunnen nemen? Dat je het ergens niet mee eens bent hoeft niet altijd te betekenen dat het niet interessant kan zijn om iets vanuit het oogpunt van de ander te zien. Ik vind het fascinerend om te lezen over iemand wiens ideologie totaal niet strookt met de mijne. Zie boven voor uitleg aan Rhinus. Belang voor een stroming hoeft niet altijd wat te zeggen, maar in dit geval absoluut wel.
||
Citaat:
![]() "Alsof je meteen een fascist ben als je tegen de joden bent. En sowieso, het slaat nergens op om te zeggen alle joden dood moeten. Sharon en aanhangers zijn imo fout, niet alle joden wereldwijd." Dat klinkt bijvoorbeeld geweldig slim. Nee, je bent geen fascist als je "tegen de joden bent". Dan ben je een antisemiet. En niet een probleem hebben met 'de joden' maar met mensen in Israel, of mensen, die dat land steunen, dan ben je anti-zionist, zoals ik. Dat heeft met doden van een groep mensen niets te maken. En antizionisme heeft ook niets met neo-nazi's te maken. "Maar zeg mij is, wat is er slecht aan bijv. het scheiden van rassen?" Wederom.. ik zou onder dit niveau zitten? Het niveau van iemand, die niet eens de goede vraag weet te stellen.. Waarom zou je rassen scheiden. Hoe kom je erbij dat problemen vanuit een ras voort zouden komen? Wat levert het op, behalve spanningen, gebrek aan begrip voor elkaar etc? maargoed, ik ga mijn domme zelf maar eens in bed leggen. truste.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Weer steekpartij tussen vmbo-scholieren Love & Peace | 353 | 09-11-2007 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
vrijdagavond verhaal Sasjeliefff | 1 | 31-10-2005 18:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Vrije tijd |
Slecht NL elftal! The Senna Fan | 32 | 27-08-2002 11:28 |