Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2004, 14:49
Luna
Luna is offline
Ik weet niet hoe ze het bij kinkykappers doen maar bij mij doen ze er meestal 1,5/2 uur over ongeveer, dus dat zal bij jou ook wel onveer zolang duren. En bij hairpolice is het gewoon 37 euro, voor de hele 'behandeling'.
Oud 21-09-2004, 15:10
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Luna schreef op 21-09-2004 @ 15:49 :
Ik weet niet hoe ze het bij kinkykappers doen maar bij mij doen ze er meestal 1,5/2 uur over ongeveer, dus dat zal bij jou ook wel onveer zolang duren. En bij hairpolice is het gewoon 37 euro, voor de hele 'behandeling'.

En wat doen ze dan allemaal?
Oud 21-09-2004, 15:10
Pla
Pla is offline
Citaat:
silver_and_cold schreef op 21-09-2004 @ 14:30 :
Je zou dit topic is door kunnen lezen
Volgens mij staat t er wel in....
Maar iig... Je moet de haken proberen iets groter te maken zodat je je dread erdoorheen kan halen. En dan je dread erdoorheen halen.
mja sorry, ik had de laatste 3 pagina's bekeken, maar het stond op pagina 2 ofzo.. maar iig bedankt
Oud 21-09-2004, 15:15
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 21-09-2004 @ 16:10 :
de vraag ik me ook al een hele tijd af maar niemand heeft er echt een duidelijk antwoord opgegeven. want als ze alleen uitgroei ofzo doen kan ik het zelf ook wel. het gaat bij mij vooral om de vele losse haren
Oud 21-09-2004, 15:20
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 21-09-2004 @ 16:15 :
de vraag ik me ook al een hele tijd af maar niemand heeft er echt een duidelijk antwoord opgegeven. want als ze alleen uitgroei ofzo doen kan ik het zelf ook wel. het gaat bij mij vooral om de vele losse haren
Bij mij ook ja. Ook uitgroei en aan elkaar groeiende dreads natuurlijk, maar voornamelijk die losse haren...
Oud 21-09-2004, 15:22
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 21-09-2004 @ 16:20 :
Bij mij ook ja. Ook uitgroei en aan elkaar groeiende dreads natuurlijk, maar voornamelijk die losse haren...
ik heb gewoon nog nooit een haaknaald gebruikt omdat ik er geen heb en omdat het me waarschijnlijk toch niet lukt.
dus ik zit met losse haren van bijna 11 maanden geleden
Oud 21-09-2004, 15:26
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 21-09-2004 @ 16:22 :
ik heb gewoon nog nooit een haaknaald gebruikt omdat ik er geen heb en omdat het me waarschijnlijk toch niet lukt.
dus ik zit met losse haren van bijna 11 maanden geleden
Wat raar, ik hoorde dat losse haren er vanzelf eigenlijk wel wat bij trekken maar dat het even duurt en dat je dat proces versnelt met een haaknaald. 11 maanden lijkt me wel erg lang...
Maar ik heb ook geen haaknaald, nog niet aan toe gekomen om 1 te halen en ik vraag me idd ook af of het mij wel gaat lukken. Ben daar echt een kluns in.
Oud 21-09-2004, 15:35
Luna
Luna is offline
volgens mij heb ik al een aantal keer verteld wat ze doen bij het bijwerken bij hairpolice, maargoed.
Ze doen nieuwe touwtjes in alle dreads en nemen daar ook de losse plukken bij, en als het heel veel los haar is dan vlechten ze dat samen met de dread(waar de losse pluk bijgenomen is) en een touwtje zodat het niet loshangt.
Oud 21-09-2004, 15:36
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 21-09-2004 @ 16:26 :
Wat raar, ik hoorde dat losse haren er vanzelf eigenlijk wel wat bij trekken maar dat het even duurt en dat je dat proces versnelt met een haaknaald. 11 maanden lijkt me wel erg lang...
Maar ik heb ook geen haaknaald, nog niet aan toe gekomen om 1 te halen en ik vraag me idd ook af of het mij wel gaat lukken. Ben daar echt een kluns in.
nja dat wou ik dus eigenlijk nog zeggen, alle 'nieuwe mensen' met dreads hier denken dat die losse haren er maar gewoon vanzelf bijgaan naarmate je je dreads langer hebt. maar volgens mij is dat niet zo hoor. de dread zelf gaat wel vervilten enzo en wordt strakker, maar als er op het begin losse haren uitsteken en je doet daar niks aan gaan ze echt niet op raadselachtige wijze opeens aan die dread vastzitten hoor

en volgens mij als je die losse haren eenmaal met een haaknaald erbij hebt gedaan vallen ze er toch weer steeds uit. ik doe nl. de losse haren bovenop mn hoofd wel es gewoon met mn vingers in de uitgroei en dan uitgroei bijwerken maar de volgende dag hangt dat plukje er alweer uit. slechts bij een paar dreads blijft het zitten.
Oud 21-09-2004, 18:30
saturday
saturday is offline
Ja, dat heeft inderdaad geen zin. Dat valt er zo weer uit.
Je kunt ze het beste laten bijwerken door een kapper, die doet er vloeistof overheen.
Oud 21-09-2004, 18:56
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 21-09-2004 @ 16:36 :
nja dat wou ik dus eigenlijk nog zeggen, alle 'nieuwe mensen' met dreads hier denken dat die losse haren er maar gewoon vanzelf bijgaan naarmate je je dreads langer hebt. maar volgens mij is dat niet zo hoor
jawel hoor, want als je je haar niet kamt, worden je haren ook dreads.

het kan wel heel lang duren voor ieder los haartje echt gedread is, dus de meeste mensen gaan er inderdaad zelf mee aan de slag, maar als je de boel de boel laat komt het vanzelf goed.
Oud 21-09-2004, 18:57
lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 21-09-2004 @ 16:10 :
k had het hier al eens een keer neer gezet wat de "kwast" van kinki kappers doet (of een van zijn twee maidens )
*dreads touperen ze weer wat "omhoog" richting hoofdhuid (heeft weinig zin geloof ik)
*ze knopen een touwtje om je dread heen, tegen je hoofdhuid aan.
*ze pakken een haaknaald en haken losse plukken door je dread.
*lussen zetten ze vast met extention lijm zodat ze er niet uit floepen.
*enorme haken knippen ze af.

je hebt mijn bosje laatst in de trein kunnen bewonderen, hier was hij vier uur mee bezig (in totaal hebben drie personen aan mijn hoofd gefrunnikt).
ik heb toen "maar" 90 euro hoeven te betalen, hij meldde me dat ik gematst werd.

uuhm...sommige touwtjes zitten nu nog in mijn dread, andere waren er na een week alweer uit (knoopje ging los).

eigenlijk vond ik het dikke geldverspilling. (zoals ik eerder al eens meldde).

de uitgroei was trouwens niet echt bijgewerkt ofzo, het gedeelte wat nog geen dread was, was ook niet geklit ofzo door hun (zie je bij andere kappers wel eens > dat draaien over je hoofd idee).
Oud 21-09-2004, 19:11
Luna
Luna is offline
omg, 90 euri. wat debiel duur! (das bijna de helft van het laten zetten van mn dreads. )
Oud 21-09-2004, 19:21
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
lievelieze schreef op 21-09-2004 @ 19:57 :
k had het hier al eens een keer neer gezet wat de "kwast" van kinki kappers doet (of een van zijn twee maidens )
*dreads touperen ze weer wat "omhoog" richting hoofdhuid (heeft weinig zin geloof ik)
*ze knopen een touwtje om je dread heen, tegen je hoofdhuid aan.
*ze pakken een haaknaald en haken losse plukken door je dread.
*lussen zetten ze vast met extention lijm zodat ze er niet uit floepen.
*enorme haken knippen ze af.

je hebt mijn bosje laatst in de trein kunnen bewonderen, hier was hij vier uur mee bezig (in totaal hebben drie personen aan mijn hoofd gefrunnikt).
ik heb toen "maar" 90 euro hoeven te betalen, hij meldde me dat ik gematst werd.

uuhm...sommige touwtjes zitten nu nog in mijn dread, andere waren er na een week alweer uit (knoopje ging los).

eigenlijk vond ik het dikke geldverspilling. (zoals ik eerder al eens meldde).

de uitgroei was trouwens niet echt bijgewerkt ofzo, het gedeelte wat nog geen dread was, was ook niet geklit ofzo door hun (zie je bij andere kappers wel eens > dat draaien over je hoofd idee).
Maar jouw bosje is wel errug mooi... En ik kan zelf helemaal niet bijwerken, moet het toch ergens laten doen... Iets is beter dan niets denk ik.
Oud 21-09-2004, 20:53
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
drezzz schreef op 21-09-2004 @ 19:56 :
jawel hoor, want als je je haar niet kamt, worden je haren ook dreads.

het kan wel heel lang duren voor ieder los haartje echt gedread is, dus de meeste mensen gaan er inderdaad zelf mee aan de slag, maar als je de boel de boel laat komt het vanzelf goed.
en hoelang duurt dat dan volgens jou?
ik heb mn dreads nu dus bijna 11 maanden en ze de bovenste delen zijn wel goed vervilt maar de onderste helemaal niet en uit sommige dreads steken dus heel veel losse haren :/
Oud 22-09-2004, 09:23
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 21-09-2004 @ 21:53 :
en hoelang duurt dat dan volgens jou?
ik heb mn dreads nu dus bijna 11 maanden en ze de bovenste delen zijn wel goed vervilt maar de onderste helemaal niet en uit sommige dreads steken dus heel veel losse haren :/
dat kan jaren duren, maar omdat het onderste stuk van je dread nieuw haar is, dread dat langzaam.
Oud 22-09-2004, 09:47
Verwijderd
Hairpolice kost dus 37 euro voor de hele behandeling, ook al zijn ze 3 uur bezig? En dat zou bij Kinki Kapper dus 90 euro kosten? Of doen ze bij Hairpolice gewoon minder?

En hoe werkt een kapper uitgroei bij? Wat lievelieze zegt met dat touperen? Ik kan me er weinig bij voorstellen hoe ze dat doen..

En voor de mensen die bang zijn dat ze niet met een haaknaald om kunnen gaan: ik heb er eentje gekocht, in het begin ging elke haar er zo'n beetje meteen weer uit en het ging ook heel lastig, maar nu kan ik losse haren echt best makkelijk in mn dreads krijgen, en blijven ze ook nog gewoon zittenook Alleen de losse haren die echt bovenop mn hoofd zitten zijn nog wat moeilijk.. Gewoon oefenen

En nog een vraag: als je aan elkaar gegroeide dreads vaak losknipt, kan dat op de een of andere manier slecht zijn? Want dat worden weer nieuwe losse haren. En merk je dat niet als je je dreads eruit haalt, dat je zoveel kapot geknipt hebt?
Oud 22-09-2004, 09:53
Verwijderd
Ik heb nu al 2 nachten nachtmerries dat ik ook luizen krijg
Maar ik heb ook eindelijk mn haar in ongeveer mn eigen kleur geverfd en daar ben ik wel erg blij mee. Nooit meer verven!
Oud 22-09-2004, 10:06
lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 22-09-2004 @ 10:47 :
Hairpolice kost dus 37 euro voor de hele behandeling, ook al zijn ze 3 uur bezig? En dat zou bij Kinki Kapper dus 90 euro kosten? Of doen ze bij Hairpolice gewoon minder?

En hoe werkt een kapper uitgroei bij? Wat lievelieze zegt met dat touperen? Ik kan me er weinig bij voorstellen hoe ze dat doen..
lievelieze zegt met touperen: tot waar je dread (van bovenaf gezien) "strak" is. dat gedeelte kammen ze met een kam weer wat verder naar boven. dus eigenlijk kammen ze je dread weer wat uit, naar boven toe dan, ik denk zodat het dan wat opgevulder is ofzo. ik heb niet het idee dat dit hard nodig is ofzo. ik doe het zelf ook nooit als ik het bijwerk. als ik namelijk gewoon mijn elastiekje verder naar boven verplaats, wordt dat stuk ongedreade dread vanzelf wel dread.
en het kost bij kinki dus 30 euro per uur. (en ik had er een paar weken plezier van...)
en..die touwtjes die ze er om heen binden (enkele blijven wel zitten) moet je na een tijdje wel weer uitknippen, want de dreads groeien dikker dan het touwtje, je krijgt een "rollade effect"
Oud 22-09-2004, 12:25
Verwijderd
okee voor de duidelijkheid over de hairpolice:

ze gaan pietjeprecies alle haartjes bij het goede vakje zoeken en die superstrak aansnoeien met een draadje. Ze werken idd alleen je uitgroei uit, de rest van de dread laten ze eigenlijk met rust (of dat geldt misschien alleen voor mij?). Als het touwtje er omheen zit doen ze echter niets met de baby haartjes (ze zitten aan je dread vast maar hangen nog wel 'los'.

bijwerken kost geloof ik 38 euro. maar bij mij zijn ze altijd 1.5 uur bezig en laatste keer heb ik ook mn pony laten knippen en toen was ik voor bijna 2 uur zitten 48 kwijt.

helaas blijft het echt maaar een week goed strak zitten, en als je veel aan je hoofdhuid frunnikt zakken de touwtjes wel snel uit . maar goed de echte chaos is weg en het is veel makkelijker bij te werken voor jou, vooral op plaatsen die het niet zien
Oud 22-09-2004, 12:39
Luna
Luna is offline
Bij mij hadden ze dus ook de losse plukken bij de dread gevlochten nadat ze het touwtje erin hadden gezet. Maar dat komt omdat ik heel veel afgebroken haar had:/
Oud 22-09-2004, 13:28
Verwijderd
die touwtjes die ze er omheen knopen gaan soms binnen een week los en dan loop je gewoon weer rond met een verrachde dread met allemaal pluishaar er bij
Oud 22-09-2004, 16:24
Luna
Luna is offline
dan ga je terug en zeg je dat ze het niet goed gedaan hebben.
Doen ze ze overnieuw.
Oud 22-09-2004, 17:08
the exploding boy
the exploding boy is offline

m'n dreads net voor de vakantie. In de vakantie zijn ze helemaal licht geworden ineens ...
Oud 22-09-2004, 17:10
the exploding boy
ow jah als je een beetje goed kijkt zie je ook wat touwtjes zitten, ik doe die vaak 2 maanden op 1 plek en dan zit een lus ofzo weer gewoon aan mn dread vast.
Oud 22-09-2004, 17:13
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 22-09-2004 @ 18:08 :
[afbeelding]

m'n dreads net voor de vakantie. In de vakantie zijn ze helemaal licht geworden ineens ...
Hoe lang heb je ze nu? Zijn wel heel errug mooi...
Oud 22-09-2004, 18:18
the exploding boy
Citaat:
AngelLena schreef op 22-09-2004 @ 18:13 :
Hoe lang heb je ze nu? Zijn wel heel errug mooi...
15 maanden ongeveer. maar ze groeien zoooooooo sloom :\ er is wel 20 cm ofzo bijgekomen, maar het is nog steeds niet lang
Oud 22-09-2004, 18:50
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Replica schreef op 21-09-2004 @ 12:09 :
Ah tuurlijk, dat is ook zo Quamra, het kost natuurlijk niet elke keer zoveel geld... Maar hoe lang gaan neppe mee dan, als ik ze een beetje goed verzorg? En hoeveel heb je ongeveer nodig, een stuk of 70 toch?
Sorry voor de late reactie, maar ja DRUK DRUK DRUK DRUK.

Euhm enkele of dubbel? Ik koop altijd 3 pakjes dubbele en dat zijn er max. 60 (dus 120 enkele) en min. 45 (dus 90 enkele). 45 is wel wat weinig, maar 60 vind ik wel weer erg veel. Het ligt echt aan je hoofd, je haar, wat je aankan enzo.

Als ze goed gezet zijn, je wast af en toe alleen je hoofdhuid, etc. Dan kunnen ze van 1,5 tot 2,5 maand mee. Het ligt er ook heel erg aan hoe snel je haar groeit en hoe glad het is. Je kan meestal ook de eerste/voorste rij bij laten werken voor weinig/niets en dan kan het dus nóg wat langer mee. Maar langer dan 3 maanden zou ik zeker niet doen hoor!

En hoevaak je ze kunt hergebruiken ligt er ook maar net aan wat je koopt. Die ik tegenwoordig koop gaan zeker 3 keer mee, waarschijnlijk wel langer. Maar ik heb ze ook die enorm verharen, die kunnen beter meteen de prullenbak in. Hoe je dat ziet? Meestal zijn de "dunne" steviger dan de "dikke", maar dat is een beetje vaag
Oud 23-09-2004, 02:14
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 22-09-2004 @ 17:24 :
dan ga je terug en zeg je dat ze het niet goed gedaan hebben.
Doen ze ze overnieuw.
ik woon in haarlem en ga echt niet daarvoor terug naar amsterdam, veel te lui voor

maar wat boeit het ik heb die dingen toch niet meer op mn kop
Oud 23-09-2004, 20:27
Kit
Kit is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 23-09-2004 @ 03:14 :
ik woon in haarlem en ga echt niet daarvoor terug naar amsterdam, veel te lui voor

maar wat boeit het ik heb die dingen toch niet meer op mn kop

ik morgen lekker wel
Oud 24-09-2004, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Kit schreef op 23-09-2004 @ 21:27 :
ik morgen lekker wel
teddybeerr
Oud 24-09-2004, 11:56
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 22-09-2004 @ 18:08 :
[afbeelding]

ooooh, wat zijn die mooi!!
Oud 24-09-2004, 15:02
Ramble On
Ramble On is offline
ik heb net 3 pakken zwarte haarverf van l'oréal gekocht omdat het 3 halen 2 betalen was
ik wil het eigenlijk zo snel mogelijk verven omdat het nu al helemaal niet meer mooi is, overal lichte stukken enzo.
ik heb zondag voor het laatst mn dreads gewassen en er daarna 1 keer wax en 1 keer locksteady ingesmeerd, denken jullie dat ik dan nu mn haar kan verven of dat ik het eerst moet wassen omdat de verf dan minder hecht ofzo door die wax?
Oud 24-09-2004, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 24-09-2004 @ 16:02 :
ik heb net 3 pakken zwarte haarverf van l'oréal gekocht omdat het 3 halen 2 betalen was
ik wil het eigenlijk zo snel mogelijk verven omdat het nu al helemaal niet meer mooi is, overal lichte stukken enzo.
ik heb zondag voor het laatst mn dreads gewassen en er daarna 1 keer wax en 1 keer locksteady ingesmeerd, denken jullie dat ik dan nu mn haar kan verven of dat ik het eerst moet wassen omdat de verf dan minder hecht ofzo door die wax?
denk eerst wassen ja,
binnenkort ga ik het ook weer donkerbruin verven, nu is alleen mijn staart lichter...
Oud 24-09-2004, 16:57
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
LadyOfTheFlowers schreef op 24-09-2004 @ 17:49 :
denk eerst wassen ja,
binnenkort ga ik het ook weer donkerbruin verven, nu is alleen mijn staart lichter...
he shit..het duurt een dag voordat mn dreads droog zijn dus dan kan ik het niet vandaag of morgen verven want morgen moet ik werken. dan kan ik het pas zondag wassen en maandag verven
Oud 25-09-2004, 16:04
Jules
Jules is offline
Ik verfde ze altijd zonder ze van tevoren te wassen, dat leek me juist alleen maar slecht voor m'n dreads, zoveel nattigheid, en ik heb nooit last gehad van niet-pakkende verf..
Oud 25-09-2004, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 24-09-2004 @ 17:57 :
he shit..het duurt een dag voordat mn dreads droog zijn dus dan kan ik het niet vandaag of morgen verven want morgen moet ik werken. dan kan ik het pas zondag wassen en maandag verven
mijne zijn in 1.5 uur droog
gewoon uitwringen, water eruit slaan door tegen muur of badrand tte slaan en dan met handdoek droog wrijfven en handdoek eromheen laten
Oud 26-09-2004, 11:29
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Jules schreef op 25-09-2004 @ 17:04 :
Ik verfde ze altijd zonder ze van tevoren te wassen, dat leek me juist alleen maar slecht voor m'n dreads, zoveel nattigheid, en ik heb nooit last gehad van niet-pakkende verf..
ik bedoel ook niet dat ik ze nat laat voor het verven, want je moet op droog haar verven. maar gewoon dat mn dreads schoon zijn voor het verven, geen wax etc. erin.

@ mortischa: echt helemaal droog?!
ik wring ze ook uit en sla ook tegen de muur ermee en laat er een tijdje een handdoek omheen maar het duurt toch echt een dag voordat ze helemaal droog zijn. dat zijn dan vooral de hele dikke dreads.
Oud 26-09-2004, 13:24
the exploding boy
ik heb ze bruin geverfd
Oud 26-09-2004, 14:51
silver_and_cold
silver_and_cold is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 26-09-2004 @ 14:24 :
ik heb ze bruin geverfd
Ik ook
Oud 26-09-2004, 15:04
Qamra
Qamra is offline
Ja, stop maar weer, foto's willen we zien, geen woorden
Oud 26-09-2004, 15:39
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
silver_and_cold schreef op 26-09-2004 @ 15:51 :
Ik ook
van zwart naar bruin...hoe heb je dat geflikt?
Oud 26-09-2004, 15:52
silver_and_cold
Citaat:
Ramble On schreef op 26-09-2004 @ 16:39 :
van zwart naar bruin...hoe heb je dat geflikt?
Alleen de uitgroei is bruin en verder nietzo.
Oud 26-09-2004, 16:51
Verwijderd
Ik wil ook foto's zien van de mensen die hun dreads geverfd hebben!

En om het goede voorbeeld te geven, ook al zijn ze niet geverfd

Oud 26-09-2004, 16:52
Maija
Maija is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 26-09-2004 @ 17:51 :

[afbeelding]

mooie dreads.. <3333
Oud 26-09-2004, 16:59
silver_and_cold
Citaat:
Pebbles schreef op 26-09-2004 @ 17:51 :

[afbeelding]
Ik vind je dreads nog steeds super mooi
En je ziet het niet egt. Aleen de uitgroei is iets donkerder...
Oud 26-09-2004, 17:37
the exploding boy
@ Pebbles : ze zijn echt mooi aan het worden!

en ik wilde nog even melden dat ik dreads bijwerk voor 20 euro. (Aangezien ik veel mensen hier hoor over hoe duur het is. ) Ik haak dan de uitstekende plukken en lusjes weg en wax het met knottyboy. en als je elastiekjes erin wilt moet je die zelf meenemen.

en myrthe: vet zonde! Je kan als je luizen hebt je haar met teatree olie wassen, 3 dagen achter elkaar. en dan rennen ze zo weg zeg maar. dus geen restjes dode luis in je haar.
Oud 26-09-2004, 17:41
silver_and_cold
Citaat:
the exploding boy schreef op 26-09-2004 @ 18:37 :

en myrthe: vet zonde! Je kan als je luizen hebt je haar met teatree olie wassen, 3 dagen achter elkaar. en dan rennen ze zo weg zeg maar. dus geen restjes dode luis in je haar.
Maar dan zitten er volgens mij nog wel van die eitjes in...
Oud 26-09-2004, 17:56
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
silver_and_cold schreef op 26-09-2004 @ 18:41 :
Maar dan zitten er volgens mij nog wel van die eitjes in...
Dan was je het een week, dan zijn die eitjes ook uitgekomen en "weg gerend". En luizen leggen geen eitjes als ze het geen prettige omgeving vinden, dat is niet veilig voor het nageslacht. Lijkt mij
Oud 26-09-2004, 17:59
silver_and_cold
Citaat:
Qamra schreef op 26-09-2004 @ 18:56 :
Dan was je het een week, dan zijn die eitjes ook uitgekomen en "weg gerend". En luizen leggen geen eitjes als ze het geen prettige omgeving vinden, dat is niet veilig voor het nageslacht. Lijkt mij
Mja leek mij ook maar myrthe zei dat die eitjes er dan tog in blijven en ik neem niet aan dat ze ze gaat uitkammen als het eigelijk niet nodig is.. Maar ik weet ook niet dan...

Regels voor berichten